Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da li jos uvek SN (i MTS) daju 12m po 1din ako se prelazi sa SBB na SN optiku ili kabl uslugu?
A da li SBB daje jos uvek isto 12m po dinar da se ne predje na SN?
 
Da li jos uvek SN (i MTS) daju 12m po 1din ako se prelazi sa SBB na SN optiku ili kabl uslugu?
A da li SBB daje jos uvek isto 12m po dinar da se ne predje na SN?
Ne daje SBB ništa.Sestra potpisala novi,duže vreme je istekao bio.Imaju mogućnost supernovu,znaju iz SBB,ali ništa od meseci gratis nisu dobili.Nisu hteli u supernovu,nema sportklubova.
Za sličnu cenu kao srednji kod supernove ,net 250 i dva uređaja za vraćanje su dobili
 
Imam ugovor sa exe - netom do 16. juna. Planiram da uvedem Mts optiku i da ostvarim 12 meseci po 1 din. Posto se super nova spaja sa mts a exe spada pod super novu da li da uvedem mts ove nedelje ili da sacekam kraj maja meseca? Plasim se da ako sacekam da necu moci da ostvarim 12 m po 1 din. Sta vi mislite?
 
Je l' ima neko ideju zašto ne mogu da pristupim sajtu Supernove? Kada mi je Bitdefender uključen on blokira pristup sajtu (zakačiću screenshot), a kada nije uključen onda sve funkcioniše normalno. Koliko sam video, ne dozvoljava pristup sajtu zbog toga što ne može da verifikuje primljene podatke.

Hvala svima!
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    101.6 KB · Pregleda: 27
Ipak su glasine bile tačne, Supernova se konačno spaja sa svojom majkom firmom Telekomom Srbijom.
Pogledajte prilog 304708
Nisu glasine, nego je onaj majstor, najobavesteniji.
Meni je bilo jako čudno,da nam optički istureni VDSL stepen, nikako ne menjaju, za FTTH.Posto u istom tom ulazu, imamu RV>SN optiku, onda je sada jasno, zasto to nisu uradili.Nadam se, da ce konačno biti omogućeni, takozvani SBOX paketi.
 
Meni je samo bzv.to što nisu korigovali cene.Što ja ili neko drugi plaćaju istu cenu za paket a internet brzinu nemaju istu.Korisnici nisu krivi što negde ima optike a negde običan kabal
 
Pozdrav ljudi, na Paliluli od juče nemam kablovske kanale. Korisnik sam i dalje starog AVcom paketa. Preskeniram kanale i imam šta da vidim, svi skremblovani. Bez ikakve najave (osim onih poziva od agencije da uskoro kreće digitalizacija bez određenog datuma)! Zovem korisnički servis, kažu da moj paket više ne postoji :ROFLMAO: Pitam da li moram da platim nešto, pošto moj stari paket ne postoji, čovek kaže da moram za paket sa televizijom i internetom. Ponovo pitam, kako da platim televiziju, kada ne mogu da koristim, odgovor je da moj paket ne postoji :ROFLMAO: Ljudi ne znaju ni koliko moram da platim za naredni period jer nisam u mogućnosti da koristim televiziju... Ovo je stvarno tužan način da se korisnici bivših kablovskih sistema primoraju na potpisivanje novog ugovora sa Supernovom. Pored toga što sam imao Ethernet, sada bi me vratili na koaksijalni kabl, jer u zgradi nema optike (ni Supernova ni MTS). Hteo sam da sačekam ovo pripajanje, pa da potpišem ugovor uz neki BOX paket, ako bude moguće. Sada više nisam pametan, da li da bežim na SBB.
 
Nije tu nikakav problem što tvoj paket ne postoji...

Ne kapiram gde si ti to bio sve vreme kada su cam kartice i stb već godinama u upotrebi čak i kod prethodnih operatera...kako si to sve prespavao i kako ti je do sada radilo kada su i ranije zaključivali kanale i nisi zadužio opremu?
 
I kod mene isto. UO odavno nemam . Inace imam novije televizore. Taman razlog da predjem na SBB kada je tv u pitanju.
 
5 na 6.04 ugasen osnovni digitalni signal (digitalizacija). A uslugu mi nije ni radijus uveo.
 
@bakara Operator je dužan da mu izda na korišćenje novu opremu bez promene paketa. To što oni poturaju novi ugovor uz novu opremu i digitalizuju već digitalizovane lokacije, je njihov problem, ali tako ne funkcioniše pružanje usluga.
Bas tako, ali on to sve ove godine nije ni trazio koliko sam ja razumeo, a usluga i cena se menjala i njemu i nama sve ove godine, i to je uspesno ignorisao.

nego koliko moze da se dobije free meseci za produzenje ugovora?
Nude mi HBO na godinu dana ili 3 meseca, HBO me ic ne zanima, a 3 meseca mi nesto malo...
 
Evo da pojasnim: pre nego što će AVcom biti pripojen Supernovi, ponudili su mi cam karticu ili uređaj i da će me pozvati kada krene digitalizacija (bez potpisivanja bilo kakvog novog ugovora). Onda dolazi kupovina, ova priča se zaboravlja i dobijam nekoliko poziva da bi trebalo promeniti paket i potpisati novi ugovor (pa ću dobiti i uređaje. Preneo sam da mi za sada ovaj paket odgovara, da ću razmisliti i na tome se završilo. Televizija mi je potrebna zbog nekoliko dečijih, muzičkih i filmskih kanala. Nisu mi potrebne Zadruge 1,2,3,4, čak ni Arene u Full HD, 4k prikazu i paket mi je sasvim odgovarao! Očekujem da me neko bar nekoliko dana ranije obavesti da uslugu koju plaćam neće moći da mi isporuče ili da će mi biti potrebna dodatna oprema. Nemam ja razloga da od njih tražim bilo kakvu opremu, valjda je njihova dužnost da mi istu opremu omoguće? Dakle nisam ništa prespavao, znam vrlo dobro šta plaćam. Da li bilo gde na sajtu stoji OBAVEŠTENJE da televizijski program dalje neću moći da gledam bez uređaja/kartice? Reč je odnosu prema korisnicima.
 
Evo da pojasnim: pre nego što će AVcom biti pripojen Supernovi, ponudili su mi cam karticu ili uređaj i da će me pozvati kada krene digitalizacija (bez potpisivanja bilo kakvog novog ugovora). Onda dolazi kupovina, ova priča se zaboravlja i dobijam nekoliko poziva da bi trebalo promeniti paket i potpisati novi ugovor (pa ću dobiti i uređaje. Preneo sam da mi za sada ovaj paket odgovara, da ću razmisliti i na tome se završilo. Televizija mi je potrebna zbog nekoliko dečijih, muzičkih i filmskih kanala. Nisu mi potrebne Zadruge 1,2,3,4, čak ni Arene u Full HD, 4k prikazu i paket mi je sasvim odgovarao! Očekujem da me neko bar nekoliko dana ranije obavesti da uslugu koju plaćam neće moći da mi isporuče ili da će mi biti potrebna dodatna oprema. Nemam ja razloga da od njih tražim bilo kakvu opremu, valjda je njihova dužnost da mi istu opremu omoguće? Dakle nisam ništa prespavao, znam vrlo dobro šta plaćam. Da li bilo gde na sajtu stoji OBAVEŠTENJE da televizijski program dalje neću moći da gledam bez uređaja/kartice? Reč je odnosu prema korisnicima.
Obaveštavali su odavno, ali nisi bio zainteresovan. Ne znam šta bi ti pametno rekao. Bilo je na netu i na info kanalu svugde obaveštavali su da će biti digitalizovano sve i da bez kartica neće moći da se gleda. Isti tkav internet sam imao, pa sam morao da se vratim koaksijalcu, nažalost.
 

Prilozi

  • Supernova cenovnik za privatne korisnike 01.04.2021. (2).pdf
    1.3 MB · Pregleda: 16
Bio danas do njih i rekose da mora nova UO ako hocu dalje gledanje televizije.
Zvali su u decembru i trazili mamu posto se na nju vodio stari ugovor kod AVcom-a. Ali kako sam imao koronu nisam mogao da joj detaljnije objasnjavam Posle zavali jos jednom i pominjali digitalizaciju ali niko nije pominjao novu UO. Samo me interesuje da li je negde bar najavljeno iskljucivanje onih korisnika koji nisu uradili digitalizaciju ili potpisivali nove UO. Ovo izgleda neprofesionalno. Mozda je to tamo i pisalo ali da budem iskren njihov info kanal ne pratim kao ni njihovu web stranicu jer me Supernova ne interesuje jer koristim nasledjeno od AVcom-a.
Verovatno ni konkurencija nije bog zna sta ali valjalo bi malo promeniti ako nista onda zbog aktuelne situacije da ne idem dalje da ne dobijem BAN.
 
Bio danas do njih i rekose da mora nova UO ako hocu dalje gledanje televizije.
Zvali su u decembru i trazili mamu posto se na nju vodio stari ugovor kod AVcom-a. Ali kako sam imao koronu nisam mogao da joj detaljnije objasnjavam Posle zavali jos jednom i pominjali digitalizaciju ali niko nije pominjao novu UO. Samo me interesuje da li je negde bar najavljeno iskljucivanje onih korisnika koji nisu uradili digitalizaciju ili potpisivali nove UO. Ovo izgleda neprofesionalno. Mozda je to tamo i pisalo ali da budem iskren njihov info kanal ne pratim kao ni njihovu web stranicu jer me Supernova ne interesuje jer koristim nasledjeno od AVcom-a.
Verovatno ni konkurencija nije bog zna sta ali valjalo bi malo promeniti ako nista onda zbog aktuelne situacije da ne idem dalje da ne dobijem BAN.
Bilo je obaveštenja nemojte praviti dramaturgije sada. Ja sam isto EX AVcom , čak koristio i internet kao kolega što je napomenuo. Hteo sam taj internet da zadržim ali su mi rekli da je pitanje dana kada će ga ugasiti jer mts ne priznaje taj standard. Možete vi i bez ugovorne obaveze da uzmete ali vam je cena skuplja tada za bilo koji paket. Sada je znači došao i AVcom na redu da se digitalizuje. Korisnici pojedinih EX operatera odavno već bez kartica ne mogu da prate kanale. Ostavio sam cenovnik u pdf u prethodnoj poruci.
 
Stvarno mi nije jasno zbog čega se otvara već prežvakana tema?
 
To što neko nije pratio ne daje mu zapravo da otvara teme o kojima je pisano danaima,na forumu postoji pretraga i pronađeš šta te interesuje.Ali mi smo navikli sve na tanjiru i sve odmah bez imalo muke.
 
Supernova koristi reč digitalizacija da bi ucenila postojeće korisnike na još dve godine UO. Bio sam korisnik Groneta i ostalo mi je još 8 meseci do isteka ugovora. U pitanju je optika i svi TV kanali u DVB-C formatu, tj. digitalni. Najavili su preko svog sajta "digitalizaciju", skrembovali skoro sve, a CAM moduli samo uz novi ugovor, skuplji i sa manjom brzinom neta. Zainatio sam se i sačekao da istekne UO. Pred kraj su počeli da zovu i da nude nastavak saradnje, ali sam uvek pitao isključivo za otkazni period. Prošao sam digitalizaciju kod SBB. Doneli ljudi, pre gašenja analognog signala, D3 mini uređaje za svaki tv i nastavio sve do kraja ugovora bez problema.
Epilog, ostao sam kod SN zbog stabilnog interneta uz Veliki popust na račun, a i dalje postoje analogni kanali uz digitalne.
 
Ok nisam pratio priznajem jer nisam bio pod klasicnom UO pa me nije interesovalo do danas. Zato me je i iznenadilo.
@veljadj Nisam imao zlu nameru da ponovo otpocinjem ovu temu. Izvinjavam se i nema potrebe da bacate drvlje i kamenje.
Koristio sam samo televiziju bez interneta.
 
Poslednja izmena:
Izvinjavam se i ja ako je tema prežvakana. Nov sam na forumu, nisam imao vremena da prežvaćem 450 stranica. Nemam potrebu da dramatizujem, samo hoću da kažem da mi se odnos prema korisnicima ne sviđa. Srećem postoje i drugi operateri. Bilo bi dovoljno da uz račun dostave pismo: ,,Poštovani od tog i tog datuma nećete biti u mogućnosti da koristite uslugu'' ili da isto objave na sajtu sa datumom. Pozivi koje sam dobijao sa njihove stranke više su delovali kao pritisak da se pređe na novi paket i potpiše ugovor, niko nije pominjao određene datume. Info kanal ne pratim, ne znam da li je to dovoljno kao obaveštenje. Sutra kada izmene ugovora budu objavili na oglasnoj tabli kancelarije D.O.O. "Putevi - Mlecni Put" neću biti iznenađen ;)
 
Izvinjavam se i ja ako je tema prežvakana. Nov sam na forumu, nisam imao vremena da prežvaćem 450 stranica. Nemam potrebu da dramatizujem, samo hoću da kažem da mi se odnos prema korisnicima ne sviđa. Srećem postoje i drugi operateri. Bilo bi dovoljno da uz račun dostave pismo: ,,Poštovani od tog i tog datuma nećete biti u mogućnosti da koristite uslugu'' ili da isto objave na sajtu sa datumom. Pozivi koje sam dobijao sa njihove stranke više su delovali kao pritisak da se pređe na novi paket i potpiše ugovor, niko nije pominjao određene datume. Info kanal ne pratim, ne znam da li je to dovoljno kao obaveštenje. Sutra kada izmene ugovora budu objavili na oglasnoj tabli kancelarije D.O.O. "Putevi - Mlecni Put" neću biti iznenađen ;)
Nije mi jasno sad se žališ ovde nama, a kada su te ljudi jurili zvali na telefon ti ništa nisi želeo. Kako je meni još na početku stiglo obaveštenje i sve i to poseban koverat. Šteta što sam bacio inače bi slikao. Isto sam korisnik EX AVcom sada supernova kasnije videćemo možda promene naziv. Neki put moraš prežvakati i 200 stranica i pogledati info kanal, zato info kanali i služe. Srećom pa imaš izbor za operatera. 😃🍺
Možeš ti uvek da uzmeš bez ugovorne obaveze ne samo kod supernove već kod svih operatera.
 
Pa dovoljno je da prelistas temu u nazad pa ces videti da vec godinama u nazad (da par godina) prijavljuju da su ih obavestavali da ce im biti onemoguceno gledanje ako ne uzmu karticu ili STB...
A ti si nekako ipak uspeo da budes neobavesten, i ako su te zvali...

I ne nisi tada morao da potpises novi ugovor ako si imao vazeci,
mogao si samo da uzmes na revers kao korisnik,
ali posto sada nemas vazeci ugovor mozes samo da popises novi ili da podneses zahtev za raskid ugovora.

i da te obavestim da to traje 30 dana, tako da ako sutra odmah podneses zahtev bices jos 30 dana bez TV... a moraces i to da platis.
I tako je isto i kod konkurencije, isto je sve zakljucano i otkazni rok je 30 dana.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno