Šta je novo?

Samsung Galaxy S21

@wave не знам да ли је Србија земља трећег света или не, aли на мојој кутији су наведене следеће земље: GB, CH, BA, ME, AL, RS, MK...

@Luciano93 нигде не можеш да уђеш у радњу и вратиш телефон тек тако, па чак ни у Швајцарској. Можеш ако си га купио, али ниси отворио да га вратиш у року од 30 дана и добијаш поврат новца. Али, ако си отворио уређај, онда ти се узима 10% од плаћене цене. Осим ако уређај није дефектан. А то мора да се докаже, што опет иде по некој процедури. Замисли да свако ко купи телефон, или било који уређај, каже после 10 дана, нећу, не свиђа ми се, хоћу назад паре. Постоји и то, ал то су неке посебне ситуације (беше Моторола нудила нешто слично). За све остало мора да постоји валидан разлог. Не кажем да ти немаш проблем, већ да будеш спреман да то може да не иде онако како си замислио.
 
Pa onda realno sto bi i slikao, uzme neki DSLR kada je vec dao 1000e na fon. Sad su dobri DSLRovi oko 800e, malo da se isprsi sto da ne i jos neki objektiv i to je to.
Na stranu prozivanja koja ne mogu da razumem, i Darka (uz sav respekt ali nisam naisao na veceg fanboja na forumu za ovih 20godina), ljudi koji imaju problem sa grejanjem, a vidim da ih nije toliko treba da vrate/reklamiraju uredjaj. Sebi da spasu zivce ako nista drugo.
 
Nije problem snimanje u 4K vec samo upalite kameru i nek stoji tako. Za 8 minuta bice 42C. Ja sam moj vratio i cekam sad neku dobru ponudu 512gb... mada sad kad vidim da se problem pregrijavanja javlja kod svih, onda sacekacu da vidim da li ce neki updejt to rijesiti. Nadam se... mada Samsung je firma koja zaista mnogo toga moze ali nece.

P.S. B3 novi updejt. Isto pregrijava je, nikakvih novina sem novog bug-a prilikom scorlovanja
Mozes li mi reci kako si to uspeo da vratis telefon? Uzeo si novac nazad? U Srbiji ili?
 
Pa onda realno sto bi i slikao, uzme neki DSLR kada je vec dao 1000e na fon. Sad su dobri DSLRovi oko 800e, malo da se isprsi sto da ne i jos neki objektiv i to je to.
Na stranu prozivanja koja ne mogu da razumem, i Darka (uz sav respekt ali nisam naisao na veceg fanboja na forumu za ovih 20godina), ljudi koji imaju problem sa grejanjem, a vidim da ih nije toliko treba da vrate/reklamiraju uredjaj. Sebi da spasu zivce ako nista drugo.
Pa nije isto vukljati dslr i objektive po plazi ili malu kameru koja uz to moze i pod vodu i na tobogane i svugde. Mislim kad vec neko pravi snimke od 10-15 minuta i pravi ih cesto dok je na nekom putovanju, moru itd. Kameru ne moras ni da drzis ako ne zelis, zakaci je na rame i setaj.
 
Glavni sale point poslednjih godina kod telefona (meni nebitno) je kamera. Petkometrija sa zoomom, pikselima glupostima, koliko detalja ima kada zoomiras musicu na prozoru 100m udaljenu. Onda ne sme da se dogodi da taj feature zakaze, da se telefon ugasi tokom snimanja.
 
@wave не знам да ли је Србија земља трећег света или не, aли на мојој кутији су наведене следеће земље: GB, CH, BA, ME, AL, RS, MK...

@Luciano93 нигде не можеш да уђеш у радњу и вратиш телефон тек тако, па чак ни у Швајцарској. Можеш ако си га купио, али ниси отворио да га вратиш у року од 30 дана и добијаш поврат новца. Али, ако си отворио уређај, онда ти се узима 10% од плаћене цене. Осим ако уређај није дефектан. А то мора да се докаже, што опет иде по некој процедури. Замисли да свако ко купи телефон, или било који уређај, каже после 10 дана, нећу, не свиђа ми се, хоћу назад паре. Постоји и то, ал то су неке посебне ситуације (беше Моторола нудила нешто слично). За све остало мора да постоји валидан разлог. Не кажем да ти немаш проблем, већ да будеш спреман да то може да не иде онако како си замислио.
Mislim da gresis. U EU znam sigurno, dok za Srbiju ne mogu da tvrdim, mozes u roku od 14 dana da vratis uredjaj bez da navodis razlog i dobijas sve pare nazad. Ako si kupio online onda je i postarina uglavnom ukljucena u povrat. Ja sam vracao sa Amazona i jos direktno u neke radnje i sve je bilo OK.
 
P40 pro + je odlican telefon, fale mu GMS i nista vise. Ne kazem da je Huawei mnogo bolji od Samsunga ali Samsung je oduvek imao neku brlju. Neka boljka je uvek bila prisutna.
Evo ja na divno iznenađenje ninjednu boljku sa N20 Ultra 5G i sada sa S20 5G...jedino što iskusno pristupam izboru modela; obećao sam sebi da exynos više ne uzimam!!
 
Mislim da gresis. U EU znam sigurno, dok za Srbiju ne mogu da tvrdim, mozes u roku od 14 dana da vratis uredjaj bez da navodis razlog i dobijas sve pare nazad. Ako si kupio online onda je i postarina uglavnom ukljucena u povrat. Ja sam vracao sa Amazona i jos direktno u neke radnje i sve je bilo OK.
Швајцарска није ЕУ.
 
Ево па погледај ако не верујеш.
Ово је највећи продајни ланац у земљи.

Наравно, ово је под условом да је уређај исправан, али ти се не свиђа. Ако је неисправан, онда можеш добити назад све, ал опет има процедура.

За Амазон у Италији знам како функционише, и да, можеш да вратиш било шта. Али у Швајцарској нпр немаш Амазон, има немачки, али је то онда заје*анција око слања назад, царина и остало што иде уз то.
 
Ево па погледај ако не верујеш.
Ово је највећи продајни ланац у земљи.

Наравно, ово је под условом да је уређај исправан, али ти се не свиђа. Ако је неисправан, онда можеш добити назад све, ал опет има процедура.

За Амазон у Италији знам како функционише, и да, можеш да вратиш било шта. Али у Швајцарској нпр немаш Амазон, има немачки, али је то онда заје*анција око слања назад, царина и остало што иде уз то.
Ne kazem, moguce. Ni u Britaniji ne nude bas svi ali 95% da. Sportsdirect recimo ne nudi nego mozes da vratis i dobijes kupon na istu vrednost koju mozes u narednih 365 dana da potrosis ali samo u toj radnji. Ali mislim da od pre par godina u Srbiji mozes po tom novom zakonu o zastiti potrosaca, pa covek je rekao da je dobio pare nazad.
Sad pogledah srpski zakon, vazi u slucaju kupovine na daljinu sto podrazumeva i online prodaju.
 
Знам за тај закон, али и сам знаш да је код нас поштовање закона мало проблематично.
 
E ovako ekipo, posle malog istrazivanja i nekoliko pitanja koje sam postavio po reditu itd.. dobio sam sledece rezultate:

1. Od 10 korisnika S21U koji imaju Exynos su potvrdili da nemaju nikakvo grijanje tokom rada kamere. - Reddit

2. Od 5 korisnika S21U koji imaju Exynos i imaju problem sa velikim grijanjem. Od toga 3 korisnika vise nemaju problem usled zadnjeg updejta. Veliki broj Exynos korisnika nije imao slican problem. - XDA Forum

3. Vecina njih potvrdili da nikad nisu imali problem s toplinom. - Redit.

* svi korisnici su razlicitog iskustva i drugacijih navika. Zato uzmite ovo s rezervom.

E sad posto je vecina nas "ostecena" s tim problemom onda se pitam da li Samsung gleda na nas kao zemlje trecega svijeta, pa nam salju defekt modele premium telefona? Kao sto su znali da salju svaki TV koji ima mrtvi pixel na Balkanu.

Il im updejtom rjesavaju problem s toplinom po ili neki modeli zaista imaju taj problem. A ja sam ga imao.
Taman sam poceo svoje istrazivanje kada sam naleteo na ovo :D . Hvala. Jesi uspeo da nadjes nesto na temu onoga da ce se telefon manje grejati nakon nekog vremena jer ce "nauciti sablone koriscenja"? Meni to deluje malo verovatno posto se greje tokom koriscenja kamere, to mi ne deluje da ima neke veze sa sablonom, to je samo jedna aplikacija.
 
@wave не знам да ли је Србија земља трећег света или не, aли на мојој кутији су наведене следеће земље: GB, CH, BA, ME, AL, RS, MK...

@Luciano93 нигде не можеш да уђеш у радњу и вратиш телефон тек тако, па чак ни у Швајцарској. Можеш ако си га купио, али ниси отворио да га вратиш у року од 30 дана и добијаш поврат новца. Али, ако си отворио уређај, онда ти се узима 10% од плаћене цене. Осим ако уређај није дефектан. А то мора да се докаже, што опет иде по некој процедури. Замисли да свако ко купи телефон, или било који уређај, каже после 10 дана, нећу, не свиђа ми се, хоћу назад паре. Постоји и то, ал то су неке посебне ситуације (беше Моторола нудила нешто слично). За све остало мора да постоји валидан разлог. Не кажем да ти немаш проблем, већ да будеш спреман да то може да не иде онако како си замислио.
Moze brate da pise sta zelis. Ali oni znaju gde ide njihova roba. Kad budes htio da kupis npr. TV od Samsunga, LG ili bilo koga, odmah kad stigne u tvoj dom testiraj ga dal ima mrtvih pixela. Jer sve sto nije proslo dobro na fabrickoj traci pokusava da se utrpa za iste pare nama i ostalima.

Mozes li mi reci kako si to uspeo da vratis telefon? Uzeo si novac nazad? U Srbiji ili?


Naravno da mogu reci. U Podgorici. Telefon sam porucio preko telefona (pozivom). Kad je telefon stigao pozvala me brza posta da ga preuzmem. Korostio ga dva dana, i javio se problem sa pregrijavanjem. Pozvao sam ponovo radnju, objasnio problem i naravno rekao sam da je moje zakonsmo pravo da vratim telefon ako nije OK,(naravno nije im milo bilo ali kad sam reko za zakonsko pravo odmah su pristali) i rekli mi da navratim do njih. Posto ne zivim u PG, telefon sam spakovao u kutiji da ga slucajno ne ogrebem. Nakon nedelju dana otisao u PG, predao telefon, sacekao 5 minuta, oni ga pogledali, i vratili mi istu sumu novca koji sam im dao. Nisu oni krivi, ali su svoj posao odradili fenomenalno i brzo.



Mislim da moraju da ti vrate novac. Ako ne odmah onda nakon njihovog testiranja. Jer vidis da nisu svi S21U modeli problematicni prilikom koriscenja.
 
Poslednja izmena:
Taman sam poceo svoje istrazivanje kada sam naleteo na ovo :D . Hvala. Jesi uspeo da nadjes nesto na temu onoga da ce se telefon manje grejati nakon nekog vremena jer ce "nauciti sablone koriscenja"? Meni to deluje malo verovatno posto se greje tokom koriscenja kamere, to mi ne deluje da ima neke veze sa sablonom, to je samo jedna aplikacija.

Jesam, naisao sam i na to cudo. Znam da i na S21U baterija zna da bude losa 3 dana, a onda AI nauci neke "kungfu" poteze i onda baterija odlicna.

Isto tako neko je pisao i za ovo pregrijavanje, p AI to posle dovede u red. AL sto znam..
 
Ево све човек лепо објаснио.
Тако да S21 Ultra је пун погодак.
EXY и SD изједначени ко никад до сад.

 
Garant vam nece ni jedan servis priznati pregrevanje i neispravnost u vezi s tim AKO telefon njima ne zabaguje dok snima ili slika ili se koristi kako ga oni budu pri testiranju koristili.
Takodje vazno je u kojoj ste zemlji, kakvi su propisi, kakav je srvis i na kakvog primaoca zalbe u radnji naidjete...

Svi vi koji se zalite na pregrevanje i odnesete telefon(e) u radnju, servis (sta god) jevite sta se desavalo...
 
Garant vam nece ni jedan servis priznati pregrevanje i neispravnost u vezi s tim AKO telefon njima ne zabaguje dok snima ili slika ili se koristi kako ga oni budu pri testiranju koristili.
Takodje vazno je u kojoj ste zemlji, kakvi su propisi, kakav je srvis i na kakvog primaoca zalbe u radnji naidjete...

Svi vi koji se zalite na pregrevanje i odnesete telefon(e) u radnju, servis (sta god) jevite sta se desavalo...

100% si upravu,na osnovu cega ce da uvaze garanciju ako telefon radi sasvim normalno prolikom slikanja i snimanja.A radice sigurno bez problema,to cak u mnogo sredjenijim zemljama nebi uvazili kao reklamaciju jel nema nikakvog smisla.
 
Moras da budes izricit da trazis refundaciju usled neispravnosti i da se pozoves na zakon da u prvih 6 meseci imas prava na to. To ti je po zakonu. Ako pocne da te odgovara budi uporan. Koliko znam mora uredjaj u servis da se konstatuje kvar i saobraznost uredjaja ( da nije otvaran i slicno). Svakako po zakonu moraju da odobre. Naravno ako nisi ti uzrok bilo kojeg kvara i ako je uredjaj neostecen. Ako budu slali u servis u dokumentu naglasi da se upise da zelis refundaciju. To je to. Nista specijalno. Moraju to da ucine.
Naravno da mogu da odbiju refundiranje ukoliko zvanični servis u ispitivanju ne naiđe na opravdan razlog za to. Been there done that, kada su mi posle 2 nedelje otvorili S8 da poprave zvučnik pa sam tražila povrat novca jer ne želim da posle 2 nedelje imamo otvaran telefon. Nisu pristali ni posle mlaćenja zakonom ni advokatom. Zato što "ustanovljeni kvar nije dovoljan i uređaj nakon testiranja radi kako je kompanija propisala" i nema razloga za povrat i zamenu.
Povrat novca može samo i samo ako je telefon kupljen online, na neviđeno, onda da. Ukoliko ste kupili uređaj u Samsungu, kod operatora, u radnji, fizički pipnuli kutiju u vakuumu, gubi se pravo na bezuslovni povraćaj novca i mora u njihov servis pa da oni odluče da (ne)će vratiti/zameniti.
 
Ekipo probajte da zamjenite ili dobijete refundaciju, nista Vas ne kosta. Moraju nesto uraditi ne ide da gori telefon a oni da nista ne preuzmu. Ako nista ne bude ili prodajte telefon nekome ili sacekajmo svi nove updejte.
 
Ako niste kupili online, rizikujete samo da vam ga polome u transportu prilikom reklamacije. Slikajte telefon iz svih uglova pre slanja.
 
Ako gori telefon ok je traziti zamenu ali opet mislim da neki ovde preteruju,svaki telefon se greje pa i sd855 i 865 posle raznih operacija. Lepo je covek napisao da se cuo sa ljudima na rd i da nema problem.pregrevanja osim sporadicnih slucajeva. Ovde njih par prica kako ima pregrevanja,konkretno sam poredio tel sa kolegom i njegov je mnogo topliji i on mozda ima osnova da trazi ili no. Ili povracaj novca. Ostali ovde ili traze dlaku u jajetu ili uopste ne poseduju uredjaj
 
Ево све човек лепо објаснио.
Тако да S21 Ultra је пун погодак.
EXY и SD изједначени ко никад до сад.



Odgledao sam bas ceo video,jedino me cudi da je onolika razlika u kameri,iz onog jednog primera deluje snap verzija dosta bolja.
 
Ako gori telefon ok je traziti zamenu ali opet mislim da neki ovde preteruju,svaki telefon se greje pa i sd855 i 865 posle raznih operacija. Lepo je covek napisao da se cuo sa ljudima na rd i da nema problem.pregrevanja osim sporadicnih slucajeva. Ovde njih par prica kako ima pregrevanja,konkretno sam poredio tel sa kolegom i njegov je mnogo topliji i on mozda ima osnova da trazi ili no. Ili povracaj novca. Ostali ovde ili traze dlaku u jajetu ili uopste ne poseduju uredjaj
Nije baš fer reći da se traži dlaka u jajetu ako telefon sam gasi kameru zbog pregrevanja (dok ne snima) ili dok radi Picture-in-picture, što je za mene ogroman problem. To nije baš neka moderna stvar već nešto što se na telefonu godinama podrazumeva, pogotovo na flagshipu.
 


Ne mogu da vjerujem da su iz Samaunga toliki idioti. Za x0.6 i x1 S21+ ubjedljivo pravi bolji video klip. Gledao sam ovaj klip na telefonu pa na monitoru. Kod scene kada pokazuje automobil, S21+ ima bolji HDR, mnogo vise detalja i nije mutan u opste. Kad god sam pretisnuo pauzu S21+ i Note 20 Ultra prikazali video klip kao sliku, znaci slobodno mozes izvuci iz video klipa frejm i uzeti kao sliku dok S21U je katastrofalan. Preko 30 pokusaja i uvjek je mutan ispao. Isto tako nocni video zapis na s21+ pa i Note 20 Ultra je mnogo bolji. Osim u slucaju kas se priblizis necemu. Mozda je to tako jer S21U ima gkavnu kameru malo siru od ostalih.

Cudi me to ako na S21+ i S21U
se zoomira na x10 zasto njihova kamera pokazuje neki objekat malo dalje u odnosu bilo koji drugi telefon gde je njima objekat za x10 blizi, kao da si isao na x12. 4K 60fps secka na S21U i manje detalja.
Ma pogledajte sami... pfff
 
Знам за тај закон, али и сам знаш да је код нас поштовање закона мало проблематично.
Upravo suprotno! Ovo je jedan od najbolje primenjivanih zakona u Srbiji. Reklamirao sam sve i svasta, i za sve su mi prihvatili(nesto i posle pisanja zalbe) bitno je samo da bude u roku od 14 dana ako je online ili 6 meseci ako nesto ne radi kako treba. Moja je preporuka da slikate predmet reklamacije iz vise uglova, ako ga ogrebe-ostete pri otvaranju a velika je verovatnoca da hoce, povrat vam je zagarantovan.
 
@wave s21u je za klasu bolji u nocnim uslovima,pricam iz mog iskustva,vecinu snimaka pravim u zatvorenom prostoru nocu. I video i slike su bolje od n20u u istom uslovima 10000%
 
SOT konstantno između 9h i 10h. 🙂
Screenshot_20210215-201049_Device care.jpg

Većinom koristim Firefox Nightly i Samsung Browser (ima full screen mode bez status bara). Chrome ima veliki battery drain, ima dosta žalbi na redditu.
 
Vrh Dno