Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Sta je tu problem za banku ako je broj prenet?

To je isti broj, promena je valjda kod operatera a ne kod banke?
 
Promene su morale da se odrade sa obe strane.
Šta i kako, oni znaju
 
Zna li neko zašto opcija za Mastercard ne radi, tj neće da doda ličnu kartu?
 
Zato sto im ne radi ta opcija :)
 
Da li si ovo proverio zaista ili cuo ovde na temi od nekog dugog? Ja nisam jos proverio, ali prvom prilikom kada zapalim vani cu probati ovo.

Ako zaista pozivi preko app rade kada imas mobilne podatke, a pritom je nebitno da li si u roamingu, onda nema potrebe kupovati roaming dodatke, iako su i oni realno najjeftiniji ovde. Ali, ako ovo zaista radi, onda taj feature u okviru Globaltel app ima poentu, jer ko bi inace pored Vibera, WhatsApp-a i ostalih koristio Globaltel app za pozive?

Znaci, vredi koristiti ovo samo ako nije potrebno kupovati dodatno roaming podatke, a u svakom drugom slucaju ce svako daleko pre koristiti apps specijalizovane za pozive...


У више наврата сам био у Хрватској Босни и Турској повезао се на вифи и радило нормално, у Босни сам нпр купио картицу мтела и користио интернет са ње, а у апликацији сам активирао обје оне опције да се прима позиви преко Глобалтел апликације, долазни одлазни позиви и смс се не плаћа, док год имаш вифи или интернет неког од порвајдера у тој земљи.
 
У више наврата сам био у Хрватској Босни и Турској повезао се на вифи и радило нормално, у Босни сам нпр купио картицу мтела и користио интернет са ње, а у апликацији сам активирао обје оне опције да се прима позиви преко Глобалтел апликације, долазни одлазни позиви и смс се не плаћа, док год имаш вифи или интернет неког од порвајдера у тој земљи.
Nije potrebno imati neki Roming paket kako pise u aplikaciji da bi to tako radilo?
 
Do skoro su mi radile poruke iz banke. Poštanske štedionice (MTS) na globaltel broj virtuelni (fizičku karticu koristim u ruteru za internet). Već nedelju dana ne dobijam poruke o promeni na računu. Da li se još kod nekog to događa?
 
Do skoro su mi radile poruke iz banke. Poštanske štedionice (MTS) na globaltel broj virtuelni (fizičku karticu koristim u ruteru za internet). Već nedelju dana ne dobijam poruke o promeni na računu. Da li se još kod nekog to događa?
Postoje problemi sa sms servisom u PŠ, rade na rešavanju, nije do operatera
 
Meni odbili za prenos MTS broja, zatos to sam prebacio istekli ugovor na suprugino ime
moramo da cekamo 3 meseca.

Onda sam se setio da ponistim prebacivanje ugovora na njeno i da vratim na moje ime...
Moze, ali opet mora da se ceka 3 meseca.:rolleyes:

Da bar nisam aktivirao karticu...
 
Vec smo pisali o ovome vise puta sto se tice SMS poruka o odlivima/prilivima i problematikom na relaciji Globaltel - PS. Neki ljudi su imali problem vec pri prenosu broja iz neke od mreza u Globaltel nakon cega im ne samo da nisu stizali SMS o prilivima/odlivima vec i sami OTP kodovi. Ovo izgleda zavisi kako kod koga se namesti, ja sam konkretno imao srece i sve je radilo perfektno do sada sto se tice OTP kodova, ali se slazem sa ostalima da je prethodnih dana potpuno zabio standardni SMS servis o tekucem racunu, tako da cekamo da se to resi kao sto je @lale87 vec najavio... Mada u slucaju baba Postanske to moze prilicno da potraje, ali opet bolje da ne rade SMS obavestenja, nego da ne radi OTP.

Sa druge strane meni prva dva meseca uopste nije radila opcija placanja parkiga po gradu i to je bio jos jedan od razloga zasto sam kupio dodatnu MTS preppaid karticu, a od pre par nedelja je proradilo placanje parkinga i za sada sve uredno radi...

Sve u svemu, zlatno pravilo je da nema pravila, a tesko da ima i neke logike ili pouzdanosti bilo kojih od pomenutih servisa, oepratera, banaka.... ;)
 
Pozdrav, sta se najvise isplati kad se prenese broj da se odrzavaju GB? Jel bilo koji dodatak interneta odrzava GB? I aplikacija za dolazne pozive jel moze uvek da se koristi. Da uopste korisnik ne razmislja da li je u zemlji ili negde vani na wifiu ili cemu god? Posto bi se kod nas koristila trecinu vremena ako i toliko a da uvek bude aktivno za dolazne pozive i poneki odlazni... I jel neko zna koliko traje prenos broja i dobijanje nove kartice najduze sto bi se moglo ocekivati da sve proradi?
 
Обнављаш комбинацију 1гб + 50 мин за 300 дин то је најјефтиније.
 
Ма не, опробано у више наврата.
Izgleda da ovde ljudi bolje znaju sta moze u mrezi a sta ne moze. U Mekenzijevoj mi rekose totalno drugacije i pomalo zbunjujuce,a kad im kazem da su neki korisnici probali i da radi,onda oni kazu pa onda je tako. Ljudi tamo rade, a veze nemaju sta moze i da li moze.Kako oni uopste tako mogu da funkcionisu meni nije jasno.:D
 
Izgleda da ovde ljudi bolje znaju sta moze u mrezi a sta ne moze. U Mekenzijevoj mi rekose totalno drugacije i pomalo zbunjujuce,a kad im kazem da su neki korisnici probali i da radi,onda oni kazu pa onda je tako. Ljudi tamo rade, a veze nemaju sta moze i da li moze.Kako oni uopste tako mogu da funkcionisu meni nije jasno.:D
bitno da funkcionise i ovako i onako:)
 
Izgleda da ovde ljudi bolje znaju sta moze u mrezi a sta ne moze. U Mekenzijevoj mi rekose totalno drugacije i pomalo zbunjujuce,a kad im kazem da su neki korisnici probali i da radi,onda oni kazu pa onda je tako. Ljudi tamo rade, a veze nemaju sta moze i da li moze.Kako oni uopste tako mogu da funkcionisu meni nije jasno.:D
Platis da nista ne znas. Licenca samo.
 
U Mekenzijevoj rade ljudi koji znaju prilično, ali nisu na šalreru. Devojke za pultom su pak toliko strpljive i rado skoknu da pitaju za bilo šta što iskrsne kolege u drugim prostorijama.
 
U Mekenzijevoj rade ljudi koji znaju prilično, ali nisu na šalreru. Devojke za pultom su pak toliko strpljive i rado skoknu da pitaju za bilo šta što iskrsne kolege u drugim prostorijama.
Jeste,ali nemaju sve informacije,a trebalo bi da imaju bas zato sto su prve na koje nailazite.
 
to i mene ceka IT .javi utiske i kako radi , moja stara kartica
Vratio sam se iz Italije. Najpre hvala svima koji su mi pomogli oko saveta za roming!
Imam novu Globaltel karticu sa prenetim brojem. Uključivanje rominga nije zahtevalo ništa! Prosto k'o pasulj i sve radilo iz prve.
Kako sam sleteo, isključio airplane mod. Globaltel kartica prepoznata i automatski za zakačila na Vodafon (koji je u listi partnera za Italiju). Onda išao na USSD *100# i aktivirao roming. Uključio u telefonu opciju da dozvoljavam roming -- i istog trena stiže poruka da je roming aktivan i 4G mreža je tu, sve leti. Takođe se u app pokazao novi kružić za roming koji u % prikazuje koliko mi je ostalo. Nisam koristio SIM Toolkit. Nikakvih problema sa karticom, stalno koristio net, radilo sve sve vreme.
Kad sam sleteo u BG dobio sam SMS -- "dobrodošli kući!", što nisam nikad od drugih operatera. ;)
 
Za par dana mi istice Freepaid od 900 kinti koji koristim. Razmisljam da probam sa uzbudljivom konekcijom 250 min. + 1GB za 700 kinti. Cisto da vidim da li ce me 250 min. pokriti za mesec dana. Nekada sam u mts-u imao taj paket od 250 min. i mislim da sam ga par puta samo premasio, ali zaista dosta komuniciram preko telefona.

Da li je menjao ovako sa freepaid tarife na uzbudljivu konekciju za 30 dana? U kom momentu je najbolje aktivirati uzbudljivu konekciji kako bih preneo mobilne podatke?

@Globaltel Support Postoji bug u Android aplikaciji koji mozete videti na slici u prilogu. Nista strasno, samo iz nekog razloga bug-uje lokalizacija ekrana za izbor paketa - naslov je na srpskom, sve ponudjene tarife su na engleskom. Znaci, definitivno bug sa lokalizacijom, jer je inicijalno cela app na srpskom, ali izgleda u toku koriscenja app ona sama prebaci neke textove na engleski. Bolje bi bilo da je makar full engleski ceo ekran, a ne naslov na srpskom kao i ostatak app, a ono najbitnije poput tarifa ide na engleskom. Jer kada je sada prebacilo na engleski, sutradan moze recimo i na Hindi...eeee, to vec moze biti problematicno 😜

Dodatno, posto odavde @Globaltel Support ekipa vuce mnoge ideje za koje dobija pristojan procenat, evo da nabacim jos jednu ideju - Globaltel app treba da podrzi mogucnost da svakom korisniku prikaze realtime potrosnju, dakle trenutnu potrosnju minuta, poruka i podataka. Nebitno je da li sam ja Freepaid tarifa sa beskonacnim minutima, mene zanima koliko ja to mesecno trosim recimo ili koliko sam poruka poslao do ovog momenta. Dakle, korisnici koji nisu freepaid vec vide to posto imaju ogranicene poruke i pozive, ali svi trebaju da imaju dodatnu opciju real time potrosnje ili makar listinga za prethodni mesec ili odgovarajuci vremenski period.

Ovo zvuci kao veliki feature, ali ako vam Dev odeljenje kaze da za ovo treba mesec dana i da pre toga moraju da idu na Kopaonik o trosku firme kako bi dodatno bili motivisani da ovo izguraju + obavezne maserke bar 2x nedeljno u toku ovih mesec dana isto o gazdinom trosku znajte da elegantno zaobilaze istinu i zloupotrebljavaju svoje nazovi expertize, moze ovo lagano da se odradi jer sve ove podatke vec imate 😉.

Ako ovako nesto vec postoji, neka me neko uputi jer ja to u Gobaltel app do sada nisam nasao, a to opet ukazuje da ako postoji, definitivno nije user friendly 🤓
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-04-23-06-39-28-085_rs.globaltel.jpg
    Screenshot_2022-04-23-06-39-28-085_rs.globaltel.jpg
    69.3 KB · Pregleda: 22
Poslednja izmena:
Dodatno, posto odavde @Globaltel Support ekipa vuce mnoge ideje za koje dobija pristojan procenat, evo da nabacim jos jednu ideju - Globaltel app treba da podrzi mogucnost da svakom korisniku prikaze realtime potrosnju, dakle trenutnu potrosnju minuta, poruka i podataka. Nebitno je da li sam ja Freepaid tarifa sa beskonacnim minutima, mene zanima koliko ja to mesecno trosim recimo ili koliko sam poruka poslao do ovog momenta. Dakle, korisnici koji nisu freepaid vec vide to posto imaju ogranicene poruke i pozive, ali svi trebaju da imaju dodatnu opciju real time potrosnje ili makar listinga za prethodni mesec ili odgovarajuci vremenski period.
Ako imam Freepaid tarifu zasto bih gledao potrosnju
 
Ako imam Freepaid tarifu zasto bih gledao potrosnju
Bas da bi takvi kao ti pitali tako nesto... Sta tebe briga zasto mene interesuje mesecna potrosnja? Ja hocu da znam koliko minuta mesecno prosecno trosim jer na osnovu toga mogu da biram drugu tarifu. Zasto bih ja placao recimo 1000 din., a ti si pametan pa placas manje?

Tako da ako tebi ovo nije potrebno drugima jeste, jer ja hocu da znam koliko minuta mesecno trosim mozda hocu potpuno da promenim tarifu, a ova mreza mi to omogucava....

A ovo je sasvim normalna opcija koju imaju svi ostali operateri, nebitno koji paket da imam, ja hocu da znam koliko provodim za razgovore, koliko SMS-ova trosim itd. Sta to ima veze da li sam ja Freepaid ili nisam?

I dodatno, posto sam preneo broj ja sam morao da biram Freepaid tarife, sada vise ne moram kada sam ovde i hocu da prilagodim tarifu svojim potrebama. Hocu da imam i listing na kraju svakog meseca da vidim da li me je neko dodatno odrapio za poziv ili za poruku, a to mogu samo ako imam listing svoje mesecne potrosnje...

Ali, ljudi vole samo da prokomentarisu nesto daleko pre nego da uopste razmisle malo o tome sto je na ovom forumu uobicajena pojava 😉
 
Poslednja izmena:
nisi razumeo ja imam Freepaid i bas me briga koliko trosim, tebe ako interesuje uzmes od 250 min pa racunaj,
 
nisi razumeo ja imam Freepaid i bas me briga koliko trosim, tebe ako interesuje uzmes od 250 min pa racunaj,
E, to je vec konstruktivan odgovor, a ne neka nepotrebna pitanja, jer ako pogledas gore upravo to sam i pitao.

Pitao sam samo ljude koji su vec šaltali sa Freepaida na recimo Uzbudljivu konekciju. Nisam to probao, pa sada hocu da probam.

A, listing i realtime potrosnja su nesto sto je neophodno, bez obzira da li imas neogranicene minute. Jer samo kada imas listing ti znas da li te je neko odrapio preko ovoga sto placas i onda mozes da utvrdis koji broj si zvao i ko te je odrapio. Ja sada mogu da vidim kada mi je skinuto sa kredita nesto, ali pojma nemam ko me je odrapio i zasto, makar da znam za naredni put.

Tipa ja sam dosao iz mts-a jer sam preko listinga utvrdio da su me potkradali u Roamingu jer su mi naplatili 36 SMS poruka koje nikada nisam posalao. Jer u listingu pise da sam te poruke slao na svakih 10 sekundi svom matorom, a niti je njemu ista od toga stiglo niti ja imam bilo kakvu poruku u konverzaciji sa njim. Ali imam listing gde je svaka od tih 36 poruka naplacena iako nikada nije poslata!

Tako da je na operaterima da potkradaju na sve moguce nacine (ili bar probaju), a mi imamo puno pravo na uvid potrosnje u svakom trenutku i na kraju meseca i ovo treba da se podrazumeva, a ne da je nesto sto je sada frapantno potraziti i pitati zasto to ne postoji u Globaltelu...

I dodatno listing moramo da imamo, nebitno da li se ovo vodi kao prepaid ili postpaid, mi smo potpisali ugovor koji se kada se registrujes vodi na tebe. I kada se broj vodi na osobu, onda toj informaciji mogu da pristupe prakticno svi.
E, kada mene moze SNS da zove da glasam za preCednika, onda mogu da imam i listing svoje mesecne potrosnje 😉. Tako da @Globaltel Support odgovor da nema listinga jer smo svi prepaid pada u vodu, kako onda svako ima nase brojeve cim se registrujemo bez obzira da li smo preneli broj ili kupili potpuno novi prepaid na kartici, zna se za svakog od nas koje brojeve koristimo. Cak i ovi neregistrovani i njima ce stici poziv za sledeće glasanje, to bez brige 😎
 
Poslednja izmena:
@m_antic87
Skini app Call Log Analytics. Imaćeš na dlanu upravo ovo što si tražio. 🤠
Ovo nije zamena za listing i za listing se potpuno slažem!
neverovatno mi je da tako nešto ne postoji za korisnike a da oni vide u sistemu.
Dao si dobar primer zašto je listing potreban.
Uostalom možda sam na uzbudljivom pripejdu i odjednom vidim da mi je ostalo svega nekoliko minuta i pitam se - na šta sam i kad pre potrošio ostatak?
Listing je tu da mi da odgovor!
Hoćemo listing! ✌️
 
Ima listing u drugoj mrezi, pa kome se ne svidja moze da predje, al nije 700 din mesecno. Prema tome, koliko para, toliko muzike.
 
Vrh Dno