Šta je novo?

Carina na posiljke [FAQ u prvom postu]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ne šalju nazad poslije pet dana?
 
Ne znam kakva je situacija generalno, ali u ponedeljak mi je prosao paket na carini (BG) za samo jedan dan. Tj, u nedelju je stigao u BG, u utorak isporucen, prilicno sam iznenadjen brzinom (USPS je u pitanju, ali verujem da nema neke razlike).
 
Porucio Jordanke preko StockX cena 116 eur + 5,22 verifikacija + 36.42 slanje putem UPS
Sad mi je stigao paket na carinu i dobio sam mail od UPS da trebam platim carinu 10%(nadam se da je to na 116 eur) i jos 20% pdv + 3240 rsd uslugu UPS u posredovanju.

Brat bratu Jordanke od 116 eur mi izadju ovako 230-250 eur jel postojala neka opcija da mi sve to izadje nekako jeftinije?Da znam za buduce kupovine.
 
Sve jasno;)steta ove kod nas ima 2-3 modela Jordanki,a na ovom sajtu 100+ modela.Ali dobro svaka skola kosta,sam sam birao.Da znam za buduce kupovine.
 
Carinu ti lupaju kada je cena preko 50 evra na ukupnu cenu proizvoda+slanje, ide 10% na 152.42, pa onda lupe još 20% na to i na kraju i špedicija kao šlag na tortu.
 
Naručio bih slušalice sa Hifiman sajta u vrednosti od 109$ + 46$ shipping. Koliko sam video, šalju internacionalnim Express Mail službama - EMS, DHL, UPS i slično, zavisno iz kog skladišta šalju i gde.
Da li bi mi bila naplaćena carina i PDV ako bi slali DHL-om, recimo, ili samo ta famozna špedicija...?
 
Pozdrav, porucio bih Browan Miner i stize iz Bugarske. Cena je nekih 490 eur. Isla bi carina i pdv na ovo ili eventualno imamo neki sporazum sa njima?
 
Pozdrav, porucio bih Browan Miner i stize iz Bugarske. Cena je nekih 490 eur. Isla bi carina i pdv na ovo ili eventualno imamo neki sporazum sa njima?
Sporazumi ne važe kada uvozi fizičko lice, samo za firme.
Kada fizičko lice uvozi carini se SVE vrednosti preko 50 EUR i to po jedinstvenoj stopi od 10%, odakle god da je došlo i ko god da ga je napravio.
Na zbir osnovna cena + iznos carine se obračunava pdv od 20%, što u krajnjem zbiru izlazi oko 32% na osnovnu cenu bez troškova transporta, ako su troškovi transporta posebno iskazani na računu.
Kurirska služba tipa DHL, UPS, FedEx i sl. ima svoj tarifnik za "otkup tovarnog lista", što u prevodu dođe naplata usluge carinjenja (koja se u slučaju da pošiljka ide preko pošte radi džaba).
 
Poslednja izmena:
Sobzirom da je sve poslupelo sada ta granica od 50e se lako prekorači.
Zašto ne podignu sada prag carinjenja na 100e nego ostavili 50e da bi lupali carinske dadžbine.
Usput da pitam jel tačno da je podnošenje paketa na carinski pregled poskupelo na 300 dinara?
 
mene su odrali pre jedno 10-15 godina. sa 150 otislo sa "spedicijom" na $400. od tad samo kupujem prodajem. ako ima ima ako nema nema i to je to.
 
Stiglo mi je RGB Led svetlo za DSLR koje sam porucio, lezalo 10 dana na carini. Svetlo je placeno oko 4000 din, i dalje je ista cena, ali su genijalci sa carine ispustili da na kutiji pise Ambitful A1 MIni RGB i ocarinili mi kao da sam kupio Ambitful A1 RGB. Naplatili su mi i porez i carinu 2690 din. Uradio sam unpacking video da imam neki dokaz sta sam dobio, slike i video u prilogu:

 

Prilozi

  • Ambitful A1 Mini03.jpg
    Ambitful A1 Mini03.jpg
    982.6 KB · Pregleda: 36
  • Ambitful A1 Mini04.jpg
    Ambitful A1 Mini04.jpg
    821.2 KB · Pregleda: 15
  • Ambitful A1 Mini06.jpg
    Ambitful A1 Mini06.jpg
    27.6 KB · Pregleda: 16
  • Ambitful A1 Mini07.jpg
    Ambitful A1 Mini07.jpg
    22.1 KB · Pregleda: 19
  • Ambitful A1 Mini02_Blur.jpg
    Ambitful A1 Mini02_Blur.jpg
    961.4 KB · Pregleda: 36
Inace, display ne radi uopste, ne vidim status baterije, boju svetla u Kelvinima, RGB modove, modovi rade normalno ali nemam nikakav feedback. Pisao sam direktno Ambifulu, cekam odgovor do sutra pa ulazem zalbu.
 
Odgovorio Amitful. Nakon prepucavanja i slanja slika, videa i trazenja od njega da drzim power dugme 3 sekunde (power dugme je slide, ide levo desno, nema sta da se pritisne), ovo mi je odgovorio :

Ambitful tech support
Hi friends, I'm very sorry, my colleague just replied to me, saying that this situation can only be sent back to the Chinese factory for inspection and maintenance.
Friends, can you first ask the local logistics provider how much is the shipping cost to send back to China?
Or, go to a nearby repair shop to see what the problem is and how much is the repair cost?

Ja:
I will be to expensive if I send it for repair, this items costs 40$ and I paid 27$ to customs for it by their mistake.
And I will need light for recording wedding in Sunday, this light is working but I cant see battery level or anything on LCD, I completely discharged it like you said and it's recharging now, but I dunno when it's going to be full.
Can I ask Dispute to reduce price of item cause it's not working properly ?

Ima li neko iskustva sa dispute na Aliexpresu?

Pisao sam i nasoj carini preko ovog obrasca, ne pada mi napamet da placam jos 500 din. u posti za zalbu i da gubim vreme sa njima.

Tekst za carinu:

Poštovanje, juče mi je pristigla pošiljka sa Aliexpressa koje je ocarinjena na pogresan predmet, vrednost robe je ocarinjena na "Ambitful A1 RGB" a naručen je "Ambitful A1 Mini RGB" . Vrednost predmeta koji sam platio i koji mi je stigao je okvirno 4000 din a predmet koji je naznacen u deklaraciji je 8407,57 din.
Broj Deklaracije : 10493002164.
Na osnovu deklaracije mi je naplaćeno 2690 din umesto 800 i nesto dinara pošto predmet ne premašuje kvotu za carinjenje, carina nije ni trebala da udje u obračun, samo porez, koji je postupak, šta trebam da priložim za povraćaj novca.
Hvala.
 
Isti slucaj danas kod mene...

Dva prekidaca vrednosti 20$ carinjena kao da kostaju 35$ i 900 dinara dazbine i postar nije imao sitno pa uzeo baksis 50 kinti.

ne znam odakle im samo da to vredi 35$
 
@igorhaki
Što se tiče carine tu možeš samo da im se žališ uz naravno uplaćenu taksu. I da čekaš 2 meseca da se smiluju da ponovo ocarine da bi dobio nazad 1300 din kada sabereš cenu žalbe i carine koliko bi trebala da bude.
Što se slanja nazad na reklamaciju tiče, oko 700 din košta slanje do Kine. Tu imaš caku, moraš da staviš original dokument da si platio carinu na proizvod koji šalješ nazad. Ako ti pošalju zamenski proizvod moraju taj isti dokument da stave u kutiju sa proizvodom kako ti carina ne bi ponovo naplatila carinjenje.
 
Hvala na informacijama, rekli su mi u posti da moram da uplatim 500 din. da bih ulozio zalbu, ali su mi takodje napomenuli da moze i online da se sve uradi, nisam saslusao do kraja koji je fazon i da li bi upalilo. Da smo u normalnoj drzazvi vratili bi tih 500 din ako se ispostavi da je klijent u pravu i platili bi troskove zbog izgubljenog vremena utrosenog zbog njihove neprofesionalnosti. Ja vremena nemam tako da cu verovatno da im ostavim pare, trebace im za nove ture autobusima po Srbiji, presusuju krediti.
 
Odavno taksa na žalbu nije više 500 rsd. Što je bilo bilo je, ja sam zadnji put plaćao oko 850 ako se dobro sećam a i to nije bilo skoro.
Elem poenta je kao što rekoh da naplate carinske dadžbine u uvećanom iznosu tek toliko da čovek prosto nema računicu da se žali i plaća takse
a kamoli da čeka 2 meseca dok se oni smiluju da ponovo pregledaju pošiljku. Sramota!
 
Jesu li ovo oni poslali s carine u pogrešnu poštu pa vraćeno na carinu?! Ja pripadam 21102 u NS.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220414-091345_Chrome.jpg
    Screenshot_20220414-091345_Chrome.jpg
    206.2 KB · Pregleda: 29
Narucila sam jedan mali suvenir od 10-ak dolara iz Engleske sa Etsy-ija na poklon, poslato je preko Royal Maila. Zanima me da li to ide na carinu i koliko se ceka na isporuku?
 
Po pravilo bi trebalo pdv i otvaranje pošiljke (oko 350 dinara to dvoje), ali veća je šansa da će pogledati šta je i ako nije nešto super retko i specijalno, propustiće ga bez ičega (pdv-a i carine). Ako nekim čudom zabode na carinski pregled, od nedelju do dve u proseku.
 
Aha, samo ne razumem, da li je veca sansa da prodje bez icega ili je veca sansa da ide na carinski pregled? 😃
 
Nema pravila.
Lično iskustvo zavisi od toga šta ko naručuje, ja recimo većinom sa alija uzimam sitnice od par dolara, i jako retko mi to ide na pregled tako da sam sklon da kažem da su veće šanse da ti to prođe bez ikakvih troškova.
 
Hvala na informacijama, rekli su mi u posti da moram da uplatim 500 din. da bih ulozio zalbu, ali su mi takodje napomenuli da moze i online da se sve uradi, nisam saslusao do kraja koji je fazon i da li bi upalilo. Da smo u normalnoj drzazvi vratili bi tih 500 din ako se ispostavi da je klijent u pravu i platili bi troskove zbog izgubljenog vremena utrosenog zbog njihove neprofesionalnosti. Ja vremena nemam tako da cu verovatno da im ostavim pare, trebace im za nove ture autobusima po Srbiji, presusuju krediti.
Nisi imao račun u kutiji, mogu da te ošamare koliko žele, nemaš na konto čega da se žališ.
Da smo u normalnoj državi vratili bi paket pošiljaocu, jer nemaju dokaz koliko je plaćen proizvod ili bi te kontaktirali i tražili dokaz.
 
Da smo u normalnoj državi vratili bi paket pošiljaocu, jer nemaju dokaz koliko je plaćen proizvod ili bi te kontaktirali i tražili dokaz.
Nešto ne bi rekao da iole normalnim državama tako rad.
Čisto sumnjam da kinezi pakuju legit račune svima sem nama. Ista praksa sa upisom random vrednosti na koverti važi i za sve ostale pa ipak niko ne vraća pakete nazad za kinu...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno