Šta je novo?

Banka Intesa

Koliko ja znam online možeš samo da uplatiš dinare, a EUR možeš da uplatiš samo direkt na šalteru. Mislim da je nekada i na sajtu pisalo da dugovanja u EUR možeš da izmiriš samo uplatom na šalteru i da se ne skidaju sa dinarskog dela.
Mislim da nisi u pravu. Licno nikad nisam imao potrebe da izmirujem eure (recimo po dugu za kreditnu), ali upravo gledam u starom Intesa online (eBanking) i postoji opcija da se prenos izvrsi u eurima, npr. sa deviznog racuna na deviznu partiju kreditne kartice. Vjerujem da je isto moguce i izmedju dva devizna racuna... Znam i za bivsu MTS banku da je ovo moglo, Naravno, pricam o transferima izmedju racuna istog lica, devizne uplate na racun drugog lica ne mogu po zakonu (osim po osnovu nekih ugovora i sl.).
 
Da, da u staroj je moglo da se prebacuje sa dev na karticu. Radio sam to vise puta...
 
Mislim da nisi u pravu. Licno nikad nisam imao potrebe da izmirujem eure (recimo po dugu za kreditnu), ali upravo gledam u starom Intesa online (eBanking) i postoji opcija da se prenos izvrsi u eurima, npr. sa deviznog racuna na deviznu partiju kreditne kartice. Vjerujem da je isto moguce i izmedju dva devizna racuna... Znam i za bivsu MTS banku da je ovo moglo, Naravno, pricam o transferima izmedju racuna istog lica, devizne uplate na racun drugog lica ne mogu po zakonu (osim po osnovu nekih ugovora i sl.).
Da, *****ao sam, jedino nisam probao da sa deviznog prebacim na MC direktno. Izvinjavam se za netačne informacije
 
Nešto su opet zeznuli app.
Ne stižu mi više nikakve notifikacije iz app.
Probam da se ulogujem na web i ne stiže mi ona poruka za potvrdu
Ne dobijam notifikacije o prilivima, odlivima i sl iako je do pre neku nedelju sve to uredno stizalo.
Ne mogu plaćanje da potrvrdim jer opet ni tu ne dobijam notifikaciju za potvrdu
 
Planirao sam da pređem na novu aplikaciju pa me zanima da li je dobar trenutak sada ili još uvek ima bagova pa da sačekam još malo?
Zanima me i da li kada pređem na novu aplikaciju mogu idalje da koristim staru?
 
Koristi paralelno, ima jos toga sto ne radi na novoj.
 
Pošto su očigledno ukinuli da izvodi za kreditnu karticu stižu na mail, a na novoj web aplikaciji nisam uspeo da ih pronađem, pretpostavljam da je za sada jedini način korišćenje starog e-bankinga?
 
Meni -> Druga ikonica u prvom redu, pa Moji izvodi i to je to. Valjda.
 
Posle isteka stare Visa elektron kartice uzeo sam novu Visa clasic debit karticu.Probao sam da je dodam na Goole play prodavnici i nece.Ispisuje da je izdavac odbio zahtev.Za li neko o cemu se rsdi?
 
@castor, teoretski, da, ali ja na primer, tu nemam ništa...

i da se priključim @NightCrawler: čitav dan ne stiže notifikaciona poruka za prijavu na e-bank, pa moram da upisujem #withKey...
 
Ni ja ne uspevam da nađem izvode za MC na novoj Web i mobilnoj aplikaciji. Poslao pitanje savetnici.
Takođe, juče logovanje na web aplikaciju mi nije radilo, koristio sam #withkey
 
Pokušavam da platim račun skeniranjem QR koda. Međutim, nakon skeniranja se pojavi poruka (300002) Authentication error. Probao sam i staru aplikaciju. Tu skeniranje prođe, ispravno se popune podaci za plaćanje, ali kada na kraju kliknem Plati, pojavi se poruka Greška. Ime li neko takvih iskustava?
 
Nešto su opet zeznuli app.
Ne stižu mi više nikakve notifikacije iz app.
Probam da se ulogujem na web i ne stiže mi ona poruka za potvrdu
Ne dobijam notifikacije o prilivima, odlivima i sl iako je do pre neku nedelju sve to uredno stizalo.
Ne mogu plaćanje da potrvrdim jer opet ni tu ne dobijam notifikaciju za potvrdu
Isti slučaj i kod mene. Jedino rešenje je ručno pokretanje #withKEY opcije na mobilnoj aplikaciji kad je potrebna potvrda za login, plaćanje i ostalo. Ponaša se isto kao da je otvoreno preko notifikacije.
 
Planirao sam da pređem na novu aplikaciju pa me zanima da li je dobar trenutak sada ili još uvek ima bagova pa da sačekam još malo?
Zanima me i da li kada pređem na novu aplikaciju mogu idalje da koristim staru?
Po meni nije još pravi trenutak. Meni je pristup staroj aplikaciji ukinut nekoliko dana nakon prelaska na novu. I nije moguće reaktivirati je. Nova radi bolje nego tek kad je krenula, ali još nije ispeglana. Recimo, još uvek nisu ispravili prikaz proknjiženih transakcija debitnom karticom. U listi transakcija, i dalje piše samo Plaćanje karticom i iznos, ali ne i prodajno mesto. Kod neproknjiženih transakcija se sve normalno prikazuje, kao i kod svih transakcija kreditne kartice. Takođe, push notifikacije za kartice još uvek ne rade.
 
Da li neko zna koliko najviše virtuelnih kartica je moguće napraviti po kartici? Da li ima limit uopšte?
 
Po meni nije još pravi trenutak. Meni je pristup staroj aplikaciji ukinut nekoliko dana nakon prelaska na novu. I nije moguće reaktivirati je. Nova radi bolje nego tek kad je krenula, ali još nije ispeglana. Recimo, još uvek nisu ispravili prikaz proknjiženih transakcija debitnom karticom. U listi transakcija, i dalje piše samo Plaćanje karticom i iznos, ali ne i prodajno mesto. Kod neproknjiženih transakcija se sve normalno prikazuje, kao i kod svih transakcija kreditne kartice. Takođe, push notifikacije za kartice još uvek ne rade.
Čudno skroz, jer meni stara aplikacija radi normalno, jedino nakon korišćenja stare, nova traži ponovnu aktivaciju i tako u krug. U novoj aplikaciji mi piše i prodajno mjesto za svaku transakciju.
 
Verovatno ste na Androidu. Na iOS , rade obe paralelno bez problema, bar meni. Pise i prodajno mesto za svaku transakciju
 
Meni tj nama rade obe paralelno
 
Ja sam na Androidu, meni takodje obije rade paralelno bez problema. S tim sto novu jako rijetko koristim, ponizenje mi je da im budem tester, ocajni su, ma tragikomicni. Ko im bre radi ove aplikacije, da li ti ljudi imaju ikakvog dodira za IT-om, iz koje su dimenzije ispali!? Da li je realno da ne mogu ispeglati jednu obicnu Android + iPhone aplikaciju?
 
Ne znam onda sta je. Ja kad sam aktivirao novu, nekako se pin za ulazak u staru promenio u onaj koji sam stavio za novu a bili su razliciti. To je jedino sto sam primetio. Jos uvek staru koristim za neka “bitna”placanja a novu za ostala, kupovinu eura, prebacivanje zeni na racun, tasti kredit u drugog banci itd. Nije ni jednom zapelo sem ono kad su svima nesto poskidali para i para. Tad je to resio telefonski poziv. U sustini, nova radi ali nesto joj ne verujem😁
 
Kod mene rade obe paralelno na Android, ali nema potrebe da koristim staru, jer je nova značajno funkcionalnija.

@DGoran kako ti se promenio pin u isti, kad je stari 4 digit, a novi 6 digit?
 
Ne znam, u staru sada ulazim sa novim sestocifrenim.

ne vidi se da je ukucano 6, samo prazno . Izgleda ne moze screenshot.
 

Prilozi

  • 86F8E230-B893-4DFF-837F-A246516E4733.png
    86F8E230-B893-4DFF-837F-A246516E4733.png
    247 KB · Pregleda: 19
Isti slučaj i kod mene. Jedino rešenje je ručno pokretanje #withKEY opcije na mobilnoj aplikaciji kad je potrebna potvrda za login, plaćanje i ostalo. Ponaša se isto kao da je otvoreno preko notifikacije.
Jesi li im prijavio? Ја sam juče proveo pola sata ubeđujući sa njima, jer je njihov odgovor bio to je do huawei telefona, podrška bla bla bla.
Nisu znali da mi objasne kako je na tom istom huawei telefonu sve radilo do pre neku nedelju a sad ne radi.
 
Da li se još nekom dešava da ga izbaci sa nove aplikacije i da traži novu aktivaciju? Jel zna neko u čemu je problem?
9658FDF6-E825-4432-B63E-95F17C659A15.png
 
Jesi li im prijavio? Ја sam juče proveo pola sata ubeđujući sa njima, jer je njihov odgovor bio to je do huawei telefona, podrška bla bla bla.
Nisu znali da mi objasne kako je na tom istom huawei telefonu sve radilo do pre neku nedelju a sad ne radi.
Nisam. Iskreno, nemam živaca da se ubeđujem sa njima, jer sigurno ljudi u call centru ne mogu pomoći. Do prošle nedelje je funkcionisalo sve kako treba (Essential Phone PH-1). Workaround trenutno završava posao, a u narednim danima moraću do ekspoziture po karticu, pa ću videti direktno tamo.
 
...jer sigurno ljudi u call centru ne mogu pomoći. ...u narednim danima moraću do ekspoziture po karticu, pa ću videti direktno tamo.
Obično oni u call centru znaju više nego u ekspozituri. Čak ih zovu zaposleni iz ekspoziture kada imaju neki problem.
 
Pozdrav ljudi,

Šta se dešava ukoliko na deviznom računu (EUR) nemam raspoloživa sredstva? Tipa podignem sav novac sa tog računa, i na kraju meseca kad je red za održavanje, prema rečima banke, oni neće napraviti potraživanje, ali ne verujem ni da će oprostiti, ili možda grešim. Ne bih držao tamo pare ako će da mi svakog meseca za čuvanje tih para kod njih uzimaju 1.02 EUR. Sad će biti da se*em zbog 120 DIN ali znate i sami: "Ko ne ceni dinar ne ceni ni 1000". Ko je upućen u tematiku ako mu nije teško da odgovori. Jer sam u situaciji i USD račun da ugasim jer ne bih da plaćam ni taj račun a nemam priliva na njemu. Svakako ako banka neće negde "skriveno" da me zadužuje pošto nemam transakcija na tom računu onda bih ga i ostavio.
Srdačan pozdrav i svako dobro.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno