Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

E danas počinje sapunica...
uplati mi prijatelj 110e na moj pp koji sam juče otvorio,uzmu proviziju skoro 5e.
ali je novac na money on hold,i ne mogu da platim ja nikome na paypal.
upisao sam da nije paket i da je odradjena virtualna usluga,naravno poludeo sam al *** ukenjani američki sistem,podavili se kakvi su.
Kad mogu da očekujem da mi novac stvarno bude na pp nalogu da mogu da platim,ako neko zna?
izvinjavam se unapred ako je neko pisao o ovome ranije jer nisam pretrazivao.
Ako je pare poslao kao plaćanje za Goods & Services on mora da potvrdi da je dobio to što je platio.
 
potvrdiće u nedelju posle 48h od uplate,a ja sam stavio da je bio virtual services da nije paket i da nema praćenje i ostale gluposti
 
@chifta
Raspituju se u poreskoj za tebe :D
Sada je sve dostupno i čim je prodaja da li slanje ili virtuelno usluga je usluga
 
ček zar se proverava i kad ti neko nesto uplati,a onda ti uplatiš nekom trećem u inostranstvu za neku uslugu?
Što se tiče poreske i mene,nema problema...
Dan staza za 31god nemam,snalazim se kako znam i umem.Zena radi za minimalac,a ako im nešto treba Keša od mene onda mogu samo sebi da uplatim Pančevački zatvor koji je nov,full smestaj,pun pansion,teretane i ostalo :)
 
^ Ha, ha i tuš kabine, pazi da ne ispadne sapun...
Šalu na stranu PP je postao pravi govnar što se tiče holdovanja i komplikovane procedure odmrzavanja para klijenata...
 
Pozdrav, kakva je procedura sada ako povucem pare sa pp na racun ? Imam nekih par stotina eur, pa me interesuje ovo oko poreza, mogu li da se vadim na kripto, jer imam mnogo vise ulaza preko kartice nego sto ce mi biti isplata sada sa pp ?
 
Probao i tek to neće da mi šljaka. Možda mi je app malo starija verzija, al uglavnom kad idem na withdraw, kaže da treba da upišem bank acc (a možda i karticu). A nema nigde tu da upišem... a već imam upisanu u podešavanjima.

Međutim, malopre se sve vratilo, pa sam i klasično preko desktopa uspeo da odradim. Izgleda da im neki prekid bio.
 
Već neko vreme nisam koristio PayPal, sada me..prilikom login-a, sačekao 2fa u vidu SMS autentifikacije za potvrdu identiteta, problem je što sam promenio broj. Pokušao sam sve opcije na PayPal stranici, od customer servisa, preko kuckanja sa bot-om na Messenger-u..
Postoji li način da se direktno obratim nekome ko će odraditi update mog broja na mom PP account-u?
 
Najbolje otici kod operatera, i trazi taj taj stari broj, br se nedodeljuje drugom, uzmi prepaid, i posle na pp promeni telefon.
Nemoguće da su uveli 2fa a da nisu uzeli u obzir opciju da je neko, u međuvremenu, promenio broj, a da nemaju alternativno rešenje za to.
Oni su akrivirali 2fa, mene nisu ni pitali, tako da nemam sačuvane nikakve master codove, niti sam odradio backup ključeva niti bilo šta slično.
Samo su zaključali PayPal, pa se ti cimaj i rešavaj problem.
 
Pre tri meseca su slali mejlove, da se odredi br teleona za verifikaciju. Nadji grupu na fb, tamo imas objsnjenje.
 
Pre tri meseca su slali mejlove, da se odredi br teleona za verifikaciju. Nadji grupu na fb, tamo imas objsnjenje.
Dobijao sam PayPal spam mail-ove ,toliko ih je bilo da više nisam obraćao pažnju ni na regularna obaveštenja sa PP.

Objašnjenje čega? Kako da resetujem broj telefona? Ako ne postoji druga opcija,osim to što si rekao,preko operatera da tražim izradu starog broja,onda ću ili kreirati novi PP account,ili čekati da prođe korona pa da se neko javi iz podrške.
 
Sto neodes u poslovnicu kod koga ti je taj broj, dace ti 100%, platis 200din.
 
Dobijao sam PayPal spam mail-ove ,toliko ih je bilo da više nisam obraćao pažnju ni na regularna obaveštenja sa PP.

Objašnjenje čega? Kako da resetujem broj telefona? Ako ne postoji druga opcija,osim to što si rekao,preko operatera da tražim izradu starog broja,onda ću ili kreirati novi PP account,ili čekati da prođe korona pa da se neko javi iz podrške.------- Ti paypal meilovi su verovatno bili, da imas problem i da se logujes, nemoj to raditi, to je lazna stranica, ukrasce ti nalog, zato su uveli ovo sa tel.
 
Imao sam isti problem pre 3 meseca. Pisao na twitter-u i trebalo im je mesec dana da mi se pojavi opcija da dodam telefon pri logovanju...

Tako da, twitter paypal support i srećno. :)
 
Mozes da im posaljes email bez logovanja idi ovde https://www.paypal.com/us/smarthelp...tYQpJqLXE1QpKagHtsCR0yXVIVIY28P6TREuvSxknHAGI dole levo I can't log in or I don't have an account, i tu probaj da im pises.
Danas mi stigao, gotovo nakon par desetina minuta , mail ..ali kumulativan mail/bot mail, kako god da ga nazovem..gde mi pišu o..:
If you’ve contacted us regarding the status of your dispute or chargeback, please go to the Resolution Center.
In the Resolution Center, you’ll find information about:
  • The status of your dispute, claim, or chargeback
  • Additional documentation needed for your dispute or claim
  • Any steps needed to provide additional information
  • If you’ve contacted us regarding the status of your dispute or chargeback, please go to the Resolution Center.
    In the Resolution Center, you’ll find information about:​
    • The status of your dispute, claim, or chargeback
    • Additional documentation needed for your dispute or claim
    • Any steps needed to provide additional information
..dakle ni reči o načinu kako da promenim broj telefona. U Resolution Center sam iščitao sve hintove, ništa od toga ne radi.

@dzonihsv

Ostaje mi još ta opcija, a za poslednju ću ostaviti da odem do operatera i potražim da mi urade karticu, samo da bih dobio 2fa SMS code.
 
Danas mi stigao, gotovo nakon par desetina minuta , mail ..ali kumulativan mail/bot mail, kako god da ga nazovem..gde mi pišu o..:

..dakle ni reči o načinu kako da promenim broj telefona. U Resolution Center sam iščitao sve hintove, ništa od toga ne radi.

@dzonihsv

Ostaje mi još ta opcija, a za poslednju ću ostaviti da odem do operatera i potražim da mi urade karticu, samo da bih dobio 2fa SMS code.

Ja sam zvao PP call centar u Irskoj, pričao sa nekom curom kulturnom divnom jer mi nisu stizale SMS poruke na telefon iako je broj ostao isti. I bukvalno nisam mogao da se ulogujem na nalog. Pitala me je ona sigurnosna pitanja, još par gluposti i uklonila SMS verifikaciju sa naloga i to je to. Prvo sam valjda beše pisao customer supportu pa su mi rekli da nazovem taj broj. Ne znam sad za vreme pandemije kakva je situacija.
 
Sada im na sajtu stoji da su im redovi desetkovani zbog covid-19.
 
Isti problem imam, promenio broj, traze stari. Pitao sam preko fejsbuka, kazu da ih zovem ali nisu dali broj.

Pecavuk, koji je to broj u Irskoj, koliko se ceka na javljanje operatera, skupo izaslo?
Mada i ta sigurnosna pitanja sam zaboravio tj. nisam ni zapisao... dzaba to sve izgleda...
 
Jednostavnije da odes do poslovnice, kod koga imas taj stari broj, i trazi ponovo, dobices.
 
Ja nikako da nadjem opciju na pp da iskljucim da pp ne radi conversion.
 
ja nikako ne mogu da ubacim Intesinu internet deviznu karticu na pp.
kartica je od tašte,jer ja sa bankom ne družbujem,a pametan tast je jednom ubacio na svoj pp(ne znam za koji matrak mu trebalo),pa je obrisao.
I sad ja ne mogu da je ubacim na moj nalog...
dal može biti zbog drugog imena?
 
ja nikako ne mogu da ubacim Intesinu internet deviznu karticu na pp.
kartica je od tašte,jer ja sa bankom ne družbujem,a pametan tast je jednom ubacio na svoj pp(ne znam za koji matrak mu trebalo),pa je obrisao.
I sad ja ne mogu da je ubacim na moj nalog...
dal može biti zbog drugog imena?
Ne vjerujem zbog imena. Najvjerovatnije sto je dodao jednom pa obrisao.
 
Vrh Dno