Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Moze li link za aplikaciju supernova tv po tvom? Nema je na Google Play. Ima samo neka move n' go? Hvala puno.
 
Hvala. A Ono tv po tvom to nema vise? Samo cackaju nesto. Sad ne mogu da se logujem na aplikaciju. Xaos
 
Ja sam tražio da mi prestanu slati ta SMS obaveštenja pre nešto više od godinu dana i nakon više poziva i malo ubeđivanja, uspeo sam da nateram devojku iz podrške da me skine sa toga. Ali otkad je Supernova prešla potpuno pod MTS, ponovo su počeli da mi šalju te SMSove.
Znači, moguće je, ali treba biti uporan, dosadan i naleteti na radnika podrške voljnog da sarađuje.
Pozovite SN korisnički centar i odjavite se sa tih SMS poruka / poziva oko obnove ugovorne obaveze (0800/311-312 ili 19911).

Ne vidim u cemu je problem, pa ne salju vam 100 SmS-ova dnevno, nego jedan mesecno...

Mene jako nervira taj SMS jer im platim online račun u prvih 5 dana u mesecu, a onda mi stigne SMS poruka u kojoj se navodi dugovanje od xxxx dinara jer taj račun nije plaćen. Onaj ko kreira te SMS poruke i izvozi listu korisnika za slanje bulk sms-a za taj dan trebao bi da ima na umu da to može zbuniti korisnika te da baš i nije najkvalitetnije tako informisati korisnika (korisnici su izvezeni par dana pre očigledno).
 
Rok za plaćanje je 15-ti u mesecu a ne 5-ti tako da ta poruka ne može biti zbunjujuća već samo korisna.
Gomila njih je ovde mesecima kukala kako lo nema računa na mail, sada dolaze i na mail i sms i sada kukaju što im to sve dolazi... Ko će nama ugoditi...
 
Upravo tako. Ali opet kazem, razumeo bi da salju mail, sms svaki dan, da smaraju non stop, ali ovako jedan sms mesecno je sasvim ok i korisno, jer desi se da covek u sve opstem trenutnom ludilu zaboravi da plati.
P.S. pogotovo sto su postari azurni sa papirnim racunima...
 
Kako bese prijava na email da ne salju racun pismeno?
 
Pozdrav svim forumašima, imam pitanje, možda je bilo priče, al ako može neko da mi pomogne. Korisnik sam supernove, a pre nekoliko dana sam uzeo tcl smart tv 32P615(android 11) i instalirao supernova app. Sinoć sam hteo da testiram, da vidim kako radi, ali desilo se da neki kanali ne rade uopšte, neki rade, a nekima posle par sekundi pozeleni slika i više ne rade. Posle sam na taj tv priključio xiaomi tv stick i sve je radilo bez problema. Da li neko zna šta je tačno u pitanju?
 
Da li si skinuo aplikaciju preko Google Play?
Prvo me je pitao da li hoću sa mobilnog da instaliram neku aplikaciju i ja sam štiklirao samo nju.
Posle kad sam video da neće baš najbolje da radi, otišao sam na google play i skinuo odatle, ali je opet sve bilo isto.
 
Mislim da ti TV nije dovoljno jak, to je jedino sto mi je logicno
 
Ne može TV da bude slab za običan striming.

Pretpostavljam da HBO, Netflix, YouTube rade ok na tom TCL?
 
A ti onda pretpostavi da nije problem da li je TV "jak" ili nije, nego da je problem negde drugde.
 
Kod OTT servisa može svašta da bude.

Možda su drugačiji transkoderi korišćeni za različite programe, svakako jedan transkoder ne može da transkoduje toliki broj kanala. Različiti profili na transkoderima, različiti izvori korišćeni za input u transkodere, itd.

Sve ovo može da bude razlog za "...ali desilo se da neki kanali ne rade uopšte, neki rade, a nekima posle par sekundi pozeleni slika i više ne rade...".

Ovde je mala verovatnoća da nešto kod SN nije u redu, pre će biti da je problem do klijenta koji pušta ove strimove, pošto na (skoro) svim uređajima sve radi bez greške.

Stavio sam "skoro" pošto i na Hisense (HiSmart 2k ATV4) postoji isti problem.
 
Ne može TV da bude slab za običan striming.

Pretpostavljam da HBO, Netflix, YouTube rade ok na tom TCL?
Da, tačno tako. Rade mi HBO kanali, Youtube takodje. Bez greške. Netflix ne koristim.
Arena kanali rade svi. Pink kanali niti jedan. RTS takodje ništa. Dečiji neki rade, neki ne. Itd, itd...
 
Još jedna stvar. Tašta ima isti model samo je 43 inča i malopre probao kod nje aplikaciju i sve radi bez greške.
 
Ako se ne plati do 15-og sta sledi (veceras mi je stigao racun, sutra nisam kuci, mogu tek u ponedljak uvece posle 5)?
 
Rok za plaćanje stoji 15.5. na računu. Po pravilu računaju kamatu za svaki dan kašnjenja. Mogu se na kraju odlučiti i za prekid usluga do izmirenja duga.
To je teorija, nisam ih testirao u praksi. Da su malo više ljudi, rok za plaćanje bi pomerili u ponedeljak.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno