Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sta bi sa onim testiranjem upload-a sto je neko spomenuo, 100mbit prvo u Bg?
 
Ja sam imao i D3 i Eon Box, nije isto naravno, ali ko baš nije zaluđen za video klub, stvarno neće primetiti preveliku razliku. Ili ja barem nisam.
 
Da li neko zna kakva je procedura za raskid ugovora koji je istekao kod SBB-a (optika je u pitanju). Prošlo je više od 6 meseci od istek ugovora i prešao bih kod drugog provajdera pa me interesuje da li je potrebno njih da cimam da dođu da isključe te uređaje ili mogu sam da iskopčam sve i odnesem u poslovnicu ?

Usput koji je najbolji period u mesecu da se to sve završi da ne bih plaćao bespotrebno još neki mesec (da li sad da odem pred kraj mesec ili ) ?
Kad god da odeš moraćeš da platiš još 30 dana od dana kada si podneo zahtev za raskid ugovora jer toliko traje otkazni rok.
 
Po brzini bih rekao da ima EON FULL. Da, dupliran joj je UL, treba da bude 25.
 
Pozdrav svima, izludeo me SBB nakon ponude za prelazak sa EON Full u Premium, pisao sam po savetu SBB podrsci na Twitteru. Da li neko ima sličan problem:

Poštovanje, Vaš sam korisnik 12 godina, ponudjeno mi je da predjem sa Eon Full na Premium pre 20-tak dana, nakon 2-3 dana nazvao me je montazer opreme da mi zameni ruter zato sto kao Cisco EPC3925 nema protok za 500Mbita, inače koristim ga bar 9-10 godina i gotovo nikada nije bilo problema sa njim. Potpisao sam novi ugovor, modem zamenjen za 3 min. sa Tehnicolor CGA2121, serviser zaboravi da ponese stari modem, nazovem ga, kaže doći ce malo kasnije da preuzme, nije dosao ... Uglavnom, od momenta kada je CGA2121 instaliran imam konstantno prekide i zaglupljivanja modema, 2 puta sam zvao tehnicku podrsku, rekli su mi da će da urade sinhrnonizaciju modema, internet nakon toga radi normalno sat, dva i opet problemi, za parametre mi govore da su u redu, poslacu vam Screenshot parametara. Serviser je dosao 17.2.2022, utvrdio je da je sve u redu iako TV signal nije radio i morao je da resetuje modem, pogledao paramtere i rekao mi je da sve radi kako treba. Nakon toga mi je rekao da ne kacimo previse uredjaja jer CGA2121 hoce da zabaguje ako se puno uredjaja zakaci odjednom. Objasnite mi da li je Eon Box preko kabla, Desktop racunar preko kabla i 3 telefona mnogo za 5000 din. mesecno. Da li trebamo na smenu da se kačimo ako nekome zatreba internet ili postoji neki stabilniji modem/ruter koji moze da se dobije. Hvala unapred.
8.jpg
 
Pozdrav svima, izludeo me SBB nakon ponude za prelazak sa EON Full u Premium, pisao sam po savetu SBB podrsci na Twitteru. Da li neko ima sličan problem:

Poštovanje, Vaš sam korisnik 12 godina, ponudjeno mi je da predjem sa Eon Full na Premium pre 20-tak dana, nakon 2-3 dana nazvao me je montazer opreme da mi zameni ruter zato sto kao Cisco EPC3925 nema protok za 500Mbita, inače koristim ga bar 9-10 godina i gotovo nikada nije bilo problema sa njim. Potpisao sam novi ugovor, modem zamenjen za 3 min. sa Tehnicolor CGA2121, serviser zaboravi da ponese stari modem, nazovem ga, kaže doći ce malo kasnije da preuzme, nije dosao ... Uglavnom, od momenta kada je CGA2121 instaliran imam konstantno prekide i zaglupljivanja modema, 2 puta sam zvao tehnicku podrsku, rekli su mi da će da urade sinhrnonizaciju modema, internet nakon toga radi normalno sat, dva i opet problemi, za parametre mi govore da su u redu, poslacu vam Screenshot parametara. Serviser je dosao 17.2.2022, utvrdio je da je sve u redu iako TV signal nije radio i morao je da resetuje modem, pogledao paramtere i rekao mi je da sve radi kako treba. Nakon toga mi je rekao da ne kacimo previse uredjaja jer CGA2121 hoce da zabaguje ako se puno uredjaja zakaci odjednom. Objasnite mi da li je Eon Box preko kabla, Desktop racunar preko kabla i 3 telefona mnogo za 5000 din. mesecno. Da li trebamo na smenu da se kačimo ako nekome zatreba internet ili postoji neki stabilniji modem/ruter koji moze da se dobije. Hvala unapred.
Pogledajte prilog 335737
Meni TC radi još malo pa savršeno....av risiver i zappiti plejer su jedino na LAN-u...dva mobilna, dva laptop-a, TV, štampač, Google nest , 6 shelly-ja, 6 prekidača su na wifi....i to sve radi....
 
Signali bi mogli da budu malo bolji ali to nije problem kod tebe. CGA traži skoro pa idealne uslove na mreži, sve zavisi u kakvom je stanju mreža kod tebe. UBEE je manje osetljiv na brljotine, eventualno da tražiš zamenu za njega. Ako i sa njim brljavi a kod tebe je u stanu/kući sve ok onda pritisak na njih da nađu gde je problem.
DS power kod tebe je 3-4 dB, idealno je oko 0 dB, radi korektno od -7 do +7 dB. US power kod tebe je ispod 38 dB, treba da ide iznad. Neki oslabljivač signala ili spliter sa -3,5 na ulaz modema čisto za probu.
 
Poslednja izmena:
Cga je zesce njesra, imao ga 2 godine, mora sedmicno da se resetuje. Odmorio sam mozak otkad sam dobio od Mts-a Huawei.
 
Signali bi mogli da budu malo bolji ali to nije problem kod tebe. CGA traži skoro pa idealne uslove na mreži, sve zavisi u kakvom je stanju mreža kod tebe. UBEE je manje osetljiv na brljotine, eventualno da tražiš zamenu za njega. Ako i sa njim brljavi a kod tebe je u stanu/kući sve ok onda pritisak na njih da nađu gde je problem.
DS power kod tebe je 3-4 dB, idealno je oko 0 dB, radi korektno od -7 do +7 dB. US power kod tebe je ispod 38 dB, treba da ide iznad. Neki oslabljivač signala ili spliter sa -3,5 na ulaz modema čisto za probu.

Mislim da je to pogresno za upstream. Bolje da ne dira nista, vec da ih zove ako ima problem.
Da bi podesavao upstream treba da zna kakav je signal/sum na cmts-u, i ostalo.
Ako vec hoce da poboljsa upstream, onda taj atenuator treba da stavi STO DALJE OD MODEMA.
 
Obaranjem DS signala na ulazu modema, koji je kod njega veći, US ide gore. Probano više puta, radi, ako nema problema na mreži. Problem je što oni imaju od -5 i više, zato sam napisao da proba sa spliterom i izvodom od -3.5.
 
poenta je da na CMTS-u bude bolji odnos signal/sum. kad se obori signal, CMTS posalje komandu modemu da pojaca signal (kako bi svi dolazili istom snagom na CMTS). ideja je da taj spliter/oslabljivac poboljsa kvalitet signala tako sto ce oslabiti sum ili smetnje (a signal ce ostati isti jer modem jace salje). on to moze da uradi samo za sum na parcetu kabla izmedju njega i modema.
 
Signali bi mogli da budu malo bolji ali to nije problem kod tebe. CGA traži skoro pa idealne uslove na mreži, sve zavisi u kakvom je stanju mreža kod tebe. UBEE je manje osetljiv na brljotine, eventualno da tražiš zamenu za njega. Ako i sa njim brljavi a kod tebe je u stanu/kući sve ok onda pritisak na njih da nađu gde je problem.
DS power kod tebe je 3-4 dB, idealno je oko 0 dB, radi korektno od -7 do +7 dB. US power kod tebe je ispod 38 dB, treba da ide iznad. Neki oslabljivač signala ili spliter sa -3,5 na ulaz modema čisto za probu.
Upravo zavrsio razgovor sa Twitter podrskom, trazili su mi da resetujem modem hemijskom, Power level pao na 36.8 nakon toga, napomenem im da sam razumeo da ne sme da bude ispod 38, a on mi kaze da ne sme ispod 35, da su odlicni signali, sto znam da nije, pre par godina nakon zalbe su stelovali signale na banderi i Downstrem SNR je bio ~40, power lvl mi je bio oko 0-1Db a Upstream oko 39. Sve je to na Cisco EPC3925. Ovaj Power Lvl i SNR je bio i pre mesec dana, sa njim je Cisco radio bez problema.
 
Ok, možda sada bude ok, ako su i oni odradili sinhronizaciju modema plus za tebe. Da, 35 je donji limit US kanala ali je meni brljavio dok nije bio iznad 38, sada su zbog zime digli iznad 40.
 
Koja vam je verzija firmware-a za ovaj noviji Ubee bese 32C nesto? Cini mi se da su ga azurirali..

Meni je 2.4.1015-SIP
 
Poslednja izmena:
Kod mene isto, ne znam kada/ako su ažurirali. :unsure:
 
Pozdrav svima, izludeo me SBB nakon ponude za prelazak sa EON Full u Premium, pisao sam po savetu SBB podrsci na Twitteru. Da li neko ima sličan problem:

Poštovanje, Vaš sam korisnik 12 godina, ponudjeno mi je da predjem sa Eon Full na Premium pre 20-tak dana, nakon 2-3 dana nazvao me je montazer opreme da mi zameni ruter zato sto kao Cisco EPC3925 nema protok za 500Mbita, inače koristim ga bar 9-10 godina i gotovo nikada nije bilo problema sa njim. Potpisao sam novi ugovor, modem zamenjen za 3 min. sa Tehnicolor CGA2121, serviser zaboravi da ponese stari modem, nazovem ga, kaže doći ce malo kasnije da preuzme, nije dosao ... Uglavnom, od momenta kada je CGA2121 instaliran imam konstantno prekide i zaglupljivanja modema, 2 puta sam zvao tehnicku podrsku, rekli su mi da će da urade sinhrnonizaciju modema, internet nakon toga radi normalno sat, dva i opet problemi, za parametre mi govore da su u redu, poslacu vam Screenshot parametara. Serviser je dosao 17.2.2022, utvrdio je da je sve u redu iako TV signal nije radio i morao je da resetuje modem, pogledao paramtere i rekao mi je da sve radi kako treba. Nakon toga mi je rekao da ne kacimo previse uredjaja jer CGA2121 hoce da zabaguje ako se puno uredjaja zakaci odjednom. Objasnite mi da li je Eon Box preko kabla, Desktop racunar preko kabla i 3 telefona mnogo za 5000 din. mesecno. Da li trebamo na smenu da se kačimo ako nekome zatreba internet ili postoji neki stabilniji modem/ruter koji moze da se dobije. Hvala unapred.
Pogledajte prilog 335737
Ja sam odavno rešio da ne koristim wifi od provajdera jer imam šaroliko iskustvo. Uzeo sam Xiaomi Alot 2350, valjda sam ubo oznaku, i tu nema više problema. Ugasim wifi sa njihovog uređaja.

Kod mene je pala zamena u decembru na optiku, koju nisam osetio, sem u pozitivnom smislu.
 
Imali ko problema sa sbb uslugama konkretno internet je radio nego svi kanali bilo na eon Ili D3 su se pikselizovali I kockali da se nisu mogli gledati gde god prebacim pikselizacija kakav je ovo slom sbb usluga posle 23h utakmicu kosarke gledao normalno Ali onda pikselizacija bez povoda na svim kanalima u sbb da li je sbb nesto radio mozda Ili sta se desava sa njihovom televizijom da li je preopterecenje sbb bilo par minuta navala na derbi Ili je nesto do uredjaja u kuci D3 mini I eon app nisam proverio sramota sbb za ovo da vas bude
 
@hinicmarko6 jesi li probao da resetuješ D3/EON? ja jesam (isključio preko daljinskog i uključio posle 10-ak sekundi) i ubrzo se popravilo

p.s. nije zabranjeno korišćenje znakova ? . ,
 
Jel se vraća eon box po isteku ugovora? Vidim na kp da ih pojedini prodaju uz komentare ostao posle isteka ugovora..
 
Vraćaju se osim ako ih nisi kupio. Uz "u mreži" Eon pakete kupio si ga samo ako si dao tih 13.000 din ili koliko ga već drže po punoj ceni... ako si platio priključnu taksu 3500, 6500 ili koliko god (plus još ako si i mesečnu rentu plaćao sa drugi EOn box za drugi TV) NISI ga kupio nego samo dobio na korišćenje prema tome vraća se.

Paradoxalno uz prepaid "van mreže" Eon pakete Eon box se kupuje za cenu 6500 din i tad ostaje kao vlasništvo korisnika. A sve druga varijante (osim one da si dao 13-14 hiljada) nisi ga kupio niti otkupio čak ni kad kroz mesečnu rentu si im dao 7.000 din :D :D

Tako da su šanse da ti na KP lažu da je "ostalo" pogotovo ako prodaju KAON model Eon boxa... To sa oglasa je u većini slučajeva "dobilo noge" u magacinu...
 
Moze li neko da mi kaze dal ova akcija 15 meseci upola cene za nove korisnike podrazumeva ugovor na 24 meseca ili duze?
I dal daju kam modul umesto smart boxa jer mi ne treba?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno