Šta je novo?

Banka Intesa

ja ne bih prijavio... ako vide naplatice ti, ako ne vide u naredne 2 godine, nece nikad ni videti :)
svakako, to je 30e godisnje, pa i da ti posle 5 godina zatraze da platis, to je 150e, nije 15000e... Ali bih ih bas testirao da vidim koliko to dugo moze da ide tako :)

a druga stvar, mnogima je ovde bilo naplacivano/skidano sa racuna greskom... i nisu se oni (intesa) setili da vrate pare i isprave SVOJU gresku... ne... nego su ljudi gubili svoje vreme da vrate svoj novac nazad... TAko da F*** them...
GOod POint ... razmislicu ... naravno nemogu da te hapse na njihov gresci nikada , a ako dozvole da ode 5 godina , imam ozbiljne osnoe da ih tuzim , jer klijent moze da im kaze da nikada nije video da oni ne skidaju mesecnu nakandu za racun ... so maybe FUUKKK THEM
 
  • Like
Reagovanja: uji
Pitao ih ja putem mejla baš za tu stavku, rekli da nema obaveze prenosa zarade tokom i nakon isplate kredita.
 
Jel je uspeo neko u skorije vreme da kreira virtuelnu karticu ? Vec par dana izbacuje gresku...
 
Meni hoće kao naslednika debitne za tekući, ali neće kao naslednika kreditne Master. Nema desetak dana da sam je napravio.
 
S obzirom da na Amazonu moja kartica nije prolazila za kupovinu i slanje sitnica na adresu druga u SAD, probao sam nekoliko puta danas da dodam sredstva sebi na wallet. Bar te digitalne uplate su ranije glatko prolazile. Stavio sam billing address da bude sasvim ista kao što mi je kod banke. Nije uspelo nijednom.
Ali mnogo čudna stvar je što me je samo jednom (od 4-5 pokušaja) prebacilo na payment servis Banke Intese i tamo sam mogao da izaberem da mi stigne SMS sa kodom. Samo jednom!
Naravno, uradio sam to, stigao je SMS, ukucao sam kod, ali nije prošla ni ta uplata. Sve isto kao onomad za novinarnicu Plus.
U ostalim pokušajima na Amazonu nije bilo opcije da ukucavam kod.

Prestaću više da pokušavam, jednostavno neće. Valjda mi kartica ostane validna bar za Netflix.

Da dopunim svoju priču od ranije. Moja Visa Internet kartica i dalje bez problema prolazi na Netflixu, ali ne funkcioniše nigde drugde gde sam probao.
Evo, malopre sam hteo da kupim nešto na Steamu. Takoreći istog trenutka nakon klika na dugme za kupovinu, izašla je poruka da mi je banka odbila transakciju.
"Your purchase has not been completed. Your credit card information has been declined by your credit card company."
Probao sam sa menjanjem svojih "billing" podataka (na primer da svoje prezime pišem i sa krajnjim Ć i sa C), probao nekoliko puta razne kombinacije, ništa ne pomaže.

Nisam dobio ni SMS sa kodom za plaćanje, ništa. (Par godina nisam kupio ništa direktno na Steamu, ali ranije jeste prolazila ova kartica.)
Ah da, više ne dobijam SMS ni da je izvršena naplata od Netflixa (do ove godine je stizao), ali na Netflix sajtu vidim da je naplaćeno i da mi je produžena pretplata.
 
Poslednja izmena:
Meni kartica radia na bakomatima , radi u prodavnica i sve ostalo, a kada hocu online nesto da platim bilo gde dal u sribiji ili bilo gde racun sta god, kartica pise da nece da prodje ni ne dobijam sestocifrenu lozinku na telefon? Verovatno da zamenin karticu? sve sam podesio za internet placanje, jednostavno ne shalje mi kod za taj broj kartice.. sve je unieto tacno .. ne dozlvilja da platim obican racun ili narudzbinu u srbiji.. mora da je do kartice? ili banke?
 
Nekada je potrebno da se pre korišćenja kartice na internetu ( da bi bilo omogućeno plaćanje na internetu ) "aktivirati" karticu tako što treba da se upotrebi na POS terminalu, ubacivanjem tako da se verifikacija uradi preko čipa i PIN kodom. Zvuči glupo, ali i ja sam imao isti problem sa jednom karticom i iz banke su me ubeđivali da pokušavam da kupim nešto na gambling sajtovima i slične gluposti, da bi u drugoj banci gde sam izvadio drugu karticu dobio uputstvo "da, ne možete koristiti karticu na internetu dok ne uradite bilo kakvu transakciju na POS terminalom, validacijom čipom sa PIN kodom" i nakon toga je stvarno proradilo bez problema.
Meni kartica radia na bakomatima , radi u prodavnica i sve ostalo, a kada hocu online nesto da platim bilo gde dal u sribiji ili bilo gde racun sta god, kartica pise da nece da prodje ni ne dobijam sestocifrenu lozinku na telefon? Verovatno da zamenin karticu? sve sam podesio za internet placanje, jednostavno ne shalje mi kod za taj broj kartice.. sve je unieto tacno .. ne dozlvilja da platim obican racun ili narudzbinu u srbiji.. mora da je do kartice? ili banke?
 
@star-duster
Ja sam sa Visom Internet kupovao na Steamu i AliExpressu u zadnjih 10 dana i nisam imao nikakvih problema.
 
@star-duster
Ja sam sa Visom Internet kupovao na Steamu i AliExpressu u zadnjih 10 dana i nisam imao nikakvih problema.
Hvala ti za tu informaciju. Otići ću do ekspoziture kad nađem vremena, da proverim šta je problem kod mene. Mada, pitam se koliko bi lokalni službenici mogli da mi pomognu. Verovatno ću prvo da pišem mejl direktno banci.

Edit: da li si imao karticu već registrovanu kao sredstvo plaćanja na tim servisima? Meni deluje da mi ne prihvata kad je ubacujem kao novo sredstvo plaćanja, da ne prolazi prvu autorizaciju (tj. kad ukucavam svoje podatke, broj kartice, adresu, telefon). A eto na Netflixu mi već par godina skida redovno i još uvek radi kako treba.
 
Poslednja izmena:
Plaćao sam sa njom i ranije, ali nije bila sačuvana kod njih u sistemu ako to misliš.
 
Meni kartica radia na bakomatima , radi u prodavnica i sve ostalo, a kada hocu online nesto da platim bilo gde dal u sribiji ili bilo gde racun sta god, kartica pise da nece da prodje ni ne dobijam sestocifrenu lozinku na telefon? Verovatno da zamenin karticu? sve sam podesio za internet placanje, jednostavno ne shalje mi kod za taj broj kartice.. sve je unieto tacno .. ne dozlvilja da platim obican racun ili narudzbinu u srbiji.. mora da je do kartice? ili banke?
Verifikacioni kod putem SMS poruke ume da "zaluta" ukoliko si migrirao svoj broj telefona između različitih provajdera. U tom slučaju, treba da posetiš banku i da ti ažuriraju informacije ako se ne varam.
 
Moja Visa Interenet radi i dalje svuda gde sam probao. Poslednje na AE, i registrovana je tamo. Probao sam i plaćanja na sajtovima gde nije registrovana, prolazi bez problema.
 
mobi aplikacija celo jutro zeza ,nemoguce je ulogovati se...preko racunara hoce
 
Da, javlja dogodila se greška. Piše u novinama da dolazi neko nov da bude predsednik izvršnog odbora. Pitam se samo da li je napredovala, s obzirom na "uspehe" Inteze u proteklom periodu.
 
Kod kolege u info ponudi pise: Blic - Keš kredit bez prenosa zarade - Promo_Web_0,01%
Pa one jeste, ne moraš odmah da preneseš, imaš rok 60 dana.
Otišao na sajt, popunio tamo sta treba, sledeći korak da si saglasan sa uslovima itd i da potvrdiš. U uslovima napisano da ipak treba prenos do 60 dana od dana dobijanja kredita pa odustao.
Ne kazem da mozda nekom daju i bez prenosa, samo ono napisano u uslovima kada sam aplicirao za taj kredit.
Cela priča dodje kao onaj fazon gde su odredjene banke davale 4-5-6000 bonusa da preneses platu. Tako mu i ovo dodje, na 100k kamata mu dodje oko 5-6000
 
Meni rekli da ne mora ni nakon isplate

Screenshot_20220129-121913_Outlook.jpgScreenshot_20220129-121928_Outlook.jpg
 
Nekada je potrebno da se pre korišćenja kartice na internetu ( da bi bilo omogućeno plaćanje na internetu ) "aktivirati" karticu tako što treba da se upotrebi na POS terminalu, ubacivanjem tako da se verifikacija uradi preko čipa i PIN kodom. Zvuči glupo, ali i ja sam imao isti problem sa jednom karticom i iz banke su me ubeđivali da pokušavam da kupim nešto na gambling sajtovima i slične gluposti, da bi u drugoj banci gde sam izvadio drugu karticu dobio uputstvo "da, ne možete koristiti karticu na internetu dok ne uradite bilo kakvu transakciju na POS terminalom, validacijom čipom sa PIN kodom" i nakon toga je stvarno proradilo bez problema.
Mixi ovo je odlicna infmoracija , bas cu da probam ovo pre nego sto odem u banku da im kazem da mi ne radi za internet placanja , hvala ti
 
Opet mi blokiran nalog na novoj aplikaciji. Kaže previše sam puta uneo pogrešan pin iako koristim face id za otkljucavanje. Već treći put mi se ovo dešava. Kakva usluga sunce ti.
 
Aplikacija je teško smeće. Kod mene danas ceo dan nije radila. Proradila je tek sada, pre nekih pola sata...
 
Opet mi blokiran nalog na novoj aplikaciji. Kaže previše sam puta uneo pogrešan pin iako koristim face id za otkljucavanje. Već treći put mi se ovo dešava. Kakva usluga sunce ti.
I meni isto.
Otključavam otiskom prsta a kao sam uneo pogrešan pin. Sad mi izgleda ostaje samo odlazak u banku jer nemam pojma koji mi je id korisnika, a u profilu mog naloga inesa online, na koji uđem preko računara ne postoji taj podatak već samo korisničko ime. Takođe mi ne prolazi ni ponovno registovanje preko qr koda koji dobijem preko intesa online portala, jer aplikacija kaže da je kod pogrešan.
 
I meni isto.
Otključavam otiskom prsta a kao sam uneo pogrešan pin. Sad mi izgleda ostaje samo odlazak u banku jer nemam pojma koji mi je id korisnika, a u profilu mog naloga inesa online, na koji uđem preko računara ne postoji taj podatak već samo korisničko ime. Takođe mi ne prolazi ni ponovno registovanje preko qr koda koji dobijem preko intesa online portala, jer aplikacija kaže da je kod pogrešan.
Idi na tu web stranicu gde ti samo stoji ime, klikni ctrl+a da označi kompletan tekst, desni klik na tekst i odaberi view selected source... pretraži (crtl+f) u source-u reč "Zdravo", naći će ga na dva mesta. Obrati pažnju na drugo mesto, <option value="xxxxxxxxx">Zdravo, e tu gde su xxx to je ID korisnika, devet cifara. Sad samo da li si zapamtio i pin za reaktivaciju...
 
Idi na tu web stranicu gde ti samo stoji ime, klikni ctrl+a da označi kompletan tekst, desni klik na tekst i odaberi view selected source... pretraži (crtl+f) u source-u reč "Zdravo", naći će ga na dva mesta. Obrati pažnju na drugo mesto, <option value="xxxxxxxxx">Zdravo, e tu gde su xxx to je ID korisnika, devet cifara. Sad samo da li si zapamtio i pin za reaktivaciju...
Hvala ti puno. Uspeo sam da nađem id na ovaj način a potom i da uspešno reaktiviram aplikaciju.
 
Idi na tu web stranicu gde ti samo stoji ime, klikni ctrl+a da označi kompletan tekst, desni klik na tekst i odaberi view selected source... pretraži (crtl+f) u source-u reč "Zdravo", naći će ga na dva mesta. Obrati pažnju na drugo mesto, <option value="xxxxxxxxx">Zdravo, e tu gde su xxx to je ID korisnika, devet cifara. Sad samo da li si zapamtio i pin za reaktivaciju...
Hah odlicna fora :) Samo da nisam pre toga obrisao cache/cookies za sajt jer je zabagovao... Ne mogu nigde da iskopam ID sada.

Pozvao sam call centar pre 30+ minuta i jos uvek cekam jer su agenti zauzeti.

Posto su mi na live chatu rekli da ukoliko nemam ID mogu da se obratim pozivom kako bi mi kolege izdale nove aktivacione parametre za aplikaciju. Broj telefona 011 310 88 88.

Zatim sam opet upitao sta se desava i receno mi je da je poveci broj poziva trenutno u pitanju i kolege se stvarno trude ali tako je kako je. U prevodu cekaj ponedeljak. :)
 
Idi na tu web stranicu gde ti samo stoji ime, klikni ctrl+a da označi kompletan tekst, desni klik na tekst i odaberi view selected source... pretraži (crtl+f) u source-u reč "Zdravo", naći će ga na dva mesta. Obrati pažnju na drugo mesto, <option value="xxxxxxxxx">Zdravo, e tu gde su xxx to je ID korisnika, devet cifara. Sad samo da li si zapamtio i pin za reaktivaciju...
Hvala puno jos jednom za ID lokaciju! Uspeo sam da ga nadjem (vratio cookies iz backupa) i uspesno reaktivirao app. :)
 
Imam 0,26e na internet kartici i juce nisam uspeo da ih prodam jer je minimalna transakcija 1e! Probam da kupim 0.5 e radi fore i isto ne može.
Wtf?
Od kad je to?
 
Prodale me jednom, prodale drugi put. Do daljnjeg ni ne pokušavam.
Meni samo one rade na AliExpress. Odnosno, rade svuda gde sam probao, ali sem tamo ih ne koristim. Srecan sam što je to upalilo posle višemesečnog posta od kupovine.

Koliko samo nekonzistentnosti i raznovrsnih problema imaju, a i mi sa njima.

Aplikacija mi je sve bolja kako se navikavam, ali i dalje mislim da za ovu vrstu aplikacija ovoliki period navikavanja uopšte nije pozitivna ocena.

Ne bih da menjam banku, vidim da je čitava industrija, a i cela zemlja iz perspektive kapaciteta ljudskih resursa baš u klincu. Zabavno vreme dolazi, u to nema sumnje, što više odlazi stara garda, a dolazi nova, da mi ovi mladi od nas ne zamere.
 
Vrh Dno