Šta je novo?

Samsung Galaxy S21

Šta se nervirate?! Evo čekam frižider već mesec dana, navodno nema nigde u Srbiji, a odgovor dobijam isti. Mnogo je problema na globalnom tržištu u nabavci uređaja. :) Drugi proizvođač je u pitanju.
 
Ja ovo ne pamtim da sam mogao sa nekim tel osim huawei-ja,skoro 2 dana
 

Prilozi

  • Screenshot_20210316-000703_Device care.jpg
    Screenshot_20210316-000703_Device care.jpg
    62.1 KB · Pregleda: 81
Sad nisam siguran da li ovo neki vid ironije ilimm 😅😆.. uglavnom ja sam uvek za objektivnost, gde treba da se pljuje, pljuje se, da bi se ukazalo na problem i to nešto unapredilo, gde treba da se pohvali, pohvali se naravno! Ovo je odličan rezultat imajući u vidu dosadašnje baterije na Samsungu i raduje me jer će se odraziti i na druge modele, brendove ( kao što je Huawei započeo sa night slikama i zumom )! Nema nam Brice, da vidimo šta se desilo sa zamenom, da li su je odobrili, napatise čovek..
 
Ironicno je hehehe...
Sto ne proba neko u zastitu potrosaca, jer to zaista jeste obmanjivanje tj lazna reklama..
Post automatically merged:

One buds live su smece. Ja zeni kupio obicni s21 i dobila ih uz njega.
Kako je zadovoljna baterijom? U odnosu na prethodni telefon
 
Pa sta znam... Otprilike je izmedju 5 i 6 h SOT... Izdrzi citav dan, tako da je normala za Samsung. Ali nije nesto pretjerano dobra.

Imala je s7edge prije, nije joj losa bila baterija.... Ma ne ocekujem od Samsunga autonomiju neku.

Ja nakon dugo godina Samsunga kupio Xiaomi....ma uzivancija sada 😂
 
Meni su odlične, bolje od buds+ iako nisu za poređenje.
Po cemu su bolje od buds+?
Ja imam buds+ od prije... Ostavio ih sebi, ove live smo poklonili hahaha.

Live nemaju NC , ako imalo pojacas svak oko tebe cuje.... Zvuk im je jaci od buds+ ali nije kvalitetniji. Da ne govorim kako buds+ bolje leze u usima i lakse ih je izvaditi... Tj mozes ih izvaditi da ne diras touch ... Dok je to kod live nemoguce. Mislim da sam citao par poredjenja i svi govore kako nisu za poredjenje jer nisu ista klasa
A i mislim da cinjenica da su im cijene tu negdje iako su buds+ starije, govori dovoljno....
 
Poslednja izmena:
Pa mislim da zavisi šta ti odgovara. Meni su udobnije od buds+ jer ne ulaze u uvo, kao pero su i mogu bez problema da trčim sa njima.Takođe su udobnije za spavanje. Slažem se da dodiruješ touch kad ih vadiš ali se ništa ne dešava dok buds+ kad dodirneš dok nameštaš masku npr. odma se pauzira/prebaci pesma, a na Live definitivno lakše prepoznaje slučajno dodirivanje i ne odreaguje.
Sa druge strane gubiš taj seal te dobijaš leak zvuka, ali meni to nije bitno, bitnije mi je da čujem okruženje dok ih nosim(a ne preko mikrofona gde zvuk kasni), pa sam u nekim situacijama nosio samo jednu bubicu. Takođe na Live je bolji mikrofon, iako je dobar i na Plus. Na kraju se sve svodi na to šta ti odgovara, a Live nisu za poređenje ne zbog kvaliteta već različitog tipa, te se mogu porediti sa airpods 2 npr.
 
Poslednja izmena:
Ironicno je hehehe...
Sto ne proba neko u zastitu potrosaca, jer to zaista jeste obmanjivanje tj lazna reklama..
Post automatically merged:
Nigde nisu to javno objavili,vec privatno ponaosob salju mail-ove. Previse pilicarski. Oni koji sada naruce novu S21 seriju,cekace na poklone do zimskog Sv. Nikole 😁😁
 
Uzela supruga S21, zbog dimenzija. Ok je, ja zadovoljan, ali jeste topliji malo... Nisam još video poruku o temperaturi dok smo isprobavali sa PIP, baš zbog ovih priča, ali obzirom da imam S10+, malo je neugodno toplo. Nadam se da će se ohladiti malo nakon što se sve sinhronizuje, Koreanci pokupe podatke itd.
 
Ukoliko cena nije problem i veličina, zaista zasto bi sebe sakatio modelima ispod ultre? Možda ti sad nije potrebno "nešto" što ultra ima, ali za godinu dana? Želiš da uzmeš na 3g, imaj na umu da treba potencijalno da nosiš taj isti telefon 3g a to je u tek svetu zaista duuug period.. Zato uzmi najbolje sad, pa dok gura gura, ali ti znaš da si izabrao najbolje moguće u datom trenutku.
 
Kupih preko Mts-a na ugovor S21 i istog dana sam im vratio telefon na reklamaciju. Zvuk iz slušalice krci, pucka. Kao da je zvučnik probio. Sagovornika teško da mogu iz prve da razumem sta govori. Tražio sam u reklamaciji da mi zamene za novi uređaj, jer ne želim da pokušavaju da poprave.
Pitanje moje je da li su u obavezi da mi daju novi uređaj ili će pokušati da poprave i da mi vrate isti.
 
Kupih preko Mts-a na ugovor S21 i istog dana sam im vratio telefon na reklamaciju. Zvuk iz slušalice krci, pucka. Kao da je zvučnik probio. Sagovornika teško da mogu iz prve da razumem sta govori. Tražio sam u reklamaciji da mi zamene za novi uređaj, jer ne želim da pokušavaju da poprave.
Pitanje moje je da li su u obavezi da mi daju novi uređaj ili će pokušati da poprave i da mi vrate isti.
Zato samo online, pa šta god da mu je, vratiš i doviđenja. Zamisli nov telefon i sad nešto fabrički nije u redu recimo i oni ti otvaraju telefon, čeprkaju, naklapaju, a jb.t
 
Stigao S21 ultra - phantom silver, mts, registrovao se juče za promociju odgovor stigao odmah(sada ćemo videti kada će stići active2, prošli put sam uz S10 dobio slušalice bukvalno poslednji dan), poenta je da će svi ''pokloni'' (sve smo mi to platili - kao ne znamo i radujemo se istim) stići nekom pre neko kasnije, sve je u kolapsu zbog globalne situacije, možemo samo da budemo strpljivi i čekamo, za sada prelaz sa S10 na S21U očekivan(posle svih komentara i recenzija).
Koga interesuje koja će cena biti - neka pogleda cene prošlogodišnjih modela(S20U oglasi 620€-800€ u radnjama od 105000rsd pa na više) moguća minimalna razlikau ceni, S21U će najduže da drži cenu to je sigurno i po mom mišljenju ako se kupuje neki model iz 21 serije onda je to pravi izbor.
Videćemu u narednim danima kako će da radi posle restiranja(Asphalt 9, Call of duty mobile, video - foto, strimovanje i zvuk preko slušalica) nadam se da će izdržati 2god. kao i prethodni model...
 
Kupih preko Mts-a na ugovor S21 i istog dana sam im vratio telefon na reklamaciju. Zvuk iz slušalice krci, pucka. Kao da je zvučnik probio. Sagovornika teško da mogu iz prve da razumem sta govori. Tražio sam u reklamaciji da mi zamene za novi uređaj, jer ne želim da pokušavaju da poprave.
Pitanje moje je da li su u obavezi da mi daju novi uređaj ili će pokušati da poprave i da mi vrate isti.
Identičnu situaciju smo imali sa S8, otvorili su ga. Nikakva pozivanja na zakon koji stoji na pultu Promobija nisu pomogla, ono "da možeš da biraš zamena ili popravka" u prvih šest meseci... rekli su slobodno tužite, mi smo ovlašćeni Samsung servis kome je proizvodjač rekao da se telefon mora otvoriti i ukoliko je kvar nešto što se lako da rešiti a telefon vrati u stanje kakvo proizvođač smatra "početnim", popravljamo. I otvoriše ga i popraviše u prvoj nedelji, doduše, to mu je bilo jedino otvaranje, tada i nikada više 2.5god koliko je bio kod supruga do dolaska Note10.
 
Identičnu situaciju smo imali sa S8, otvorili su ga. Nikakva pozivanja na zakon koji stoji na pultu Promobija nisu pomogla, ono "da možeš da biraš zamena ili popravka" u prvih šest meseci... rekli su slobodno tužite, mi smo ovlašćeni Samsung servis kome je proizvodjač rekao da se telefon mora otvoriti i ukoliko je kvar nešto što se lako da rešiti a telefon vrati u stanje kakvo proizvođač smatra "početnim", popravljamo. I otvoriše ga i popraviše u prvoj nedelji, doduše, to mu je bilo jedino otvaranje, tada i nikada više 2.5god koliko je bio kod supruga do dolaska Note10.
Šta znam, kapiram da oni to srede, ali stvarno, stvarno bih bio iznerviran, da mora u j. startu da mi se otvara telefona. Zato svi koji bi preko operatera, samo online i boli te k!ta. Mi preko kp moramo da se molimo da uređaj od soma i nešto bude ne felerican
 
Kada cujem zbog globalne krize,nije mi dobro. Kako nisu zbog te globalne krize kasnili sa proizvodnjom uredjaja? Nego brze bolje,nikada kao do sada,tj ove godine,nisu pre izbacili celu seriju. Zurilo im se,jer su videli da je vrag odneo salu. Sada se pilicare fazonima da zbog globalne krize kasne sa poklonima. Samo da ne daju nesto vise iz dzepa. Kako ne volim te pokvarene igrice. I dan danas,nigde nisu javno izasli na mrezama sa obavestenjem da se kasni zbog te njihove nazovi krize sa poklonima. Mozda se plase ako to javno kazu,tj poreknu obecano da ce to neko videti i pokrenuti tuzbu? Nego pilicarski idu privatno oko mail-a i obavestavaju. To je jedna velika firma?

A sve dok je takvih da ih brane,kao gore ovaj djindji li mindjirli,tako da ce stalno da nam zavrcu usi. Mene nece vise
 
Bukvalno sve kasni od elektronike. 512 gb verzije jako kasne, SSD njihov će kasniti, proizvodnja automobila je u ogromnom problemu, kolega koji je u tom poslu mi priča da Xiaomi i Lenovo imaju ogromne probleme i velika je borba izbaciti uređaje koji se masovno proizvode na tržište.

Jedino što su morali je da javno kažu da ne stiže, izvinjenje ili neki gest dodatni.
 
Nikog ja ne branim, pišem o situaciji kakvu nam serviraju i šta možemo da uradimo(čekamo), ili se isteruje pravda po forumima(kao najveći domet bunta i protesta) što naravno nije tema, a da ko ne zna da pročita i prepiše nick(korisničko ime) po čemu se takvi članovi razlikuju od kompanija koje takođe ne poštuju svoje klijente?
 
Da li je ostao ovde neki stari clan sa vise od 300 postova ili niko vise ne svraca?
 
Ja sam tu :ROFLMAO: Ali još uvek nisam zamenio S20+ pa se slabo oglašavam...
 
Mozda se i ja ubacim. Nude mi iz Telenora produzenje ugovorne obaveze na jednom od brojeva, gde mi je najskuplji paket i ja sam trazio S21U, ili ga spustam na najnizu, pa cemo videti...
Nemam realnu potrebu da menjam N20U, ali mi se cini da je sve pomalo (dovoljno) bolje, da opravdam zamenu...
 
Стигле ми слушалице прекјуче, и ладно десна има ужасно лош контакт и неће да се пуни ако се помери... Контактирао сам самсунг, чекам одг.
 
Lepo ih koristio ili prodao 😁
Izgleda ja osta poslednji mohikanac kome jos nisu stigli 😁
 
Nazad
Vrh Dno