Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Na zalost jako lose iskustvo sa Yettel-om. Ukupno u Yettel mrezi imamo 5 brojeva na post paid. Juce bili u Beo Shopping centru kako bi iskoristili aktuelnu promociju gde se pri potpisivanju ugovora dobja jos jedan telefon za 1 dinar. Hteli smo da placamo telefon na rate uz racun (ne preko mobi banke), a oni su bili jako neprijatni i poslali na kuci da narucimo telefon preko interneta jer je samo tako moguce uzeti telefon na rate uz racun... Totalno neprofesionalno i nezainteresovano ponasanje radnika u Beo Shopping centru, a uz sve to poklon se prilikom porucivanja na sajtu ne moze izabrati (zbog cega smo i hteli da obnovimo ugovor).

Zbog celokupne nastale sitacije, odnosa Yettel-a prema korisnicima koji su kod njih dug niz godina, totalne nezainteresovanosti pored najvisih cena u odnosu na konkurente bicemo prinudjeni da svih 5 brojeva prebacimo na neku drugu mrezu.
 

Prilozi

  • Screenshot_2.png
    Screenshot_2.png
    135.6 KB · Pregleda: 105
Da li postoje u Vašoj ponudi prepaid paketi/dodaci koji obuhvataju besplatno korišćenje Deezer i Hbo Max?
 
Imam specifičnu situaciju pa rekoh najbolje da pitam ovde... Dakle treba mi kartica sa mogućnošću prenosa podataka za GPS tracker uređaj. Takvih uređaja imam nekoliko: za motor, za auto, za psa... Dakle, ne trebaju mi pozivi, poruke, samo prenos podataka. Suludo mi je da plaćam pakete koji su u ponudi jer je preskupo za prenos par MB mesečno po kartici. Da li postoji mogućnost da se dobije ponuda za ovako nešto? Siguran sam da mnoge firme, Rent-a-car i bezbednosne agencije imaju ovakvu opciju.
 
Na zalost jako lose iskustvo sa Yettel-om. Ukupno u Yettel mrezi imamo 5 brojeva na post paid. Juce bili u Beo Shopping centru kako bi iskoristili aktuelnu promociju gde se pri potpisivanju ugovora dobja jos jedan telefon za 1 dinar. Hteli smo da placamo telefon na rate uz racun (ne preko mobi banke), a oni su bili jako neprijatni i poslali na kuci da narucimo telefon preko interneta jer je samo tako moguce uzeti telefon na rate uz racun... Totalno neprofesionalno i nezainteresovano ponasanje radnika u Beo Shopping centru, a uz sve to poklon se prilikom porucivanja na sajtu ne moze izabrati (zbog cega smo i hteli da obnovimo ugovor).

Zbog celokupne nastale sitacije, odnosa Yettel-a prema korisnicima koji su kod njih dug niz godina, totalne nezainteresovanosti pored najvisih cena u odnosu na konkurente bicemo prinudjeni da svih 5 brojeva prebacimo na neku drugu mrezu.
Ja da sam bio na tvom mestu izvadio bih telefon i naručio direkt, pokazao njima da sam narucio i uzeo poklon kad sam vec tu.
 
@Yettel Srbija ne vidim u aplikaciji da se moze proneniti mail adresa korisnika jer mi za oko mesec dana istice ugovor sa mail operatera pa da promenim na vreme.
 
Imam problem sa svaki dan yettel, prvo što nisam mogao da udjem na sajt preko kućnog interneta (yettel 100gb) uspeo sam preko mt:s, ali kada želim da preuzmem kod za SoocerBet 300 din, izbacuje mi grešku "No codes"
 
Da li postoje u Vašoj ponudi prepaid paketi/dodaci koji obuhvataju besplatno korišćenje Deezer i Hbo Max?
Cudno je da neko pored svih dostupnih info na sajtu, postavlja ovo pitanje. Prakticno dodatke/digitalne servise u paketima, Telenor je izmislio/prvi uveo kod nas. Go data+ i svi Total paketi imaju Deezer i HBO max.
Imam specifičnu situaciju pa rekoh najbolje da pitam ovde... Dakle treba mi kartica sa mogućnošću prenosa podataka za GPS tracker uređaj. Takvih uređaja imam nekoliko: za motor, za auto, za psa... Dakle, ne trebaju mi pozivi, poruke, samo prenos podataka. Suludo mi je da plaćam pakete koji su u ponudi jer je preskupo za prenos par MB mesečno po kartici. Da li postoji mogućnost da se dobije ponuda za ovako nešto? Siguran sam da mnoge firme, Rent-a-car i bezbednosne agencije imaju ovakvu opciju.
Drivy ili kako se bese zove je za net u kolima i pracenje parametara pa mozda moze i za gps/samo nagadjam.
 
@Yettel Srbija
Zasto ste ukinuli ovu ponudu za pripejd korisnike (screenshot), konkretno meni, na broju koji je star preko 10-12 godina. Sada mi dajete neke ponude za 280 dinara 7 dana koje su smesne. Bukvalno je ta ponuda vredjanje dugogodisnjih korisnika.
 

Prilozi

  • 27962.jpg
    27962.jpg
    15.5 KB · Pregleda: 64
Na zalost jako lose iskustvo sa Yettel-om. Ukupno u Yettel mrezi imamo 5 brojeva na post paid. Juce bili u Beo Shopping centru kako bi iskoristili aktuelnu promociju gde se pri potpisivanju ugovora dobja jos jedan telefon za 1 dinar. Hteli smo da placamo telefon na rate uz racun (ne preko mobi banke), a oni su bili jako neprijatni i poslali na kuci da narucimo telefon preko interneta jer je samo tako moguce uzeti telefon na rate uz racun... Totalno neprofesionalno i nezainteresovano ponasanje radnika u Beo Shopping centru, a uz sve to poklon se prilikom porucivanja na sajtu ne moze izabrati (zbog cega smo i hteli da obnovimo ugovor).

Zbog celokupne nastale sitacije, odnosa Yettel-a prema korisnicima koji su kod njih dug niz godina, totalne nezainteresovanosti pored najvisih cena u odnosu na konkurente bicemo prinudjeni da svih 5 brojeva prebacimo na neku drugu mrezu.
Zdravo,

Zaista mi je žao što je došlo do ovoga, verujem da kolegama nije bila namera da propuste važne informacije i opcije za sklapanje ugovora i kupovinu. Razumela bih i da ovo dovede do tvoje odluke o prekidu saradnje, pa ukoliko u ovom trenutku mogu nekako da pomognem, s obzirom na to da je promocija za poklon telefon istekla, na raspolaganju sam.

~Mila
 
@Davidson Pripejd korisnicima je na raspolaganju da po ceni od 55 dinara koriste 2 aplikacije za koje se dobija po 10GB neta, a to su Viber, Facebook, Instagram, Twitter i Whatsapp. Kao što je @Bandzi8 naveo, premium aplikacije su dostupne u okviru Total i Go Data+ paketa.

@Sale Predložila bih da pročitaš nešto više o našem Drivey uređaju, kako je to najsličnije nešto onome što tažiš.

@pm.me Možeš da nam proslediš broj telefona u privatnoj poruci na kom želiš da promenimo mejl adresu 🙂

@N3sa Trenutno imamo smetnju sa tim kodom, pa smo već prosledili kolegama na proveru i očekujemo uskoro da to bude rešeno.

@IkaDaka Pripejd promocije se menjaju na nedeljnom nivou i razlikuju se među brojevima. Sve promocije dostupne za aktivaciju na tvom broju možeš pogledati unutar Yettel aplikacije ili putem koda *111#, nadam se da ćeš pronaći neku koja odgovara 😕

~Mila
 
@IkaDaka Pripejd promocije se menjaju na nedeljnom nivou i razlikuju se među brojevima. Sve promocije dostupne za aktivaciju na tvom broju možeš pogledati unutar Yettel aplikacije ili putem koda *111#, nadam se da ćeš pronaći neku koja odgovara 😕

~Mila
@Yettel Srbija

Ovo je delimčno tačno, ali ne mogu da ulazim u diskusiju jer odgovor neću dobiti. I ovaj odgovor koji sam dobio od vas je generički. Pozdrav!
 
Da li se prenosi internet,npr sad kupim dodatak od 100gb i ne potroši sve da li mogu da prenesem ne potrošen internet sa bilo kojim drugim mesečnim dodatkom.
 
Auu Yettel vise nije kao sto bilo, na Tviter neka vasa koleginica Mila tako je ne ljubazna ne upucena pozelela mi srecan put u drugu mrezu
Trazio produzetak ugovora pod istim uslovima i kaze nemoze .mislim da ona nije ovlascena za to vec treba da prosledi kome treba bar dosada je bilo tako
 
Da li se prenosi internet,npr sad kupim dodatak od 100gb i ne potroši sve da li mogu da prenesem ne potrošen internet sa bilo kojim drugim mesečnim dodatkom.
Pošto podrška nije odgovorila a ja sam isprobao možda nekom bude od koristi sam ću sebi odgovoriti.
Neprenosi se već jedan uz drugi posebno svaki dodatak računa svaki ima svoj datum isteka.Znači niti se prenosi niti se postojeći dodatak poništava kupovinom novog dodatka.
 
Imam jedno pitanje u vezi premium usluge HBO MAX, posto uzimam Total 5 paket i imam pravo da izaberem dve app za koriscenje, zanima me da li moze HBO MAX da se instalira na android tv i da se logujem sa podacima od Yettel-a i da gledam na 55 inca tv-u a ne na telefonu od 6,4 inca?
 
Smatram da je pitanje vise za Yettel tim da odgovore oni jer nije da ja kupujem uslugu HBO Max posebno pa da je pitanje jel moze na tv-u ili ne moze nego HBO Max dobijam od Yettel-a kao izbranu uslugu pa me zanima da li moze da se koristi na android tv-u posto treba da se logujes sa podacima, vise je pitanje da li Yettel daje te podatke da se moze usluga koristi van telefona ili ne. Jer ako samo moze na telefonu da se koristi pa da onda prebacujem sliku sa telefona na televizor mi je malo glupo.
 
Imam jedno pitanje u vezi premium usluge HBO MAX, posto uzimam Total 5 paket i imam pravo da izaberem dve app za koriscenje, zanima me da li moze HBO MAX da se instalira na android tv i da se logujem sa podacima od Yettel-a i da gledam na 55 inca tv-u a ne na telefonu od 6,4 inca?
mozes se ulogovati na aplikaciji na tv-u, na racunaru, gde god hoces.. i radice sve kako treba
 
@pajica123

Hvala na odgovoru. To mi je bilo bitno da znam da li moze jer ne vidim nista drugo pametno da uzmem osim HBO Max i Instagrama koji koristim za gledanje Reels ako sam negde van kuce ili putujem.
 
@Davidson Pripejd korisnicima je na raspolaganju da po ceni od 55 dinara koriste 2 aplikacije za koje se dobija po 10GB neta, a to su Viber, Facebook, Instagram, Twitter i Whatsapp. Kao što je @Bandzi8 naveo, premium aplikacije su dostupne u okviru Total i Go Data+ paketa.

@Sale Predložila bih da pročitaš nešto više o našem Drivey uređaju, kako je to najsličnije nešto onome što tažiš.

@pm.me Možeš da nam proslediš broj telefona u privatnoj poruci na kom želiš da promenimo mejl adresu 🙂

@N3sa Trenutno imamo smetnju sa tim kodom, pa smo već prosledili kolegama na proveru i očekujemo uskoro da to bude rešeno.

@IkaDaka Pripejd promocije se menjaju na nedeljnom nivou i razlikuju se među brojevima. Sve promocije dostupne za aktivaciju na tvom broju možeš pogledati unutar Yettel aplikacije ili putem koda *111#, nadam se da ćeš pronaći neku koja odgovara 😕

~Mila
Niste mi odgovorili na pitanje, i zašto moram da čekam na odgovor po mesec dana?
 
Auu Yettel vise nije kao sto bilo, na Tviter neka vasa koleginica Mila tako je ne ljubazna ne upucena pozelela mi srecan put u drugu mrezu
Trazio produzetak ugovora pod istim uslovima i kaze nemoze .mislim da ona nije ovlascena za to vec treba da prosledi kome treba bar dosada je bilo tako
Nije mi bila namera da ostavim takav utisak, izvinjavam se ako je tako delovalo 😕 Ukoliko je potrebno dodatno objašnjenje, možeš ponovo da nam pišeš putem DMa na Twitteru, jer je reč o informacijama koje se tiču tvoje ugovorne obaveze, pa je bolje komunikaciju nastaviti u privatnoj prepisci.

Pošto podrška nije odgovorila a ja sam isprobao možda nekom bude od koristi sam ću sebi odgovoriti.
Neprenosi se već jedan uz drugi posebno svaki dodatak računa svaki ima svoj datum isteka.Znači niti se prenosi niti se postojeći dodatak poništava kupovinom novog dodatka.
Drago mi je što si uspeo da pronađeš tačnu informaciju, potrudićemo se da sledeći put uskočimo ranije da pomognemo 🙏

Niste mi odgovorili na pitanje, i zašto moram da čekam na odgovor po mesec dana?
Izvini na dužem čekanju, trudimo se da odgovorimo na sve upite u što kraćem roku, pa se ponekad desi da dođe do previda 😔 Svakako da jeste planirano obezbeđivanje VoLTE usluge za što više modela i proizvođača u budućnosti, ali nažalost ne raspolažem preciznijim informacijama od toga, nadam se da razumeš. Imajući to u vidu, ne bih mogla da pružim odgovor na pitanje kada tačno očekujemo da će usluga biti dostupna za konkretnog proizvođača, jer to zavisi i od njih.

~Mila
 
Nije mi bila namera da ostavim takav utisak, izvinjavam se ako je tako delovalo 😕 Ukoliko je potrebno dodatno objašnjenje, možeš ponovo da nam pišeš putem DMa na Twitteru, jer je reč o informacijama koje se tiču tvoje ugovorne obaveze, pa je bolje komunikaciju nastaviti u privatnoj prepisci.
~Mila
Nisam zano da imate veca ovlascenja da sami procenite koje dobar ko ne, ja samo trazim dame povezete sa tamo nekim koje ovlascen za sluzbu za brigu o korisnicima , tako je bilo pre
 
@Yettel Srbija kakva dugovanja? Malo pre dobih sms, uznemiravate korisnike ovakvim porukama taman istice ugovor za <3 meseca pa ovo ide u minus za vas.
Screenshot-2022-05-11-13-35-49-407-com-google-android-apps-messaging.jpg

Screenshot-2022-05-11-13-38-22-610-rs-telenor-mymenu.jpg


Hvala na odgovoru za promenu maila.
lna odgovoru za mail
 
@Yettel Srbija kakva dugovanja? Malo pre dobih sms, uznemiravate korisnike ovakvim porukama taman istice ugovor za <3 meseca pa ovo ide u minus za vas.
Screenshot-2022-05-11-13-35-49-407-com-google-android-apps-messaging.jpg

Screenshot-2022-05-11-13-38-22-610-rs-telenor-mymenu.jpg


Hvala na odgovoru za promenu maila.
lna odgovoru za mail
Zdravo,

Izvinjavam se ako smo te na bilo koji način uznemirili ovom porukom, to nikako nije bila namera. Kao što je i navedeno, možeš da je zanemariš ukoliko je u međuvremenu taj neki račun već bio plaćen. Ako je potrebna još neka info ili pomoć u vezi sa tvojim brojem ili ugovorom, slobodno nam prosledi sve detalje putem privatne poruke.

~Mila
 
Poruka je polata 11.maja a racun je placen online karticom putem vase aplikacije i istog dana proknjizen 2.maja sa mog racuna sada ako vi imate problem sa posrednicima vasim online sistemom i bankom i interno to je vas problem koji se ovaj put preneo na korisnika sto je lose za vasu reputaciju a ovde sam pisao da bi mogli znati korisnici da se ovo desava.
 
@Yettel Srbija poslovno sam dosao u HR i isti dan sam dobio sms da sam usao u roaming sa roaming ponudom. Medjutim kako sam vozio auto ostavio sam kao i uvek to za kasnije. Kad sam stigao na odrediste sacekala me nova poruka da mi je usluga roaming interneta iskljucena usled prevelike potrosnje i da uplatim odredjeni (ne mali) iznos na vas racun s odredjenim pozivom na broj i da nakon toga dokaz o uplati posaljem na imejl [email protected] ili faks 011/4400515.

Koliko sam mogao da proverim bez pristupa aplikaciji broj racuna je dobar (poklapa se sa brojem racuna koji se nalazi na mesecnim racunima) te sam uplatio iznos prema upustgima iz poruke ali sad kad imam pristup aplikaciji vidim da taj iznos i dalje stoji kao zaduzenje van pretplate.

Zasto se ne vidi umanjeni iznos ili da postoji uplata po trenutnom racunu? Nadam se da ce uplata koju sam izvrsio biti obracunata prilikom dostavljanja sledeceg racuna.
 
@Yettel Srbija poslovno sam dosao u HR i isti dan sam dobio sms da sam usao u roaming sa roaming ponudom. Medjutim kako sam vozio auto ostavio sam kao i uvek to za kasnije. Kad sam stigao na odrediste sacekala me nova poruka da mi je usluga roaming interneta iskljucena usled prevelike potrosnje i da uplatim odredjeni (ne mali) iznos na vas racun s odredjenim pozivom na broj i da nakon toga dokaz o uplati posaljem na imejl [email protected] ili faks 011/4400515.

Koliko sam mogao da proverim bez pristupa aplikaciji broj racuna je dobar (poklapa se sa brojem racuna koji se nalazi na mesecnim racunima) te sam uplatio iznos prema upustgima iz poruke ali sad kad imam pristup aplikaciji vidim da taj iznos i dalje stoji kao zaduzenje van pretplate.

Zasto se ne vidi umanjeni iznos ili da postoji uplata po trenutnom racunu? Nadam se da ce uplata koju sam izvrsio biti obracunata prilikom dostavljanja sledeceg racuna.
Roming dodatak moze biti aktiviran i dok smo u Srbiji, nije nuzno cekati da se udje u drugu zemlju.
Poruka je polata 11.maja a racun je placen online karticom putem vase aplikacije i istog dana proknjizen 2.maja sa mog racuna sada ako vi imate problem sa posrednicima vasim online sistemom i bankom i interno to je vas problem koji se ovaj put preneo na korisnika sto je lose za vasu reputaciju a ovde sam pisao da bi mogli znati korisnici da se ovo desava.
Rec je o generickoj poruci obavestenja koja se salje jer je rok za placanje racuna do 20og u mesecu, te kao dodatna mogucnost koju operater nudi. Ne treba je shvatati licno, jer se ne odnosi na pojedinca i ne navodi se u njoj iznos zaduzenja po racunu vec koliko kosta usluga placanja racuna u poslovnici.
@Yettel Srbija kakva dugovanja? Malo pre dobih sms, uznemiravate korisnike ovakvim porukama taman istice ugovor za <3 meseca pa ovo ide u minus za vas.
Screenshot-2022-05-11-13-35-49-407-com-google-android-apps-messaging.jpg

Screenshot-2022-05-11-13-38-22-610-rs-telenor-mymenu.jpg


Hvala na odgovoru za promenu maila.
lna odgovoru za mail
mene bi vise brinulo sto od mogucih 4 aplikacija imam aktiviran samo Facebook koji trosi najmanje neta. :)
 
Roming dodatak moze biti aktiviran i dok smo u Srbiji, nije nuzno cekati da se udje u drugu zemlju.

Znam da moze ali zbog jurnjave sa jednog puta unutar Srbije odmah na drugi put u HR nisam razmisljao o tome niti imao vremena i ok to je moja greska. Moje pitanje je kad sam pokrio odredjeni trosak zasto se to nigde ne vidi?
 
to bi trebalo da uzmu u obzir pri kreiranju racuna za tekuci mesec. Cudno je da ti trazili da uplatis zaduzenje koje je iz ovog meseca. Siguran si da nije neki fishing? Usluga pruzena u maju, ne moze biti napalcena unapred, po zakonu se racun izdaje pocetkom sledeceg meseca.
 
Nazad
Vrh Dno