Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Mislio sam na MTS, pa da ti ugrade optiku, jer od ADSL nema ništa, loše je radio i pre deset godina.
 
To ne verujem da će se uopšte desiti, jer je u pitanju malo mesto, a već je provučena supernova optika ove godine.

Ovaj vdsl mi je radio skroz ok do pre 2 nedelje recimo, sad je očaj živi.
 
Kao da te teraju da predjes na supernovu.. Mozda se slucajno pogodilo..:sneaky:
 
Pozdrav svima, juce su nam posle 29dana odgovorili iz winwin-a na reklamaciju za usisivac, prihvacena je reklamacija i odobrena zamena za isti nov. Majka je htela da uzme pare, ali decko koji radi u prodavnici je rekao da ne moze i da jedino moze da uzme isti koji je i pre imala. Uzela je taj isti model samo nov i na pitanje da li ima garanciju, rekao joj je da ima koliko vazi stara (jos malo vise od mesec dana). Zanima me da li moze da uzme novac, posto se usisivac jednostavno lose pokazao i da li na nov koji je dobila u zameni ide garancija od dve godine ili ostaje garancija od proslog? Hvala!
 
Ne mora da prihvati drugi, ako neće moraju da joj vrate novac.
Nađi u zakonu član i pozovi se na njega.
Odštampaj za svaki slučaj i ako kaže da ne može turi mu papir pod nos.
Ako i tad neće ostaje ti da ih tužiš, ali ako je majka pristala da uzme drugi usisivač, zaboravi na sve ovo.
 
Dzabe kad mi je majka sama otisla i uzela usisivac, nije htela ali je on rekao da uskoro zatvaraju i da mora da uzme, a za garanciju je rekao da dodje sutra.
Jel ima negde neki clan koji kaze da posle reklamacije ako se uzme nov uredjaj ide garancija od dve godine?
 
Ona je potpisala papir prilikom preuzimanja, bojim se da je sad gotovo što se povraćaja novca tiče.
 
Upravo sam se cuo sa njom, nista nije potpisala, samo je uzela nov usisivac i rekao joj je da dodje sutra po garanciju (koja vazi jos malo vise od mesec dana).
 
Sutra neka vrati usisivač i neka traži pare.
A ti idi sa njom.
 
Vazi. Ako moze pomoc, nigde ne nalazim u zakonu da za reklamirani proizvod ide garancija dve godine, kao i da moraju da joj vrate pare, dva puta sam gledao i ne nalazim.
 
Pre 3 godine mi je prilikom ostvarivanja garancije grafička kartica zamenjena za novu, ali nisam dobio novi fiskalni račun niti novu garanciju (zamena je izvršena u prvih 6 meseci od kupovine). Prvobitna garancija od 3 godine je istekla, ali još uvek nije prošlo 3 godine od zamene kartice. Da li imam pravo sada na garanciju, tj. da li je uopšte trebalo tada da dobijem novi garantni list?
 
Imaju oni po serisjkom broju da je izvrsena zamena, ali treba sad to isterati.
 
Imam ja potvrdu o zameni i garantni list na kome piše da je izvršena zamena, ne znam da li je to dovoljno
 
Dzabe sam isao. Winwin vise ne postoji, tehnomanija ih je uzela. Garancija mi je jos mesec dana iako je nov uredjaj. Da sam uzeo u tehnomaniji i da sam nakon reklamacije dobio nov uredjaj isla bi mi nova garancija od dve godine, ali posto je winwin ugasena firma i ovi su preuzeli proizvode njihove od pre, ide stara garancija i koliko traje to je to. Krenuo sam na pricu o tuzbi, zakonu potrosaca i efektivi, ali dzabe, kaze da si uzeo u tehnomaniji bio bi u pravu, ali winwin je ugasena firma.
 
Kako ugašena kada i dalje Winwin prodaje robu?

Znam da je to Tehnomanija ali oglašava se i obeležava kao Winwin, imaju i sajt
 
Ko zna. Ovo mi je samo za nauk da vise ne kupujem kod njih, nisam ni pre kupovao i *****ao sam se, ali vise ne.
 
Nemoguće ih je izbeći.
Budimo realni niko kod njih nije slučajno nešto kupio već smo svi kupili ili zbog cene ili zbog dostupnosti
 
Winwin ima svoje prodavnice još uvek, ali svakako su to prevaranti...

Ako ih je Tehnomanija kupila, Tehnomanija je preuzela i njihove obaveze.

Sve što mogu, izbegavaću da kupim i kod njih, i u Tehnomaniji, i u Gigatronu. Ima ko još radi uredno i legalno!
 
Prevaranti su bili i ostali. Prave problem zbog racuna, obican papir -.-.. Ima prodavnica koje su okej, ali ovo je iskocilo posto trenutno kod mene nema veca prodavnica, a bilo mi je hitno i ajde da uzmemo. Sto Gigatron, sta je problem kod njih? Narucio sam laptop, sluske i jos po nesto kod njih, cekam da mi stigne, samo mi jos fali da nesto ne bude u redu.
 
Može firma da se proda koliko puta hoće, kome hoće, ali to je nebitno, zakon je jasan koji glasi da za svaki zamenski uređaj dobijaš nov fiskalni račun i garancija ide ispočetka. Ako je tehnomanija kupila winwin, kupila je i njihove dugove i obaveze, tako da ta priča ne pije vodu. Ukoliko ti ne izdaju nov račun i garanciju, tužiš ih. A gospodina prodavca pitaj samo koji je to zakon na osnovu koga on može da ti da staru garanciju na nov uređaj, da znamo i mi 😁
Ja bih pre rekao da njih boli to što je uređaj riknuo mesec dana pre isteka garancije...
 
Stiglo im je naredjenje da u slucaju zamene artikla koji su kupljeni u winwin-u ne ide nova garancija, nego stara vazi. Pozivao sam se i na zakon i na tuzbu ali dzabe, kazu da si kupio u tehnomaniji sve bi bilo u redu, ali posto winwin vise ne postoji ne mozemo da izdamo novi racun.
 
Ko zna. Ovo mi je samo za nauk da vise ne kupujem kod njih, nisam ni pre kupovao i *****ao sam se, ali vise ne.
Samo ti naostri olovku.
Mora nova garancija od 2 godine.

Ako idemo njihovom logikom - zasto su zamenili uredjaj u ime ne postojece firme? Logika im ne stoji.
Kupovinom winwin-a preuzeli su sve obaveze prema potrosacima.
 
Prvo ide prijava inspekciji za nepošteno poslovanje, tužba je poslednja instanca.
 
Koja crna logika, ne zna se ko je gori, ovaj decko sto radi u prodavnici i koji se vadi da winwin ne postoji i zato nema novi racun ili devojka koja se javila na broj za reklamacije koja nema postovanja uopste i sve prica nadredjeni su nam rekli da se ne izdaje racun.
Sutra cu da ih prijavim inspekciji, pa cu da vidim sta ce mi reci.
 
Ovo je baš lov u mutnom i siguran sam da ako ništa nije potpisano, može da se istera na čistac ako se ima volje, vremena i živaca.
 
Danas sam zvao inspekciju, objasnio sve stvari, rekla mi je da sam u pravu i da ide garancija od dve godine zbog saobraznosti posto je nov zamenski uredjaj. Moram da skupim papire iz winwin-a od reklamacije i njihovog resenja, juce kad sam bio nije hteo da da ni jedan papir. Kako da uzmem ove papire posto juce ne j.... nista i nece da daju? Da snimim razgovor kad mi bude rekao da nece nista da da, pa da posaljem inspekciji ili postoji neko drugo resenje?
Edit: napisao bi jos nesto, ali politika je zabranjena na forumu.
 
Tražiti napismeno da daju da nemaš pravo na novu saobraznost. Ako ne žele, pozvati inspekciju na teren, i sačekati ih tamo.
 
Danas sam zvao inspekciju, objasnio sve stvari, rekla mi je da sam u pravu i da ide garancija od dve godine zbog saobraznosti posto je nov zamenski uredjaj. Moram da skupim papire iz winwin-a od reklamacije i njihovog resenja, juce kad sam bio nije hteo da da ni jedan papir. Kako da uzmem ove papire posto juce ne j.... nista i nece da daju? Da snimim razgovor kad mi bude rekao da nece nista da da, pa da posaljem inspekciji ili postoji neko drugo resenje?
Edit: napisao bi jos nesto, ali politika je zabranjena na forumu.
Ako su ti rekli da ide nova garancija od dve godine onda nemaju pojma šta pričaju. Oni prvi moraju da paze na izražavanje.
Saobraznost je zakonom definisana i ide uz fiskalni. Svaki fiskalni prati 2 godine saobraznosti. U ovom periodu, možeš dobiti neograničen broj novih uređaja, ali se period ne produžava. Tek ukoliko ti izdaju novi diskalni račun, taj period ide ponovo.
Garancija je dobra volja i ona mora da nudi više od saobraznosti i tu važe malo drugačiji uslovi.

Izdavanje novog fiskalnog računa nije neophodno ako se izdaje novi uređaj koji je isti kao stari (proizvođač i model). Ako se izdaje neki zamenski, onda mora novi fiskalni koji glasi na taj novi proizvod.
 
Ja sam čuo i jednu i drugu varijantu i više ne znam šta je tačno.
Nov fiskalni da izdaju za istu robu nema nikakve logike. To onda povlači da nema novog roka od 2 godine. (Ovo što je @TwistedMind pomenuo)

@Devix89 napismeno nećeš dobiti ništa, ne vidim u opšte kako bi to dobio i koja budala bi ti to pisala
 
Nazad
Vrh Dno