Šta je novo?

Instalacije Hipernet usluga i prenos optike u Yettel

Yettel Srbija

Poštovan
Urednik
Učlanjen(a)
17.11.2021
Poruke
518
Poena
85
Na našem sajtu je moguće proveriti dostupnost optičke infrastrukture na adresi stanovanja. Ako je optika dostupna, na sledećoj stranici se mogu ostaviti kontakt podaci i neko od kolega iz centrale će pozvati kako bi dogovorili dalje korake i termin instalacije. Ukoliko u ovom momentu optika nije dostupna na adresi, možete je ostaviti kontakt podatke, i mi vas pozivamo kada se stvore uslovi.

Sam proces instalacije smo se potrudili da prilagodimo krajnjem korisniku, uz odabir datuma i vremena termina. Termini su od 9, 12, 15 i 18 časova. Instalateri koji dolaze poštuju sve epidemiološke mere i pre samog dolaska se najavljuju se SMS porukom. Moguće je i pratiti njihovo kretanje do vaše adrese na mapi u realnom vremenu, kako biste bili upoznati o eventualnom kašnjenju ukoliko dođe do neke gužve u gradu. Prilikom same instalacije postoji minimalno neophodno bušenje, odnosno sprovođenje optičkog kabla u stan ili kuću. Nakon završene instalacije, kolege će počistiti za sobom i vratiti stan u stanje u kojem su ga zatekli pre početka radova. Koristimo kvalitetnu opremu koja obezbeđuje siguran rad mreže i materijale koji se uklapaju u svaki enterijer doma.

Zaista nam je važno da kolege ostave dobar utisak prilikom posete vašem domu i prilikom instalacije naših usluga. Iz tog razloga, nakon izvršene instalacije šaljemo anketu za ocenu njihovog rada. Povratne informacije koje dobijemo ovim putem ćemo iskoristiti kako bismo unapredili naše usluge.
 
Ako sam dobro informisan, vi nudite usluge preko optike tamo gde je Telekom sproveo svoju infrastrukturu. Imao bih nekoliko pitanja:

Ako neko već ima u svom domu uveden optički priključak od Telekoma, da li mora da se radi instalacija novog optičkog priključka ako:
a) više ne koristi usluge Telekoma preko optike
b) i dalje koristi usluge Telekoma preko optike

Takođe me zanima ako znate kakav je stav Telekoma po tom pitanju ako bi na adresi bio samo vaš priključak za optiku (pretpostavljam da se optički kablovi i kutija na zidu koje vaši tehničari montiraju ne skidaju posle prekida korišćenja usluge).
 
Eto to i mene zanima: kod kuće imam Telekom priključak, ugovor traje do februara. Nisam zadovoljan ni uslugom ni cenom, neću produžavati sigurno

Hteo bih Hipernet odmah...pa ni meni nije jasno šta se dešava u tom periodu. Ili da javim Telekomu da nose opremu, platicu sta treba da im platim do isteka ugovora. Ili ne moram to odmah
 
Ako sam dobro informisan, vi nudite usluge preko optike tamo gde je Telekom sproveo svoju infrastrukturu. Imao bih nekoliko pitanja:

Ako neko već ima u svom domu uveden optički priključak od Telekoma, da li mora da se radi instalacija novog optičkog priključka ako:
a) više ne koristi usluge Telekoma preko optike
b) i dalje koristi usluge Telekoma preko optike

Takođe me zanima ako znate kakav je stav Telekoma po tom pitanju ako bi na adresi bio samo vaš priključak za optiku (pretpostavljam da se optički kablovi i kutija na zidu koje vaši tehničari montiraju ne skidaju posle prekida korišćenja usluge).
Tako je. Ukoliko domaćinstvo već ima sproveden optički priključak, on će se koristiti i za Telenorove usluge, uz zamenu opreme. Drugim rečima, kablovi koji dovode do stana ostaju kakvi jesu, a u stanu se postavlja naša oprema. Kako bi se započeo proces prenosa u Telenor, potreban nam je broj IDP priključka koji se može tražiti od mts-a. Ovo je naravno moguće ukoliko ne postoji ugovorna obaveza sa mts-om, kako se jedan optički priključak ne može istovremeno koristiti za više provajdera. ~Dejan
 
Napiši ako te ne mrzi detalje prelaska jer će to mnogima značiti, meni prvo kroz godinu dana, ako budu neke lepe promocije.

Da poželim podršci telenora dobrodošlicu na forum.

Čisto samo mala sugestija, postojala je tema za net i još 5 novih su otvorene. Malo će to izgledati konfuzno kako vreme prolazi, možda čak i malo više.

Pozdrav!
 
Napiši ako te ne mrzi detalje prelaska jer će to mnogima značiti, meni prvo kroz godinu dana, ako budu neke lepe promocije.

Da poželim podršci telenora dobrodošlicu na forum.

Čisto samo mala sugestija, postojala je tema za net i još 5 novih su otvorene. Malo će to izgledati konfuzno kako vreme prolazi, možda čak i malo više.

Pozdrav!
Naravno, potrudiću se da odgovorim na sva pitanja koja stignu, hvala na dobrodošlici i savetu 😊

Ukoliko se ispunjavaju tehnički uslovi, odnosno ukoliko na lokaciji postoji optička infrastruktura, za pokretanje postupka prenosa iz mts-a je potrebno izmiriti sve račune i dostaviti nam broj IDP priključka. Ovu informaciju na zahtev može izdati mts i prenos je dostupan ukoliko ne postoji aktivna ugovorna obaveza.

Postojeći kablovi koji su prošli kroz zgradu, spratne kutije, kao i kabl koji dolazi do samog stana se neće menjati. Oprema koja se nalazi u stanu se menja, odnosno ono što trenutno imaš se vraća mts-u i naši instalateri postavljaju novu opremu. Naravno, kolege će te prvo pozvati kako bi dogovorili datum i termin za posetu instalatera. Na ovom Youtube videu Benchmark-a možeš pogledati kako otprilike izgleda sam proces instalacije, kako sakrivamo optičko vlakno kroz stan i nešto više o uslugama. Budi slobodan da nam postaviš sva dodatna pitanja koja imaš 🙂 ~Dejan
 
Hvala, kod mene u stanu je sve to odradjeno perfekt. Imam ugovor još godinu dana za optiku sa mts-om, pa se čujemo kad istekne.

Vi ćete nadam se napraviti neku lepu akciju za nove korisnike i sve rešeno. :)

Pozdrav
 
Ja bio u Telekomu večeras, sa zahtevom za raskid, i zahtevom za UDP broj.

Prvo se službenica "iznenadila", i pitala šta je to Hipernet, ona za to nije čula, eto sad prvi put.

Potom, kad je čula ponudu (300/150) 8 meseci gratis, usledilo je "mi smo bolji, dajemo 12 meseci ako prebacite liniju na supružnika, i 100/40 za 3000 dinara"... Na moje kolutanje očima, prestala je sa tom temom.

Podneli zahtev, i čekamo poziv iz službe.
 
Da bih mogao da koristim Telenor usluge na Telekom optici, da li već fizički moram da imam Telekom optiku u kući ili je dovoljno da imam uslove da se priključim na Telekom optiku? Pitam ovo samo teoretski, jer trenutno imam optiku od drugog provajdera koju neću da promenim još jedno vreme mada 100% imam uslove i za Telekom optiku (komšije koriste a i stalno dobijam pozive od Telekoma da se priključim) ali pošto je nikad nisam koristio, nemam optički kabl uduvan od razvodne kutije koja je bukvalno 20 metara od moje kuće. E sad da li zbog ovoga ili nekog drugog razloga, kad ukucam svoju adresu na Telenorovom sajtu da vidim da li mogu da se priključim na Hipernet, dobijam odgovor da nemam uslove, pa mi je sad malo nejasno šta bih trebao da uradim u ovom slučaju (ako bih hteo da se priključim, naravno, samo teoretski). Da li bih trebao da kontaktiram Telekom da mi uduvaju kabl bez da se priključim na njihovu mrežu? Ovo ne verujem da bi prošlo :)
 
Поштовање! Имам два питања за Теленор и једно за Пецу :)

Прво за Теленор: управо сам прије 3-4 дана раскинуо уговор са МТС-ом и већ сам преко вашег сајта одрадио куповину Хипернет Дуо пакета, чекам одобрење и позив. Елем, изненађен сам овим што сам прочитао у вези са IDP бројем. Зашто бисмо ми звали контакт центар или ишли у пословнице гдје многи запослени вјероватно и не знају шта је то док се не консултују са неким старијим и искуснијим колегом, када ви имате директну сардњу са Телекомом? Имате све наше податке, матичне бројеве, адресу прикључка и мислим да вам је врло лако добити потребну информацију унапријед, или за врло кратко вријеме након што утврдите да корисник има инсталацију и у самом стану, па му треба само опрема коју бисте прикључили и пустили у рад.

Друго питање за вас је у вези са техничком подршком: претпостављам да ће ваши људи да буду подршка корисницима, али ме интересује како сте ријешили виши ниво подршке, у вези са сметњама на раздјелницима, централи тј. било каквом евентуалном прекиду оптике на било ком мјесту/чворишту? Можемо ли се тада уздати у ваше људе да ће брзо да реагују и рјешавају то, или да унапријед рачунамо на то да ту немате ингеренције и да ћете ви да чекате Телеком да реагује, а ми онда последично Телеком и вас? :)

Eto to i mene zanima: kod kuće imam Telekom priključak, ugovor traje do februara. Nisam zadovoljan ni uslugom ni cenom, neću produžavati sigurno

Hteo bih Hipernet odmah...pa ni meni nije jasno šta se dešava u tom periodu. Ili da javim Telekomu da nose opremu, platicu sta treba da im platim do isteka ugovora. Ili ne moram to odmah
Е сад питање за Пецу. Одмах да се оградим да није малициозно, него просто другарски, добронамјерно :) Како мислиш да ћеш бити задовољнији услугом Теленора преко идентичне инфраструктуре и влакна у твом стану, ако се већ твоје досадашње незадовољство огледа у неиспоручивању максималне брзине, између осталог (то се да закључити из видео прилога на ЈуТјубу)? :) Осим тога, као обичан корисник који нема посебне погодности ћеш морати да платиш и већу цијену Теленору него Телекому, уз једину разлику у томе што те неће условљавати фиксном линијом која многима данас не служи ни за шта...
 
Ajde da krenemo od cene: 5550 dinara plaćam Telekomu samo internet. Veruj, nemam živaca da zovem tech support Telekoma i da se mlatim sa time, ovde ću barem znati kome da se obratim. Ne provodim toliko vremena u kući (nažalost, pojede me posao) pa da zalegnem da mi se to reši, evo juče sam zvao knjigovođu da proveri kada ističe ugovor, kaže u februaru. Nisam zadovoljan, otkazujem, nemam šta da pričam posebno niti da se mlatim sa call centrom. Ako treba da plaćam nekome, plaćaću onome prema kome gajim simpatije. A nadam se da će u neko dogledno vreme biti i pogodnosti za aktuelne Telenor korisnike

Po nekoj mojoj racunici, za te pare cu dobiti i televiziju i sigurno brži upload obzirom da je odnos 2:1 a ne 5:1 kao što imam trenutno (u praksi manje). Meni treba internet kad vikendom treba da pustim video od kuće i da to uradim brzo: ako ne bude bolje nego sada, zvaću tehničku podršku :)
 
Мислио сам да је неки бокс... Али сви остали разлози су потпуно легитимни, тако да и прича о цијени пада у воду(y) С обзиром на то да је актуелан само интернет пакет, онда и upload брзина свакако значајно иде горе, с тим што остаје потенцијални проблем немогућности да "добациш" до тих брзина на папиру, ако је реално и раније било проблема и одступања. Срећно нам било свима, повукосмо ноге, па да видимо шта добијамо ми "ерли адоптери", како ми је написао један пријатељ:ROFLMAO:
 
Поштовање! Имам два питања за Теленор и једно за Пецу :)

Прво за Теленор: управо сам прије 3-4 дана раскинуо уговор са МТС-ом и већ сам преко вашег сајта одрадио куповину Хипернет Дуо пакета, чекам одобрење и позив. Елем, изненађен сам овим што сам прочитао у вези са IDP бројем. Зашто бисмо ми звали контакт центар или ишли у пословнице гдје многи запослени вјероватно и не знају шта је то док се не консултују са неким старијим и искуснијим колегом, када ви имате директну сардњу са Телекомом? Имате све наше податке, матичне бројеве, адресу прикључка и мислим да вам је врло лако добити потребну информацију унапријед, или за врло кратко вријеме након што утврдите да корисник има инсталацију и у самом стану, па му треба само опрема коју бисте прикључили и пустили у рад.

Друго питање за вас је у вези са техничком подршком: претпостављам да ће ваши људи да буду подршка корисницима, али ме интересује како сте ријешили виши ниво подршке, у вези са сметњама на раздјелницима, централи тј. било каквом евентуалном прекиду оптике на било ком мјесту/чворишту? Можемо ли се тада уздати у ваше људе да ће брзо да реагују и рјешавају то, или да унапријед рачунамо на то да ту немате ингеренције и да ћете ви да чекате Телеком да реагује, а ми онда последично Телеком и вас? :)
Поштовани @Telenor Srbija , видим да сте активни на другим темама, па бих Вас за молио за одговор на питања постављена прије скоро 24 сата. Хвала! :)
 
@pastir89 Oprosti što čekaš na odgovor nešto duže, hteo sam da proverim određene informacije pre nego što odgovorim, kako bih imao precizniji odgovor :)

Prelazak iz mts-a u Telenor ne mora da podrazumeva raskid ugovora u mts-u, već je proceduru prenosa moguće pokrenuti ukoliko nema aktivne ugovorne obaveze i ukoliko je sam ugovor za pružanje usluga aktivan. Na taj način ne dolazi do prekida pružanja usluga. Slično kao i sa prenosom broja u mobilnoj telefoniji, dok se ne realizuje zahtev za prenos, na kartici prethodnog operatora je moguće koristiti usluge, do unapred zakazanog datuma i vremena, kada se broj samo aktivira na novoj kartici.

Pošto si pominjao da imamo sve već tvoje podatke, skrenuo bih pažnju na to da Telenor ne deli lične podatke korisnika trećim licima i zakonski smo obavezani da ih štitimo. Iz tog razloga nam je potreban IDP broj od mts-a, na osnovu kojeg mi možemo započeti proces portovanja na Telenor Hipernet mrežu. Mogu i da ti kažem da smo danas baš dobili prvi zahtev za prelazak u Telenor mrežu i da nam je korisnik potvrdio da je dobio IDP broj nakon jednog dana od podnošenja zahteva za njegovim izdavanjem.

Što se tiče korisničke podrške, tu su kolege iz kontakt centra (0639000), pisana komunikacija je na [email protected]. Tu su i stranice na društvenim mrežama, kao i ovaj forum. Za rešavanje smetnji na samoj optičkoj infrastrukturi je zadužen Telekom Srbija, koji je i njen vlasnik. Razvili smo saradnju sa Telekomom i definisali procedure u ovakvim situacijama, kako bismo bilo kakve smetnje rešili u najkraćem mogućem roku. Takođe, proaktivno pratimo mrežu naših korisnika i potrudićemo se da određene smetnje rešimo i pre nego što ih krajnji korisnici primete. GPON je stabilna mreža na kojoj se retko događaju kvarovi, zbog čega smo se odlučili da naše fiksne usluge pružamo isključivo putem optike. ~Dejan
 
Da bih mogao da koristim Telenor usluge na Telekom optici, da li već fizički moram da imam Telekom optiku u kući ili je dovoljno da imam uslove da se priključim na Telekom optiku? Pitam ovo samo teoretski, jer trenutno imam optiku od drugog provajdera koju neću da promenim još jedno vreme mada 100% imam uslove i za Telekom optiku (komšije koriste a i stalno dobijam pozive od Telekoma da se priključim) ali pošto je nikad nisam koristio, nemam optički kabl uduvan od razvodne kutije koja je bukvalno 20 metara od moje kuće. E sad da li zbog ovoga ili nekog drugog razloga, kad ukucam svoju adresu na Telenorovom sajtu da vidim da li mogu da se priključim na Hipernet, dobijam odgovor da nemam uslove, pa mi je sad malo nejasno šta bih trebao da uradim u ovom slučaju (ako bih hteo da se priključim, naravno, samo teoretski). Da li bih trebao da kontaktiram Telekom da mi uduvaju kabl bez da se priključim na njihovu mrežu? Ovo ne verujem da bi prošlo :)

Zdravo, nije neophodno da u kući imaš već uvedenu Telekom optiku, već da je na lokaciji sprovedena optička infrastruktura, odnosno mi ćemo sprovesti optičko vlakno do kuće ukoliko već nije. Ukoliko želiš, tvoju lokaciju možemo dodatno proveriti, ali ću te zamoliti da nam se javiš na bilo koji privatni kanal, zbog zaštite tvoje privatnosti. To može biti poziv, mejl ili putem društvenih mreža, a kolegama možeš reći da sam te ja uputio sa Benchmarka. ~Dejan
 
@pastir89 Oprosti što čekaš na odgovor nešto duže, hteo sam da proverim određene informacije pre nego što odgovorim, kako bih imao precizniji odgovor :)

Prelazak iz mts-a u Telenor ne mora da podrazumeva raskid ugovora u mts-u, već je proceduru prenosa moguće pokrenuti ukoliko nema aktivne ugovorne obaveze i ukoliko je sam ugovor za pružanje usluga aktivan. Na taj način ne dolazi do prekida pružanja usluga. Slično kao i sa prenosom broja u mobilnoj telefoniji, dok se ne realizuje zahtev za prenos, na kartici prethodnog operatora je moguće koristiti usluge, do unapred zakazanog datuma i vremena, kada se broj samo aktivira na novoj kartici.

Pošto si pominjao da imamo sve već tvoje podatke, skrenuo bih pažnju na to da Telenor ne deli lične podatke korisnika trećim licima i zakonski smo obavezani da ih štitimo. Iz tog razloga nam je potreban IDP broj od mts-a, na osnovu kojeg mi možemo započeti proces portovanja na Telenor Hipernet mrežu. Mogu i da ti kažem da smo danas baš dobili prvi zahtev za prelazak u Telenor mrežu i da nam je korisnik potvrdio da je dobio IDP broj nakon jednog dana od podnošenja zahteva za njegovim izdavanjem.

Što se tiče korisničke podrške, tu su kolege iz kontakt centra (0639000), pisana komunikacija je na [email protected]. Tu su i stranice na društvenim mrežama, kao i ovaj forum. Za rešavanje smetnji na samoj optičkoj infrastrukturi je zadužen Telekom Srbija, koji je i njen vlasnik. Razvili smo saradnju sa Telekomom i definisali procedure u ovakvim situacijama, kako bismo bilo kakve smetnje rešili u najkraćem mogućem roku. Takođe, proaktivno pratimo mrežu naših korisnika i potrudićemo se da određene smetnje rešimo i pre nego što ih krajnji korisnici primete. GPON je stabilna mreža na kojoj se retko događaju kvarovi, zbog čega smo se odlučili da naše fiksne usluge pružamo isključivo putem optike. ~Dejan
Ja sam pre dve večeri u Subotici podneo zahtev za raskid ugovora (ugovorna obaveza istekla), i sada čekam kontakt iz njihovog call centra kako bih zahtevao IDP broj (radnica u mts-u nije znala šta je IDP broj, uporno je govorila MIK, te sam se trudio da je ispravim), i rekla je da moram njima u call centru da kažem da želim IDP broj. Da li sam pogrešio što sam tražio raskid ugovora? Da li bi trebalo da intervenišem te da preinačim taj zahtev u zahtev za izdavanje IDP?
 
Ja sam pre dve večeri u Subotici podneo zahtev za raskid ugovora (ugovorna obaveza istekla), i sada čekam kontakt iz njihovog call centra kako bih zahtevao IDP broj (radnica u mts-u nije znala šta je IDP broj, uporno je govorila MIK, te sam se trudio da je ispravim), i rekla je da moram njima u call centru da kažem da želim IDP broj. Da li sam pogrešio što sam tražio raskid ugovora? Da li bi trebalo da intervenišem te da preinačim taj zahtev u zahtev za izdavanje IDP?
Na tebi je odluka da li želiš da raskineš ugovor u međuvremenu ili ne :) Nisam siguran koji je rok za obradu zahteva za raskid ugovora u mts-u, pa ne znam da li ćeš u ostati bez usluge, u periodu između raskida ugovora u mts-u i aktivacije ugovora kod nas.

MIK je za DSL slično što i IDP za optiku. Predlažem ili da posetiš drugu mts poslovnicu ili da kontaktiraš njihovu podršku kako bi što pre došao do IDP broja. ~Dejan
 
Na tebi je odluka da li želiš da raskineš ugovor u međuvremenu ili ne :) Nisam siguran koji je rok za obradu zahteva za raskid ugovora u mts-u, pa ne znam da li ćeš u ostati bez usluge, u periodu između raskida ugovora u mts-u i aktivacije ugovora kod nas.

MIK je za DSL slično što i IDP za optiku. Predlažem ili da posetiš drugu mts poslovnicu ili da kontaktiraš njihovu podršku kako bi što pre došao do IDP broja. ~Dejan
U međuvremenu su nas kontaktirali, uslov za IDP je da se pojavim u poslovnici sa opremom. U suštini neki prelaz od 2 do 3 radna dana bez usluge mi ne predstavlja problem.
 
U međuvremenu su nas kontaktirali, uslov za IDP je da se pojavim u poslovnici sa opremom. U suštini neki prelaz od 2 do 3 radna dana bez usluge mi ne predstavlja problem.
Super, ako ti je potrebna neka info ili pomoć od nas u međuvremenu, slobodno nam piši :) ~Dejan
 
Pitanje za Telenor Dejana, da li za članove Benchmarka postoje neki specijalni uslovi u odnosu na one internet pakete na onom prvom linku?
Ne znam da li znate kakve su Orion optika ponude i kakve pakete oni imaju.
Na prvi max mi deluju prilično skupi vaši paketi a i brzine nisu na nivou Oriona, možda u odnosu na MTS su ok ali u odnosu na Orion ni cenom ni brzinom.
Da li možeš danapišeš sve brzine i cene?
 
Pitanje za Telenor Dejana, da li za članove Benchmarka postoje neki specijalni uslovi u odnosu na one internet pakete na onom prvom linku?
Ne znam da li znate kakve su Orion optika ponude i kakve pakete oni imaju.
Na prvi max mi deluju prilično skupi vaši paketi a i brzine nisu na nivou Oriona, možda u odnosu na MTS su ok ali u odnosu na Orion ni cenom ni brzinom.
Da li možeš danapišeš sve brzine i cene?

Za sada nemamo predviđenih dodatnih popusta za članove Benchmark-a, ali hvala na ideji :)

Što se tiče ponude, najbolje je da je pogledaš na našem sajtu, ovo je link ka stranici: https://www.telenor.rs/sr/privatni/paketi-i-dodaci/hipernet/
Brzine interneta koje vidiš na paketima su duplo veće za Telenor korisnike. Primera radi, Hipernet L paket ima 250/125, dok taj isti paket za Telenor korisnike donosi brzine od 500/250. Cena istog tog paketa je 2999 dinara, sa uračunatim popustima. Pri dnu stranice, u odeljku "Uslovi korišćenja za Telenor mobilne korisnike" smo se potrudili da napišemo sve detalje. ~Dejan
 
Srećno sa prelaženjem iz mts-a, i dobijanjem IDP broja. Dva odlaska u poslovnicu (drugi nakon poziva iz Call centra da odnesemo opremu), dve različite radnice, i nijedna nema pojma šta je IDP broj, i kako se to radi, i "dođi sutra pre podne kad tu bude šefica" te zove šeficu, "šefica isto nema pojma", "te zvaćemo vas sutra, nemamo koga sada zvati od kolega što rade optiku..."

Ne mogu sutra pre podne, radim, zato sam sada tu.

Šta treba, da upoznam sve radnike, da mi svi redom kažu da ne znaju... ? Šest puta da idem?

I na kraju ništa, zvaće oni sutra, kažu...
 
Jel ima paket samo sa netom?

Ps zainteresovan sam za besplatnu probu do 1.2.2022..
Trenutno imam Telekom optiku bez ugovorne obaveze.
Koja bi bila procedura?
I da ne ostanem bez neta više dana.
 
Poslednja izmena:
Jel ima paket samo sa netom?

Ps zainteresovan sam za besplatnu probu do 1.2.2022..
Trenutno imam Telekom optiku bez ugovorne obaveze.
Koja bi bila procedura?
I da ne ostanem bez neta više dana.
Ćao,

Kada je u nazivu paketa samo Hipernet, to je paket koji podrazumeva samo optički internet :)

Promocija besplatnog testiranja do 01.02.2022. je dostupna na Hipernet Duo i Trio paketima i podrazumeva testiranje TV i interneta (na Trio paketima i fiksne telefonije). Do 01.02.2022 imaš dve opcije. Jedna je da odustaneš samo od testiranja TV servisa i da nastaviš sa korišćenjem interneta, druga je da odustaneš i od TV servisa i od interneta. Ako se odlučiš za prvu opciju, od momenta kad odustaneš od testiranja televizije, kreće promocija od šest meseci za jedan dinar. Drugim rečima, ako od televizije odustaneš u januaru, prelaziš sa npr. Hipernet Duo L paketa na Hipernet L i od januara kreću da se računaju meseci za 1 dinar.

Ako nemaš aktivnu ugovornu obavezu i ako nemaš neizmirenih računa, od mts-a je potrebno da zatražiš IDP broj. Sa IDP brojem možeš posetiti poslovnicu ili možeš ostaviti zahtev da te kolege pozovu kako bi dogovorili dalje korake. Nije potrebno da podnosiš zahtev za raskid ugovora, ovako dolazi do migracije na naše usluge, bez prekida u pružanju usluga. Napomenuo bih da je IDP broj potreban samo ukoliko koristiš optiku, ne i ako imaš DSL.
~Dejan
 
Da li za Idp broj mora da se ide u poslovnicu Mtsa, ili može i online od podrške da se dobije?
 
Kad preko forme na sajtu ukucam adresu, izlazi mi da nije trenutno moguce uvesti. Za zgradu pored mi dozvoljava, da li je moguce zato sto u mojoj nema nijednog korisnika optike dok u zgradi pored ima.. Instalacije u zgradu i razvod po spratovima je uveden u isto vreme..
 
Informacija iz poslovnice, Mts poslovnice za sada ne izdaju IDP kodove, do daljnjeg.
 
Informacija iz poslovnice, Mts poslovnice za sada ne izdaju IDP kodove, do daljnjeg.
A ja u procesu raskida ugovora, čekam IDP broj... Idem do poslovnice za nekih sat-dva, baš da vidim šta meni kažu.

Edit: svojevremeno sam kod Oriona morao da angažujem RATEL po pitanju MIK-a, izgleda ćemo morati i ovde podneti prigovor.
 
Rok za izdavanje IDP broja je 5 dana, ukoliko ne postoji ugovorna obaveza i 30 dana ukoliko postoji ugovorna obaveza. Nakon što se izda IDP broj, njegov rok važenja je 30 dana.
~Dejan
 
Nazad
Vrh Dno