Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Prijatelju iz Austrije bi trebalo da uplatim na račun iznos nešto malo manji od 100e. Da li znate koji je najpovoljniji način da mu prebacim novac? Klijent sam mts banke a imam i iRačun u RF banci.
 
Ja sam danas imao tri ili četiri transakcije i potpuno se iznenadio da su poruke stizale posle par sekundi od plaćanja. Prosto sam zaboravio šta znači stići poruka od postanske
Ja sam korisnik račun plus od 15. februara, i ne znam na koji fazon ali meni su instant dolazile sms poruke, baš nijednom se nije desilo da je izostao sms.
 
Prijatelju iz Austrije bi trebalo da uplatim na račun iznos nešto malo manji od 100e. Da li znate koji je najpovoljniji način da mu prebacim novac? Klijent sam mts banke a imam i iRačun u RF banci.
Ja mislim, PaySend.
 
PaySend-om možeš da mu pošalješ direktno na IBAN pošto je Austrija u EU i stići će SEPA transferom.
 
Ja sam korisnik račun plus od 15. februara, i ne znam na koji fazon ali meni su instant dolazile sms poruke, baš nijednom se nije desilo da je izostao sms.
Onda opet u baba Postanskoj sire dezinformacije, jer kako to da novi korisnici imaju SMS obavestenja koja rade perfektno, a stari korisnici nisu mogli danima da racunaju na ovaj servis? Ukazujem na baba Postansku zato sto kada sam nakon pripajanja otisao da ugasim ovaj Racun Plus koji koristim godinama i otvorim novi u nadi da ce on biti potpuno integrisan u sistem PS, od svih salterskih radnika sam dobio izricitu informaciju da aspolutno nikakve veze nema da li sam stari ili novi korisnik. Kao novi necu imati nijednu beneficiju jer svaki Racun Plus koristi isti informacioni sistem koji radi samo na jednom racunaru onih expozitura koje uopste imaju ovo na raspolaganju na tom jednom racunaru.

Ocigledno da ipak postoji razlika jer evo javlja se novi korisnik koji nije imao problema dok smo mi spamovali temu nedelju dana samo pricom o ovoj nebulozi. I da li ovo sada ima logike? Znaci, neko tu nije u pravu, a kako stoje stvari ja cu najverovatnije uraditi ovo sto sam hteo jos prosle godine, kada su me salterski radnici toliko odvracali od otvaranja novog Racuna Plus da sam ubedjen da u tom trenutku (par nedelja posle pripajanja) oni to nisu ni znali da urade i jednostavno su hteli samo da me skinu s'vrata... Ili je @Poolmaker neki rodjak, drug clan partije, tetka mu radi u Kanadi ili je u pitanju kakva druga privilegija 😎.

MTS MC mi svakako istice septembra, ali mozda vec naredne nedelje ugasim taj racun i otvoim novi bez obzira na to sto ce se salterski radnici buniti. Znam da ce im biti muka, pogotovo sto je to odmah nakon praznika, ali vodicu racuna o tome da odem u banku okvirno kada je treca kafa ispijena, prosle bar dve ture ogovaranja, nekoliko navrata zaljenja koliko je tezak i mukotrpan posao koji rade i kad ce ta penzija da se ljudi vise odmore od silnog raZnog vremena. Empatija mora postojati prema tim ljudima i potrudicemo se da ih maksimalno ispostujemo i minimalno opteretimo time sto smo uopste nasli za shodno da odemo do banke, pogotovo na ovako lepo vreme 😉
 
Poslednja izmena:
Možda malo pitanje van teme, da li postoje neka pravila u vremenskom periodu u vezi gašenja jednog i otvaranja novog računa u istoj banci? Recimo jel moguće da se u banci zatvori stari i već sutra ili za mesec dana otvori novi u istoj?
 
Valjda može i odmah da se otvori novi (banka nije predvidela promenu tipa određene vrste računa na primer i slično). Samo što, u slučaju mts banke na primer, ne znam kakav je slučaj kada je neko povratnik i unese isti broj telefona tj. kako bi mu onda broj računa bio formiran.
 
Moram da pohvalim baba Poštansku na Bulevaru u Nišu. Jutros sam na račun uplatio eure i dolare, bez problema. Instant stigle poruke o uplatama.

Pošto su me pustili preko reda uz šifru "mts klijent", nisam hteo da penzići dodatno čekaju u redu, pa se nisam raspitao u vezi sa zatvaranjem postojećeg i otvaranjem novog Računa Plus, to neki drugi put, nema smisla da ljudi čekaju. Penzići su psovali obezbeđenje samo tako, a verovatno i mene pride, ali šta da im radim, to moraju da rasprave sa bankom, jer da i mi možemo posao da završimo na bilo kom šalteru kao i oni, ne bi bilo tih problema, tako da je to isključivo problem baba Poštanske, a ne nas klijenata.

Za one koji su ovde pitali da li je moguće uplaćivati dolare, naravno da je moguće, bilo koju od 4 valute možemo da uplaćujemo i podižemo u bilo kojoj expozituri koja ima softver za to.

SMS servis radi normalno pri online i kupovinama na POS terminalima, tako da ovih dana konačno Račun Plus podseća na svoje slavne dane... 😎

P.S. Kurs evra se u expozituri PS i online menjačnici danas razlikuje za 70-ak para (118.8 i 118.1), a menjačnice daju i 117.8 što je odlično kako je bilo pre par nedelja kada su te iste išle i na 121 i to pored svih bajagi zabrana NBS i ostalih nazovi institucija u koje se forumaši ovde kunu 😉
 
Poslednja izmena:
Meni je u mts poslovnici na NBG decidirano rečeno da nije moguće uplatiti efektivu USD i CHF. I meni je to zvučalo besmisleno, ali tako mi je rečeno.
 
Meni je u mts poslovnici na NBG decidirano rečeno da nije moguće uplatiti efektivu USD i CHF. I meni je to zvučalo besmisleno, ali tako mi je rečeno.
Kapiram te, ali to je potpuno nelogicno i to je sirenje dezinformacija. Pogotovo ako je u pitanju bivsa poslovnica mts banke, ajde ovo u baba Postanskoj da zakazu ako ne znaju da koriste ovaj famozni softver sa podrsku mts klijenteli...

Iskreno, USD do juce nisam uplacivao na Racun Plus, ali CHF i EUR jesam kako u poslovnici mts banke jednoj jedinoj u Nisu, tako i nakon pripajanja i podizao takodje.

Problem je taj jedan racunar od koga zavisi da li ce mts klijent da zavrsi uplate/isplate bilo koje od 4 valute koje imamo u okviru paketa ili moze biti osoba koja nije upucena u softver, ali to je bilo neposredno posle pripajanja, sada je daleko bolje...
 
U noći između četvrtka i petka biće mi odrađeno prebacivanje broja iz MTS u A1 mrežu, jel potrebno da se kontaktira kontakt centar banke ili će sms poruke za verifikaciju kupovine masterkarticom stizati bez problema?
 
U noći između četvrtka i petka biće mi odrađeno prebacivanje broja iz MTS u A1 mrežu, jel potrebno da se kontaktira kontakt centar banke ili će sms poruke za verifikaciju kupovine masterkarticom stizati bez problema?
To zavisi od slucaja do slucaja i nema pravila. Bolje nazovi svakako banku nakon prenosa broja da proveris, jer te makar poziv nista ne kosta.

Javljali su se ljudi koji jesu i nisu imali probleme pri svim kombinacijama prenosa broja u druge mreze. Javljali su se recimo i oni koji su kao i ja preneli broj iz mts-a u Globaltel i imali probleme da im ne stizu OTP kodovi nakon toga, a ja nisam imamo taj problem. Tako da bolje pozovi nakon prenosa i onda nema brige...

Inace, bacite pogled na sliku u prilogu, neko mi je rezervisao 12-ak evrica, a potom i stornirao oko 9. Pojma nemam kako i sta, ali iako po ovoj logici ja treba da sam ta 3 evrica u minusu, stanje deviznog racuna je regularno, jer je zaokruzen broj 😉.

Mozda i ja zovem banku kasnije da proverim ko se zeza sa devizama ovih dana i okrece to po svojoj volji 🤓
 

Prilozi

  • IMG_20220428_084612.jpg
    IMG_20220428_084612.jpg
    49 KB · Pregleda: 70
To zavisi od slucaja do slucaja i nema pravila. Bolje nazovi svakako banku nakon prenosa broja da proveris, jer te makar poziv nista ne kosta.

Javljali su se ljudi koji jesu i nisu imali probleme pri svim kombinacijama prenosa broja u druge mreze. Javljali su se recimo i oni koji su kao i ja preneli broj iz mts-a u Globaltel i imali probleme da im ne stizu OTP kodovi nakon toga, a ja nisam imamo taj problem. Tako da bolje pozovi nakon prenosa i onda nema brige...

Inace, bacite pogled na sliku u prilogu, neko mi je rezervisao 12-ak evrica, a potom i stornirao oko 9. Pojma nemam kako i sta, ali iako po ovoj logici ja treba da sam ta 3 evrica u minusu, stanje deviznog racuna je regularno, jer je zaokruzen broj 😉.

Mozda i ja zovem banku kasnije da proverim ko se zeza sa devizama ovih dana i okrece to po svojoj volji 🤓
Pozvao sam banku ujutru da ih obavestim da sam prebacio broj iz MTS mreže u A1, pošto mi nije radilo primanje OTP sms poruka nakon prenosa broja, rekli su mi da će mi poslati u toku dana email da je izvršena promena u kod njih u bazi. Nakon primljenog email-a probao sam da izvršim online plaćanje koje zahteva OTP kod i naravno sms poruka nije stigla, opet sam pozvao korisnički centar gde su me pitali jesam li restartovao telefon i probali su i oni da pošalju testnu sms poruku i naravno da nije stiglo, i onda čuveni odgovor od baba shit banke, možemo tek u sredu da interevenišemo, i sad koja je logika korišćenja online bankarstva kada ta ista usluga, recimo online plaćanje koje zahteva OTP kod ne bude dostupno 4 dana... Pri tome nigde na sajtu banke ne piše da je potrebno pozvati kontakt centar da se banka obavesti da je došlo do promene provajdera kako bi oni izvršili ažuriranje u bazi... smejurija od banke...
 
Pozvao sam banku ujutru da ih obavestim da sam prebacio broj iz MTS mreže u A1, pošto mi nije radilo primanje OTP sms poruka nakon prenosa broja, rekli su mi da će mi poslati u toku dana email da je izvršena promena u kod njih u bazi. Nakon primljenog email-a probao sam da izvršim online plaćanje koje zahteva OTP kod i naravno sms poruka nije stigla, opet sam pozvao korisnički centar gde su me pitali jesam li restartovao telefon i probali su i oni da pošalju testnu sms poruku i naravno da nije stiglo, i onda čuveni odgovor od baba shit banke, možemo tek u sredu da interevenišemo, i sad koja je logika korišćenja online bankarstva kada ta ista usluga, recimo online plaćanje koje zahteva OTP kod ne bude dostupno 4 dana... Pri tome nigde na sajtu banke ne piše da je potrebno pozvati kontakt centar da se banka obavesti da je došlo do promene provajdera kako bi oni izvršili ažuriranje u bazi... smejurija od banke...
Cirkus buraz, sta da ti kazem kada znamo odavno na cemu smo. Opsti haos, a zamisli da ti treba nesto hitno, bukvalno moras da cimas druge ljude.

Ja o tome pricam sve vreme, sto je drzavna banka totalni raspad sistema, ali to ti je generalno i drzava u malom. I druge banke imaju slicne ispade, ali ova je, moracemo priznati, posebna 😎. Ja ne mogu cudom da se nacudim kako meni sve vreme radi OTP, a ovih dana i kako SMS stize gotovo instant.

Nazalost si uhvatio dane pred praznik (NE)rada, a to je u Srba mislim najlepsi praznik (iako se smatra da su to Bozic i Uskrs) jer mi kao nacija generalno, a pogotovo drzavni sluzbenici poput ovih u baba Postanskoj ne mozemo te dane da docekamo koliko smo ih zeljni. Cudo da su ti se danas uopste i javili, raZno vreme je trajalo mozda do 12-13h i krenula proslava, a klijenti neka cekaju do srede, ali neka se ne javljaju pre 3. kafe nikako 😜.

Ja sam tako u par navrata cekao ceo vikend iako sam uplatio recimo RSD na svoj racun u petak, a to mi je leglo u ponedeljak jer je njihov sistem takav kakav je. Znaci uplatis na svoj racun i cekas nekoliko dana da uopste rapolazes tim novcem...tezi oblik sabanizma.

U svakom slucaju ukoliko si planirao neku kupovinu koja podrazumeva transport, onda ne gubis nista jer svakako nista zivo ne radi do sledece srede. A, ovako ako placas nesto drugo online sto se ne dostavlja, onda moras da cimas nekog drugog dok se baba Postanska ne otrezni od pijancenja za prooooduzeni vikend 😉.

Opravice ti OTP, ali svakako se maltretiras dok ti to ne srede i pazi da je jedan covek u pitanju - to traje duze vreme, sjaset klijenata je prolazilo kroz slicno i ubija u pojam sto apsolutno nista ne rade po tom pitanju, a najmanje sto mogu da odrade je da bilo gde stave jasnu informaciju o tome da potencijalno postoji problem sa OTP kodovima nakon promene mreze itd.
 
Poslednja izmena:
Pozvao sam banku ujutru da ih obavestim da sam prebacio broj iz MTS mreže u A1, pošto mi nije radilo primanje OTP sms poruka nakon prenosa broja, rekli su mi da će mi poslati u toku dana email da je izvršena promena u kod njih u bazi. Nakon primljenog email-a probao sam da izvršim online plaćanje koje zahteva OTP kod i naravno sms poruka nije stigla, opet sam pozvao korisnički centar gde su me pitali jesam li restartovao telefon i probali su i oni da pošalju testnu sms poruku i naravno da nije stiglo, i onda čuveni odgovor od baba shit banke, možemo tek u sredu da interevenišemo, i sad koja je logika korišćenja online bankarstva kada ta ista usluga, recimo online plaćanje koje zahteva OTP kod ne bude dostupno 4 dana... Pri tome nigde na sajtu banke ne piše da je potrebno pozvati kontakt centar da se banka obavesti da je došlo do promene provajdera kako bi oni izvršili ažuriranje u bazi... smejurija od banke...
Isti problem, sem sto je kod mene bio problem do MTS-a, nisu stizale poruke ne samo iz OTP banke nego ni iz nekih drugih. Trebalo im je 15 dana da rese to... :rolleyes:
 
Probao sam da ubacim MC koju sam dobio MTS banci u Apple pay ali nece. Jel to mora banka da bude u Apple pay sistemu ili MC?
 
@TEP3A Da, mora. Trenutno samo Intesa, Raiffeisen, OTP i ProCredit su u sistemu Apple Pay.
 
Btw isključim VOLTE na telefonu, počele sms poruke da stižu....
 
У пошти ми данас наплатили провизију 100 дин за уплату на свој рачун. Јел наплаћују и у штедионици или само у пошти?
 
@AcaRamone991 da li si vršio uplatu prema ovakvoj instrukciji? Za direktnu uplatu na račun se naplaćuje provizija.
 

Prilozi

  • LvBGvqg (1).png
    LvBGvqg (1).png
    157.1 KB · Pregleda: 46
Нисам ништа ја попуњавао, радница ми После рекла да 360 рачуни имају провизију
 
Pitanje, U maju mi ističe MC da li će mi slati novu karticu na adresu ili trebam nešto da im šaljem kao upit?
 
Zna li neko slucajno sta se desava sa Racunom plus kada istekne kartica? Da li postoji opcija da uz izdavanje nove kartice, nastavim da koristim isti racun i sve iste usluge kao do sada, konkretno mts android app?
 
@obojica
Neće se ništa desiti. Dobićete novu karticu na adresu koju ste ostavili na sajtu u vašim profilima. Aktiviranje kartice se vrši po već poznatom sistemu, provučete karticu kroz bankomat tj. i to je cela priča.
 
Samo moze da se desi da MC putuje kao i Dina, a Dina obicno putuje nedeljama...da ne kazem mesecima. Sve platne kartice baba Postanske su strastvene putnice i ovo treba imati u vidu, jer znaju da se zadrze na svojim proputovanjima 😉
 
Ne znam da li postoji opcija preuzimanja u nekoj filijali?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno