Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Bas tako. To je ono sto se ne cita u ugovoru a vazi za sve operatere. Mesec dana otkazni rok. Mada je bilo slucajeva samo kod MTS-a da prihvate i bez toga.
 
Pre tri dana smo na pet strana raspravljali šta je ugovor,šta je UO i šta je otkazni rok od 30 dana....I sada sve ispočetka...
 
Meni je receno u poslovnici 12. Oktobra kada smo potpisivali ugovor za Supernov-u, da dodjem oko 5 dana ranije (pre isteka ugovora za ADSL) i da kazem da necu produzavati ugovor. Ja sam otisao 10. Novembra (tj. 9 dana ranije). Znaci pre isteka vazeceg ugovora sam otisao da javim da necu produzavati ugovor.

Ugovorna obaveza je vazila 2 godine. Ja sam se javio pre isteka ugovorne obaveze. Ne vidim nigde pravnu logiku da ja njima bilo sta treba da najavim mesec dana unapred. Nisam nesto 'prekidao' dok je ugovor vazio, vec sam ugovor u celosti ispostovao, i javio sam se pre isteka istog da znaju da me ne 'ocekuju'.
I kada si zaposlen na odredjeno i ugovor ti istice odredjenog datuma, nisi duzan da radis ni dan preko toga. Ali posto je ovo ovakva drzava, i posto sam ocekivao mahinacije, ja sam se javio ranije.

Druga je stvar sto svi oni donose naka svoja interna pravila.

Nevezano za ovu temu tj. offtopic: Isto se desava kada su pre nekoliko godina svi mobilni operateri drsko odlucli da pripeid korisnicima brisu kredit ukoliko ne uplate nov iznos nakon 3 meseca od poslednje uplate. Otkud njima pravo da meni (a to su ucinii par puta) obrisu po 600-ak dinara mog kredita koji sam dao njima, a koji nisam potrosio jer eto...nisam potrosio. Svi cute, i naravno kada svi cute, mob operateri rade sta im je volja jer to onda postalje 'opste pravilo' da 'pa naravno, brise se kredit ako ne uplatis nakon 3 meseca ponovo' nov iznos. (jasno mi je da to rade da te nateraju da postanes postpaid korisnik, ali generalno NEMAJU pravno pravo da pare koje im das jednostavno 'anuliraju'. NO, i to im prolazi. Isto tako kao i za ADSL, ja im nisam duzan da im mesec dana najavim da necu produzavati ugovor. Ugovor sam ispostovao u celosti, nisam ga prekinuo nakon npr. godinu dana. Sad...svasta oni mogu da kazu da je 'procedura ta i ta', kada se niko ne buni, pa ta 'procedura' postane opste pravilo koje svi prihvataju kao da je deo zakona (a nije).



@veljadj: sorry Veljo. Verovatno se o svim ovim temamam koje se zapocnu ovde, vec raspravljalo x puta (posto topic ima skoro 700 stranica). Ne ljuti se, ne mogu bas ispratiti svaki topic u celosti. Ako pitam nesto sto je vec raspravljano, a ne zelis da odgovors, samo prosto ignorisi moje pitanje koje se tice toga. :)
 
Poslednja izmena:
Bas tako. To je ono sto se ne cita u ugovoru a vazi za sve operatere. Mesec dana otkazni rok. Mada je bilo slucajeva samo kod MTS-a da prihvate i bez toga.
Kakav bre mesec dana otkazni rok???? Od datuma do kog si potpisao ugovor tog datuma kada istekne ugovorena obaveza tada sve prestaje iz potpisanog ugovora. Kakvi bre mesec dana otkazni rok

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Ovo je prethodni screenshot:

wk46Wa5.jpg





Ovo je screenshot od pre par minuta (nema nikakve bitne promene)
2gZSjgk.jpg







^ prvi quote je tvoj odgovor meni, a ovaj drugi (valjda) korisniku veljadj.

Mozes li mi prosto objasniti, onako kao kada bi objasnjavao d*bilu, kako bih mogao 100% da te razumem:

Kada kazes 'jacina signala' koju kolonu gledam? Power ili SNR ? I koji su 'dobri rasponi' (granice) za SNR kolonu a koji za Power kolonu? (na primeru za downstream i upstream)

Takodje si u komentaru na post korisnika veljadj rekao da mu je povratni signal slabiji i spomenu sledece:

"111db, tj 51db.. na 54db ili 114db ispadace ti modem".

Gledao sam njegov screenshot i nigde ne vidim brojke poput 111db ili 51db (kao ni 54 tj. 114). Da li mozes da mi objasnis kako si dosao do tih brojeva i 'gde' ?


Zanima me i da li treba da mi budu u funkciji sva 4 kanala za upstream (imam ugovor Super Par Plus, tj. na paket od 120/15 mbit/s). Pitam, da bih znao sta 'mora' biti ukljuceno da mi ne bi ovi iz supernove pricali da (npr.) 'ne treba ni da ti budu ukljuceni svi kanalai za upstream'.... isto kao sto su mi, kada su konacno dosli, rekli 'pa ne znamo zasto su nas uopste poslali, mi ne testiramo signal vec postavljamo kablove'. i na kraju kada su zatrazili da pogledaju kvalitet signala na ruteru rekli "pa dobri su ti signali". Trazili su da vide speedtest. Tu su (naravno) magicno proradile veze kada su dosli tog jutra (a prethodne veceri download bio 24/2 mb/s, sto me totalno iznerviralo pa samm zvao call centar). Nakon speed testa, pustio sam im test skidanje fajla sa nekoliko sajtova koji sluze za bas tu namenu (test speed). Majstori gledali, i vide svojim ocima da se download vuce na 4-5 MB/s (32-40mbit/s). Ja rekoh 'vidite svojim ocima sta se desava, da ne mislite da ja nesto zakeram'. I oni rekose 'vidimo, ali mi moramo da javimo sta je speedtest rekao, jer to svi gledaju, cak i kada bi ti dosli tehnicari za uredjajem da mere signal, isto bi gledali speedtest. Ja moram da napisem sefu da je speedtest bio 'solidan, tj. ok'. Nije tu pomoglo sto sam im nekoliko puta ponovio da su svojim ocima videli da je download katastrofalan. Samo su mi rekli 'znamo, videli smo, ali tako je kod svih, mi tu nista ne mozemo da uradimo, jedino da cimas nekog 'iznad nas'. Na moje pitanje 'pa koga vise da cimam i kojim putem', rekli su 'pa zovi call centar'. I tako.... sve u krug. Svi se prave mutavi, niko nije zaduzen... klasika u ovoj v*ko*ebini od drzave.

Elem, da li meni 'sleduju' sva 4 otkljucana 'upstream' kanala? Da li 'moraju' biti otkljucani? Pitam da me ne bi 'saplitali' odgovorima da 'to tako treba' i da 'mi ne treba vise od 2'?

Na kraju da napomenem da ruter ime cesto po nekoliko puta u 'random' vremenu da se 'slogira' ili resetuje i da mi 'online' lampica bude ili ugasena ili da 'treperi' tj. blinka.






Huh... TV trenutno ne gledam. Posto su 12. Novembra kada su majstori dosli da mi prikace supernovu, vec sutradan rano izjutra (oko 9 sati), ono nijhovo skymaster g*vno je uspelo da mi spali monitor preko HDMI kabla (dok je racunar i monitor bio ukljucen a STB u 'standby' rezimu). Majstori dosli, pitali 'sta da uzmemo iz auta', ja rekoh 'samo STB, ali mi je taj vas STB napravio problem i prilicnu stetu'. Odmah su pitali 'sto, jel crkao TV'. Ja rekoh nije tv, vec monitor. I oni kao 'pa da, propustio 220V preko HDMI kabla. Mi svaki dan menjamo po nekoliko uredjaja koji ljudima spale tv uredjaje'. Na moju konstantaciju da mi je savetovano da se zalim i trazim nadoknadu stete, samo su kratko rekli 'nema od toga nista'. Mislim...nisam ni ocekivao da bude 'nesto'. Samo sam ih dodatno pitao, pa jel postoji neki drugi STB uredjaj osim tog skymaster-a koji bi bio 'sigurniji'. Izbili ste mi 31K din za novi monitor, necu rizikovati da mi i njega spali taj STB'. Samo su rekli 'ne, to je ovaj koji firma ugradjuje, samo taj i ni jedan drugi. Svesni su problema ali nista se ne cini po tom pitanju, tako je kako je'.
To je bio ukratko kako se vodio razgovor dok su mi zamenili STB za nekih 5-10 minuta i otisli. Zato ja dok ne nabavim neki polovan TV (ili monitor) nemam nameru da kacim 27" 2K IPS monitor na ono malo jeftino g*vno od STB-a i rizikujem da mi ponovo spali monitor.

Elem da ti odgovorim: Sinoc sam kod caleta upao dok je gledao slagalicu. Nesto smo komentarisali (opisacu u sledecem pasusu sta), i na tv-u smo preko daljinskog nasli ispisanu jacinu singala i kvalitet. Ne drzi me za rec, ali prva stavka (mislim da je to jacina signala) je bila 46% a ona ispod nje (valjda kvalitet) je bila 100%.

Prica sa caletom je bila jer je primetio pre neku noc da se STB iz cista mira (iz standby rezima) sam od sebe ukljuci i pokrene neko... pretrazivanje ili sta vec (cale se slabije razume pa nije zapamtio tacnu rec). Nije mu jasno kako moze STB uredjaj samo od sebe da se upali i pokrene neke radnje ako je bio u standby rezimu. Meni je jasno da je i u standby rezimu uredjaj i dalje pod naponom, ali mi bas i nije jasno kako mogu da ga upale 'daljinski' preko koaksijalnog kabla. Razmisljao sam da to nije neko 'update-ovanje' koji ovi pokrecu 'daljinskim' putem, ali mi nije jasno da mogu da 'pobude' uredjaj iz standby rezima i da ga upale.

Da, da napomenem, ja nisam na optickom kablu, vec koaksijalnom. TV distributer koga je supernova kupila je bio 'Masko' tj. koliko sam razumeo partner 'Radisu Vektoru' jer mi je to i pisalo u prvih 10-ak dana koriscenja neta kada sam proveravao IP adresu na sajtu iplocation.net (od pre 2-3 nedelje pise sada Supernova). Znaci kabl, radius vektor.

Da ti odgovorim, Downstream channel je signal kako to tehnicari zovu "direktni" . To ti je dolaz signala sa mreze do tvog modema, i on moze da se koriguje indoor tapovima itd. U toj koloni sto si obelezio POWER i pise ti -0.9dBmV prvi kanal znaci da ti je signal skoro nazovimo na "Idealu" gde treba da bude. Cisco i uopsteno signal racunaju 60dB kao 0 dbmV na modemu. Sto znaci ako ti pise u tih 16 kanal recimo -5db, tebi modem radi sa parametrima od 55db tj (60-5=55) znaci 55db, ako ti pise bez minusa recimo broj 5, tebi modem radi sa 65db. SNR koji stoji pored POWER u downstream-u je kvalitet signala, on nebi trebalo da bude ispod 30db. Kod tebe je 40 db sto je potpuno ok. Na CBN modemima je taj SNR nesto manji, tipa 37db.

Ako me razumes?

E sad UPSTREAM...

Upstream se isto racuna 60db je 0dBmV, sto znaci ako tebi pise POWER 44db racunas plus onih 60db.. znaci to je 104db. Tvoji parametri su idealni.
Upstream kanali ne zavise od tehnicara na terenu koliko će biti, to radi neko na mnogo vecoj poziciji od njih, kanali se prosiruju po zauzecu kanala. Za prosirivanje kanala potrebna je dobra i koax mreza. Ako si i sam primetio kod nekoga su 2 Upstream kanala, a kod nekoga 3 upstream kanala a ima i sa 4 Upstream kanala. Sve zavisi do same mreze i zauzeca kanala.
Modem najbolje radi sa 35db (95db) do 45db(105 db) Power level, sto se tice upstream-a. Snr je tu bitniji nego u Downstreamu. ako je snr tu 20db onda ti ne mozes nista da otvoris a kamoli da nesto radis.
Tu opciju nemaju svi modemi. Da citaju SNR u povratnom smeru (Upstream-u).

Naravno ako imas neki problem sa internetom, probaj da meris brzinu ujutru , u podne i uvece. I slikaj to. Oni kroz sistem mogu da provere sta se desavalo u tom vremenskom periodu sa tvojim modemom.
Ako ti naprimer nemas brzinu preko dana u *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau* meri uvece posle 00h.. ako tada imas full brzinu, znaci neko opterecenje postoji negde. I to prijavis.

E sad famozni Sky master, na njemu nikada necete imati 100/100% kvalitet i signal.. znaci jednostavno takav je box. tipa 60db ulazi signal, on ce prijaviti kvalitet 100% a signal 51% ili manje.. znaci nikad na skyMaster nece biti 100%.. cak da mu dovedu 100db signal direktno sa pojacivaca on ce prikazivati 55%. Da vas to ne buni.

I da ne moze da se uporedi signal sa tv-a i signal na modemu. Jer su razlicite freq.

Ako te zanima jos nesto pisi u privatnoj poruci. :)
 
Welcome to Serbia....živeliiii..toliko......
 
Kakav bre mesec dana otkazni rok???? Od datuma do kog si potpisao ugovor tog datuma kada istekne ugovorena obaveza tada sve prestaje iz potpisanog ugovora. Kakvi bre mesec dana otkazni rok

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

O, da.
 
Evo kod mene stanje 120/15 čekam već 8 dana da me prebace na 150mb, šta mislite hoće li moći da izgura da radi stabilno
1.PNG
 
Druže prošle godine sam bio u poslovnici super nova a ne telekom srbija. Lepo izvadio telefon i rekao radnici ovako:Ovaj razgovor se snima u cilju tužbe protiv kompanije super nova a u cilju ne pistupanja ugovora. I pitam je kako se zove i dali ona kao radnik predstavlja kompaniju super nova..Ona odgovori sa da i da se zove Bojana. Ja joj kažem da mi ističe ugovor dana 22.03.2019 godine i da želim odmah raskid ugovora. Ona je nekog zvala i objasnila situaciju i da snimam ceo razgovor i sutra dan je sve bilo rešeno i ugovor raskinut. Toliko

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Da, operator može da ne zahteva 30 dana otkazni rok, tj. može odmah da raskine... I to je definisano u ugovoru.

Ali to ne menja činjenicu da ne znaš šta si potpisao.
 
Evo kod mene stanje 120/15 čekam već 8 dana da me prebace na 150mb, šta mislite hoće li moći da izgura da radi stabilno
Pogledajte prilog 292960

Sto se downstream-a tice da, imaces 150mb, ali sto se upstream-a tice tu je kriticno, modem ti radi na 1 kanalu u povratnom, sto bih rekao da najverovatnije nesto nije uredu. Najbolje proveri kod tvog nekog komsije koliko on ima kanala u Upstream-u. Nesto mi nelogicno da imaju samo 1 US kanal.

Kako ti inace radi net i tv, jel imas nekih problema?
 
@ mylo85 za pocetak restartuj modem/router, moguce da ce se pojaviti i ostali upstream kanali ?
 
Da ti odgovorim, Downstream channel je signal kako to tehnicari zovu "direktni" . To ti je dolaz signala sa mreze do tvog modema, i on moze da se koriguje indoor tapovima itd. U toj koloni sto si obelezio POWER i pise ti -0.9dBmV prvi kanal znaci da ti je signal skoro nazovimo na "Idealu" gde treba da bude. Cisco i uopsteno signal racunaju 60dB kao 0 dbmV na modemu. Sto znaci ako ti pise u tih 16 kanal recimo -5db, tebi modem radi sa parametrima od 55db tj (60-5=55) znaci 55db, ako ti pise bez minusa recimo broj 5, tebi modem radi sa 65db. SNR koji stoji pored POWER u downstream-u je kvalitet signala, on nebi trebalo da bude ispod 30db. Kod tebe je 40 db sto je potpuno ok. Na CBN modemima je taj SNR nesto manji, tipa 37db.

Ako me razumes?

E sad UPSTREAM...

Upstream se isto racuna 60db je 0dBmV, sto znaci ako tebi pise POWER 44db racunas plus onih 60db.. znaci to je 104db. Tvoji parametri su idealni.
Upstream kanali ne zavise od tehnicara na terenu koliko će biti, to radi neko na mnogo vecoj poziciji od njih, kanali se prosiruju po zauzecu kanala. Za prosirivanje kanala potrebna je dobra i koax mreza. Ako si i sam primetio kod nekoga su 2 Upstream kanala, a kod nekoga 3 upstream kanala a ima i sa 4 Upstream kanala. Sve zavisi do same mreze i zauzeca kanala.
Modem najbolje radi sa 35db (95db) do 45db(105 db) Power level, sto se tice upstream-a. Snr je tu bitniji nego u Downstreamu. ako je snr tu 20db onda ti ne mozes nista da otvoris a kamoli da nesto radis.
Tu opciju nemaju svi modemi. Da citaju SNR u povratnom smeru (Upstream-u).

Naravno ako imas neki problem sa internetom, probaj da meris brzinu ujutru , u podne i uvece. I slikaj to. Oni kroz sistem mogu da provere sta se desavalo u tom vremenskom periodu sa tvojim modemom.
Ako ti naprimer nemas brzinu preko dana u *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau* meri uvece posle 00h.. ako tada imas full brzinu, znaci neko opterecenje postoji negde. I to prijavis.

E sad famozni Sky master, na njemu nikada necete imati 100/100% kvalitet i signal.. znaci jednostavno takav je box. tipa 60db ulazi signal, on ce prijaviti kvalitet 100% a signal 51% ili manje.. znaci nikad na skyMaster nece biti 100%.. cak da mu dovedu 100db signal direktno sa pojacivaca on ce prikazivati 55%. Da vas to ne buni.

I da ne moze da se uporedi signal sa tv-a i signal na modemu. Jer su razlicite freq.

Ako te zanima jos nesto pisi u privatnoj poruci. :)

Svaka čast na objašnjenju,mnogo stvari je sada jasnije....
 
Sto se downstream-a tice da, imaces 150mb, ali sto se upstream-a tice tu je kriticno, modem ti radi na 1 kanalu u povratnom, sto bih rekao da najverovatnije nesto nije uredu. Najbolje proveri kod tvog nekog komsije koliko on ima kanala u Upstream-u. Nesto mi nelogicno da imaju samo 1 US kanal.

Kako ti inace radi net i tv, jel imas nekih problema?

Apsolutno nikakvih u radu, ping je oko 6ms 119/15, i uploadujem često u mega cloud i onedrive ide 1.5 MB/S upload... nema pada u brzini, ništa sve radi fantastično...

10481296697.png
 
Poslednja izmena:
Apsolutno nikakvih u radu, ping je oko 6ms 119/15, i uploadujem često u mega cloud i onedrive ide 1.5 MB/S upload... nema pada u brzini, ništa sve radi fantastično...

Znam zasto imas 1 kanal u Upstream-u.. kod tebe je 1 kanal u povratnom smeru na 6.4mhz sirine, sto je isto kao da imas 2 kanala samo na 3.2mhz... to se vidi po symbol rate.. kod nekoga su 2 kanala na 3.2mhz to jest 2560ksym/sec po kanalu. A kod tebe je 1 kanal na 5120ksym/sec. Znaci 2 u 1. Radice ti bez problema.
 
Znam zasto imas 1 kanal u Upstream-u.. kod tebe je 1 kanal u povratnom smeru na 6.4mhz sirine, sto je isto kao da imas 2 kanala samo na 3.2mhz... to se vidi po symbol rate.. kod nekoga su 2 kanala na 3.2mhz to jest 2560ksym/sec po kanalu. A kod tebe je 1 kanal na 5120ksym/sec. Znaci 2 u 1. Radice ti bez problema.

Super, hvala na odgovoru!
 
Mi cemo ovde bolje nauciti i izuciti njihovu mrezu i parametre nego ovi u 'call centru' koji znaju samo da kazu 'jeste restartovali ruter' :)

Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
 
Mi cemo ovde bolje nauciti i izuciti njihovu mrezu i parametre nego ovi u 'call centru' koji znaju samo da kazu 'jeste restartovali ruter' :)

Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
Meni majstori rekli da kol centar, samo im napravi skandal drugo ništa... I da je bolje preko društvenih mreža da ih kontaktiramo, jer rade mlađi koji se bolje razumeju. To ja dobio za odgovor.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Stigao, prvi sam korisnik ovog novog u centru [emoji4] imaju neki problem na novom beogradu prilikom aktivacije uređaja. Sve gotovo za 5 minuta
537fef4c970e5520fde13f4716c9d438.jpg
434e5e107300bc510986da2026de68fa.jpg
28053d7464743756aa9a328375a0f545.jpg
6b2e384396e811595420e77a6f9b5448.jpg
fee313ad819ca9a1fdf3e63c1ed152a5.jpg
ae634d93ea105e34ba67fbbf68d12843.jpg
59102f9ac139adc49c96198042e09527.jpg
ab85fd605a560f53dea041131147e84a.jpg
52d30f09d5b012e6a83f0eecc89fc173.jpg


Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Sad me zovu na fiksni iz Supernove.
Dobijate 6 meseci gratis, duplo brzi internet, novi kanali, vise hd kanala ALI posle tih 6 meseci placam 3300 din umesto 2600 koliko sad placam.
Kazem ja videcu u sa ljudima u Supernova poslovnici u mom mestu ukoliko se odlucim na to, nasta mi oni odgovaraju da u tom slucaju dobijam 3 meseca gratis. Zasto bih preko telefona dobio 6 meseci a u poslovnici 3 meseca gratis? Valjda ta poslovnica predstavlja istu firmu.
Verujem da se vecina ljudi ne odlucuje na tako nesto na prečac, preko telefona.


Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Jednostavno je. Radnici na šalteru po filijalama nemaju ovlašćenja da daju bolje ponude od standardne (one sa sajta). Mogu da proslede kontakt korisnika nadležnoj službi, koja će napraviti "analizu" korisnika i pozvati ga s ponudom za produženje ugovora. Svaki operator ima neku vrstu marketing službe koja se time bavi i to su ti koji zivkaju telefonom. Neke firme imaju stalnu službu, neke angažuju operatere van stalnog radnog odnosa (po projektu) koji zivkaju korisnike i predlažu nove ponude za potpisivanje novog ugovora. Operateri imaju periodične targete i motivisani su da nagrabe što više novih ugovora, od toga im neretko zavisi plata/honorar. Radnik na šalteru je "skretničar", raspoređuje dokumentaciju, prima žalbe, prosleđuje ugovore i predstavlja standardne ponude, bez mnogo kreativnosti. Moj savet je da se ponude traže putem društvenih mreža jer se u tom slučaju prosledi kontakt i marketing služba zove korisnika s istom ili boljom ponudom od standardne. Moraju i korisnici da znaju da pregovaraju ako hoće popuste.
Jeste off (sorry) ali dobar primer je moja obnova ugovora u Telenoru. U poslovnici me je radnik oduvao i samo što se nije nasmejao na moj zahtev da dobijem 50% na pretplatu (može samo do 30%). Međutim, društvene mreže, poruka, prosleđivanje slučaja nadležnoj službi, ugodan razgovor s operaterkom, i 50%. Prosto harmonija...;)
 
Prvi utisci slika neuporedivo bolja. Meni se barem čini da mi je sada bolja nego direktno preko tv-a kada gledam. Daljinski je bolji od prethodnog normalno dugmići rade

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
@Muki.Beograd....častiš pivo.....šta sam ti rekao, bio sam u pravu, mrzelo je majstora da radi pa te otkačio pričom da ne može na AV-comu....etoooo, moooože....u svakom slučaju srećno sa novim boxom i hvala na fenomenalnim detaljnim fotografijama
 
@Muki.Beograd....častiš pivo.....šta sam ti rekao, bio sam u pravu, mrzelo je majstora da radi pa te otkačio pričom da ne može na AV-comu....etoooo, moooože....u svakom slučaju srećno sa novim boxom i hvala na fenomenalnim detaljnim fotografijama
Hteo da mi ćapi karticu, reko momak to ne dolazi u obzir, imam 2 tv-a samo i ovaj dolazi kao 3 i plus tv po tvom, reko sve sam se raspitao pre svega ovog.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Hahaha....znao sam za jadac za karticu....zato sam ti i nekoliko puta napisao da ne daš karticu nikako.....tako je meni hteo da je uzme (kad sam dobio stare ott boxove) ali nije znao kod koga dolazi....:)
 
Poslednja izmena:
Hteo da mi ćapi karticu, reko momak to ne dolazi u obzir, imam 2 tv-a samo i ovaj dolazi kao 3 i plus tv po tvom, reko sve sam se raspitao pre svega ovog.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока

Svaka čast na slikama! :D
Da li ti nije problem da slikaš donju stranu uređaja ili napišeš ko je proizvođač i koji je model tog MOVE uređaja?
Znači sada ti je koliko razumem iz tvog posta od uređaja ostao jedan CAM modul sa karticom, jedan običan stb i taj MOVE stb, ako ne grešim?
 
Poslednja izmena:
Svaka čast na slikama! :D
Da li ti nije problem da slikaš donju stranu uređaja ili napišeš ko je proizvođač i koji je model tog MOVE uređaja?
Znači sada ti je koliko razumem iz tvog posta od uređaja ostao jedan CAM modul sa karticom, jedan stb i taj MOVE stb, ako ne grešim?
Nisi razumeo imao, ja u kući imam 2 televizora, samim tim i 2CI modula i imam tv po tvom. Sada kada je došao da promeni stari uređaj za novi hteo je da uzme 1 CI modul. Tako da nije uzeo ništa, da sam imao 3 CI modula onda je mogao uzeti jer se ovaj novi računa kao kao kartica i uređaj za tv po tvom jer ima integrisan valjda CI modul

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno