Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

+ nemamo višegodišnje ugovore, pa mogu da te pokradu samo zadnji put.
 
Za par dana mi istice Freepaid od 900 kinti koji koristim. Razmisljam da probam sa uzbudljivom konekcijom 250 min. + 1GB za 700 kinti. Cisto da vidim da li ce me 250 min. pokriti za mesec dana. Nekada sam u mts-u imao taj paket od 250 min. i mislim da sam ga par puta samo premasio, ali zaista dosta komuniciram preko telefona.

Da li je menjao ovako sa freepaid tarife na uzbudljivu konekciju za 30 dana? U kom momentu je najbolje aktivirati uzbudljivu konekciji kako bih preneo mobilne podatke?

@Globaltel Support Postoji bug u Android aplikaciji koji mozete videti na slici u prilogu. Nista strasno, samo iz nekog razloga bug-uje lokalizacija ekrana za izbor paketa - naslov je na srpskom, sve ponudjene tarife su na engleskom. Znaci, definitivno bug sa lokalizacijom, jer je inicijalno cela app na srpskom, ali izgleda u toku koriscenja app ona sama prebaci neke textove na engleski. Bolje bi bilo da je makar full engleski ceo ekran, a ne naslov na srpskom kao i ostatak app, a ono najbitnije poput tarifa ide na engleskom. Jer kada je sada prebacilo na engleski, sutradan moze recimo i na Hindi...eeee, to vec moze biti problematicno 😜

Dodatno, posto odavde @Globaltel Support ekipa vuce mnoge ideje za koje dobija pristojan procenat, evo da nabacim jos jednu ideju - Globaltel app treba da podrzi mogucnost da svakom korisniku prikaze realtime potrosnju, dakle trenutnu potrosnju minuta, poruka i podataka. Nebitno je da li sam ja Freepaid tarifa sa beskonacnim minutima, mene zanima koliko ja to mesecno trosim recimo ili koliko sam poruka poslao do ovog momenta. Dakle, korisnici koji nisu freepaid vec vide to posto imaju ogranicene poruke i pozive, ali svi trebaju da imaju dodatnu opciju real time potrosnje ili makar listinga za prethodni mesec ili odgovarajuci vremenski period.

Ovo zvuci kao veliki feature, ali ako vam Dev odeljenje kaze da za ovo treba mesec dana i da pre toga moraju da idu na Kopaonik o trosku firme kako bi dodatno bili motivisani da ovo izguraju + obavezne maserke bar 2x nedeljno u toku ovih mesec dana isto o gazdinom trosku znajte da elegantno zaobilaze istinu i zloupotrebljavaju svoje nazovi expertize, moze ovo lagano da se odradi jer sve ove podatke vec imate 😉.

Ako ovako nesto vec postoji, neka me neko uputi jer ja to u Gobaltel app do sada nisam nasao, a to opet ukazuje da ako postoji, definitivno nije user friendly 🤓
Prvo treba da urade kao Bonbon u HR da 250 minuta budu zaista 250 minuta, a ne kao sada da se zaokruzuje tako da je pitanje koliko je 250 minuta zaista.
Sto se tice njihove aplikacije koja nije azurirana od 4.11.2020 to je posebna prica ja sam vec na samom pocetku imao dva problema dok jedan jos uvek nisu resili,a izgled je toliko socijalan da nemam reci,plus nema tamni mod. S obzirom kako izgleda app nemam bas zelju da je koristim. @Globaltel Support
 
Poslednja izmena:
Ima listing u drugoj mrezi, pa kome se ne svidja moze da predje, al nije 700 din mesecno. Prema tome, koliko para, toliko muzike.
Zbog takvog načina gledanja na stvari je cela zemlja tu gde jeste. Ako ćeš bolje idi dalje (inostranstvo), inače ćuti i trpi, dobro je za ove pare. Zbog takvog stava da ne treba težiti boljem se oni koji se zadovoljavaju sićom najviše pitaju i upravo oni rade svima nama o glavi...

Niko ne pravi problem oko ovoga, ali znamo dobro čija je ovo mreža u vlasništvu tako da sigurno nije do para. Tako da ovo nije izmišljanje tople vode već samo konkretna stvar koja treba korisnicima.

I ma koliko plaćali, manje ili više to nije razlog da se ne poradi na mreži dodatno. Otkud bilo ko od vas ovde zna koliko ja recimo plaćam Globaltelu pored redovne tarife i koje sam im pare dodatno zaradio promovišući mrežu i dovođenjem novih korisnika?!
Ili bilo ko drugi? Nije pitanje novca već osnovnih potreba korisnika.

Tako da neka @Globaltel Support upiše tamo i bug u okviru aplikacije i zahteve korisnika da im je potreban listing, neka oni to srede za nas, a @Torrente i ostali kojima ovo nije potrebno ne moraju da koriste, niko ih ne primorava na to 😉
 
Aj' malo o bagu?
Da li se stalno dešava, u kojim situacijama i na kojem uređaju, objasni sa slike:
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-04-23-13-21-56-827_rs.globaltel.jpg
    Screenshot_2022-04-23-13-21-56-827_rs.globaltel.jpg
    85.2 KB · Pregleda: 39
Aj' malo o bagu?
Da li se stalno dešava, u kojim situacijama i na kojem uređaju, objasni sa slike:
Bug je najmanje bitna stvar, neka rese goruce probleme ljudi poput ovog sto ne stize OTP nekom, sto recimo ja gubim mrezu ponekad, a sve vreme imam mts mrezu jer imam Globaltel i mts prepaid u telefonu. Dodatno, ljudi ne mogu da plate nekada parking kao sto ja nisam mogao ceo prvi mesec i onda je ovo odjednom proradilo itd. Ima dosta stvari da se @Globaltel Support zanima narednih dana...

Sto se bug-a tice, nista specijalno nisam uradio, cackao sam Globaltel app, ulazio u opcije da vidim da li mozda negde postoji opcija za preuzimanje listinga, a da mi je to promaklo. Onda gledao kombinacije tarifa koje su mi na raspolaganju i onda sam naleteo na situaciju kao sa screen shota koji sam prethodno poslao. Prvi put sam naisao na ovaj bug, ali ja retko koristim Globaltel app, cesce se logujem preko sajta. Telefon je POCO X3 NFC, ali @zmanic sad mi licis na Dev-a koji upravo proziva svoj QA tim. Nadam se da ce te Globaltel imati na umu da pocasti neki mesec gratis za ovo lobiranje 🤓.

Znaci, niti sam menjao jezik niti izasao iz Globaltel aplikacije. Nisam menjao ni jezik telefona, niti cackao opciju u Globaltel app za engleski jezik koja mi je iskljucena. Telefon je naravno na engleskom i bug definitivno postoji jer samo je naslov bio na srpskom kako i treba da bude, a sve ostalo na engleskom. To ce oni srediti mozda vec sledece nedelje.

Ali, ovo ostalo, daleko bitnije sto sam nabrojao, to ce eventualno biti dogodine 😉
 
Poslednja izmena:
Vozdra, ljudi. Moja rodica treba ići u Tursku i planiram da joj aktiviram onaj Globaltelov dodak 1 GB za 300 RSD, jer vidim da on obuhvata i Tursku.

Zanima me da li ćemo nešto morati podešavati u SIM Tooklit ili je dovoljno samo da ubaci karticu u telefon, bez dodatnih podešavanja?

Drugo, hoće li ona moći kao neregistriran Globaltelov korisnik da šalje SMS-ove iz Turske i da primi po neki dolazni poziv?

Unapred hvala na svakom odgovoru.
 
Kao i u Srbiji, APN za globaltel mora ručno da se podešava jer većina telefona nema predefinisan APN za globaltel.

APN podešavanja su sledeća:
APN: globaltel
User: (ostaviti prazno)
Pass: (ostaviti prazno)
sve ostalo, ostaviti prazno ili na podrazumevanim podešavanjima.

Globaltel je za roaming internet jeftin zato što njihove sim kartice imaju dva profila, i kartica sama menja profil u odnosu na to u kojoj se državi nalazite.
Ovo prouzrokuje potencijalni problem da se podešavanja za APN izgube u telefonu, jer praktično kao da ste ubacili drugu SIM karticu. Potrebno je pri dolasku u državu u koju putujete da podesite ponovo APN (ako se izgubio), i da uključite prenos podataka u roamingu.

SMS i pozivi u Turskoj rade, po cenama za:
Dolazni poziv: 11.97din/min
Odlazni poziv: 103.06din/min
Odlazni SMS: 15din
Dolazni SMS: besplatan

Za ovo je potrebno imati dodatni kredit na kartici.

Roaming partneri za Tursku su Vodafone Turkey i Turkcell (na većini Vodafone mreža iskustvo kaže da radi 4G).

Ako koristite Globaltel aplikaciju za Android ili iPhone, možete pozivati Srbiju kao kad ste u Srbiji. Svi paketi za domaći saobraćaj važe bilo gde da se nalazite, ako za pozivanje i primanje poziva koristite aplikaciju.

Ako je sve ovo komplikovano, i ako je problem podešavanje APN-a u telefonu nakon dolaska u zemlju u koju putujete, onda je bolja - ali i skuplja ponuda Yettel roaming net ili neki od A1 dodataka za roaming na prepaidu.
 
Evo jos jedan screen shot za @Globaltel Support ekipu da prosledi svom odeljenju koje "odrzava" app:

IMG_20220424_135706.jpg

Malo engleski, malo srpski, ali bitno da smo se razumeli. Posto je Globaltel app nahvatala paucinu od kada je zadnji put update-ovana, znaci da je Dev deo potpuno raspusten, a ovde su se vec javljali omladinci koji vam to mogu srediti, cak i za manje para. A, kada gazda placa kič i šund, može da plati i kvalitetnu app, nemojte da se brukate sa ovim sitnicama...

Hristos voskrese i srećan praznik svim forumašima koji praznuju 😉
 
Evo jos jedan screen shot za @Globaltel Support ekipu da prosledi svom odeljenju koje "odrzava" app:

Pogledajte prilog 342222

Malo engleski, malo srpski, ali bitno da smo se razumeli. Posto je Globaltel app nahvatala paucinu od kada je zadnji put update-ovana, znaci da je Dev deo potpuno raspusten, a ovde su se vec javljali omladinci koji vam to mogu srediti, cak i za manje para. A, kada gazda placa kič i šund, može da plati i kvalitetnu app, nemojte da se brukate sa ovim sitnicama...

Hristos voskrese i srećan praznik svim forumašima koji praznuju 😉
Dzabe saljes kada nema ko da je ispegla od 4.11.2020-te.
Tu treba sve od nule ponovo srediti. Puno bagova plus izgled socijalan kao da ga je neko iz S.Koreje dizajnirao.
 
Zbog takvog načina gledanja na stvari je cela zemlja tu gde jeste. Ako ćeš bolje idi dalje (inostranstvo), inače ćuti i trpi, dobro je za ove pare. Zbog takvog stava da ne treba težiti boljem se oni koji se zadovoljavaju sićom najviše pitaju i upravo oni rade svima nama o glavi...

Niko ne pravi problem oko ovoga, ali znamo dobro čija je ovo mreža u vlasništvu tako da sigurno nije do para. Tako da ovo nije izmišljanje tople vode već samo konkretna stvar koja treba korisnicima.

I ma koliko plaćali, manje ili više to nije razlog da se ne poradi na mreži dodatno. Otkud bilo ko od vas ovde zna koliko ja recimo plaćam Globaltelu pored redovne tarife i koje sam im pare dodatno zaradio promovišući mrežu i dovođenjem novih korisnika?!
Ili bilo ko drugi? Nije pitanje novca već osnovnih potreba korisnika.

Tako da neka @Globaltel Support upiše tamo i bug u okviru aplikacije i zahteve korisnika da im je potreban listing, neka oni to srede za nas, a @Torrente i ostali kojima ovo nije potrebno ne moraju da koriste, niko ih ne primorava na to 😉
Prosledili smo nadležnim službama problem koji si nam poslao iz aplikacije. Takođe smo prosledili i predlog za listing potrošnje.


Želimo svim forumašima koji praznuju, srećan uskrs, Hristos Voskrese. :)
 
@Globaltel Support Neka nadležne službe malo to poguraju i dođe do onoga ko treba da odreši kesu. Ajde da ste neki zeleni start-up, pa da se tu šteka svaki mogući RSD zbog velikog rizika, ali pošto je gazda multimilioner, možete vi da terate ovu priču i sa 1k korisnika i opet da se razbijate, kič i šund će pokriti sva poslovanja pa i ona sa gubitkom. Jer ljudska glupost i primitivizam će uvek konvergirati ka beskonačnosti 😉.

Nije u redu ono na šta jedan od forumaša ukazuje, mobilna app toliko dugo nije update-ovana da je nahvatala paučinu, a ako već furate priču modernog, virtuelnog operatera to bre mora sve da bude ažurirano gotovo na nedeljnom nivou. Nema potrebe da pominjem sajt na kome godinu dana ljudi čitaju o Master Card koju ponosno reklamirate i koja isto toliko nije dostupna, nađite za shodno da ubacite makar jednu poruku obaveštenja da ljudi ne gube vreme. Nemojte da se brukate sa ovim sitnicama, kada se već gorući problemi svakodnevno gomilaju. Maltene kao naša država u malom 😏.

Pošto će neki od onih koji se ovde javljaju odmah ove moje dobronamerne kritike da shvate lično i kao pokvarene ploče ponove parolu "pa idite dalje ako vam ne odgovara", za njih mogu da podvučem ono što sam već rekao - nažalost, umesto da streme boljem i rade na tome, rešavaju probleme i troše energiju na to, dobar deo ljudi će uvek bežati od problema i terati druge da prihvate loše stanje ili pobegnu glavom bez obzira i hvataju krivine. To nije problem, samo je problem što ti isti botovi glasaju i rade nama ostalima o glavi godinama unazad, zato smo tu gde jesmo i lagano poniremo. Najlakše je reći da nema bolje i idi dalje ako ti ne odgovara. To će ti reći samo onaj koji nikad nije rešio bilo šta u životu i bio ispunjen zbog rezultata svog rada iliti da je dobio sve na tanjir.

Tako da @Globaltel Support ima još vremena za vas, dajemo vam još malo fore da stvarno budete ozbiljniji i jednog dana adekvatna konkurencija postojećem monopolističkom trilingu operatera. Krenite sa ažuriranjem mobilne app i sajta, dodajte taj listing, čitajte ovde komentare i nadalje jer imate direktan feedback ljudi koji će ovde biti ili par meseci i pozdraviti vas ili će dovesti još veliki broj korisnika... Za sada ste samo prolazna stanica dok god ne postoje ugovori recimo, jer ako njih uvedete čak i botovi će otići među prvima kso što to uvek rade.

Jer nema bolje reklame od (relativno) zadovoljnog korisnika, ali stalnog korisnika. To je prava priča, a gazda može da nastavi da trlja dlanove i upiše još koju nulu na kraju svog astronomskog profita 😎
 
Poslednja izmena:
Trebam info. Ne koristim Globaltel za drufog je pa ne znam. Ako se na aktiviranih 5gb na 30 dana doda konekcija 3gb 7 dana da li se sabira saobracaj internet i istice za 30 dana ili ide zasebno?
 
Trebam info. Ne koristim Globaltel za drufog je pa ne znam. Ako se na aktiviranih 5gb na 30 dana doda konekcija 3gb 7 dana da li se sabira saobracaj internet i istice za 30 dana ili ide zasebno?
Ukoliko se aktivira paket koji sadrži 5GB i traje 30 dana, a nakon toga paket koji sadrži 3GB i važi 7 dana, celokupan data saobraćaj važi koliko i poslednji aktivirani paket koji sadrži internet, što je u ovom slučaju 7 dana.
 
Ljudi. Samo da dodam da vecina sto prica za update aplikaci uopšte da se ne radi nego da platofrma na kojoj je aplikacija urađena nije updatovana. A u vecini slucajeva nema potrebe prebacivati na noviju verziju. A drugo vecina tih aplikacija vuče sa servera podatake te verzija u većini slučajeva ne igra bitnu ulogu osim ako nije dodat neki sveti gral na platformu a u većini slučajeva nije. Tako da i ako nije updatovana ne znači da neko na serveru ne dodaje ili popravlja bagove. Sad dizajn manje više. Bitnije je da radi svakako nego dizajn. Mislim ne kazem niti da održava niti da ne održava. Ali da to nije znak ne odrzavanja ako nema updatea.
 
Ljudi. Samo da dodam da vecina sto prica za update aplikaci uopšte da se ne radi nego da platofrma na kojoj je aplikacija urađena nije updatovana. A u vecini slucajeva nema potrebe prebacivati na noviju verziju. A drugo vecina tih aplikacija vuče sa servera podatake te verzija u većini slučajeva ne igra bitnu ulogu osim ako nije dodat neki sveti gral na platformu a u većini slučajeva nije. Tako da i ako nije updatovana ne znači da neko na serveru ne dodaje ili popravlja bagove. Sad dizajn manje više. Bitnije je da radi svakako nego dizajn. Mislim ne kazem niti da održava niti da ne održava. Ali da to nije znak ne odrzavanja ako nema updatea.
Ima dosta manjkavosti i treba je azurirati,jer nisu ostali manje pametni od Globaltela. I treba i dizajn da bude prilagodjen i ako mozda nekom nije bitan.
 
Ima dosta manjkavosti i treba je azurirati,jer nisu ostali manje pametni od Globaltela. I treba i dizajn da bude prilagodjen i ako mozda nekom nije bitan.
Tako je.

@Miki919
Potpuno je nebitno da li app vuce sadrzaj sa servera ili ne, ona ocigledno ima bug-ove. Ti bug-ovi nece biti popravljeni dok je ne update-uju. Nije prilagodjena dark/light rezimu, a morace da je update-uju za recimo Android 12 koji ima sjaset tema pored ove dve.

Azuriranje app je neophodno jer se svakodnevno menjaju i usavrsavaju komponente od kojih se ona sastoji. App najpre mora da bude prilagodjena velikom broju korisnika, dakle raznim modelima telefona i recimo tableta koji imaju SIM karticu, a sada su sve popularniji i foldable uredjaji.

Vec smo u vise navrata prijavljivali razne bug-ove od onog sto sam zadnji put slao, preko opcije za automatsku obnovu koja ne radi u app kao sto radi na sajtu. App je generalno ok, ali to nije razlog da tako bude godinama, treba ulagati u nju i razvijati je dalje...

Zato @Globaltel Support treba da forsira svoj Dev tim da ubace vise taj listing, srede ovo sto smo prijavili prethodnih meseci i onda na Google Play mozda Globaltel app ima i vecu ocenu od 4.0, dakle ima jos solidno mesta za napredak, nemojte da se zadovoljavate sa ovim, pogotovo sto imate sasvim dovoljno kapitala da sve to podignete na visi nivo, a u tom kapitalu i mi ucestvujemo, najmanje jednom mesecno 😉
 
Ljudi. Samo da dodam da vecina sto prica za update aplikaci uopšte da se ne radi nego da platofrma na kojoj je aplikacija urađena nije updatovana. A u vecini slucajeva nema potrebe prebacivati na noviju verziju. A drugo vecina tih aplikacija vuče sa servera podatake te verzija u većini slučajeva ne igra bitnu ulogu osim ako nije dodat neki sveti gral na platformu a u većini slučajeva nije. Tako da i ako nije updatovana ne znači da neko na serveru ne dodaje ili popravlja bagove. Sad dizajn manje više. Bitnije je da radi svakako nego dizajn. Mislim ne kazem niti da održava niti da ne održava. Ali da to nije znak ne odrzavanja ako nema updatea.
Bas tako, bolime uvo za dizajn bitno da radi poso a radi.
 
1. Meni nista ne baguje, pa verujem da vama koji to tvrdite nesto nije u redu sa telefonima.

2. Napisite spisak zelja gazdi, sta biste sve hteli za 300 din. mesecno :)

3. Decko koji se ovde javlja ima dobre namere, ali ste osuli paljbu na njega ko da je on kriv za nesto, a pitanje je za sta je on uopste kompetentan u firmi.

4. Od mene samo jedna primedba, app je za samo jedan broj, vec za drugi ti treba drugi telefon ili tv box. Licno sada koristim 7 brojeva od tri provajdera i malo mi otezava kontrolu sto na aplikaciji moze da se regulise samo jedan broj.
 
4. Od mene samo jedna primedba, app je za samo jedan broj, vec za drugi ti treba drugi telefon ili tv box. Licno sada koristim 7 brojeva od tri provajdera i malo mi otezava kontrolu sto na aplikaciji moze da se regulise samo jedan broj.
Ako si na androidu - app cloner i napraviš kopija globaltela koliko ti treba
 
1. Meni nista ne baguje, pa verujem da vama koji to tvrdite nesto nije u redu sa telefonima.

2. Napisite spisak zelja gazdi, sta biste sve hteli za 300 din. mesecno :)

3. Decko koji se ovde javlja ima dobre namere, ali ste osuli paljbu na njega ko da je on kriv za nesto, a pitanje je za sta je on uopste kompetentan u firmi.

4. Od mene samo jedna primedba, app je za samo jedan broj, vec za drugi ti treba drugi telefon ili tv box. Licno sada koristim 7 brojeva od tri provajdera i malo mi otezava kontrolu sto na aplikaciji moze da se regulise samo jedan broj.
Imaćemo u vidu tvoj predlog, svakako verujemo da su kolege iz IT-a razmišljali na tu temu. Ono što barem može da ti olakša kontrolu jeste opcija "Moj nalog" na našem web sajtu. :)
 
@Globaltel Support, zašto ne može da se prenese broj u vašu mrežu? Niti vaše kolege zovu, niti ima info da se nešto dešava. Pokušano je već dva puta, znam par ljudi, svi su online podnosili zahtev, brojevi nemaju dugovanja.
 
Neprijatno iznenadjenje, probudim se jutros bacim pogled na telefon kad globatel kartica nema signala. Kontaktiram koris. sluzbu ljudi mi ladno kazu morate da uzmete novu karticu jer je moja "starog tipa" pa nece vise moci da hvata signal. HELLO a neka informacija ranije, da klijenti budu upoznati sa promenama. ?????
Nzm dal sam looood ali meni su ovo decije bolesti, naravno da kartica leti u kantu a oni gube korisnika. Mozda je preka narav otkud znam ili mozda neodgovornost u zemlji Srbiji
 
Neprijatno iznenadjenje, probudim se jutros bacim pogled na telefon kad globatel kartica nema signala. Kontaktiram koris. sluzbu ljudi mi ladno kazu morate da uzmete novu karticu jer je moja "starog tipa" pa nece vise moci da hvata signal. HELLO a neka informacija ranije, da klijenti budu upoznati sa promenama. ?????
Nzm dal sam looood ali meni su ovo decije bolesti, naravno da kartica leti u kantu a oni gube korisnika. Mozda je preka narav otkud znam ili mozda neodgovornost u zemlji Srbiji
Pre ce da je ovo drugo 😉. Neodgovornost i neprofesionalizam...

@Zuel To sto ti i nekolicina ljudi nemate bug-ove je samo pitanje srece, jer na ovoj temi je ogroman broj ljudi sa svim mogucim modelima telefona pisalo o raznim tipovima bug-ova. Fora je napraviti nesto kako valja, istestirati to i raditi stalno na tome. Globaltel sporo radi na svemu tome, jer im jednostavno odgovara da idu na kvantitet, ko ne bi placao manje, pa makar da je ovde i par meseci. Vise radi na marketingu jer reklame iskacu iz toaleta za ovu mrezu, ali slabo rade na razvoju, a razvoj i podrska su pravo merilo kvaliteta uvek bili i bice.

Pa ovde je neko iz Globaltela otvorio profil samo da bi prikupljao feedback korisnika i mi to upravo i radimo, znaci sjaset korisnika je dalo dobre predloge i ukazivalo na postojece nedostatke. Taj decko, cura ili ko god primaju platu za tako nesto i njima je lakse kada mi ovde dajemo direktan feedback. To ne znaci da oni treba sa srede to, ali je njihov posao da prenesu to dalje inace je taj profil potpuno beskoristan jer sve ostale informacije moze bilo ko da nadje na FB profilu, sajtu ili pozivom korisnickom servisa(tipa posle 23h uvece ili u 6 sabajle 😜), putem mail-, zasto bi se zamajavao ovde na forumu uopste...?

"Mora da nesto nije u redu sa vasim telefonima" je izgovor kad nemas nikakav drugi i da si recimo radio nekada na prilagodjavanju bilo cega vecem broju korisnika znao bi o cemu pricamo ovde sve vreme.

Sto se tice kinte, ja recimo placam sigirno vise ne samo od tebe, nego od vecine korisnika ovde
. Placam maltene vise ovde nego kada sam bio mts postpaid korisnik. Doveo sam vec nekoliko ljudi u ovi mrezu i naravno da cu da kritikujem kad god nesto ne radi, jer uvek moze bolje. Samo za parking ja placam bar 3x vise nego bilo koji prosecan korisnik ovde jer je parking u Nisu misaona imenica i od mene je Globaltel imao finu zaradu za sada. Ali, nebitno da li neko placa 300 kinti ili 2300, ne mozes da gledas uvek "kolko para, tolko muzike" zato sto je u pitanju servis, dakle usluga koju ti placas i koja ne zadovoljava osnovne uslove koje MORA da zadovolji. Mreza je u obavezi da ti obezebedi uslove da to radi, a nisam ni ja dao ljudima pravo da placaju 300 kinte ni ti, vec sama mreza. I dok god nesto placas, to mora da radi kako valja, a ako ne valja, onda je bitno da se unapredjuje i sto pre rese goruci problemi...

Znaci, pricamo o osnovnim stvarima jer je sigurno pola ove teme zasuto komentarima ljudi koji su imali prekide u mrezi i recimo nisu mogli da plate parking. Znaci samo te 2 osnovne stvari. A, to nije nista sto ne moze da se sredi, vec je upravo pitanje da li ti kao operater zelis to da sredis, da ne pricamo o ovim bug-ovima na sajtu i mobilnoj app. Dakle, da li ti je u interesu da sredis nesto kako bi korisnici bili zadovoljni i na duze staze bili stalne platise. E, to u Srbistanu tesko da de iko ikada da ukapira!

E, odgovor na to pitanje ti daje i odgovor da li je neki operater ozbiljna kompanija ili kad vec mnogo volite narodne izreke "drzi bure vodu dok majstori odu" fazo
n 😉
 
Poslednja izmena:
Mogu da memorišem samo 20 kontakata na sim kartici globaltel operatera, da li je sve u redu sa karticom, da li je to maksimalan broj za imenik na sim kartici?
 
Pre ce da je ovo drugo 😉. Neodgovornost i neprofesionalizam...

@Zuel To sto ti i nekolicina ljudi nemate bug-ove je samo pitanje srece, jer na ovoj temi je ogroman broj ljudi sa svim mogucim modelima telefona pisalo o raznim tipovima bug-ova. Fora je napraviti nesto kako valja, istestirati to i raditi stalno na tome. Globaltel sporo radi na svemu tome, jer im jednostavno odgovara da idu na kvantitet, ko ne bi placao manje, pa makar da je ovde i par meseci. Vise radi na marketingu jer reklame iskacu iz toaleta za ovu mrezu, ali slabo rade na razvoju, a razvoj i podrska su pravo merilo kvaliteta uvek bili i bice.

Pa ovde je neko iz Globaltela otvorio profil samo da bi prikupljao feedback korisnika i mi to upravo i radimo, znaci sjaset korisnika je dalo dobre predloge i ukazivalo na postojece nedostatke. Taj decko, cura ili ko god primaju platu za tako nesto i njima je lakse kada mi ovde dajemo direktan feedback. To ne znaci da oni treba sa srede to, ali je njihov posao da prenesu to dalje inace je taj profil potpuno beskoristan jer sve ostale informacije moze bilo ko da nadje na FB profilu, sajtu ili pozivom korisnickom servisa(tipa posle 23h uvece ili u 6 sabajle 😜), putem mail-, zasto bi se zamajavao ovde na forumu uopste...?

"Mora da nesto nije u redu sa vasim telefonima" je izgovor kad nemas nikakav drugi i da si recimo radio nekada na prilagodjavanju bilo cega vecem broju korisnika znao bi o cemu pricamo ovde sve vreme.

Sto se tice kinte, ja recimo placam sigirno vise ne samo od tebe, nego od vecine korisnika ovde
. Placam maltene vise ovde nego kada sam bio mts postpaid korisnik. Doveo sam vec nekoliko ljudi u ovi mrezu i naravno da cu da kritikujem kad god nesto ne radi, jer uvek moze bolje. Samo za parking ja placam bar 3x vise nego bilo koji prosecan korisnik ovde jer je parking u Nisu misaona imenica i od mene je Globaltel imao finu zaradu za sada. Ali, nebitno da li neko placa 300 kinti ili 2300, ne mozes da gledas uvek "kolko para, tolko muzike" zato sto je u pitanju servis, dakle usluga koju ti placas i koja ne zadovoljava osnovne uslove koje MORA da zadovolji. Mreza je u obavezi da ti obezebedi uslove da to radi, a nisam ni ja dao ljudima pravo da placaju 300 kinte ni ti, vec sama mreza. I dok god nesto placas, to mora da radi kako valja, a ako ne valja, onda je bitno da se unapredjuje i sto pre rese goruci problemi...

Znaci, pricamo o osnovnim stvarima jer je sigurno pola ove teme zasuto komentarima ljudi koji su imali prekide u mrezi i recimo nisu mogli da plate parking. Znaci samo te 2 osnovne stvari. A, to nije nista sto ne moze da se sredi, vec je upravo pitanje da li ti kao operater zelis to da sredis, da ne pricamo o ovim bug-ovima na sajtu i mobilnoj app. Dakle, da li ti je u interesu da sredis nesto kako bi korisnici bili zadovoljni i na duze staze bili stalne platise. E, to u Srbistanu tesko da de iko ikada da ukapira!

E, odgovor na to pitanje ti daje i odgovor da li je neki operater ozbiljna kompanija ili kad vec mnogo volite narodne izreke "drzi bure vodu dok majstori odu" fazo
n 😉
Dzabe se trudis,to njihovi radnici se ovde oglasavaju u njihovu odbranu,to je toliko providno,ili neko njihov tamo radi.
Meni nije problem da pohvalim kad je nesto dobro,ali moje iskustvo sa njima i to na samom pocetku je jako lose pocelo.
Evo,danas ceo dan ne mogu da pozovem KS iz aplikacije i predloze mi da se izlogujem,obrisem kes i deinstaliram app,i to uradim i ako znam da to nece pomoci,i budem u pravu i dobijem odgovor da doticnom radi kako treba.E, sad mu bas i ne verujem, jer sad nije znao sta da kaze,samo je napisao reklamaciju kao i predhodne dve na koje jos nisam dobio resenje problema vise od 10 dana.
 
hmm.. a kako bi to proverilli na nekom novijem androidu kad svi kontakti idu na google ili na phone memorry... ?
 
Dzabe se trudis,to njihovi radnici se ovde oglasavaju u njihovu odbranu,to je toliko providno,ili neko njihov tamo radi.
Meni nije problem da pohvalim kad je nesto dobro,ali moje iskustvo sa njima i to na samom pocetku je jako lose pocelo.
Evo,danas ceo dan ne mogu da pozovem KS iz aplikacije i predloze mi da se izlogujem,obrisem kes i deinstaliram app,i to uradim i ako znam da to nece pomoci,i budem u pravu i dobijem odgovor da doticnom radi kako treba.E, sad mu bas i ne verujem, jer sad nije znao sta da kaze,samo je napisao reklamaciju kao i predhodne dve na koje jos nisam dobio resenje problema vise od 10 dana.
Korisnicku zoves samo posle 22-23h ili u 5-6h sabajle i nema greske 😎. Ma razumemo se, uvek ce biti situacija: botovi vs. realni problemi koje ljudi prijavljuju. Pisao sam ranije, muka je samo sto ti isti botovi imaju pravo glasanja inace bismo vec do sada sredili gomilu stvari. Ali, nacin razmisljanja se tesko menja, za to su mahom potrebne decenije, a cesto ni to nije dovoljno...

Mnogo starih Globaltel korisnika je ovde dalo jasnu definiciju - postoji korisnicka podrska koja je ljubazna i ... tu se otprilike korisnicka podrska i zavrsava, oni zaista pokrenu neke stvari, ali se to u najvecem broju slucajeva ne resava. Toliko o ozbiljnosti mreze, oni su samo posrednici i prenose informacije, imaju odstampan troubleshooting papir ispred sebe i ja ih tako gledam i malo sta ocekujem, ali dok sam ovde ukazivacu na bug-ove i probleme.

Uveliko merkam koji paket iz A1 mi najvise paše mts i ex-Telenor postapid sam vec probao, pa ajde i ove, a rekoh Globaltel je dobar kao backup varijanta, kao roaming varijanta i jedina objektivna prednost je to sto nema ugovora i sto si sve vreme prepaid. To ce ostati tako jer bukvalno onog trenutka kada oni uvedu ugovore ova mreza vise ne postoji i toga smo svesni i mi i oni...

Iako nisam dugo korisnik, citao sam komentare ljudi ovde daleko pre nego sam ja ovde dosao i vec imao na umu neke od problema koje su i mene posle snasli. O svim tim problemima sam obavestio ljude koje sam ja doveo i koji su najavili prenos broja ovde, ali mahom ljudi ne zele da se zezaju sa ovim bug-ovima.

Posto ljudi ovde mahom sve gledaju kroz novac i misle da su svi dosli samo zato sto je jeftinije, samo sam pomenuo svoju potrosnju i zato sam trazio listing izmedju ostalog. Jer ja definitivno nisam presao ovde zbog novca vec da malo i ja prodisem posle ne znam ni sam koliko godina pod ugovorom. I bicu ovde dok god ne nadjem adekvatan paket za svoje potrebe, a dotle cu pisati o svim falinkama jer makar ce neko 3x razmisliti pre nego dodje ovde i da li mu se prenos broja isplati. Ja sam rizikovao i neke stvari ne rade, ali nije opasno sve u svemu sve sem prekida mreze, iako u telefonu sve vreme imam mts prepaid kao backup kada izgubim mrezu na Globaltelu. Mts nije omanuo do sada, ni u jednoj od mreza nisam cuo da su korisnici ovoliko cesto imali prekide i ako samo malo neko razmisli - definitivno kada se jave problemi kod korisnika recimo u Vodafone mrezi, znaci Vodafone u celoj Evropi krene da prekida, onda se par stotina miliona korisnika obavesti da pod hitno treba da promene svoje telefone jer nema sta druga da je u pitanju. Oni svi kupe sve najnovije telefone i problem je resen 🤓.

Meni je ovo ok kao usputna stanica, jer nikada nisam bezao od problema vec sam naviknut da ih svakodnevno resavam, a kinta je samo jedan od faktora koji gledam jer rekao sam sto se novca tice ja ovde trosim za nijansu manje nego u mts-u kao postpaid i mogu da se kladim da trosim vise od ovih koji novac uopste i pominju svako malo.

Mts mi je ponudio ono sto bi botovi ovde prihvatili i pisali im svaki dan zahvalnicu jer bih placao 1000 kinti maltene sve neograniceno, tj. u tolikoj meri da ne mozes da potrosis ni mobilne podatke, ali je bio princip u pitanju jer ne mozes svakog ovde da kupis samo velikim brojkama 😉.

Sve u svemu, podvlacim da nije pitanje novca jer da je tako ja bih placao i 5k mesecno bilo koji paket pod uslovom da bilo koja mreza meni garantuje da ce biti 100% stabilna ili ako bude prekida da ce se oni resavati u rekordnom roku i da me nece potkradati preko tih 5k. Takve mreze u Srbistanu nema, znaci samo te 2 stvari da urade i zato ovde deviza "kolko para, tolko muzike" ne vazi godinama unazad ne samo za operatere vec i za provajdere, bilo kakvu tehniku, obucu, odecu, racun u banci, ma bilo sta sto se kupuje, servis, usluga - novac NIJE garancija kvaliteta, a to znaju samo oni koji su vec debelo platili 🤫.

Ovi ostali koji imaju interes da brane ovu mrezu ili su samo imali srece bi otisli glavom bez obzira samo pri pomenu reci "ugovor" ili povecanjem cene za recimo 200 kinti jer se za siću kupuju glasovi, a kamoli korisnici 😜
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno