Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
^ Naravno da ćeš da tražiš dispute ako nisi dobio proizvod.

Tebe kao kupca ne treba da zanimašta i gde je zapelo sa dostavom, ne moraš da zoveš Poštu i Carinu, to je problem prodavca i rizik poslovanja...
 
^ Naravno da ćeš da tražiš dispute ako nisi dobio proizvod.

Tebe kao kupca ne treba da zanimašta i gde je zapelo sa dostavom, ne moraš da zoveš Poštu i Carinu, to je problem prodavca i rizik poslovanja...
Hvala za podrsku. Sve ja to znam ali prvi put mi se desava da imam status da je posiljka "prispela u lokalnu postu za dostavu" a da je ja nisam dobio. Obicno ako mi se posiljka "zagubi " imam zadnji status da je negde u nekom tranzitnom centru i bez problema mi vrate pare . Sve REGISTROVANE posiljke sam UVEK DOBIO bez problema osim jedne gde me je kinez pokusao " zavrnuti " pa mi je dao broj za pracenje ( registrovan) od nekog lika iz Beograda i onda sam samo uradio skrinshot sa postinog sajta za pracenje gde se vidi da je urucena posiljka pod tim brojem na drugo ime i prezime i bez problema sam dobio pare nazad ( bila cifra oko 65$ , pre korone , bez shipinga , sad je to mislena imenica )
Evo nije me mrzelo da napisem mail na adresu poste Srbije sa molbom da mi provere status posiljke koju cekam jos od 25.11 i kojoj istice rok za dostavu .Neverovatno ali sam u roku od 30 minuta dobio odgovor na mail , mada onaj koji sam i OCEKIVAO :(

Поштовани,
обавештавамо Вас да су предметне пошиљке нерегистроване писмоносне пошиљке у међународном поштанском саобраћају – мали пакети, који може да садрже робу и друге предмете. Нерегистровани мали пакет има јединствени бар-код идентификатор и чија је прва словна ознака U (друго слово у распону од А-Z) плус 9 цифара и на крају има кодну ознаку земље порекла, или може имати ознаку SY, GM, AS, LА, LP, S00, а која се наноси како би се обезбедило пружање прекограничних царинских електронских најава (у циљу једноставније и брже царинске процедуре). С обзиром да се ради о нерегистрованим пошиљкама, сагласно важећим прописима којима се уређује обављање поштанских услуга, не евидентирају се у поштанским исправама пошта и за исту није предвиђена опција праћења статуса.
Нерегистроване или тзв. обичне поштанске пошиљке, без регистрованог броја пријема се нигде у свету, па ни у Републици Србији, не евидентирају у поштанским исправама пошта, те се не прате у токовима преноса.
С поштовањем,
Пошта Србије
 
Poslednja izmena:
^ Naravno da ćeš da tražiš dispute ako nisi dobio proizvod.

Tebe kao kupca ne treba da zanimašta i gde je zapelo sa dostavom, ne moraš da zoveš Poštu i Carinu, to je problem prodavca i rizik poslovanja...

Apsolutno tacno.

Medjutim, ako tako budemo svi postupili doci ce do toga da nece vise hteti da nam salju pakete u Srbiju.

Meni se situacija sa kasnjenjem po 3,5 meseca desila prosle godine, na jedno 15 paketa (moji paketi su mali kao pola pisma i vrede oko 6 dolara).

Prvo sam se razocarao i mislio da nisu pakete ni poslali... pa sam pokrenuo dispute i sve dispute dobio.

Medjutim kad sam primio pakete... koji su posle 4 meseca ipak dosli (skoro svi) onda sam kupio kod tih prodavaca nesto sto kosta slicno i rekao prodavcu da mi ne salje, samo da na taj nacin hocu da ja njemu refundiram posto mi je paket ipak dosao..., a dispute je za svaki vec odavno prosao i ja sam ga dobio... Nisu mi verovali da hocu da im vratim pare... ali je ipak vecina pristala i odmah sam oznacio da sam paket primio...

Sada imam jedno 20 takvih paketa (velicine polovine pisma, recimo po jedno glodalo u svakom... ili nesto sitno) idu preko madjarske i pise na tracking_u isto kao i kod vas... (kao doslo u lokalnu postu)... ali nista za sada od njih... najstariji je od pre dva i po meseca.
 
Da li imate iskustva sa pošiljkama koje idu preko PostNL? Od 3. decembra stoji "The item is on transport to the country of destination" i ne mrda. Nisam ranije poručivala preko njih, pa se plašim da se pošiljka slučajno ne vrati. Pošiljka je iz Amerike.
 
Apsolutno tacno.

Medjutim, ako tako budemo svi postupili doci ce do toga da nece vise hteti da nam salju pakete u Srbiju.

Meni se situacija sa kasnjenjem po 3,5 meseca desila prosle godine, na jedno 15 paketa (moji paketi su mali kao pola pisma i vrede oko 6 dolara).

Prvo sam se razocarao i mislio da nisu pakete ni poslali... pa sam pokrenuo dispute i sve dispute dobio.

Medjutim kad sam primio pakete... koji su posle 4 meseca ipak dosli (skoro svi) onda sam kupio kod tih prodavaca nesto sto kosta slicno i rekao prodavcu da mi ne salje, samo da na taj nacin hocu da ja njemu refundiram posto mi je paket ipak dosao..., a dispute je za svaki vec odavno prosao i ja sam ga dobio... Nisu mi verovali da hocu da im vratim pare... ali je ipak vecina pristala i odmah sam oznacio da sam paket primio...

Sada imam jedno 20 takvih paketa (velicine polovine pisma, recimo po jedno glodalo u svakom... ili nesto sitno) idu preko madjarske i pise na tracking_u isto kao i kod vas... (kao doslo u lokalnu postu)... ali nista za sada od njih... najstariji je od pre dva i po meseca.
Ovo nije sporno, i ja tako radim...
Sporno je što ti propagiraš da ne otvori dispute.
Neka otvori dispute, uzme refundaciju, ako predmet stigne, lako će prodavcu uplatiti pate.

Što se tiče ovog maila Pošte, mislim da je u pitanju BS, neko nedavno napisa da oni i te pošiljke uredno mogu da prate.

Edit: Ja nijednu pošiljke koja ide preko Mađarske još nisam dobio.
 
Da pitam i ja za PostNL, i meni stoje tri posiljke i ne mrdaju nesto vec duze vreme,
Stoji samo "the item is ready for shipment" od 23. novembra...
Ako neko zna, sta li se desava?
 
Neka otvori dispute, uzme refundaciju, ako predmet stigne, lako će prodavcu uplatiti pate.

Što se tiče ovog maila Pošte, mislim da je u pitanju BS, neko nedavno napisa da oni i te pošiljke uredno mogu da prate.

Edit: Ja nijednu pošiljke koja ide preko Mađarske još nisam dobio.
Nisi rekao kada si ih naručio ? U principu se čeka oko 2, često i 2 i po meseca, najviše zato što po mesec dana čuče u Mađarskoj. Pri tome čak ne idu po redu, neke koje sam među prvima naručio stigle su mi poslednje.

Što se dispute-a tiče, sve to stoji, ali AliExpress nema načina da registruje da si ti naknadno obeštetio prodavca zato što ti je paket najzad stigao. A u suštini ih i ne zanima. Tako da verovatno postoji neka granica posle koje mogu da te smatraju prevarantom, ili makar nepouzdanim kupcem. Pogotovo zato što takvih itekako ima (ne kažem da ih ima i iz Srbije jer ne znam). Verovatno dosta zavisi i od vrednosti zahteva za refund, a takođe i od procenta reklamacija u odnosu na ukupan broj narudžbina. Kao što sam već pisao pre par nedelja, odjednom mi je "nestalo" tridesetak paketića a onda posle toga je sve nastavilo da stiže normalno. Da sam otvorio odjednom sve disputeove, ja bih se prvi neprijatno osećao, a bojim se da me ni ovi sa AliExpressa ne bi baš blagonaklono gledali. Ovako sam ih otvarao "na parčiće", nešto sam produžavao koliko je moglo, pa sačekam da mi neka količina stigne da potvrdim prijem, pa onda opet nekoliko. Za neke najjeftinije nisam ni otvarao.

Pošta naravno da može da prati sve što ima bar-kod, tehnički je svejedno koja su slova i brojevi, ali moraju da naprave razliku u nivou usluga, pa pošto je neregistrovanih daleko više od registrovanih, ne osećaju potrebu da se drndaju za džabe.
 
Da pitam i ja za PostNL, i meni stoje tri posiljke i ne mrdaju nesto vec duze vreme,
Stoji samo "the item is ready for shipment" od 23. novembra...
Ako neko zna, sta li se desava?
Ja sad cesto kupujem preko JOOM-a gde redovno salju preko NL poste. Obicno se ceka oko 7 dana u Kini da krene za Amsterdam, ima direktni letovi KIna -Holandija a onda isto tako u Amsterdamu posiljka bude oko 7-10 dana dok ne stigne na let Amsterdam -Beograd pa racunaj jos par dana na nasoj carini .. tako da sam ja od novembra dobijao posiljke koje imaju prosek oko 30-40 dana ... evo danas sam isto primio jos 2 NL posiljke od 11.11 . AKo nije kupovina preko JOOM-a vec Aliekspres to ne mogu da ti kazem jer NIKAD nisam sa Alija dobio posiljku koja je isla preko NL poste kao tranizt .
 
Da li imate iskustva sa pošiljkama koje idu preko PostNL? Od 3. decembra stoji "The item is on transport to the country of destination" i ne mrda. Nisam ranije poručivala preko njih, pa se plašim da se pošiljka slučajno ne vrati. Pošiljka je iz Amerike.
Meni se desilo da pošiljka veoma brzo stigne u Holandiju i da tamo stoji i do 20 dana pre nego što je proslede u Srbiju. Pošiljke preko Holandije mi ubedljivo najsporije stižu. Čak su mi i neke neregistrovane pošiljke preko Letonije stigle brže nego ta preko Holandije.
 
Ovo nije sporno, i ja tako radim...
Sporno je što ti propagiraš da ne otvori dispute.
Neka otvori dispute, uzme refundaciju, ako predmet stigne, lako će prodavcu uplatiti pate.

Što se tiče ovog maila Pošte, mislim da je u pitanju BS, neko nedavno napisa da oni i te pošiljke uredno mogu da prate.

Edit: Ja nijednu pošiljke koja ide preko Mađarske još nisam dobio.

Meni nije veliki problem, paketici su mi male vrednosti, ja sam jedan pustio da istekne dispute period, necu da pokrenem dispute.

To ne znaci da drugi ne trebaju da pokrecu dispute, a ni da ja necu za druge pakete pokrenuti dispute.

A sad da vam objasnim koliko je "lako" prodavcu vratiti pare posle disputa (zato ga nisam ni pokrenuo (za 6 dolara necu da propadnem nek ide u p.m.).

Elem, prosle godine kada sam dobio sve dispute_ve posle nekog vremena su mi dosli skoro svi paketi.

Kad sam hteo da vratim pare prodavcima, to se pretvorilo u nocnu moru.

Jedan deo prodavaca mi nije verovao, mislio je da hocu da ih prevarim. Pa sam morao da pisem po nekoliko prepiski sa njima, nekoliko dana da bi shvatili sta ja hocu da uradim.
Posto su mi neki predlagali da im uplatim preko pay-pal_a, a ja nisam hteo (jer to u stvari ne vracam pare toj radnji, nego trenutni operater hoce da dobije besplatan rucak...).

Onda posto vise nisu hteli da salju pakete koji imaju pracenje za 2 do 5 dolara... vec je postarina porasla na 30 do 40 dolara, nisam mogao da izaberem predmet u njegovoj radnji... pa da to ispadne priblizno onome sto mu dugujem, jer, eto bas za taj koji sam ja predhodno narucio (i dobio dispute) u medjuvremenu je postarina porasla preko cene jedno 4 puta...

Onda sam nalazio nesto sto ima besplatnu dostavu, ali kosta recimo 0.1 dolar... pa sam narucio 60 takvih... (da bih vratio recimo 6 dolara), ali kad stavim 60 u jednoj narudzbini ono samo prebaci sa besplatne postarine na recimo 30 dolara... a ja onda narucim gomile pojedincnih... Pa ne mogu "pametnom" prodavcu da obajsnim sto sam narucio tolike pakete i jos mu kazem da mi ih ne salje.

Jedna opsta pisijada. Mnogo im je tesko vratiti pare.

Toliko, da kad sam sa jednim od njih protracio jedan citav dan (mesto da zaradjujem platu) rekao sam sam sebi Petre, jedi "ono sto se ne jede".

Kombinacija je bilo jos nekoliko, i meni se smucilo.

Cisto da imate pojam sta moze da se desi ukoliko zelite da prodavcu vratite pare posle dispute_a.

E, svega toga ne bi bilo da na Ali-express_u ima dugmence: "Hocu da dam prodavcu pare posle dispute_a", ali nema. A podrska kod svih tih Kineza nije ni za onu stvar... Tako je.

To je razlog zasto sam ovom "Madjara" pustio niz vodu, sad kad do Nove godine bude 2 dana, a mojim "Madjara" nema, videcu... one koji su 2 dolara cu da razboravim... ove od 20 i 30 cu dispute.
 
@PetarPrvi a što jednostavno kad može komplikovano? :D
Prošle godine je bio stao kompletan transport i svima su kasnile pošiljke, posle 7-8 meseci su stigle uglavnom svima što je debelo mašilo rok zaštite. Ko je bio fer vratio je prodavcu novac i to se ne klikće 60x za 6$ već se kontaktira prodavac i napravi narudžbina (order) bez plaćanja, pošalje se prodavcu broj narudžbine i prodavac ti pošalje link za narudžbinu sa iznosom kolika je bila prva porudžbina. Platiš to i prodavac već zna da ne treba da šalje. Ja sam tako radio i pre i za vreme krize a sad nisam imao prilike jer mi do sada 2 pošiljke nisu stigle i teško da se pojave.
 
Meni se desilo da pošiljka veoma brzo stigne u Holandiju i da tamo stoji i do 20 dana pre nego što je proslede u Srbiju. Pošiljke preko Holandije mi ubedljivo najsporije stižu. Čak su mi i neke neregistrovane pošiljke preko Letonije stigle brže nego ta preko Holandije.
Hvala! Pošiljka je još 29. 11. ušla u Srbiju i ne kapiram zašto im treba toliko da puste paket. Nikad ranije nisam ovoliko čekala na pošiljku (poslata 1. 11. iz Amerike), znači već mjesec i po dana je prošlo.
 
@PetarPrvi a što jednostavno kad može komplikovano? :D
Prošle godine je bio stao kompletan transport i svima su kasnile pošiljke, posle 7-8 meseci su stigle uglavnom svima što je debelo mašilo rok zaštite. Ko je bio fer vratio je prodavcu novac i to se ne klikće 60x za 6$ već se kontaktira prodavac i napravi narudžbina (order) bez plaćanja, pošalje se prodavcu broj narudžbine i prodavac ti pošalje link za narudžbinu sa iznosom kolika je bila prva porudžbina. Platiš to i prodavac već zna da ne treba da šalje. Ja sam tako radio i pre i za vreme krize a sad nisam imao prilike jer mi do sada 2 pošiljke nisu stigle i teško da se pojave.
Hvala na informaciji. OK, znaci hoce da naprave narudzbinu samo za tebe. Samo mi nije jasno kako mi ni jedan to nije predlozio... E jesu mutavi....

Inace imao sam svakakvog iskustva na Aliexpresu. Zavrnuo me jedan za 170 dolara... Integrisano kolo na kojem je napisano ono sto nije unutra...

Ja mu posle napisao recenziju... u kojoj sam samo stavio kao mogucnost da je greska do prodavca, a i ostavio mogucnost da sam ja unistio integrisano kolo za vreme lemljenja, ali i da sam do sada zalemio bar 20 takvih cipova i da su mi svi radili...

Obrisao je taj proizvod, da se ne bi video moj komentar i onda napravio drugi proizvod sa istim imenom (naravno bez mog komentara....).

A desilo mi se i da mi trazi dodatne pare (kad sam ja vec kupio taj proizvod) i ja potrazio njegov mail na netu i you-tube... kad ono... ljudi se zale da ih je prevario...
Taj isti, kad sam mu rekao da mu dodatne pare ne dajem, poslao mi tracking broj od nekog iz Beograda i ono pise da je uruceno meni... Ja sa tim brojem trazio na nasoj posti, kad ono, paket primio neki tip... u Malom Mokrom lugu..., a ja iz Zemuna... Kad sam mu rekao da cu da pokrenem dispute: "Nemoj molim te..., cekaj... doci ce ti paket...
Nista, dobio sam dispute protiv njega, jer se videlo da nisam ja dobio paket (ma nije ga ni poslao, samo je iskoristio broj od nekog drugog paketa koji je poslao tom drugom coveku...).
Znaci pokvaren do srzi, a na Aliexpresu ima 97% zadovoljnih kupaca.

Pozdrav
 
Evo da onima koji imaju posiljke preko Madjarske pokazem sta mogu da ocekuju kada imaju neregistrovanu posiljku sa PRACENJEM KOJE TVRDI DA JE POSILJKA U SRBIJI . Istekao rok za dostavu za posiljku :
UA520268090HU
ja sam pokrenuo dispute medjutim Aliexpress je momentalno odlucio da presudi da mi odbija povrat novca jer se POSILJKA NALAZI U SRBIJi po pracenju iako je posiljka neregistrovana i nema uredno pracenje vec samo lupaju te statuse cisto da nesto stave . Napominjem da sam posle ove posiljke narucio i primio 4-5 " Madjara " i isto toliko Litvanaca isto neregistrovanih i uredno sam ih prijavio kao primljene i jos pisao glupe recenzije ... glupost nevidjena , tako da mozete ocekivati za sve UAxxxxxxxHU kojima je status da su stigle u postu Srbije a vama nisu urucene a istekao period za dostavu da ce vam Aliexpress uzeti pare :(
 

Prilozi

  • REklamacija.png
    REklamacija.png
    241.8 KB · Pregleda: 51
Aliexpress ti je uzeo pare kad si narucio ,sad ih je tek prosledio prodavcu .
Sitnicarim ;)
 
@Grog01

Uvek treba smarati AE podrsku i prodavca kada postoji kasnjenje i
zahtevati produzavanje roka zastite.

Kada imaju veliki broj prijava , kao sto sada postoji problem sa kasnjenjem
"madjara" , takve slucajeve preuzimaju ljudi iz menadzmenta.
Ako nema zalbi , sporove resava robotizovani sistem....
 
Evo da onima koji imaju posiljke preko Madjarske pokazem sta mogu da ocekuju kada imaju neregistrovanu posiljku sa PRACENJEM KOJE TVRDI DA JE POSILJKA U SRBIJI . Istekao rok za dostavu za posiljku :
UA520268090HU
ja sam pokrenuo dispute medjutim Aliexpress je momentalno odlucio da presudi da mi odbija povrat novca jer se POSILJKA NALAZI U SRBIJi po pracenju iako je posiljka neregistrovana i nema uredno pracenje vec samo lupaju te statuse cisto da nesto stave . Napominjem da sam posle ove posiljke narucio i primio 4-5 " Madjara " i isto toliko Litvanaca isto neregistrovanih i uredno sam ih prijavio kao primljene i jos pisao glupe recenzije ... glupost nevidjena , tako da mozete ocekivati za sve UAxxxxxxxHU kojima je status da su stigle u postu Srbije a vama nisu urucene a istekao period za dostavu da ce vam Aliexpress uzeti pare :(

Znaci ostaje nam da se nadamo da se na nas Svevisnji sazali (pa da paketi ipak dodju do nas).
 
@Grog01

Uvek treba smarati AE podrsku i prodavca kada postoji kasnjenje i
zahtevati produzavanje roka zastite.

Kada imaju veliki broj prijava , kao sto sada postoji problem sa kasnjenjem
"madjara" , takve slucajeve preuzimaju ljudi iz menadzmenta.
Ako nema zalbi , sporove resava robotizovani sistem....
PA ja jesam kontaktirao prodavca, on mi je i produzio rok za jos 10 dana koji su istekli , ali ti statusi "madjara" za neregistrovane posiljke uopste ne moraju biti tacni, cak ne mora biti ni da je taj broj za pracenje MOJ ,vec neciji drugi za neciju drugu posiljku, nema nacina da se to utvrdi .Sve sam ja to naveo u zalbi ali dzabe , ne vredi, presudili su i to je to ..
Znaci ostaje nam da se nadamo da se na nas Svevisnji sazali (pa da paketi ipak dodju do nas).
Ne znam, ali ovo mi sad izgleda kao sistem da ALiexpress smanji gubitke, platis za posiljku sa pracenjem (registrovanu) a oni posalju ovako preko "madjara" i to tretiraju kao " pracenje" iako nije registrovano i onda kad dodje do ove situacije da posiljka kasni iz raznih razloga ili prodavac "uvali" lazni broj mozes da se slikas sa parama . :(
Najpametnije izbegavati obvaj sistem do daljnjeg .
 
Poslednja izmena:
@Grog01 uvek se 2-3 dana pred istek zaštite piše prodavcu a on bi trebao da shvati da treba da produži rok. Ukoliko ne produži rok ili ne odgovori na poruku u roku od 24h zadnjeg dana ide dispute, imaš bar neki adut u rukama.
Prodavci često čekaju da daju predlog u sporu zadnjeg dana roka kada se umeša AE u spor i pošto nisi dao novi predlog smatraju da si odustao.
 
@Grog01 uvek se 2-3 dana pred istek zaštite piše prodavcu a on bi trebao da shvati da treba da produži rok. Ukoliko ne produži rok ili ne odgovori na poruku u roku od 24h zadnjeg dana ide dispute, imaš bar neki adut u rukama.
Prodavci često čekaju da daju predlog u sporu zadnjeg dana roka kada se umeša AE u spor i pošto nisi dao novi predlog smatraju da si odustao.
Napisao sam vec gore da sam kontaktirao prodavca i on JESTE produzio jos 10 dana koji su juce istekli , pa sam morao dispute . Jesam dao predlog , napisao takodje da posiljka nije registrovana , da ne moze sa sigurnoscu da se prati , da ne mora broj za pracenje da bude tacan i sl .... ali prodavac nije ni morao da se ukljucuje jer ALIEXPRESSS tretira te stause "Madajra" kao TACNE i ODMAH JE USKOCIo i PRESUDIO na osnovu statusa. Pokrenuo sam i zalbu ali dzabe , i to je odbaceno jer tvrde da je posiljka u Srbiji i misle da ja nesto " muljam " iako sam diamant " rank " kod njih i nije mi ovo ni prava kupovina ni prvi dispute .
 
PA ja jesam kontaktirao prodavca, on mi je i produzio rok za jos 10 dana koji su istekli , ali ti statusi "madjara" za neregistrovane posiljke uopste ne moraju biti tacni, cak ne mora biti ni da je taj broj za pracenje MOJ ,vec neciji drugi za neciju drugu posiljku, nema nacina da se to utvrdi .Sve sam ja to naveo u zalbi ali dzabe , ne vredi, presudili su i to je to ..

Ne znam, ali ovo mi sad izgleda kao sistem da ALiexpress smanji gubitke, platis za posiljku sa pracenjem (registrovanu) a oni posalju ovako preko "madjara" i to tretiraju kao " pracenje" iako nije registrovano i onda kad dodje do ove situacije da posiljka kasni iz raznih razloga ili prodavac "uvali" lazni broj mozes da se slikas sa parama . :(
Najpametnije izbegavati obvaj sistem do daljnjeg .
Slazem se, ja pazarim od Bangood_a i do sada mi se nije desilo da nedobijem paket.
Skuplje je nego na Aliexpress_u, ali radi kao sat.

Medjutim nekada sam prinudjen da pazarim na Aliexpress_u jer jednostavno nema toga sto hocu na Banggood_u.

Sad sam poslao poruku Aliexpress podrsci da je hiljadu paketa zaglavljeno izmedju Madjarske i Srbije, pa mozda neko procita.
 
Koliko vidim u statusima nema nijedne objave bilo koje pošte ili logistike već su statusi AE-Cainiao, traži im potvrdu za te podatke. Ja nemam problema sa madjarima jer nisam ulazio u to kolo te nemam uvid u statuse ali bi madjarica dobro legla.
 
Koliko vidim u statusima nema nijedne objave bilo koje pošte ili logistike već su statusi AE-Cainiao, traži im potvrdu za te podatke. Ja nemam problema sa madjarima jer nisam ulazio u to kolo te nemam uvid u statuse ali bi madjarica dobro legla.
PA kad platis par $ za shiping, dobijes ovakav nacin transporta preko Madjarske kao tranzitne zemlje a kod kupovine je to NAZNACENO da je sa trackingom ali nije REGISTROVANA POSILJKA< sto znaci da ALIEXPRESS "mulja" sa ovim u cilju smanjenja stete , pogotovo sto sad imaju jako velike gubitke i pad akcija na berzi ....ko zna koliko ovako na celoj planeti oni imaju " posiljki sa pracenjem " a da nisu registrovane vec obicne a oni posle kad posiljke kasne i ne budu isporucene uzmu pare na osnovu " pracenja " .... kad covek malo bolje razmisli muljanje tesko , neko se dobro setio ovoga da se nadoknadi steta zbog korone .
 
Nije ovo prvi put....

Problematicne statuse su imali ( i imaju ) i China Post i Yanwen i Sunyou i
Cainiao ( u svim oblicima )

Problem je dok sporove resavaju roboti.
Mora da se skupi dovoljan broj prituzbi pa da se aktivira
provera od strane ljudi iz menadzmenta.

Svi vi koji imate "madjare" koji kasne , zatrpavajte prodavce i Eva robota porukama.
To je jedini nacin da se dolje do ljudi iz tima za resavanje sporova.
 
Da li je neko danas dobio UB..LV posiljke i koji je poslednji status ?
 
Ja sam u petak dobio neki što mu je poslednji status 10.12., poručen 25.11. danas mi je stiglo još paketa, ali nisam otvorio, pa ću proveriti kasnije. Uglavnom, neki još nisu stigli što je zadnji status 08.12., a stigli su neki od 07.12., 10.12, tako da će verovatno sve ovih dana stići. Ako budeš imao sreće, danas, ako ne, za nedelju dana max :)
 
Evo stigle su i ove od danas, zadnji datum bio 7.12, 8.12 i 10.12. inače, primetio sam da je većina paketića u onoj slaboj kesici (kao kesa za smeće materijal, a ne ona žuta sa mehurićima), pomalo pocepana, kao da neko pokušava da vidi šta je i da eventualno uzme ako mu se svidi. Nemam dokaza da je tako, i ovi moji iz pošte ne kradu, ali verujem da u sortirnom centru u Beogradu ili negde sigurno "izgube" poneki paketić. 95% ne, ali kad je nešto korisno, desi se.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno