Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Poslao sam im mejl sa pitanjem zbog čega svi plaćamo istu cenu paketa, a imamo različitu tv ponudu, sa dosta manje HD kanala. Baš me zanima, šta će da izmisle kao izgovor. Preporučujem i ostalima da se požale, možda se smiluju da svima puste istu ponudu, ako ih budemo pritisli.
Pre jedno 6-7 godina Kopernikus je lepo objasnio da cena kafe nije ista u svim kafićima, i da ne treba da se bunimo zbog cene i ponude u drugim gradovima ... 🤣 U Pazovi u dosta kafića nema keksica uz kafu ili smeđeg šećera, a eto juče sam pio u drugom kafiću van Pazove, dobio keksic, običan šećer i smeđi šećer. 🤣 Tako da to ti je od prilike neko objašnjenje koje možeš da očekuješ od njih.
 
Drugari da li imate signal na tv?
Pokusavam da dobijem korisnicku podrslu, medjutim ni to ne radi.. Savski blokovi su u pitanju.
 
Opet da pitam jer su se postovi izmesali: Postoji li IP stb da moze da se poveze preko wirelesa a ne sa koaksijalnim kablom?
 
Opet da pitam jer su se postovi izmesali: Postoji li IP stb da moze da se poveze preko wirelesa a ne sa koaksijalnim kablom?
To su stari ott uređaji za uslugu "tv po tvom" sada se dobijaju hibridni i zove se "move" stari je radio isključivo preko neta dok novom treba koaksijalni kabl i net. Oba mogu na wifi
 
Sad ispade da moze da se uzme paket bez move,kao i sto stoji u pdf cenovniku.
 
Dobio sam odobrenje za umenjanje narednog racuna, i danas uredno stigao racun na pun iznos.
prave se ludi maksimalno.
 
Imao sam prekide u radu interneta, umanjenje je oko 700din
 
700din ! bilo mnogo prekida ? trazi im ponovo obavezno, mnogo se oni prave ludi u poslednje vreme :cautious:
 
Nije ni meni tesko da ih podsetim...
nego mi nije jasno kako "zaborave" nesto sto je uneto u sistem
 
Nije ni meni tesko da ih podsetim...
nego mi nije jasno kako "zaborave" nesto sto je uneto u sistem
Jedino da si "kasno" dobio umanjenje pa nije uslo u poslednji racun.
Ja sam im trazio da novi racun posalju a a ko nije moguce da umanje naredni i umanjivali su naredni ili slali novi racun.
 
Jedino da si "kasno" dobio umanjenje pa nije uslo u poslednji racun.
Ja sam im trazio da novi racun posalju a a ko nije moguce da umanje naredni i umanjivali su naredni ili slali novi racun.
Dobio sam ga 21. januara
dakle trebalo je uci u obracun.
 
Sve piše na njihovom sajtu.
 
Sada mi se ovo pojavljuje kad premotam unazad. Stoji dok jednim ne kliknem premotavanje unapred za jedan skok
 

Prilozi

  • IMG_20210210_153700.jpg
    IMG_20210210_153700.jpg
    120.6 KB · Pregleda: 34
Ljudi vidim da ovde svi imaju problema, znači li to da ni pod kojim uslovima ne prihvatam njihove ponude? Imao sam ugovor sa kopernikusom i nisam imao nikakav problem. Nude mi da produzim ugovor sa supernovom ali vidim da ovde nema pozitivnih utisaka. Da li imate neki savet ili ako je neko bio kopernikus i produzio da li je ostao isti kvalitet kakav je imao i do tad ?
 
Ako ti je radilo sve kako treba do sad, onda će i dalje sve biti uredu. Kod mene je bar tako.
 
Ljudi vidim da ovde svi imaju problema, znači li to da ni pod kojim uslovima ne prihvatam njihove ponude? Imao sam ugovor sa kopernikusom i nisam imao nikakav problem. Nude mi da produzim ugovor sa supernovom ali vidim da ovde nema pozitivnih utisaka. Da li imate neki savet ili ako je neko bio kopernikus i produzio da li je ostao isti kvalitet kakav je imao i do tad ?
Ja nemam toliko negativnih iskustava. Ovo mi se dešava od početka ali nije mi toliko smetalo. Onda mi dunulo da ih pozovem i monter je sutra u 10 bio kod mene. Znači što se brzine reakcije tiče zaista nemam promedbe. Doduše u ovom slučaju mi je majstor rekao da je jedino rešenje da mi doda još jedan uređaj ali sam ja odbio jer mi je iza TV-a produžni koji ima 3 utičnice i sve su zauzete a da bi mi dodao taj novi uređaj treba još jedna utičnica a ja je nemam i ne želim niti imam mesta da zaguram više bilo šta iza TV-a. Tako da je ovo moj hir što nisam rešio to. On mi je rekao da bi sa tim uređajem radilo sve kao metak ali ko da se cima ionako slabo gledam TV. Čak je poneo novi MOVE box da mi zameni ali nije bilo potrebe. Poređenja radi, dok sam bio u SBB-u, EON box mi je zapao loš i imao sam mnogo problema. Zvao sam ih preko 30 puta i ništa. Digao sam ruke i GODINU DANA sam uveče vadio EON box iz struje i ujutru ga vraćao. Tačno godinu dana kasnije, nakon 31 poziva jer sam poludeo dete guralo šteker u struju jer ja nisam bio kući, oni su poslali čoveka i zamenili mi. Bukvalno tačno nakon jedne godine od početka problema i preko 30 zvanja i moljakanja.
- Ok to je prošlo, da se vratim na Supernovu.
Ukratko, kablovska i box = prednost za SBB, internet = velika prednost za Supernovu. Fantastičan internet ali optika je u pitanju.
Takođe montaža i dečaci koji to rade je za svaku pohvalu mada je i SBB dobar što se toga tiče
 
Ja nemam toliko negativnih iskustava. Ovo mi se dešava od početka ali nije mi toliko smetalo. Onda mi dunulo da ih pozovem i monter je sutra u 10 bio kod mene. Znači što se brzine reakcije tiče zaista nemam promedbe. Doduše u ovom slučaju mi je majstor rekao da je jedino rešenje da mi doda još jedan uređaj ali sam ja odbio jer mi je iza TV-a produžni koji ima 3 utičnice i sve su zauzete a da bi mi dodao taj novi uređaj treba još jedna utičnica a ja je nemam i ne želim niti imam mesta da zaguram više bilo šta iza TV-a. Tako da je ovo moj hir što nisam rešio to. On mi je rekao da bi sa tim uređajem radilo sve kao metak ali ko da se cima ionako slabo gledam TV. Čak je poneo novi MOVE box da mi zameni ali nije bilo potrebe. Poređenja radi, dok sam bio u SBB-u, EON box mi je zapao loš i imao sam mnogo problema. Zvao sam ih preko 30 puta i ništa. Digao sam ruke i GODINU DANA sam uveče vadio EON box iz struje i ujutru ga vraćao. Tačno godinu dana kasnije, nakon 31 poziva jer sam poludeo dete guralo šteker u struju jer ja nisam bio kući, oni su poslali čoveka i zamenili mi. Bukvalno tačno nakon jedne godine od početka problema i preko 30 zvanja i moljakanja.
- Ok to je prošlo, da se vratim na Supernovu.
Ukratko, kablovska i box = prednost za SBB, internet = velika prednost za Supernovu. Fantastičan internet ali optika je u pitanju.
Takođe montaža i dečaci koji to rade je za svaku pohvalu mada je i SBB dobar što se toga tiče
Hvala druže na odgovoru. Internet su mi ponudili 120mb/s, nije optika. Dvoumim se izmedju Oriona i Sbb-a, ali otac je zapenio da uzme supernovu.
 
Ne znam odakle si ali ako si iz mesta gde postoji konkurencija a očigledno da postoji, onda probaj da od SBB-a izboksuješ još više od 6 meseci po dinar. Znam da u Nišu davali od 7 do 10 meseci po dinar. Bile su ovde slike plakata po Nišu. Orion ako imaš optiku,čujem da daju neki svemirski brzi net :)
 
Ako ti je radilo sve kako treba do sad, onda će i dalje sve biti uredu. Kod mene je bar tako.
Nije kod svakog, kod mene je bio Radijus Vektor i nikad ni jedan problem kako su dosli ovi vise ne znam ni kako da ih nazovem nista ne radi kako treba.
A kako se tek prave ludi, pogotovo cuvena im Masa operaterka koja laze kao pas, zove ortak prijavljeje kvar, zove drugi, zove treci, zovem ja, dobijam Masu, da prijavim kvar, da li mozda ima nekih radova, da li je mozda jos neko prijavio, ne nema radova, nije niko nista prijavio vi ste prvi, ...bando lazljiva.
5 ulica u kraju nema punu brzinu, umesto 120mb imamo od 30mb do 60mb sve to oscilira.
Izadju tek kad krenes da im spominjes sve po spisku, pada im neki kanal, nesto kao nameste, radi im 3 dana pa ponovo sve isto.
 
Ovde kod mene u mom slučaju sa Kopernikusom sve ok. Isti ljudi, ista mreža... Nije mnogo toga promenjeno.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno