Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

Poručio 16.02. ultru u Gigaxxx. 10.03. se oglasili SMS-om da će javiti kada bude bila spremna isporuka. Danas, 16.04. zovu telefonom i javljaju da imaju zeleni (ja naručio ljubičasti) i ako želim, mogu da pošalju jer je jedan kupac odustao. Naravno, nisam hteo, želim "moju boju":). Tako da...ćeraćemo se još 🤓.
Evo danas na 70. dan od preordera stiže mi SMS od Gigaxxx, da mogu da preuzmem (i platim) moju ljubičastu Ultru. Doneo kući, ukljucio, malo dopunio bateriju, prijavio se bez sim-a, na slabo aktivan gmail i samsung nalog, odradio update (ponuđen samo jedan, onaj veliki, aprilski od 1,4 GB) i to bi bilo to za prvi dan. Nema nikakvih dodatnih aplikacija i sinhronizacija jer taj gmail i nije bio vezan za bilo kakve mobilne uređaje. Pokušao sam da registrujem uređaj preko Samsung members za poklone, ali ta se opcija ne pojavljuje-pretpostavljam zato sto još nisam ubacio sim. Znači, malo ce da radi ovako "na prazno", pa će da padne fabrički reset i smart swich, sa postojeceg Note 10+ telefona i pravi, aktivni google nalog.

E sad, samo jedno pitanje, za upućene. Da li registracija uređaja za poklone, ne može da se obavi bez ubačenog SIM-a, ili ja nešto dobro nisam video, jer ovako bez sim-a, ne nalazim registracionu formu u aplikaciji s. members ?
 
mislim da i meni nije mogla bez kartice.
 
Da li registracija uređaja za poklone, ne može da se obavi bez ubačenog SIM-a, ili ja nešto dobro nisam video
Dobro si video, ne može bez SIM kartice ;)

Ja imam drugo pitanje, keva već 20-ak dana nije dobila nikakav mail o statusu prijave za poklon slušalice, osim onog prvog koji je dobila odmah. Operater na Samsungovom sajtu mi je rekao da pošaljem upit na onaj njihov XYZ mail, međutim i tamo ne odgovaraju evo već 2-3 dana. Šta mi je dalje činiti?
 
Dobro si video, ne može bez SIM kartice ;)

Ja imam drugo pitanje, keva već 20-ak dana nije dobila nikakav mail o statusu prijave za poklon slušalice, osim onog prvog koji je dobila odmah. Operater na Samsungovom sajtu mi je rekao da pošaljem upit na onaj njihov XYZ mail, međutim i tamo ne odgovaraju evo već 2-3 dana. Šta mi je dalje činiti?
Ja sam cekao nekih 7 dana da odgovore, a onda poslao na taj xyz mail i odgovorili su ujutru odmah da je prijava prihvacena.
 
@Chinaski i @outlaw, hvala na odgovorima. Već sam počeo da "blago" paničim, da su obustavili akciju davanja "poklona zahvalnosti" 🙃🙂.
 
Reče ja juče da sam ih zvao i da su rekli da će im stići veća količina telefona i zamislite bez laganja 🙂
Ps. Stigao i meni danas, upravo se vratio iz radnje sa uređajem, pokupio ga u zadnjem momentu pred zatvaranje 😀
 
^ manji ekran i baterija, mnogima je 13PM veliki i u vecini odu na pro. Meni posle godina velikih ekrana je teško da odem na 6.1”
 
Da napišem moju situaciju, možda će nekome značiti, ako ga/je zadesi nešto slično.

Koristim S22+ od početka marta, Exynos verzija, kupljena kod nas u radnji, spominje se na temi. Za to vreme (znači nepuna dva meseca) mi se 4 ili 5 puta desilo da nema nikakvog zvuka kada se javim na neki poziv. Poslednji put kada mi se to desilo, testirao sam pozive i sa jedne i sa druge kartice, ponašanje je bilo isto na obe - bez zvuka. Probao sam i airplane mode na kratko, pa opet isti test, ponašanje opet isto, bez zvuka. Tek nakon restarta je proradilo. Ja imam 2, možda i 3 poziva dnevno, možda bi se i češće dešavalo da više pričam. Takođe, dva puta mi se telefon sam od sebe restartovao dok sam nešto radio sa pozivima. Poslednji put se desilo danas (pokušavao da uspostavim vezu), nakon čega sam raščistio sam sa sobom i proglasio telefon nefunkcionalnim.
Čini mi se da sam instalirao 4 update-a, na početku jedan veliki (martovski) i tri u aprilu. Na temi na EU Samsung forumu (postavljao sam već ovde u prošlom postu) ima dosta ljudi sa ovakvim problemima.
Ne znam još šta dalje da radim. Verovatno ću sačekati i update u maju, da vidim da li će on nešto popraviti, mada je već dovoljna sramota da nakon 4 update, problemi ovog tipa i dalje postoje. Videću još i Samsung i ovlašćeni servis šta kažu.
 
Ne znam još šta dalje da radim. Verovatno ću sačekati i update u maju, da vidim da li će on nešto popraviti, mada je već dovoljna sramota da nakon 4 update, problemi ovog tipa i dalje postoje. Videću još i Samsung i ovlašćeni servis šta kažu.
Posto si kupio licno u radnji imas zakonsku garanciju 2 godine, ako nije u ugovoru drugacije navedeno. Ja bih ga poslao u servis na dijagnostiku, u koliko se uspostavi da je uredjaj defektan/nefuncionalan, trazio bih pare nazad.
 
Da napišem moju situaciju, možda će nekome značiti, ako ga/je zadesi nešto slično.

Koristim S22+ od početka marta, Exynos verzija, kupljena kod nas u radnji, spominje se na temi. Za to vreme (znači nepuna dva meseca) mi se 4 ili 5 puta desilo da nema nikakvog zvuka kada se javim na neki poziv. Poslednji put kada mi se to desilo, testirao sam pozive i sa jedne i sa druge kartice, ponašanje je bilo isto na obe - bez zvuka. Probao sam i airplane mode na kratko, pa opet isti test, ponašanje opet isto, bez zvuka. Tek nakon restarta je proradilo. Ja imam 2, možda i 3 poziva dnevno, možda bi se i češće dešavalo da više pričam. Takođe, dva puta mi se telefon sam od sebe restartovao dok sam nešto radio sa pozivima. Poslednji put se desilo danas (pokušavao da uspostavim vezu), nakon čega sam raščistio sam sa sobom i proglasio telefon nefunkcionalnim.
Čini mi se da sam instalirao 4 update-a, na početku jedan veliki (martovski) i tri u aprilu. Na temi na EU Samsung forumu (postavljao sam već ovde u prošlom postu) ima dosta ljudi sa ovakvim problemima.
Ne znam još šta dalje da radim. Verovatno ću sačekati i update u maju, da vidim da li će on nešto popraviti, mada je već dovoljna sramota da nakon 4 update, problemi ovog tipa i dalje postoje. Videću još i Samsung i ovlašćeni servis šta kažu.
To nije normalno ponašanje. Reklamiraj telefon i traži novi uređaj.
 
Hvala na savetu, ali hoću da sačekam još malo, pošto imam garanciju, i prikupim još informacija. Želeo bih da izbegnem scenario u kome mi servis vraća uređaj jer su ustanovili da nije neispravan (što je, da budem iskren, nije prost zadatak, jer je i meni trebalo neko vreme) ili scenario gde se i nov uređaj ponaša na isti način.
 
Je

Jel si platio telefon ili samo uradio preorder pa cekas?
Kod njih mi stoji 108 000 din,odobrena mi zamena za s20 ultra i 31.12 sam se priljavio za s22 u. Danas su me pozvali da uzmem telefon (ali ne po ceni kada sam se priljavio 82k).Nude mi za 106 k. Bukvalno me prave budalom. Kontaktirao sam advokata i naveo sam niz nepravilnosti od same prijave reklamacije.
 
Pa je l shvatas da sve poskupljuje, pa i ovi operateri smecari koriste situaciju?! Kakvog crnog advokata kontaktiras? Kod nas preko noci u mtelu u RS iphone poskupio za 75-90€ po paketima, isto tako i Samsung. Okrenes se i odes kupis negdje drugo. Ne znam ko jos ceka toliko mjeseci na telefon.
 
Kod njih mi stoji 108 000 din,odobrena mi zamena za s20 ultra i 31.12 sam se priljavio za s22 u. Danas su me pozvali da uzmem telefon (ali ne po ceni kada sam se priljavio 82k).Nude mi za 106 k. Bukvalno me prave budalom. Kontaktirao sam advokata i naveo sam niz nepravilnosti od same prijave reklamacije.
Tako i treba! Nema poskupljenja! Ti si narucio po tadasnjoj ceni, i to je to. Nema dalje. Slobodno nastavi sa advokatom, cak i zastitu potrosaci pozovi, meni su pomogli u nekoliko situacija. Zakon je jasan! A oni su stoka sto sve pokusavaju da iskoriste. Samo napred, nemoj da stajes i budi uporan!
 
@Dj89pa
Svakako imas pravo, ako ti nije tesko obavesti nas kako se to razresilo, cisto da znamo ishod.
 
Hvala na savetu, ali hoću da sačekam još malo, pošto imam garanciju, i prikupim još informacija. Želeo bih da izbegnem scenario u kome mi servis vraća uređaj jer su ustanovili da nije neispravan (što je, da budem iskren, nije prost zadatak, jer je i meni trebalo neko vreme) ili scenario gde se i nov uređaj ponaša na isti način.
Obavezno napravi i video snimak gde se jasno vidi problem.
 
Samo da je uzela 13PM bilo bi extra , mada i pro je ok samo sa manjim ekranom

^ manji ekran i baterija, mnogima je 13PM veliki i u vecini odu na pro. Meni posle godina velikih ekrana je teško da odem na 6.1”
E bas zbog velicine je uzela Pro, a ne PM. Baterija joj super drzi, za sada je bas zadovoljna telefonom. Mislila je da nece moci da se navikne na Iphone, prvi dan je rekla prodacu ga i uzeti S22+ ipak, narocito jer nije mogla tako lako da prebaci sve sa androida na ios, ali je odustala, sve vise joj se svidja.
 
VolLTE izgleda da radi na Snapdragon verziji uz A1 srpsku sim karticu. Ja nisam išao do operatera i slično a stoji mi na mreži od početka ta oznaka...sad da li to znači da stvarno radi ili ne, ne znam.
Meni radi VoLTE od prvog dana, aktivirano na Note 10+ , samo sam prebacio karticu u s22 ultra i nema nikakvih problema. Koristim A1 i mts na obe kartice radi.
 
E bas zbog velicine je uzela Pro, a ne PM. Baterija joj super drzi, za sada je bas zadovoljna telefonom. Mislila je da nece moci da se navikne na Iphone, prvi dan je rekla prodacu ga i uzeti S22+ ipak, narocito jer nije mogla tako lako da prebaci sve sa androida na ios, ali je odustala, sve vise joj se svidja.
Meni koji sam koristio oba nije problem preci, posle dugo godina androida kad sam prešao na ios i više mi se sviđa, ima dosta bolje urađenih rešenja nego android. Ali opet sve je do samog korisnika.
 
Previše off, ali da malo doprinesem, android koristim za sve jednostavno je bio prvi OS na koji sam navikao, iOS koristim na drugom telefonu(službenom) samo pozivi + sms + viber previše ''zatvoren'' za moje potrebe, definitivno je kao i za većinu stvari sve samo moć navike, na bolje se čovek lako navikne - toga kod iOS-a nema.
 
treba ovih dana konacno da stigne s22+ green iz a1 (biz korisnici), iako ga nemaju u zvanicnoj ponudi. Otisao bih ako ima u TC Usce u Samsung prodavnicu da uzmem masku i te folije, pa zanima da li oni to usluzno lepe ili moram da se uzdam u svoje prste (davno nisam lepio) .. mada s10+ vec 2.5 god nosim bez folije nakon sto je fabricka otisla, ovde toga nema pa ne bih da probam srecu sa tim ...
 
Desava mi se na s22 ultra vec drugi put da se u toku razgovora telefon sam od sebe iskljuci. Jel imao jos neko ovakav problem? Ne znam da li je nesto do mog uredjaja ili je softverski bag
 
treba ovih dana konacno da stigne s22+ green iz a1 (biz korisnici), iako ga nemaju u zvanicnoj ponudi. Otisao bih ako ima u TC Usce u Samsung prodavnicu da uzmem masku i te folije, pa zanima da li oni to usluzno lepe ili moram da se uzdam u svoje prste (davno nisam lepio) .. mada s10+ vec 2.5 god nosim bez folije nakon sto je fabricka otisla, ovde toga nema pa ne bih da probam srecu sa tim ...
lepe folije
 
Desava mi se na s22 ultra vec drugi put da se u toku razgovora telefon sam od sebe iskljuci. Jel imao jos neko ovakav problem? Ne znam da li je nesto do mog uredjaja ili je softverski bag
Desavalo se i drugima i trebalo je da bude reseno onim veliki apdejtom od 1.5 gb...
 
Nazad
Vrh Dno