Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

I ja sam presao sa sbb na mts optiku box 4, proslog septembra, obecano mi 8 meseci po din, u ugovoru je stajalo 6m, naravno sedmi mesec naplacen regularno kao i osmi i svaki naredni posle toga. Prevaranti. Ja sam bio na brodu i nisam mogao da se svadjam sa njima, sad mi deluje kasno za to

Ugovor je na majku...

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
 
U Lazarevcu samo mogu mts i supernova.Sbb nema infrastrukturu ali bi tv isao preko tanjira total a internet i fiksni preko adsl linije.
 
Kod mog oca u firmi bili prodavci usluga iz MTS-a i nudili svim zaposlenim koji potpisu ugovor na 24 meseca 14 meseci za dinar. On pitao prodavca da li se moze BOX paket prebaciti na njega i da ostvari tu promociju koju su mu ponudili u firmi, prodavac rekao da moze i da ce biti reseno, a Beograd rekao da ne moze jer se promenom vlasnika nista ne dobija posto fiksni broj koristi vec njihovu uslugu i da to vazi samo za nove korisnike.
Znaci muljaza zesca.
Mislim da cu im sad poslati mail pa cu videti sta kazu jer od cekanja nema nista.

U razgovoru od pre nekih 15ak dana sa komercijalistom Mts-a sam saznao da radnicima Mupa daju 14m po 1 rsd a mogu takvu ponudu dobiti svi ostali ali pod uslovom da uzmu ,,jace'' pakete ali i to kao samo za odabrane, ne mogu bas svi.
 
imam u ulazu sprovedenu optiku Mts..je li komplikovano i koliko traje uvodjenje u stan?? jer kod nas u R Srpskoj to ide po fazama..te uvodjenje kabla, te splajsovanje uticnice, te povezivanje sa modemom

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk
 
Evo odgor od gospode iz telekoma srbije za obnovu ugovora za Box4 crveni paket i jos dva broja postpejd omorika 1.Samo za box obnovu sam trazio 8meseci a obnovu sva tri ugovora sam trazio za box4 crveni 10meseci a za ova dva broja nisam trazio benefit vec sam uracunao u box4 crveni i oni se prave blesavi kao da je neko primoran da koristi njihove usluge Poštovani,



Zahvaljujemo se na vremenu koje ste izdvojili da nam se obratite.


Proverom podataka smo ustanovili da ste već bili kontaktirani i obavešteni o ponudi za obnovu ugovora uz dodelu benefita na Vašem Box paketu. Žao nam je što smatrate da ponuđeni uslovi nisu odgovarajući za Vas. Iznetu ponudu nažalost nismo u mogućnosti da promenimo.

Ukoliko se eventualno predomislite, možete nam se naknadno obratiti ovim putem, ili možete posetiti poslovnicu kako biste zaključili ugovor po uslovima koji su Vam prezentovani telefonskim putem. Zahvaljujemo na razumevanju.


Ako imate bilo kakvih pitanja ili su Vam potrebne dodatne informacije, molimo Vas da nas kontaktirate.
 
imam u ulazu sprovedenu optiku Mts..je li komplikovano i koliko traje uvodjenje u stan?? jer kod nas u R Srpskoj to ide po fazama..te uvodjenje kabla, te splajsovanje uticnice, te povezivanje sa modemom

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk

Ako je neko već uveo od komšija 2h traje max.
 
kako ima veze s komsijama?? uvelo je vise njih

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk
 
Ima, jer ako si prvi kao ja koji uvodi u zgradi trajaće i duže. :D

Pošto je zgrada zvanično na optici u sistemu mts-a ali kad dodju ljudi pa ustanove da u ormanu nema par delova pa dok to odrade traje i duže dok se sve poveže.

Ti nećeš imati tih problema, 2h.
 
Racunaj 1.5 do 2 sata za uvodjenje. Zavisi od mnogo faktora. Koliko kablova moraju da provlace, dal buse gomilu rupa, udaljenost uredjaja od onta i sl. A naravno zavisi i ko radi instalaciju. Da li je neko priucen ili iskusan :)
 
Ovaj odgovor MTSa koji je dobio korisnik je zapravo odgovor na jedno moje drugo pitanje. Telekom je krenuo u veoma agresivnu kampanju, što preko MTSa i boxa, što preko Supernove, i baš sam se pitao kako će finansijski moći da izdrže period od 12 meseci sa značajno smanjenim prihodima. Očigledno su akcijske cene uzele maha i oni su uočili da to neće više tako ići i rešili su da preseku. Ko je dobio dobio, ali mislim da će bilo ko od postojećih korisnika moći da izvuče i 6 meseci po dinar, eventualno uz prelazak na jači psket. Sa druge strane nema reakcije SBBa u smislu kontra ponude i ne znam kako će oni izgurati 24 meseca sa smanjenim prihodima ako korisnici odu u MTS. E a kad stigne za dve godine produženje onda smo mi, kao korisnici, nagrabusili.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Za dve godine, kad stigne vreme za produženje ili bolje reći kada istekne ova ugovorna obaveza, ako vidim da hoće da me očerupaju do te mere koju pominješ odoh ja ponovo kod SBB ili bilo kog drugog koji bude nudio bolje uslove, na isti način kao što sam i sada migrirao iz SBB u mts...
 
Ne zaboravi da Telekom placamo svi mi kroz porez, tako da se ja ne bih brinuo zbog agresivne politike i kako ce da preguraju. ;)

@Martin Tako i ja razmisljam, cekao sam dve godine da dozvole SBBu da dodje u kraj, bio kod njih 5 godina, sada malo opet u MTS pa posle SBB i tako u krug :D
 
Poslednja izmena:
Da li će postojati SBB za dve godine? Ako bude Telekom imao monopol ima uši da nam zavrću.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Toliki monopol neće dozvoliti nikom, bar ne javno, ako ni zbog čega dugog ono makar zbog privida.

Btw SBB sam seče granu na kojoj sede i ako nastave ovako da rade i zaslužuju da ih ne bude - a ja ih svakako neću žaliti.
 
Nezaboravite da telekom ima pomoc od drzave i sve je receno.Dali radnici EPS- imaju neki benefit veci kao MUP.Bilo je ovih dana dosta pompe oko toga ali niko meni nije ponudio 12meseci po 1din sto se pisalo u novinama.Da je standard kod nas bolji nebi se ovoliko cimali oko benefita.
 
Toliki monopol neće dozvoliti nikom, bar ne javno, ako ni zbog čega dugog ono makar zbog privida.

Btw SBB sam seče granu na kojoj sede i ako nastave ovako da rade i zaslužuju da ih ne bude - a ja ih svakako neću žaliti.
Monopolski položaj sam po sebi nije zabranjen ali zloupotreba jeste. Tako oni mogu komotno da zadrže i sadašnje cene a da prilikom obnove ne dobijemo ni mesec gratis. Slažem se u pogledu SBBa.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Kad prođe tih 24 meseci ja mogu da obnovim ili bolje reći produžim ugovornu obavezu samo u slučaju neke dobre ponude - ako ne nema ili ostajem uz ove uslove ili adios, odoh tamo gde mi ponude bolje uslove.
 
Ja sam 10ak godina bio na SBB-u. Imao minimalni ugovor za tv tj onaj od 12m. Iz raznih razloga nisam hteo da potpisujem novi tj da obnavljam postojeci uz ugovornu obavezu. Jedan od razloga (ne i najbitniji) za to je: necu da se obavezujem zato sto cekam neku povoljnu ponudu za tv i net pa onda to uzimam.
Iz ove perspektive smatram da sam debelo pogresio.
Ovo je Srbija.
Uzmi SAD i ODMAH to sto je ti u datom momentu najbolje! Bilo kakvo planiranje u fazonu sta ce biti za 2 god je suludo po meni.

PS. podneo zahtev za raskid ugovorne obaveze u SBB-u pre nekih 20ak dana. U poslovnici me nisu ni pitali zasto niti nudili nesto da ostanem. Bilo mi malo cudno ali rekoh sebi verovatno ce zvati na telefon pa ponuditi nesto. Niko nije zvao.
Ocigledno da ih nije briga i da im je odlazak korisnika sasvim normalna stvar i da im to ne pravi neki veci problem jer ocigledno da imju priliv novih.
 
Poslednja izmena:
Nezaboravite da telekom ima pomoc od drzave...

Telekom nema nikakve pomoći od države, čak šta više - u prethodnih nekoliko godina je postao prezadužen.
Informišite se malo! ;)
Jedini način da opstanu je da "osvoje" još veće tržište što upravo i rade i dokle god im je usluga zaista onakva kakvom je nude na papiru - dobro po nas.
Da me ne shvatite pogrešno: ja sam do skoro muku mučio sa ADSL linijom pa se eto neko setio da dok ne dođe optika (koja dolazi već ~3 godine) da ponude hibridni internet. Na žalbe reaguju sporo ali ih uvažavaju. Itd dok sa SBB-om (pa i Supernovom) možeš da se slikaš kad ti nešto ne radi (kako treba).
 
@SuperStarr I Supernova je Telekom. A to za slikanje veoma zavisi od infrastrukture na lokaciji i individualnog iskustva korisnika. Naravno da će se na internetu naći komentari nezadovoljnih korisnika jer su nezadovoljni, dok oni koji su zadovoljni i kojih je daleko više ne komentarišu jer ih boli uvo pošto njima sve radi kako treba.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Na žalbe reaguju sporo ali ih uvažavaju. Itd dok sa SBB-om (pa i Supernovom) možeš da se slikaš kad ti nešto ne radi (kako treba).

Apsolutno netačno. Od 2014. godine sam dva puta imao manje probleme sa uslugom SBB ali su reagovali i poslali lice koje će to otkloniti u narednih, u vr' glave par sati.

SBB ima drugih nedostataka i problema ali reakcija na pozive i otklanjanje nedostataka, bar prema mom iskustvu nije jedan od njih.
 
Apsolutno netačno...

Hah, ja baš suprotna iskustva imam i to baš na Voždovcu...
Čim nešto za$eru u smislu da više korisnika ima problema sa uslugama, odma puste automat na broj za žalbe kako se dogodio veliki problem/havarija i kako njihovi tehničari to već uveliko rešavaju... i onda to traje satima, ako uopšte reše to u istom danu.
O žalbama - u smislu da ti makar umanje račun za taj period kada nisu ispoštovali ugovor - nema ništa.
^ "My 2 cents..."
 
Telekom nema nikakve pomoći od države, čak šta više - u prethodnih nekoliko godina je postao prezadužen.
Informišite se malo! :)...
Ma jok, nema nikakve pomoći. Osim što je NBS iskeširala 100M€ za kupovinu kompanijskih obveznica, po apsolutno nepoznatom kriterijumu... Neki bi rekli da je država dala novčanu pomoć Telekomu, ali ne, greše, to je NBS sama uradila, država nema ništa sa tim...
Pozdrav
 
Hah, ja baš suprotna iskustva imam i to baš na Voždovcu...
Čim nešto za$eru u smislu da više korisnika ima problema sa uslugama, odma puste automat na broj za žalbe kako se dogodio veliki problem/havarija i kako njihovi tehničari to već uveliko rešavaju... i onda to traje satima, ako uopšte reše to u istom danu.
O žalbama - u smislu da ti makar umanje račun za taj period kada nisu ispoštovali ugovor - nema ništa.
^ "My 2 cents..."
Doduše, moguće je i to što kažeš pošto sam ih ja oba puta zvao u toku prve godine i hvala Bogu posle više ne. Kakve su jajare (p)ostali po drugim pitanjima, naročito prema starim korisnicima, ne bi me čudilo i da su po pitanju žalbi/otklanjanja nedostataka postali takvi kako kažeš.
 
U razgovoru od pre nekih 15ak dana sa komercijalistom Mts-a sam saznao da radnicima Mupa daju 14m po 1 rsd a mogu takvu ponudu dobiti svi ostali ali pod uslovom da uzmu ,,jace'' pakete ali i to kao samo za odabrane, ne mogu bas svi.

Pa moraju i oni sebi obezbediti benefite kad krene hapsenje prevaranata. :D
 
Ma jok, nema nikakve pomoći. Osim što je NBS iskeširala 100M€ za kupovinu kompanijskih obveznica, po apsolutno nepoznatom kriterijumu... Neki bi rekli da je država dala novčanu pomoć Telekomu, ali ne, greše, to je NBS sama uradila, država nema ništa sa tim...
Pozdrav

To što si opisao je samo jedna karika u lancu gde se spominje telekom.
Pošto nema veze sa temom, da ne pravimo offtopic - kao što rekoh - informišite se malo bolje.
 
Presao dal 4. ili 5. oktobra sa uslugom na Box4, sta se desava sa racunom za mobilni i fiksni koji su do sada bili pojedinacna usluga?
Kada i dali uopste dodje racun za tih prvih 4-5 dana dok su bili stari mobilni paket i fiksni telefon zasebno, van Box-a?

Da li se taj oktobar ceo ili samo 26 dana oktobra racuna 1rsd mesecno?
Ima li nekog prenosenja dana za 1rsd u naredni mesec i sl. da se namiri 1rsd za mesec dana ili je njima (MTS-u) mesec u stvari kalendarski mesec i ko zapocne krajem meseca ima samo nekoliko dana 1rsd... kako to ide?

Da li se moze odjednom uplatit za 12 meseci 12 dinara (ako nece biti trosenja mimo paketa, npr. pozivi u inostranstvo Federacija BiH, Nemacka i slicne skuplje lokacije za zvanje), da se ne placaju provizije banci preko koje placam racune?
 
Pošto imam stari TV JU7002 iz čak 2015. godine, koji ne podržava instalaciju EON na njemu, ukoliko bih želeo da posebno kupim i gledam EON sportski paket šta je potrebno/najbolje nabaviti i kako to upariti sa ovim mts Q11 STB-om?
 
Pošto imam stari TV JU7002 iz čak 2015. godine, koji ne podržava instalaciju EON na njemu, ukoliko bih želeo da posebno kupim i gledam EON sportski paket šta je potrebno/najbolje nabaviti i kako to upariti sa ovim mts Q11 STB-om?
Eon box, xiaomi mi box s. Ja imam mi box s i eon, hbo go, netflix, kodi, stremio... Razni iptv plejeri rade odlicno.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
 
Vrh Dno