Šta je novo?

Kurirske službe i paketomati

S onima sa kojima sam ja radio , uplacivali su na racun. Post expres, npr.
 
Pre neki dan čovek naručio paket preko webshop. Nov kupac, pozovemo da proverimo podatke, sve ok. Pošaljemo.
Zove sutradan besan, jer kurir neće da mu donese paket na posao. Koleginica se jedva objasni sa njim, čovek dao kućnu adresu, a znao je da će biti na poslu i planirao je kada mu se kurir javi, da ga preusmeri da mu donese paket u drugi kraj grada. Ipak je to "samo nekoliko kilometara". Paket nam se danas vratio.

Ako je prema kuriru bio upola nepristojan kao kada je nas zvao, dobro su kuriri I ovoliko uslužni i normalni.
 
Da li Dex šalje ono obaveštenje o preuzetoj pošiljci i opciji za paketomat SMS-om ako nemaš Viber?
 
Пошта Србије уводи нови канал комуникације са корисницима путем VIBER порука. Почев од 19. марта 2022. године, информације о приспећу пакета или пост-експрес пошиљке за доставу на адреси и обавештења о њиховом чувању за испоруку у пошти, Пошта Србије ће примаоцима слати путем VIBER апликације.

Од 19. марта комуникација ће функционисати на начин да се најпре шаље VIBER порука, а уколико пријем поруке није омогућен, јер мобилни телефон корисника није на интернет мрежи или корисник нема инсталирану VIBER апликацију, информације о пошиљци и њеном статусу добијаће се као и до сада, у СМС поруци.


 
Jel provalio neko da je PE ukinuo status * zaduzeno za dostavu ?
 
Primetio sam i ja. Njima već par meseci kasne statusi na tom praćenju.
 
Da li neko ko zivi na Novom Beogradu moze da mi objasni ovu reorganizaciju urucenja posiljki od strane Poste? Zivim na Fontani i sad po nekom novom pravilu prvi dan mi posiljku vracaju u Studentski grad (jer odatle krece slanje) ako ne preuzmem na adresi, a drugi dan ujutru salju u Pohorsku. Isti je slucaj sa celim potezom Narodnih heroja - Pariske komune. Koja je poenta uopste?

Stud.PNG
 
Kod mene je slicno, posiljka krece sa bezanijske kose, a ako se ne uruci ide u kozaru.
 
Neki delovi grada imaju odvojene pošte za pakete i pisma. Paket ide u poštu za pakete pa ako se ne uruči na adresi, vraća se u istu poštu gde može da se preuzme do kraja dana. A onda je ujutro šalju u poštu za pisma gde je možeš preuzeti. Ranije je moglo da se vidi na sajtu pošte koja je pošta nadležna za šta na nekoj adresi.
 
Da li imas prava da se odreknes paketa koji posaljes a on se vrati nazad?
Nisam do sad imao takav slucaj ali treba biti pripremljen. Ako prodam stvarcicu od 300din ne isplati mi se da je preuzmem,bolje je da se odreknem. Ovako se placa dupla postarina koja izadje preko 500din u najboljem slucaju.
 
Citao sam sigurno u preko 20 netagivnih ocena kako se ljudima cak i po dva puta vracao paket i na kraju morali da plate.
Ja ne prodajem skuplje stvar, razmisljao sam unapred kad me neko zavrne pa i da dignem ruke,a o sitnicama od 300din i da ne govorim.
Mnogo ljudi kupuju pozivom ali ja to ne praktikujem,verovatno kad vide da se ne javljam naprave nalog ili imaju stari nalog koji nema ocena pa se dogovaramo,do sad nisam prevaren ali opet postoji mogucnost.
Ja ne znam kako se ljudi usudjuju da posalju pouzecem skuplje stvari a dogovaraju se pozivom.
 
Da li imas prava da se odreknes paketa koji posaljes a on se vrati nazad?
Nisam do sad imao takav slucaj ali treba biti pripremljen. Ako prodam stvarcicu od 300din ne isplati mi se da je preuzmem,bolje je da se odreknem. Ovako se placa dupla postarina koja izadje preko 500din u najboljem slucaju.
Imaš pravo, kod takvih paketa ja lupim adresu i broj pošiljaoca pa mi se i ne može vratiti
 
Ja ne znam kako se ljudi usudjuju da posalju pouzecem skuplje stvari a dogovaraju se pozivom.

U cemu je razlika ? Ako je neko naumio da te z**** uradice to na ovaj ili onaj nacin..
Imas i na telefonu da snimas razgovore, ako mislis da ovamo ostaje pisani trag pa da je to kao prednost..
 
U cemu je razlika ? Ako je neko naumio da te z**** uradice to na ovaj ili onaj nacin..
Imas i na telefonu da snimas razgovore, ako mislis da ovamo ostaje pisani trag pa da je to kao prednost..
Nikad nisam u zivotu snimao razgovore niti cu.
U ostalom ja prodajem na kp,odakle ja mogu da dokazem da sam tu stvar prodao bas od njihovog sajta.
I nije stvar u prevari nego u poverenju. Odakle ja znam ko je kupac,mozda je nekome dosadno pa se zeza,sad je moda da zovu jutjuberi i snimaju razgovore kako nas prave magarcima.
 
Čim ti prodaješ na KP, a postavljaš ovakvo pitanje, znači da je to više hobi nego posao. U zavisnosti od vrste artikala koji se prodaju, procenat vraćenih paketa varira.

Što su proizvodi specifičniji (manje tržište, manji broj potencijalnih kupaca), manje su šanse da kupac ne preuzme paket. Meni se za 9 godina vratilo svega nekoliko paketa. I to sam za dva sam rekao "ovaj nema pojma šta je naručio, neće on to preuzeti". Doduše, slično sam rekao za još neke pakete tokom godina, pa su ih ipak preuzeli.

A što se tiče telefonskog dogovora vs pisana reč, računaj da kada prvi put od nekoga primiš porudžbinu preko webshop, obavezno zoveš telefonom da proveriš ispravnost podataka. Evo prošle sedmice sam imao paket gde je čovek upisao nepostojeći broj telefona, a ne odgovara na mail. Poručio je nešto relativno male vrednosti i prilično smisleno. I sasvim je moguće da bi dobio paket, ali broj je nepostojeci, kurirska služba ga ne može dobiti. Kažem da je moguće da bi dobio paket, jer ranije nismo proveravali podatke, pa su ljudi uredno dobijali pakete, bez obzira što godina stoji upisan pogrešan broj telefona.
 
Čim ti prodaješ na KP, a postavljaš ovakvo pitanje, znači da je to više hobi nego posao. U zavisnosti od vrste artikala koji se prodaju, procenat vraćenih paketa varira.

Što su proizvodi specifičniji (manje tržište, manji broj potencijalnih kupaca), manje su šanse da kupac ne preuzme paket. Meni se za 9 godina vratilo svega nekoliko paketa. I to sam za dva sam rekao "ovaj nema pojma šta je naručio, neće on to preuzeti". Doduše, slično sam rekao za još neke pakete tokom godina, pa su ih ipak preuzeli.

A što se tiče telefonskog dogovora vs pisana reč, računaj da kada prvi put od nekoga primiš porudžbinu preko webshop, obavezno zoveš telefonom da proveriš ispravnost podataka. Evo prošle sedmice sam imao paket gde je čovek upisao nepostojeći broj telefona, a ne odgovara na mail. Poručio je nešto relativno male vrednosti i prilično smisleno. I sasvim je moguće da bi dobio paket, ali broj je nepostojeci, kurirska služba ga ne može dobiti. Kažem da je moguće da bi dobio paket, jer ranije nismo proveravali podatke, pa su ljudi uredno dobijali pakete, bez obzira što godina stoji upisan pogrešan broj telefona.
Da to mi jeste vise hobi. Bas zato i strepim da mi se ne vrati paket,malo paketa saljem jos da mi se vrati odem u debeo minus.
Telefonom generalno ne dogovaram nista,eventualno se preko vibera dogovaram,za ozbiljnije stvari mi neko drugi zavrsava,jednostavno ne volim da telefoniram.
 
Ljudi moram sa vama da podelim jedno jako neprijatno iskustvo koje sam imao sa Bex-om, a nije prvi put...

Trebao je da mi stigne paket u utorak ove nedelje, zvali me prepodne ja bio na poslu. Kurir mi kaže ostavićemo u paket shopu da pokupite (paket shop mi je srećom blizu kuće). Ali zbog privatnih obaveza ja ne stignem da uzmem paket taj dan - a sutradan prepodne mi stigne poruka da je paket u povratu!

Zovem call centar i kažu mi da mogu da preuzmem uveče u glavnom magacinu na Pančevačkom putu 60, piše da rade do 21h. Vozio sam 10km posle posla i bio tamo oko 19h da bi mi rekli da je paket već vraćen! Ja odlepim - kako jedan dan drže paket i vraćaju? Pri tom neljubazno osoblje u magacinu (da ne pišem sad ovde vulgarnosti), a pogotovo ovakva neprofesionalnost preko call centra su nedopustivi!

Srećom čovek koji mi je poslao paket je ok, dogovorio sam se da mi opet pošalje. Ali šta da vam kažem da mu još paket nije stigao i on ih zvao kažu da je i dalje u Pančevu, kad im je rekao da ga pošalju meni da ga ne vraćaju, oni ga ubeđuju da moraju sada da ga vrate! :mad:

P.S. U call centru su mi rekli da će me najaviti, kad sam došao u magacin ljudi tamo koji rade su se ponašali ko da su pali sa Marsa. Sramota. Bex nikad više!
 
Nisam slao nista veoma dugo i sad pravim nalog za PostExpress i javi se poruka - Nema dostave preko 2kg.
Da li bilo ko zna o cemu se radi :)?
 

Prilozi

  • 82092F78-4D6C-41DA-8A67-C2D6CC2B9461.jpeg
    82092F78-4D6C-41DA-8A67-C2D6CC2B9461.jpeg
    146.8 KB · Pregleda: 28
Verovatno je neka manje mesto, pa po pravilima nema isporuke na adresu, nego pozovu primaoca iz lokalne pošte.

U najvećem broju slučajeva, zapravo isporuče paket, jer paket nosi lokalni poštar koji uglavnom poznaje primaoca.
S druge strane, primaoci znaju da im neće doneti kabaste stvari, pa odu do pošte, koja im je, opet, u najvećem broju slučajeva, prilično blizu ili I'm je usput, gde god da krenu.
 
Ljudi moram sa vama da podelim jedno jako neprijatno iskustvo koje sam imao sa Bex-om, a nije prvi put...

Sasvim slicno sam opisao sa Aks-om, gde je navodno pokusana isporuka 2x a ja kao nisam bio kuci to jest nisam se javljao na telefon.. Pa su vratili paket kada sam isao u magacin da ga trazim u kamionu i nisam mogao naci jer je pretrpano pa su poslali za BG i vratili odmah sutradan meni.. u pitanju je bio monitor, s tim da su ovi bili ljubazni u magacinu..
 
Da li je ko pokretao odstetu za kasnjenje kod PE posle NG i promene cena itd..
Da li je i dalje 3x postarina ?
 
Наводно Пост Експрес од маја почиње да наплаћује амбалажу.
Зна ли неко да ли је то проверена информација?
 
Наводно Пост Експрес од маја почиње да наплаћује амбалажу.
Зна ли неко да ли је то проверена информација?
Kakvu ambalažu? Zar obično ljudi sami ne pakuju?

Ne znam na šta drugo može da se misli, jer sve ostalo oko prenosa pošiljke je već deo cene koju naplaćuju.
 
Вероватно PVC кесе и оне њихове картонске коверте за Пост Експрес.
 
Вероватно PVC кесе и оне њихове картонске коверте за Пост Експрес.
lol

To je bukvalno potrošni materijal. Ako ovo nije buva, šta će sledeće da naplaćuju odvojeno. Zamenu guma sa zimskih na letnje? Toalet papir za kurira? Klimatizovane prostorije u letnjim mesecima pri predaji pošiljke?
 
Vrh Dno