Šta je novo?

Banka Intesa

*Ukoliko klijent redovno prima zaradu preko platnog računa u Banca Intesa duže od 6 meseci u nepromenjenom iznosu ili bez značajnih odstupanja, nije potrebno da dostavi obrazac Potvrda o zaposlenju i visini primanja, dok su u svim ostalim slučajevima navedeni dokumenti obavezni.

Na sajtu im pise ovo, sto je kod mene slucaj, tako da ne bi trebalo da me cimaju oko icega. Cak mogu i da zatrazim besplatnu MC kreditnu karticu koja mi sleduje ako je zelim, sad sta vi mislite, ili nju ili da mi aktiviraju debitnu na rate, sta je bolje?
Pa kreditnu, ako znaš kako funkcioniše uvek je bolje vrteti njihovu lovu no tvoju…
 
U petak mi savetnica rekla da ima promo period gde je za intermezzo 7.25 kamata ali da moram da podnesem zahtev preko aplikacije. Ja u aplikaciju, kad tamo pise 8.25. Ne znaju kako to. Zove me sutradan, kaze nije za mene ta ponuda vec samo za neke. Smesno.
 
I kod mene 7,25%.
 
Da po primanjima, ali nisam na tom paketu. Običan hit.
 
jel vam radi app? ne mogu da se ulogujem na mob app
 
Koja? Nova, stara, Android ,iOS? Nova, iOS radi.
 
nova android
 
mogu da se ulogujem, ne mogu da platim nista :)
 
^vidiš da paze na tebe i da ti čuvaju parice :)
 
Kako u novoj aplikaciji videti stanje čekova, ne mogu nigde da ih nadjem?
 
Meni kasne dosta notifikacije.
 
Kada sam preko sajta https://www.kreditnibiro.com/ par puta tražio lični izveštaj, u njemu pišu datumi kada je banka zahtevala izveštaje. Osim u slučajevima uzimanja nekog novog kreditnog proizvoda, primetio sam da povremeno povuku izveštaj.
 
Presao na novi telefon, skinuo app i sad kad udjem, trazi bar kod, a na sajtu sto neki generise, nece da prihvati. Ne secam se da je bilo problema prosli put kad sam bio u slicnoj situaciji...
Preko njihovog linka na sajtu za aktiviranje, jedva da pokaze referencu iz desetog puta i kad ubacis kod, kaze greska... Njega kucam u staroj aplikaciji...

Gresim li negde?
 
Poslednja izmena:
Zvali mene juče da mi nude kredit, tj, nisu direktno već su angažovali neki kol centar pošto je ženska rekla da zove "u ime banke Inteze".
Da nisam bio na poslu davio bi je 2 sata, ovako ih smo oterah u pm.
 
Radio sam factory reset na telefonu, i aktivirao sam Mobi 2.0 aplikaciju i Wave2Pay preko eBankinga, ali novu aplikaciju ne mogu da aktiviram. Neće da mi prihvati onaj kod iako sve lepo odradim.
Mora u ekspozituru za to?
 
Ma zovi call centar prvo. Uvek sam s njima zavrsavao sve za aplikaciju.
 
Juče mi stigla poruka da se gasi poslovnica u Despotovcu ,i da svoje poslovanje prebacimo u najbližu poslovnicu u Jagodini:confused:
Jagodina je 25 km daleko ,isto sam čuo da se gasi poslovnica u Svilajncu.
Za sada je jedina alternativa komercijalna ili vojvođanska banka
 
Nazad
Vrh Dno