- Učlanjen(a)
- 24.05.2004
- Poruke
- 5,577
- Poena
- 1,035
Moja oprema
- Mobilni telefon
- Huawei P30
Verovatrno im menja ćelije. Ja sam siguran da ovaj Indijac radi PRO. Da zanemarimo činjenicu da udiše olovo ceo dan, i isparenja kiseline. Ima primera kod nas da se repariraju - menjaju ćelije za istrošene Aku bušilice i bicikle. U suštini je najbitnije da se ubace dobre baterije.
Da li si ti video nekada kako izgleda klasičan olovni starter akumulator sa tečnim elektrolitom?!?
Nema tu zamene ćelija. Akumulator se proizvodi kao jedna celina, sa svih 6 ćelija (ako je 12V).
Moguće su reperacije kada se manjaju baš olovne ploče, i naliva nova kiselina, ali to se ne radi za obične starter akumulatore za vozila. Isplati se tek za velike industrijske stacionarne ili akumulatore za el.vuču, i mora se raditi u maltene industrijskim uslovima, ili ovako k'o Indus, olovo+H2SO4 rukama kroz crevo.
Od originala, tada, iskoristi se samo plastično kućište, i praktično se prave nove ćelije, ne pakuju gotove.
Ne brkati sa paketima za aku bušilice i slične uređaje sa suvim baterijama. To sam i ja sam prepakivao. Ali to je skroz druga priča u odnosu na olovni akumulator za kola.
Ali da se vratimo na početak.. Moja preporuka je za starije automobile....
Uspori sa bezuslovnim preporučivanjem polovnih akumulatora na osnovu jednog komada korišćenog 4 meseca...
Poslednja izmena: