Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Čemu zadnje tri poruke, imaju li ikakvo značenje ili poentu, čista zahebancija.
 
Malo je 50K na ovu skupoću...
Pozdrav
P.S. Jeste vi nekad čuli za sarkazam?
 
Poslednja izmena:
Zezajte se vi ali ja evo posle 7 dana čekanja da me neko pozove i instalira optiku, zvanja, slušanja automata i filharmonije, slanja mejlova ozbiljno razmišljam da odustanem i ostanem na SBB.
Pa ovi su teška komedija sto se tiče komunikacije i podrske.Yebo i 12 mes po dinar kad se ovako ponašaju prema novim a mogu da zamislim prema postojećim ,ugovorom vezanim korisnicima.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
To izgleda zavisi od dela grada ko im je izvođač radova. Meni su došli sutradan od poziva, kolegi došli posle 2-3 dana, a drugom kolegi evo prošlo deset dana i još uvek nisu došli da postave. Moj otac je na kraju raskinuo ugovor jer mu nisu pustili signal ni posle 12 dana od postavljanja.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Zezajte se vi ali ja evo posle 7 dana čekanja da me neko pozove i instalira optiku, zvanja, slušanja automata i filharmonije, slanja mejlova ozbiljno razmišljam da odustanem i ostanem na SBB.
Pa ovi su teška komedija sto se tiče komunikacije i podrske.Yebo i 12 mes po dinar kad se ovako ponašaju prema novim a mogu da zamislim prema postojećim ,ugovorom vezanim korisnicima.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Moras da svatis da smo u vremenu kada nista nije normalno, da sada sve sto rade... rade duplo duze, da nemaju ljudi za teren, da ljudi jednostavno napustaju poslove ako se nalaze u grupi od 4-5 coveka

Evo ti samo primer, ja sam majstora za klimu cekao 7 dana, 7 dana sam bio bez grejenja. A ti ovamo kukas zbog uvodjenja optike. Ok razumem svakome je svoj problem najtezi ali imaj razumevanja da nisi jedini kod kojeg moraju da idu, jos ako primenjuju neke mere zastite pa nemaju komotnost u radu onda ga mozes slikati.

Polako imas net kod sbb-a strpi se docices i ti na red samo treba imati malo razumevanja. Nemoj da mislis da je postavljanje optike kao ukljucivanje adsl-a, dodje pokazes mu gde ti je uticnica, nabaci jedan razdelnik u koji utakne jedan kabel za fiksni jedan kabel do rutera i to je to. Uostalom videces i sam kada dodju koliko vremena treba uhodanoj ekipi da postave optiku.

Meni su optiku postavljali 2x, prvi put im je puklo vlakno i to kada su sve spojili i uvukli kabel u kucu a kako rezvervni nisu imali moro sam da cekam da dodju ponovo sutra.
 
Juce sam gledao kad su komsiji postavljali i trebalo im dobra 3 4 sata da sve odrade, ja se prijavio juce i jutros me zvali da dolaze sutra, i cenim i kod mene jedno 2 sata posto imam sve pripremljeno u stanu ,LAN kablove svuda razvedene samo treba da udju optikom koja je spolja na zgradi pa dok to montiraju.
 
Vjerovatno će ti tako biti. Očito su namlatili dosta korisnika i sad zatežu. Ako budu mislili da ipak mogu još dobar dio uzeti, može biti i da vrate. Uglavnom su to ad hok odluke.

Sent from my ASUS_I001DA using Tapatalk
 
Moras da svatis da smo u vremenu kada nista nije normalno, da sada sve sto rade...

Kada je u pitanju naplata ugovorene obaveze onda je sve normalno.
Lično te molim da ne propagiraš da "je danas" nenormalno kao novo normalno. Ako si se ti iz nekog razloga pomirio sa time, mi ne moramo da ti budemo bratija u tom.
 
Da li je neko imao iskustva, fiksni broj mi je kod drugog operatera (SBB). Nemam ugovornu obavezu, ali imam klauzulu da moram da najavim raskid ugovora 30 dana unapred. Da li moram da sačekam da prođe tih 30 dana, pa tek onda tražim vraćanje broja u Telekom i tek tada podnosim zahtev za Box, ili mogu odmah da sklapam ugovor i tražim prenos broja?
@Darc0 , ti si isto na Tel3 kod SBB, kako si rešavao to?
Hvala
 
^^
Ne znam brate za fon, ja ga ne koristim i nije mi bitan broj niti prenos broja.Inače sam TEL3.
Znam samo da imaš taj otkazni rok 30 dana i ne traže ti aparat (telefon) da razdužiš, znaci možeš da ga zadržiš .
Odeš u poslovnicu potpišeš raskid i posle toga do 30 dana imaš rok da vratiš opremu ili se predomislis.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da li je neko imao iskustva, fiksni broj mi je kod drugog operatera (SBB). Nemam ugovornu obavezu, ali imam klauzulu da moram da najavim raskid ugovora 30 dana unapred. Da li moram da sačekam da prođe tih 30 dana, pa tek onda tražim vraćanje broja u Telekom i tek tada podnosim zahtev za Box, ili mogu odmah da sklapam ugovor i tražim prenos broja?
@Darc0 , ti si isto na Tel3 kod SBB, kako si rešavao to?
Hvala

cisco, ja sam pisao kako sam prosao, isto sam bio sludjen u vezi toga da li je moguce odmah podneti zahtev za prenos ili tek nakon isteka roka od 30dana, kontaktirao mts i sbb na sve moguce nacine, call centar/twitter/online chat, svi su rekli moze odmah da se podnese zahtev za prenos, ali u stvarnosti to bas i nije bilo tako.
Evo ovde sam opisao malo vise prelazak sa TEL3 na BOX4 plavi
https://forum.benchmark.rs/showthre...fizicka-lica&p=6245162&viewfull=1#post6245162
 
Hvala, to mi je trebalo
 
Kada je u pitanju naplata ugovorene obaveze onda je sve normalno.
Lično te molim da ne propagiraš da "je danas" nenormalno kao novo normalno. Ako si se ti iz nekog razloga pomirio sa time, mi ne moramo da ti budemo bratija u tom.

Pa ne mogu ti naplatiti nesto ako nisi koristio ili nisi trazio? Zar ne? Znaci on je trazio optiku, to sada sto bi on hteo da mu spoje odmah sada nece da moze. Ako nece da ceka siroko mu polje ima izbora pa neka bira, bar u danasnje vreme za svoje pare mogu da biram sta cu sa koristim i sta cu da placam.

A sto se tice vremena, takvo je kakvo je. Ali da nije normalno to sigurno nije i kogod kaze da je ovo sasvim jedan obican dan tom fali stovariste gradjevinskog materijala u glavi.

Nisam se ja pomirio sa nicim ali ti i svi ostali morate da se prilagodjavate novo nastaloj situaciji i da sada sve drugacije funkcionse negonpre godinu dana. Hteli to pojedini da priznaju ili ne.
 
Ne sjekirati se puno. Normalno vrijeme neće da dođe.

Sent from my ASUS_I001DA using Tapatalk
 
Pa ne mogu ti naplatiti nesto ako nisi koristio ili nisi trazio?

Netačno, naravno da mogu.

Evo ja niti sam tražio treći STB, niti su mi ga dali a u sistemu mi vode da imam tri i uredno su mi ispostavili račun za taj treći STB. I pre će se sunce ohladiti nego što će oni rešiti problem.

Nebitno što je reč o mizernih 130 dinara, poenta je u principu i u tome da, ma koliko zvučalo ludo, ipak mogu sve pa i to što si pitao.
 
Marti to je greska ili nije, kako god resice se to...samo sto kada njima nesto treba to zovu odmah i napadaju i navaljuju a kada tebi treba nesto e to se ima vremena.

Meni je onaj sto me je zvao dao ponudu da predjem sa jednog boxa na drugi sto sam prihvatio ali nije mi dao 6 meseci gratis nego samo 3 meaeca, ja sam se sa njima 2 meseca natezao sto preko email sto preko call centra. Ali uspeo sam da na kraju dobijem svih 6 meseci. Ali to je bilo malo na upornost malo vise na bezobrazluk i na ucenjivanje ali *mjau**mjau**mjau* i oni ce sutra nekog jadnika da preveslaju i nece mu dati nikakve benefite a produzice sa njima ugovor.

Tako da sa njima moras sve na silu i malo na bezobrazluk da vide da ne mogu bas sa svakim da se zezaju.

Sada jedino je bitno koliko ti imas zivaca da se natezes sa njima, jesu tvrd orah ali i oni puknu kad tada.

Zadovoljan sam njihovim uslugama ali da su nekada stoka to stoji i stagod da urade to se nece promeniti.
 
Да ли имате проблема око додатних сервиса (Новинарница, Резутлати уживо и Временска прогноза) на Ирис Тв платформи?
Неки савет, шта да радим са њима?
Нико не зове, кулирају нас и приметио сам када пријавим сметњу више не отварају онај тикет или како већ се каже.
Сметњу уредно пријављујем од 3.8.2020. и једино што су се потрудили јесте да нам од септембра наплаћују рачун за бокс 3 по 1 динар.
Изгледа да им нису потребне паре, три рачуна по 3.899дин су опростили'-сигурно ће тако бити и за децембар.Не дрцају се да отклоне сметње.
Није ми решење смањење рачуна, ствар је принципа, у априлу месецу нисмо имали скоро месец дана Тв-а, силне неке грешке, стб-у није додељена ип адреса и слично.
Хвала
 
Netačno, naravno da mogu.

Evo ja niti sam tražio treći STB, niti su mi ga dali a u sistemu mi vode da imam tri i uredno su mi ispostavili račun za taj treći STB. I pre će se sunce ohladiti nego što će oni rešiti problem.

Nebitno što je reč o mizernih 130 dinara, poenta je u principu i u tome da, ma koliko zvučalo ludo, ipak mogu sve pa i to što si pitao.

Podneo sam zahtev za treći STB u poslovnici 03.12.2018., 5 dana nakon potpisivanja ugovora i još uvek mi nije stigao a ugovor je već istekao. Ustvari mi taj treći ni ne treba, hteo sam čisto radi reda da mogu da nabodem na monitor od kompa kad ga već imam besplatno u paketu, ako nekad želim nešto da gledam a neko drugi koristi televizore. U početku sam navraćivao u MTS svaki put kada idem u tržni centar, čisto da pitam, i svaki put su rekli nema na stanju, stićiće. Posle godinu dana i po dana od zahteva kada sam išao u MTS u vezi nečeg drugog, pitao sam opet, bukvalno iz šale, jel imam neke aktivne zahteve. I ona mi pročita da sam tražio treći STB, da je zahtev još aktivan i da čeka na rešenje. I do dan danas nije ni rešen a ugovor je istekao pre mesec dana skoro. Znači više od 2 godine sam čekao i oni mrtvi ozbiljni svaki put kažu da je zahtev još u toku i da nema switch-eva, pa zato ne mogu da mi daju treći STB. Prosto mi postalo smešno, nisam ni hteo da se bakćem sa njima.

Inače, dobio sam tad 8 meseci po 1 rsd promociju, posle 6 meseci su krenuli da naplaćuju, pa sam morao da ih ganjam da se to ispravi sve. Ganjali smo se preko Ratela kroz godine već više od nekoliko puta. Prihvatiš to sve kao deo igre. Ništa bolje iskustvo nisam imao ni sa SBB-om, ni Kopernikusom (Supernova sad), ni Vip-om, ni Telenor-om. Svi su oni isti, na početku lepo deluju, posle što dalje to više prostora za ovakve gluposti. Nađeš onog ko ti odgovara i pomiriš se da će uvek biti nekog ganjanja, i to je to.
 
Pa baš teško da je bilo ko od starih korisnika dobio za produženje ugovora 14 meseci fraj (čitaj za 1 dinar)...
Ja sam, prvo sam imao 8 meseci free tad sam imao vdsl posle na obnovi pre 2 godine sam dobio 10(trenutni ugovor) i sad mi 21.01.2021 za manje od metar dana istice i ovaj i sad ne verujem da ce mi nesto lepo dati ali cu da im spustim na box3 zbog toga kad vec nece oni da se otvore, necu ni ja vise.
Javljam sta ce biti na kraju za mesec dana.
 
Zna li se za nove korisnike optike od januara sta ce nuditi? Hvala

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 
Ne zna se još uvek ništa.

Sent from my SM-N985F using Tapatalk
 
Ja sam, prvo sam imao 8 meseci free tad sam imao vdsl posle na obnovi pre 2 godine sam dobio 10(trenutni ugovor) i sad mi 21.01.2021 za manje od metar dana istice i ovaj i sad ne verujem da ce mi nesto lepo dati ali cu da im spustim na box3 zbog toga kad vec nece oni da se otvore, necu ni ja vise.
Javljam sta ce biti na kraju za mesec dana.
Čitam ali ne vidim da igde piše da je neko dobio 14 meseci, a moj komentar se odnosio upravo na to.
 
Čitam ali ne vidim da igde piše da je neko dobio 14 meseci, a moj komentar se odnosio upravo na to.
Neko je vec pisao ovde da su 14 meseci free dobijali uniformisani (policija i vojska).

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
 
Meni je akviziterka nudila 14 meseci za 1 dinar ako predjem na optiku. Ugovor mi istice 27.12.
Problem je sto u zgradi ne postoji optika. Iscimao sam predsednika kucnog saveta da dostavi peticiju ostalim stanarima jer je potrebna saglasnost vecine.
Nije bilo interesovanja, peticija nije prosla, a ja prelazim kod konkurencije.

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
 
Tako je. Zaposlenima uz potvrdu o zaposlenju se daje +2 meseca.

Sent from my SM-N985F using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno