Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nema opciju za gasenje i paljenje tv na upravljacu. A za kanale koliko vidim nema.

Sent from my SM-N985F using Tapatalk

Probaj da ubaciš nekoliko kanala u omiljene. Uđi posle u stavku omiljeni kanali i vidi da li ima opcija da se premešta pozicija na tim kanalima koje si ubacio u omiljene
 
Evo kako je kod mene kad su napokon juce otklonili kvar, sad su opet nesto podesavali i nazvali me da vide da li je sad sve u redu. Sad je 119mb / 15mb

Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
392dd2b2872583553c7e9f983931b42d.jpg
 
Ja nemam tu opciju, tj moj ne reaguje a ne vidim nacin da povezem
c8917c1970499ceb07adabfcab43e5c9.jpg


Sent from my SM-N985F using Tapatalk
Nema opcije uključi tv i stb kad krene slika probaj tada da menjaš sa daljinskim od tv. Kod mene može

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Evo kako je kod mene kad su napokon juce otklonili kvar, sad su opet nesto podesavali i nazvali me da vide da li je sad sve u redu. Sad je 119mb / 15mb

Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
392dd2b2872583553c7e9f983931b42d.jpg

Kod tebe su ok parametri,kod mene je prejak signal kako je Fajtlord napisao..Prvi sam do pojačivača...
 
To sa HDMI CEC funkcijom donekle rešava problem, mene iskreno zanima da li na daljinskom konkretno može da se ukuca kod i onda se pali, gasi, pojačava ton i bira izvor na TV-u preko daljinskog od stb-a.
Zar je moguće da i o tome nisu razmišljali kada su uopšte uzimali taj hibridni uređaj i da nekome nije palo na pamet da se zapita da je i ta opcija potrebna korisnicima.
Stari OTT uređaj, SkyMaster pa i mts-ov IPTV stb svi oni imaju tu opciju na daljincu... :trust:

@alczaty ako ti nije problem slikaj daljinac od MOVE stb-a ponovo u nekoj boljoj rezoluciji (a ne od TV-a)?
Pozz.
 
Poslednja izmena:
Znam da je slika daljinskog već postavljena ali je u totalno minimalnoj rezoluciji, pa zato molim nekoga ako može da postavi i uređaj i daljinski u nekoj boljoj rez... posebno gde se vidi koji je brend i oznaka uređaja.
Hvala. :)
 
@rammedenas Zar to nije daljinski od TVa? Piše Philips

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Ne moze ni Eon daljinac da se upari sa nekim tv-om a napredniji je mnogo. U stvari valjda moze samo sa Samsungom. Ppstojala je kerefeka koja je mogla da se uradi sa Kaon Eon boxom ali sad ne moze.
Ima li negde upitstvo za Skymaster daljinac kako da se poveze sa nekim televizorom?
 
Neznam što sad tolika gungula oko daljinca kad već može da se upari daljinac od tv sa stb i sve rafi apsoluto isto kao daljinac od stb. Što je sad bitno koji dalhinac je u pitanju?

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Neznam što sad tolika gungula oko daljinca kad već može da se upari daljinac od tv sa stb i sve rafi apsoluto isto kao daljinac od stb. Što je sad bitno koji dalhinac je u pitanju?

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Ček daljinac od STBa može da se upari. Ljudi pričaju o daljinskom od Move uređaja ili grešim?

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Ovo je prethodni screenshot:

wk46Wa5.jpg





Ovo je screenshot od pre par minuta (nema nikakve bitne promene)
2gZSjgk.jpg



Nema veze tv sa netom, rade na razlicitim freq.
Bolje je 256qam, to ti je samo za Downstream ili ti download, a 64qam je max za Upstream. Upstream ne radi na vise od 64qam-a da vas ne buni. Nego kod tebe ima samo 2 kanala u povratnom smeru pustena, nema 4 kanala.

Bas naprotiv, ti imas mnogo jaci signal koji isto zna da pravi problem, a povratni ti je slabiji.. 111db, tj 51db.. na 54db ili 114db ispadace ti modem.. najbolje je od -5 do +5db u Downstream-u, i Upstream od 35 do 40db...

^ prvi quote je tvoj odgovor meni, a ovaj drugi (valjda) korisniku veljadj.

Mozes li mi prosto objasniti, onako kao kada bi objasnjavao d*bilu, kako bih mogao 100% da te razumem:

Kada kazes 'jacina signala' koju kolonu gledam? Power ili SNR ? I koji su 'dobri rasponi' (granice) za SNR kolonu a koji za Power kolonu? (na primeru za downstream i upstream)

Takodje si u komentaru na post korisnika veljadj rekao da mu je povratni signal slabiji i spomenu sledece:

"111db, tj 51db.. na 54db ili 114db ispadace ti modem".

Gledao sam njegov screenshot i nigde ne vidim brojke poput 111db ili 51db (kao ni 54 tj. 114). Da li mozes da mi objasnis kako si dosao do tih brojeva i 'gde' ?


Zanima me i da li treba da mi budu u funkciji sva 4 kanala za upstream (imam ugovor Super Par Plus, tj. na paket od 120/15 mbit/s). Pitam, da bih znao sta 'mora' biti ukljuceno da mi ne bi ovi iz supernove pricali da (npr.) 'ne treba ni da ti budu ukljuceni svi kanalai za upstream'.... isto kao sto su mi, kada su konacno dosli, rekli 'pa ne znamo zasto su nas uopste poslali, mi ne testiramo signal vec postavljamo kablove'. i na kraju kada su zatrazili da pogledaju kvalitet signala na ruteru rekli "pa dobri su ti signali". Trazili su da vide speedtest. Tu su (naravno) magicno proradile veze kada su dosli tog jutra (a prethodne veceri download bio 24/2 mb/s, sto me totalno iznerviralo pa samm zvao call centar). Nakon speed testa, pustio sam im test skidanje fajla sa nekoliko sajtova koji sluze za bas tu namenu (test speed). Majstori gledali, i vide svojim ocima da se download vuce na 4-5 MB/s (32-40mbit/s). Ja rekoh 'vidite svojim ocima sta se desava, da ne mislite da ja nesto zakeram'. I oni rekose 'vidimo, ali mi moramo da javimo sta je speedtest rekao, jer to svi gledaju, cak i kada bi ti dosli tehnicari za uredjajem da mere signal, isto bi gledali speedtest. Ja moram da napisem sefu da je speedtest bio 'solidan, tj. ok'. Nije tu pomoglo sto sam im nekoliko puta ponovio da su svojim ocima videli da je download katastrofalan. Samo su mi rekli 'znamo, videli smo, ali tako je kod svih, mi tu nista ne mozemo da uradimo, jedino da cimas nekog 'iznad nas'. Na moje pitanje 'pa koga vise da cimam i kojim putem', rekli su 'pa zovi call centar'. I tako.... sve u krug. Svi se prave mutavi, niko nije zaduzen... klasika u ovoj v*ko*ebini od drzave.

Elem, da li meni 'sleduju' sva 4 otkljucana 'upstream' kanala? Da li 'moraju' biti otkljucani? Pitam da me ne bi 'saplitali' odgovorima da 'to tako treba' i da 'mi ne treba vise od 2'?

Na kraju da napomenem da ruter ime cesto po nekoliko puta u 'random' vremenu da se 'slogira' ili resetuje i da mi 'online' lampica bude ili ugasena ili da 'treperi' tj. blinka.



Tebi je linija u katastrofalnom stanju.Kod mene posle intervencije majstora od juče izgleda ovako:
Pogledajte prilog 292940

Pogledaj nivo i kvalitet signala na TV-u.
Jačina signala mi je 91% a kvalitet 100%.


Huh... TV trenutno ne gledam. Posto su 12. Novembra kada su majstori dosli da mi prikace supernovu, vec sutradan rano izjutra (oko 9 sati), ono nijhovo skymaster g*vno je uspelo da mi spali monitor preko HDMI kabla (dok je racunar i monitor bio ukljucen a STB u 'standby' rezimu). Majstori dosli, pitali 'sta da uzmemo iz auta', ja rekoh 'samo STB, ali mi je taj vas STB napravio problem i prilicnu stetu'. Odmah su pitali 'sto, jel crkao TV'. Ja rekoh nije tv, vec monitor. I oni kao 'pa da, propustio 220V preko HDMI kabla. Mi svaki dan menjamo po nekoliko uredjaja koji ljudima spale tv uredjaje'. Na moju konstantaciju da mi je savetovano da se zalim i trazim nadoknadu stete, samo su kratko rekli 'nema od toga nista'. Mislim...nisam ni ocekivao da bude 'nesto'. Samo sam ih dodatno pitao, pa jel postoji neki drugi STB uredjaj osim tog skymaster-a koji bi bio 'sigurniji'. Izbili ste mi 31K din za novi monitor, necu rizikovati da mi i njega spali taj STB'. Samo su rekli 'ne, to je ovaj koji firma ugradjuje, samo taj i ni jedan drugi. Svesni su problema ali nista se ne cini po tom pitanju, tako je kako je'.
To je bio ukratko kako se vodio razgovor dok su mi zamenili STB za nekih 5-10 minuta i otisli. Zato ja dok ne nabavim neki polovan TV (ili monitor) nemam nameru da kacim 27" 2K IPS monitor na ono malo jeftino g*vno od STB-a i rizikujem da mi ponovo spali monitor.

Elem da ti odgovorim: Sinoc sam kod caleta upao dok je gledao slagalicu. Nesto smo komentarisali (opisacu u sledecem pasusu sta), i na tv-u smo preko daljinskog nasli ispisanu jacinu singala i kvalitet. Ne drzi me za rec, ali prva stavka (mislim da je to jacina signala) je bila 46% a ona ispod nje (valjda kvalitet) je bila 100%.

Prica sa caletom je bila jer je primetio pre neku noc da se STB iz cista mira (iz standby rezima) sam od sebe ukljuci i pokrene neko... pretrazivanje ili sta vec (cale se slabije razume pa nije zapamtio tacnu rec). Nije mu jasno kako moze STB uredjaj samo od sebe da se upali i pokrene neke radnje ako je bio u standby rezimu. Meni je jasno da je i u standby rezimu uredjaj i dalje pod naponom, ali mi bas i nije jasno kako mogu da ga upale 'daljinski' preko koaksijalnog kabla. Razmisljao sam da to nije neko 'update-ovanje' koji ovi pokrecu 'daljinskim' putem, ali mi nije jasno da mogu da 'pobude' uredjaj iz standby rezima i da ga upale.

Da, da napomenem, ja nisam na optickom kablu, vec koaksijalnom. TV distributer koga je supernova kupila je bio 'Masko' tj. koliko sam razumeo partner 'Radisu Vektoru' jer mi je to i pisalo u prvih 10-ak dana koriscenja neta kada sam proveravao IP adresu na sajtu iplocation.net (od pre 2-3 nedelje pise sada Supernova). Znaci kabl, radius vektor.
 
Poslednja izmena:
Ček daljinac od STBa može da se upari. Ljudi pričaju o daljinskom od Move uređaja ili grešim?

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
Brate jel čitaš šta sam napisao???? Daljinac od tv može da se upari sa stb i ima sve funkcije kao i daljinac od stb. Znači sve može preko jednog dalhinca od tv

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Brate jel čitaš šta sam napisao???? Daljinac od tv može da se upari sa stb i ima sve funkcije kao i daljinac od stb. Znači sve može preko jednog dalhinca od tv

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Pa da ali oni ne pričaju o tom daljinskom.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
@twister

Obrisi poruke pun ti je inbox, nece da ti posalje, ispisao sam ti ono sto te zanimalo.

Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
 
Pali se u toku noći da uradi scan programa ili update EPG, ovo skeniranje programa može da se isključi

J

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
@twister

Obrisi poruke pun ti je inbox, nece da ti posalje, ispisao sam ti ono sto te zanimalo.
Izvini. Evo napravio sam mesta za 2 nove poruke, pa probaj da sada posaljes.


Pali se u toku noći da uradi scan programa ili update EPG, ovo skeniranje programa može da se isključi

Quote dela mog posta na koji odgovaras ti bas nije uspeo :) ...ali razumem na koji deo se odnosi.

Ok, znaci sam uredjaj se pali sam od sebe da odradi update EPG-a? (bez icije 'daljinske' pomoci oko tog paljenja?)
 
Poslednja izmena:
Da, ma quote ispao mnogo veliki [emoji2960][emoji2960][emoji2960],


Sam skenira

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Moj stb se pali i ažurira svake noći od 02:00 do 02:15.
3ffabf572c1460b4cff12dd5ad8e9c5d.jpg
 
@jaksa007: Ok, hvala na odgovoru.

@Mr_Cojko: Takodje, hvala na odgovoru.




Druga stvar (ovo je offtopic, pa se izvinjavam):

Ja sam pre supernove imao ADSL (6 godina kod mts-a, tj. telekoma, tj. 3x2god ugovor). Ugovor za ADSL je isticao 19. novembra. Kada smo bili 12. oktobra u mts poslovnici da 'uzmemo' Super Par plus paket kod supernove, rekao sam da imam ADSL i da cu ga zadrzati do kraja dok proverim kvalitet kablovskog neta od Supernove u odnosu na ADSL. Rekli su mi da samo dodjem 4-5 dana pre isteka ADSL ugovora da javim da necu vise produzavati ugovor.

Meni je ugovor isticao 19. Novembra. U poslovnicu sam otisao 10. Novembra. Sa sobom sam poneo kompletan uredjaj sa sve kablovima i kutijom da ga razduzim. Ona **rka u poslovnici mi je rekla da uredjaj ne mogu tada (10. novembra) da razudzim, vec mora da se pokrene procedura za 'raskid ugovora' koja traje do mesec dana'. Na moju konstantaciju da ja ne raskidam ugovor vec mi ugovor istice 19. Novembra (u tom momentu, za 9 dana) i ne zelim vise da ga produzim, ona je rekla 'da, znam ali to je procedura'. Na to sam ja pitao 'I dobro, kada treba da donesem uredjaj?', rekla je u roku od mesec dana ce vas neko kontaktirati'. Rekoh 'nemoj da me kontaktiraju posle 19. Novembra pa da mi se zaracunava dodatni mesec da moram da placam', a ona ce 'Pa, ja to ne znam. Obicno zovu za 3-4 dana. ' I tako, NARAVNO niko ne zove za ta '3-4 dana'.
19. Novembra ja zovem mts call centar. Prebacivali su me sa operatera na operatera dok konacno nisam stigao da 4. operatera koji je 'za to zaduzen'. Objasnim mu situaciju, kazem da sam dolazio u poslovnicu jos 10. Novembra ...sve ovo sto sam gore napisao. Kaze on 'Evo, napisao sam da vas po urgentnom postupku zovu sto pre da razduzite uredjaj. Zvace vas uskoro'. Ja pitam...'kada je to 'uskoro' posto je danas 19. Novembar tj. 'danas' mi istice ugovor' Na to ce tip 'pa stvarno ne znam, ali sigurno vrlo uskoro'. Evo 'uskoro' nikako da stigne' Danas je 25. Novembar, i NIKO ne jbe 5% nista.

Ovom telekomu (mts/supernova) samo bager moze da pomogne, pa onda polako da se gradi od nule, posto su temelji toliko truli da se sve raspada.
 
Poslednja izmena:
To je standardna procedura kod svih operatera. Tebi je ugovorna obaveza istekla 19 novembra, a zahtev za raskid ugovora trebao si da podneseš 30 dana ranije.
Zakonski rok za realizaciju raskida ugovora je 30 dana od dana podnošenja zahteva.
 
Poslednja izmena:
Sad me zovu na fiksni iz Supernove.
Dobijate 6 meseci gratis, duplo brzi internet, novi kanali, vise hd kanala ALI posle tih 6 meseci placam 3300 din umesto 2600 koliko sad placam.
Kazem ja videcu u sa ljudima u Supernova poslovnici u mom mestu ukoliko se odlucim na to, nasta mi oni odgovaraju da u tom slucaju dobijam 3 meseca gratis. Zasto bih preko telefona dobio 6 meseci a u poslovnici 3 meseca gratis? Valjda ta poslovnica predstavlja istu firmu.
Verujem da se vecina ljudi ne odlucuje na tako nesto na prečac, preko telefona.


Послато са MI 9 помоћу Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno