Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Znate li zasto se kod mene na telefonu iPhone iOS 15.5 beta1 jos uvek nije promenio carrier name niti na fizickoj sim kartici, niti na esim kartici, vec i dalje stoji Telenor?
 
Znate li zasto se kod mene na telefonu iPhone iOS 15.5 beta1 jos uvek nije promenio carrier name niti na fizickoj sim kartici, niti na esim kartici, vec i dalje stoji Telenor?
Zdravo,

Svakako se još uvek nije svim korisnicima promenio carrier name, to će postepeno biti realizovano u narednom periodu, ali to ne utiče na samu funkcionalnost mreže tako da nemaš razloga za brigu.

~Mila
 
Prsko vam sajt od juče ne funkcioniše mogućnost pregleda mobilnih telefona..
 
Pozdrav, ima li mogućnost da mi omogućite VoLTE(zajedno sa ViLTE) na mom uređaju, u pitanju je LG V30 (H930), ako treba, mogu i ručno da namestim? Znam da po vašoj evidenciji nije podržan, ali moj uređaj ima mogućnost za to, ako možete da mi dodelite mcfg mbn fajl sa kojim bi radilo, jer mi je softverski omogućen VoLTE, imam ga u podešavanja, imam dugme za video poziv u dialer, kao i pristup IMS podešavanjima, ali je glavni problem to što IMS status kaže da nije registrovan, zbog kog mi ne radi VoLTE, pretpostavljam iz razloga što imam stariji ili lošiji mcfg mbn fajl u sistemu za Telenor Srbija, ili je zbog mog IMEI, da ga možda nemate na vašoj beloj listi uređaja za podršku za VoLTE ako se uopšte gleda IMEI? ako ni jedno od ta dva, mogu ručno da unesem podatke u IMS podešavanja ako je to potrebno(slike sa podešavanjima, kao i podešavanja u okviru "subscriber" u prilogu)
 

Prilozi

  • Capture+_2022-04-08-14-57-29.png
    Capture+_2022-04-08-14-57-29.png
    288.1 KB · Pregleda: 18
  • Capture+_2022-04-08-14-57-59.png
    Capture+_2022-04-08-14-57-59.png
    403 KB · Pregleda: 17
  • Capture+_2022-04-08-14-57-43.png
    Capture+_2022-04-08-14-57-43.png
    264.8 KB · Pregleda: 16
  • Capture+_2022-04-08-14-55-48.png
    Capture+_2022-04-08-14-55-48.png
    244.9 KB · Pregleda: 14
  • Capture+_2022-04-08-14-55-53.png
    Capture+_2022-04-08-14-55-53.png
    242.1 KB · Pregleda: 13
  • Capture+_2022-04-08-14-56-02.png
    Capture+_2022-04-08-14-56-02.png
    282.3 KB · Pregleda: 13
  • Capture+_2022-04-08-14-56-26.png
    Capture+_2022-04-08-14-56-26.png
    254.6 KB · Pregleda: 12
  • Capture+_2022-04-08-14-57-04.png
    Capture+_2022-04-08-14-57-04.png
    233.3 KB · Pregleda: 16
Koliko treba vremena da se deaktivira jedna premium aplikacija koja ide uz određeni paket?
Pre jedno 7 dana sam deaktivirao HBO MAX i želeo bih da aktiviram Deezer.
U aplikaciji i dalje stoji da su mi oba slota zauzeta
 
Prvog u mesecu je presek bar kod Telenora.
 
@SIMUKA Imali smo određene radove na unapređenju sistema, pa zbog toga nije bio dostupan sajt u nekom periodu, ali sada možeš samo da obrišeš keš memoriju na pretraživaču pa bi trebalo da je sve okej 🙂

@jaksa007 Ukoliko budemo dobili neke informacije na temu uvođenja 5G mreže, prvom prilikom ćemo obavestiti na forumu 👍

@Kizabrt Hajde prosledi nam broj telefona o kom je reč u privatnoj poruci, pa ćemo proveriti sve za VoLTE uslugu 🤗

Hvala @DGoran na pomoći za @risa, upravo tako, kada deaktiviraš servis, deaktivacija se zakazuje za poslednji dan u mesecu.

~Mila
 
@SIMUKA Imali smo određene radove na unapređenju sistema, pa zbog toga nije bio dostupan sajt u nekom periodu, ali sada možeš samo da obrišeš keš memoriju na pretraživaču pa bi trebalo da je sve okej 🙂

@jaksa007 Ukoliko budemo dobili neke informacije na temu uvođenja 5G mreže, prvom prilikom ćemo obavestiti na forumu 👍

@Kizabrt Hajde prosledi nam broj telefona o kom je reč u privatnoj poruci, pa ćemo proveriti sve za VoLTE uslugu 🤗

Hvala @DGoran na pomoći za @risa, upravo tako, kada deaktiviraš servis, deaktivacija se zakazuje za poslednji dan u mesecu.

~Mila
Ja sam već zvao na vaš broj više puta, i išao u poslovnicu 3 puta, samo su mi zamenili sim karticu za novu, naravno da to nije pomoglo, meni je već aktiviran VoLTE na moj broj telefona, pokazali su mi tamo, a i zaista radi kad ubacim u samsung telefon, ja vas samo pitam za konfiguraciju mog LG uređaja ka vašoj mreži kako bi IMS bio registrovan na neka od ona 3 prethodno pomenuta načina.
 
Ne znam da li sama aplikacija ima problem ili je nesto drugo u pitanju, kad kod sam elektronski placao racune, nekih 10 minura maks je bilo potrebno vremena da se status promeni na "svi racuni su placeni" dok je bio Telenor. Sada ne dobijam tu informaciju uopste, a proslo je nekih 20 minuta. I to vazi kad god platio. Da li to bilo u 5 popodne ili u 1 ujutru.
 
Ne znam da li sama aplikacija ima problem ili je nesto drugo u pitanju, kad kod sam elektronski placao racune, nekih 10 minura maks je bilo potrebno vremena da se status promeni na "svi racuni su placeni" dok je bio Telenor. Sada ne dobijam tu informaciju uopste, a proslo je nekih 20 minuta. I to vazi kad god platio. Da li to bilo u 5 popodne ili u 1 ujutru.
Zdravo,

Predložila bih svakako da pokušaš sa reinstalacijom app ukoliko već nisi, a ako se ovo nastavi, prosledi nam broj telefona o kom je reč u privatnoj poruci kako bih mogla detaljnije sve da proverim.

~Mila
 
Ja sam već zvao na vaš broj više puta, i išao u poslovnicu 3 puta, samo su mi zamenili sim karticu za novu, naravno da to nije pomoglo, meni je već aktiviran VoLTE na moj broj telefona, pokazali su mi tamo, a i zaista radi kad ubacim u samsung telefon, ja vas samo pitam za konfiguraciju mog LG uređaja ka vašoj mreži kako bi IMS bio registrovan na neka od ona 3 prethodno pomenuta načina.
Kako je puna funkcionalnost VoLTE usluga moguća samo na određenim modelima uređaja (Samsung, Huawei i iPhone), nažalost nemamo mogućnost da pomognemo na taj način za ostale telefone drugih proizvođača 😕 ~Mila
 
Pozdrav, potrebna mi je pomoc, ukoliko uzimam uredjaj uz odredjeni paket vase mreze, da li mogu nakon otplate uredjaja (cilj mi je da ga otplatim nakon 4 meseca od zakljucenja ugovora) da promenim tarifu? Hvala
 
Pretpostavljam da bi verovatno i mogao da pređeš na veći dok gotovo sa sigurnošću mogu da ti kažem da na manji nećeš moći da pređeš.
 
Zdravo,

Predložila bih svakako da pokušaš sa reinstalacijom app ukoliko već nisi, a ako se ovo nastavi, prosledi nam broj telefona o kom je reč u privatnoj poruci kako bih mogla detaljnije sve da proverim.

~Mila
Probao sam reinstalaciju jos sinoc, posle ove poruke, ali nista. Tek se danas prepodne pojavilo da je uplata izvrsena. Tj. "svi racuni su placeni".
 
Da li Vaši radnici znaju šta je online kupovina ugovora i podizanje istog u poslovici? Kako je moguće da u sistemu ne vidite takvu kupovinu, odštampate šablonski ugovor za potpis i završite posao?
Imam već jedan postpaid kod Vas i hteo sam jedan prepaid da prebacim u postpaid posle ponude 50% popusta. Odradio sam web kupovinu, naznačio podozanje ugovora u određenoj poslovici u Pančevu (big), i pošto ne piše da čekam poziv otišao sam sutradan tamo da vidim o čemu se radi a radnici nemaju pojma o ovom načinu kupovine. Da li je moguće da znate samo penzionerima da ponavljate informacije koje se mogu pronaći na internetu? Zašto Vaše poslovice nemaju pristup bazi online kupovine kako bi odradili već prodat ugovor? Pola sata čekam da završe s odgovorima na glupa pitanja, da bi došao do toga da čovek ne zna za mogućnost web kupovine i dostave ugovora.

PS. Ako hoćete, doćiću ja da radim umesto Vas. Očigledno sam malo upućeniji od Vaših radnika.
 
Kad se proda telefon koji je pod garancijom Yettel, otplaćen kredit, kako se prebacuje garancija na novog kupca
 
Pozdrav, potrebna mi je pomoc, ukoliko uzimam uredjaj uz odredjeni paket vase mreze, da li mogu nakon otplate uredjaja (cilj mi je da ga otplatim nakon 4 meseca od zakljucenja ugovora) da promenim tarifu? Hvala
Možeš i da ugasiš broj ako hoćeš jer čim isplatiš uređaj ostaješ bez ugovorne obaveze i možeš sa brojem da radiš šta hoćeš. Znači možeš da promeniš na bilo koju tarifu i ostaje ti popust na pretplatu do kad ti traje garancija na uređaj.

Da li Vaši radnici znaju šta je online kupovina ugovora i podizanje istog u poslovici? Kako je moguće da u sistemu ne vidite takvu kupovinu, odštampate šablonski ugovor za potpis i završite posao?
Imam već jedan postpaid kod Vas i hteo sam jedan prepaid da prebacim u postpaid posle ponude 50% popusta. Odradio sam web kupovinu, naznačio podozanje ugovora u određenoj poslovici u Pančevu (big), i pošto ne piše da čekam poziv otišao sam sutradan tamo da vidim o čemu se radi a radnici nemaju pojma o ovom načinu kupovine. Da li je moguće da znate samo penzionerima da ponavljate informacije koje se mogu pronaći na internetu? Zašto Vaše poslovice nemaju pristup bazi online kupovine kako bi odradili već prodat ugovor? Pola sata čekam da završe s odgovorima na glupa pitanja, da bi došao do toga da čovek ne zna za mogućnost web kupovine i dostave ugovora.

PS. Ako hoćete, doćiću ja da radim umesto Vas. Očigledno sam malo upućeniji od Vaših radnika.
Garant su obrisali narudžbinu jer kad odrade tako ugovor ne dobijaju nikakve bodove, idi u poslovnicu i nek ti oni odrade ugovor i taman ćeš im dati neki poen 😉

Kad se proda telefon koji je pod garancijom Yettel, otplaćen kredit, kako se prebacuje garancija na novog kupca
Ne možeš, mora taj na kog glasi garancija da ti da pismeno odobrenje overeno kod notara da možeš da predaš uređaj na servis i isti podigneš ali ne znam da li tu može da se ubaci kad treba da se dobije novi telefon.
 
OK, znači ja sam na total 5 koji je istekao (2.350 din bez telefona) i uz koji je cena uređaja (iP 13 Pro Max) ~187k, kupim telefon uz novi ugovor i najskuplji total data+ tarifni paket uz koji je cena uređaja ~165k (ali i pretplata duplo skuplja odakle Yettel planira da pokrije razliku i dodatno ostvari profit), otplatim ga nakon mesec dana (u međuvremenu ga prodam za keš za bar toliko) i vratim se ponovo posle mesec dana na total 5 kao da zbog novog-višeg paketa pre toga nisam dobio povoljniju cenu ugovora...

Super priča, još samo kad bi to moglo ali bojim se da ni ovi u Yettelu baš nisu toliko naivni - mada ko zna...
 
OK, znači ja sam na total 5 koji je istekao (2.350 din bez telefona) i uz koji je cena uređaja (iP 13 Pro Max) ~187k, kupim telefon uz novi ugovor i najskuplji total data+ tarifni paket uz koji je cena uređaja ~165k (ali i pretplata duplo skuplja odakle Yettel planira da pokrije razliku i dodatno ostvari profit), otplatim ga nakon mesec dana (u međuvremenu ga prodam za keš za bar toliko) i vratim se ponovo posle mesec dana na total 5 kao da zbog novog-višeg paketa pre toga nisam dobio povoljniju cenu ugovora...

Super priča, još samo kad bi to moglo ali bojim se da ni ovi u Yettelu baš nisu toliko naivni - mada ko zna...
Ako uzmeš uređaj na rate i otplatiš ga za jedan sat od početka ugovorne obaveze onda si bez te ugovorne obaveze čim sistem to progura (ovako je bilo barem do Decembra). Inače ne moraš da uzimaš najskuplji paket već total 25 jer preko tog paketa se ne menja cena uređaja na niže.
I kad uzmeš telefon nećeš moći u roku od tri meseca da uzmeš drugi.
 
Ne može za dinar 😁, samo na rate preko banke ili preko telenora.
 
Kako je puna funkcionalnost VoLTE usluga moguća samo na određenim modelima uređaja (Samsung, Huawei i iPhone), nažalost nemamo mogućnost da pomognemo na taj način za ostale telefone drugih proizvođača 😕 ~Mila
S obzirom na starost mog uređaja, kao i trenutnog statusa LG-a što se tiče mobilne industrije i podrške, da li barem planirate da uvedete VoLTE na asus telefonima (na primer na zenfone 8 koji je flagship iz 2021.god), kao i na sony telefonima? Vidim na sajtu Yettel Hungary da su na spisku podržanih uređaja za VoLTE xiaomi telefoni, uključujući njihovi flagship modeli sa istim snapdragon procesorima koje asus i sony telefoni koriste (xiaomi 11t pro, mi 10t, mi 10t pro), zar ne bi onda trebalo da bude isti konfiguracijski mbn fajl i za njih?
 
Opet vam prsko sajt ! Nije moguće videti ponudu uređaja..to traje već 2 dana. Krajnje neozbiljan odnos prema korisnicima !
 
Nazad
Vrh Dno