Šta je novo?

Veš mašine

Ja ne razumem kakve veze ima radnja sa reklamacijom. Nesto ne valja - zoves ovlasceni servis. Ako je u prvih 6 meseci, uzmes papir da je neispravna, radnja izbor nego da zameni. Ako je nakon 6 meseci, servis ga popravi ako moze da se nabavi deo, a ako ne moze dobijes papir i radnja nema izbor nego da zameni.
 
Ja ne razumem kakve veze ima radnja sa reklamacijom. Nesto ne valja - zoves ovlasceni servis. Ako je u prvih 6 meseci, uzmes papir da je neispravna, radnja izbor nego da zameni. Ako je nakon 6 meseci, servis ga popravi ako moze da se nabavi deo, a ako ne moze dobijes papir i radnja nema izbor nego da zameni.
I ja sam tako mislio...
Reklamiraš radnji da mašina ne radi kako treba, oni pošalju dva puta servisera. Dodje serviser sa rukama u dzepovima, pogleda mašinu (onako odokativno) . Pusti praznu mašinu da radi na par minuta. Sutra iz tehnomanije posalju da su dobili odgovor nadležnog sektora da je konstatovana ispravnost uređaja. I tako dva puta. Na kraju im poslao i snimak rada mašine. Kažu tako su bučne nove mašine.....
 
Ne reklamiras radnji vec zoves servis, ovlasteni servis.
Taj servis odradi svoje, napise sta treba ako nadje da je neispravno, popravi il ne popravi.
Na zalost kod nas i slicnim bestragijama ima organizovanog "rada" servisa i prodavaca bas da bi odbili reklamaciju, zamenu pa cak i popravku losih i neispravnih uredjaja...
Ima cak i namernog pripremanja uređaja za odbijanje garancije, recimo kvasenja unutrasnjosti telefona i sl. ...
 
Servis zivi od realizovanih reklamacija...
Dakle radnju ne treba da zoves nikad, osim kada nema drugo resenje.

Prodavnica ti sigurno nece resiti problem.
 
Ja sam prilikom kupovine TVa dobio kopiju fiskalnog sa opravdanjem da je to dovoljno za reklamaciju i da mi kopijom oni izlaze u susret jer fiskalni izbledi i neupotrebljiv je.Kupio sam TV koji je u tom trenutku imao 5 godina garancije i to bez obaveze da ga dodatno registrujes bilo gde,znaci nije 2+(opcionih) 3 prica. I kada je crkao u trecoj godini,prvo sam pozvao Tehnomaniju,kazu ok kopija racuna je vazeca,al samo dve godine... za dodatne tri morate imati papir koji govori o toj promociji :D Kad sam rekao da mi to nisu ni dali,kazu bas cudno :D Dala mi je broj servisa kao da pokusam jer je na fiskalnom datum kupovine i zna se da je tad vazila promocija od 5 god.garancije.Pozovem servis covek mi lepo objasni da je on bez tog papira o petogodisnjoj garanciji nemocan,jer tim papirom pravda porucivanje delova od proizvodjaca. I to je to!!! Mislim nekako mi bilo logicno da se prvo obratim radnji u kojoj sam kupio uredjaj
 
@pinocio

Za sve preko 2 godine garancije moras da imas garantni list ili neki vid digitalnog sertifikata ako je u pitanju online registracija za dodatnu garanciju.
 
Ja sam prilikom kupovine TVa dobio kopiju fiskalnog sa opravdanjem da je to dovoljno za reklamaciju i da mi kopijom oni izlaze u susret jer fiskalni izbledi i neupotrebljiv je.Kupio sam TV koji je u tom trenutku imao 5 godina garancije i to bez obaveze da ga dodatno registrujes bilo gde,znaci nije 2+(opcionih) 3 prica. I kada je crkao u trecoj godini,prvo sam pozvao Tehnomaniju,kazu ok kopija racuna je vazeca,al samo dve godine... za dodatne tri morate imati papir koji govori o toj promociji :D Kad sam rekao da mi to nisu ni dali,kazu bas cudno :D Dala mi je broj servisa kao da pokusam jer je na fiskalnom datum kupovine i zna se da je tad vazila promocija od 5 god.garancije.Pozovem servis covek mi lepo objasni da je on bez tog papira o petogodisnjoj garanciji nemocan,jer tim papirom pravda porucivanje delova od proizvodjaca. I to je to!!! Mislim nekako mi bilo logicno da se prvo obratim radnji u kojoj sam kupio uredjaj
Po logici stvari prodavac-tehnomanija bi trebalo da bude na strani kupca, da mu pomogne, olakša reklamaciju, ali oni suprotno tome staju na stranu dobavljača.
Imao sam ranije situacije sa drugim radnjama i nije bilo ove vrste problema,
Sada barem znam gde više ništa ne kupujem....
 
Ljudi, postoji na ovom forumu tema o Tehnomaniji. Ko je nije video, neka pogleda te horor priče i vidi zašto ih treba izbegavati. Zašto zakon baš i ne funkcioniše kad su oni u pitanju, to već znamo.
 
interesantne price. imam jedno dobronamerno pitanje: da li je po pravilima foruma u redu da se toliko lose pise o jednoj prodavnici? zar to ne spada u reklamiranje i najstrozije je zabranjeno pravilima foruma? necu da reportujem pojedinacne postove, javno apelujem da se dodele opomene svima koji su pisali lose o tehnomaniji, jer to je - pa zabranjeno.
 
Treba mi neki predlog za masinu do 40K.
Treba da dobijemo na poklon, a nemam blage veze.
Gorenje valja cemu?

Bilo bi dobro nesto iz Donica, posto tu tasta planira kupovinu. :D
Imaju dosta jos Beko modela, po koji Bosch i Samsung.
 
interesantne price. imam jedno dobronamerno pitanje: da li je po pravilima foruma u redu da se toliko lose pise o jednoj prodavnici? zar to ne spada u reklamiranje i najstrozije je zabranjeno pravilima foruma? necu da reportujem pojedinacne postove, javno apelujem da se dodele opomene svima koji su pisali lose o tehnomaniji, jer to je - pa zabranjeno.

Nisam siguran da li troluješ, kako može iznošenje ličnih negativnih utisaka o nekoj prodavnici da se smatra reklamiranjem...?
 
i mene to zanima? nemam lose namere zaista, niti zelim da flejmujem, niti da se raspravljam ili unosim nered.
 
interesantne price. imam jedno dobronamerno pitanje: da li je po pravilima foruma u redu da se toliko lose pise o jednoj prodavnici? zar to ne spada u reklamiranje i najstrozije je zabranjeno pravilima foruma? necu da reportujem pojedinacne postove, javno apelujem da se dodele opomene svima koji su pisali lose o tehnomaniji, jer to je - pa zabranjeno.
Forum i služi da se dele lična iskustva pozitivna i negativna na pomenutu temu. Nije u pitanju favorizovanje bilo koga. Treba i javno prozvati nesavesnog prodavca.
 
interesantne price. imam jedno dobronamerno pitanje: da li je po pravilima foruma u redu da se toliko lose pise o jednoj prodavnici? zar to ne spada u reklamiranje i najstrozije je zabranjeno pravilima foruma? necu da reportujem pojedinacne postove, javno apelujem da se dodele opomene svima koji su pisali lose o tehnomaniji, jer to je - pa zabranjeno.
Napisa čovek kome je do juče svaki drugi post bio da ocrni brend Beko.
 
Pozdrav svima. U potrazi sam za slim veš mašinom, platio bih je oko 50K i bitno mi je da ima inverter motor. Čitao sam da LG ima odlične slim varijante ali daje garanciju od samo 2 godine. Da li je neko imao iskustva sa Elektrolux ili Haier slim modelima, kako su se pokazali. Elektrolux daje garanciju od 5 godina a Haier 7 godina na mašinu a 15 na motor.
 
Čitao sam da LG ima odlične slim varijante ali daje garanciju od samo 2 godine.
Na sajtu LG piše da je garancija sada 5 godina uz registraciju. O LG se mnogo zna, a Haier prodaje samo Tehnomanija. Tek treba da pokažu koliko su ozbiljni i koliko će poštovati garanciju koju su ponudili. Ako uređaj nije dobar, po meni ta garancija ne znači ništa.
 
Jesu veliki, kao što je sve veliko u Kini :) Ali njihovi brendovi u Evropi su i Candy i Hoover, a znamo kakvi su im uređaji (i servis). Zato sam mišljenja da treba ovde tek da se pokažu, a to što prodaju preko samo tog jednog lanca, po meni lično je minus.
 
crkla mi je ves masina, pa sad gledam ponudu ali sam teska neznalica...

kakva je BEKO WRE 7511 XWW za 26200 din? Negde sam cuo savet beko ili gorenje i sto duza garancija....

 
Imao bih pitanje, mozda neko od kolega forumasa zna: u pitanju je skoro nova Candy ves masina (CSTG 28TE/1-S), kupljena pre 6 meseci. Odjednom je prestala da cedi i ispira ves kako treba.

Sta god da se pere, cedi se, one kapsule za pranje ostanu polurastvorene u bubnju. Probao sam razna opterecenja, razne programe, manje vise uvek isto. Proverio sam filter, cist kao suza. Dovodno i odvodno crevo takodje deluju ok. Masina ne prikazuje nikakvu gresku ili poruku na displeju. Cuje se centrifugiranje, cuje se da voda ulazi.

Zvao sam i ovlasceni servis, dolazio je serviser i ubedjivao me je da ne opteretim masinu kako treba, odnosno ili da je preopteretim ili da koristim pogresan program pranja i konstatovao da je masina ispravna.

Da li je neko imao slicno iskustvo i zna li sta bi moglo biti?
 
Nazad
Vrh Dno