Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ako eliminišemo WiFi brzinu ja generalno nemam problema sa SBB-om.

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
 
Naravno da ne bi.

Oni garantuju obavezanu brzinu na kablu ne i na wifi-ju, niti oni mogu da kontrolisu sta sve utice na to.
 
Jos nista od giga-mega-super mreze u Nisu.
Od pocetka oktobra obavestavaju kako su zavrsili digitalizaciju, ali na pitanje kad ce bre??, nemaju jos pouzdane informacije.
"Proces je jos u toku":smash::smash:
 
Ne znači im do 500 da ti isporuči 300 pa da bude to ti je do. Imaju toleranciju oko 10% ne više od toga, ako je do 500 onda bi minimum bio 450. Ako je ispod toga onda ne ispunjavaju ono što nude.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Nigde ne pise kolika je tolerancija, na zalost. Tih deset posto je nesto sto bi nilo prijvatljivo i meni i tolika odstupanja tolerisem ali to njih ne obavezuje ni najmanje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sve je podložno debati. Teorija je jedno, praksa drugo. 20 DS kanala je za 1000 u teoriji. Opterećeno čvorište, brdo zgrada, veliko naselje, 20 kanala daje maksimalno 350, 24 ide do 400 u špicu. To što radnim danom ujutro sa 24 kanala daje 500 nije merodavno.
 
Isao do poslovnice da vidim da li daju neku povoljnost za produzenje ugovora posto sam 100 godina njihov korisnik najjaceg paketa. 4 meseca za dinar:d. 8x5000=40000rsd za godinu dana. Nimalo mala razlika u cifri, rekoh im. Ovaj me gleda ko jelen pred farove. Ok. Zbogom.
 
Poslednja izmena:
Можда није баш право место али да питам овде.
Користим Еон фул имам Ubbe.
До скоро се рутер/модем налазио у мојој соби уз зид са другом собом, значи средина стана све је радило ок. Сад сам рутер померио у другу собу али до зида са другим станом. Е сад у мојој соби је кревет опет до зида али сад сад станом на скроз другој стани (ја и руер смо на супротмим крајевима стана) понекад имам сметње wifi на телефону у виду учитавања игрице због прекида интернета. You tube ради онако, понекад и он мало трокира, Еон на ТВ смарт апликацији ради супер тв је на средини стана.

Е сад шта могу да урадим?
Размишљао сам да на један кабал од рутера који иде у собу накачим још један рутер који би био у мојој соби за моје потребе /телефон.
Да ли то може да ради, који рутер користити нешто најјефтиније. Имам неки Tp link 740N најјефтинији који сам користио пре СББовог.
Треба ми само за потребе телефона/таблета, евентуално лаптоп. Из тог рутера ми треба и lan кабал за компјутер. Да имам бољи сигнал у другој соби.
Да ли за то треба неко посебно подешавање - сетовање или је само повежи и ради?




Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Manje-vise koristim slicno samo sto na drugom (ne sbb-ovom routeru) ne koristim wifi jer nemam potrebe.

Ne treba nista specijalno spojis kablom sbb-ov router i tvoj router samo taj kabl u svoj router ubodes u port normalan koji nije wan, das adresu svom routeru neku iz opsega koji koristis i to bi bilo to.
 
Manje-vise koristim slicno samo sto na drugom (ne sbb-ovom routeru) ne koristim wifi jer nemam potrebe.

Ne treba nista specijalno spojis kablom sbb-ov router i tvoj router samo taj kabl u svoj router ubodes u port normalan koji nije wan, das adresu svom routeru neku iz opsega koji koristis i to bi bilo to.
I iskljucis DHCP na tom drugom routeru.

Sent from my LEX720 using Tapatalk
 
Jos nista od giga-mega-super mreze u Nisu.
Od pocetka oktobra obavestavaju kako su zavrsili digitalizaciju, ali na pitanje kad ce bre??, nemaju jos pouzdane informacije.
"Proces je jos u toku":smash::smash:

Upravo nesto cackaju. U par minuta dva puta se resetovao ruter i vidim da sam sad u ruteru nakacen na 24 kanala a do sad je bilo 16.
 
Moj primer, ističe mi UO 15.1.2021. Ako podnesem zahtev za raskid pre 15.12.2020. onda moram da im platim nadoknadu za priključne takse i januar, jer raskid nastupa pre isteka UO. Ako podnesem zahtev za raskid posle 15.12.2020. npr. 17.12.2020 prekid signala nastupa 30 dana od zahteva za raskid znači 16. januara 2021. imam 7 dana rok da im vratim opremu i da platim pretplatu za ceo januar, jer je obračun ceo mesec tako da će mi naplatiti 14 dana iako mi neće pružati uslugu.
Raspitao sam se u poslovnici i ovako su mi objasnili.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Auuu lbtjb koja ciganska fora.
 
Nije ciganska fora...Ispricali su mu bajke. Na njemu je da li ce da poveruje. ;)
 
Nije ciganska fora...Ispricali su mu bajke. Na njemu je da li ce da poveruje. ;)
Meni isto ističe 09.01.2021 i planirao sam da zovem za raskid 09.12.2020 da ne bi plaćao 25.mesec ako ih zovem u januaru. Kad sam ono iznad pročitao,poslao sam im mejl sa istim pitanjem. Kopiraću ovde šta su mi napisali (valjda smem to da radim). Najverovatnije odlazim od njih posle 16 godina ali mr zbunilo što sinoć gledam a to je da Supernova više nema paket Super-par (net+tv) već je u tom paketu sada samo tv into za 100 din skuplje,tj za 2699. Deluje mi kao da je greška

 
Poslednja izmena:
Mi smo za jedan ugovor koji istice 7. novembra, 6. oktobra predali zahtev za raskid ugovora. Placamo ceo oktobar i 6 dana novembra. Nista vise. Dobro, mora i oprema da se vrati. Sve je lepo napisano u onom zahtevu za raskid koji se dobija kod njih.
 
Ne verujem, jer znaju da će tako izgubiti korisnike pogotovo što Telekom daje 12 meseci za dinar.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Mi smo za jedan ugovor koji istice 7. novembra, 6. oktobra predali zahtev za raskid ugovora. Placamo ceo oktobar i 6 dana novembra. Nista vise. Dobro, mora i oprema da se vrati. Sve je lepo napisano u onom zahtevu za raskid koji se dobija kod njih.

Znači jedan dan pre punog meseca od isteka ugovora ako sam dobro razumeo?
 
Pa sad...ovako je bilo. Ne verujem da mora bas precizno u trideseti dan pre isteka. He, mogli bi i u tacan sat onda da traze. :) Uglavnom, otici dan ranije je po meni bolje, za svaki slucaj, ako pocnu nesto da zatezu, vratis se sutradan. Imamo jos jedan ugovor, istice 22.12 otici cu 21.11 pa cemo i njega da raskinemo.
 
Pa sad...ovako je bilo. Ne verujem da mora bas precizno u trideseti dan pre isteka. He, mogli bi i u tacan sat onda da traze. :) Uglavnom, otici dan ranije je po meni bolje, za svaki slucaj, ako pocnu nesto da zatezu, vratis se sutradan. Imamo jos jedan ugovor, istice 22.12 otici cu 21.11 pa cemo i njega da raskinemo.

ne znam sta vam pise u ugovorima za kablovsku ali cu napisati kako to funkcionise sa ugovorom o zakupu na odredjeno vreme (sa definisanim rokom).

dakle, sklapam sa zakupcem ugovor na godinu dana. ako pred istek ugovora (to bude obicno mesec ili dva meseca pre, ali svakako ne manje od mesec dana) obavestim zakupca ili on obavesti mene da po isteku ugovora isti necemo produzavati , ugovor PRESTAJE da vazi tacno posle godinu dana. u ovom slucaju, niko nikome ne daje otkaz niti bilo sta raskida, samo obavestava onog drugog da nece doci do produzetka ili obnavljanja ugovora. kada ja to radim ja to radim obavezno u pismenom obliku.

ako niko nikog ne obavesti o prestanku ugovora, ugovor prelazi na neodredjeno vreme (clan 595 i clan 596 ZOO).

ponavljam ne znam sta vam pise u ugovorima ali ako ih obavestite recimo cak i dva meseca pre isteka da ne zelite da ga produzite onda 'ladno na dan kad istekne 2 godine mozete da zavrsite sa njima (tj. sa bilo kojim drugim provajderom).

nisam pravnik, treba proveriti.
 
Lepo, ali ta situacija sa iznajmljivanjem prostora nema nikakve dodirne tačke sa ugovorima za komunalne/telekom usluge.
Ti govoriš o ugovorima sa ograničenim rokom trajanja. Ugovori za komunalne i telekom usluge su ugovori bez roka trajanja - raskidaju se tek kad jedna strana obavesti drugu da želi raskid ugovora. Sasvim je normalno da u tom slučaju postoji nekakav otkazni rok, i po meni taj jedan mesec je prihvatljiv (za obe strane).
Problem uglavnom nastaje kad korisnici krenu u raskid ugovora a da ga nisu nikad ni pročitali.
Pozdrav
 
Meni ističe ugovor za 8 dana (Niš). Zvali su me pre nekih mesec ipo, ceo razgovor se svodio da prebacim telefonski priključak kod njih - ne,hvala - ostalo da se čujemo i od tada... ništa.
Kroz ulaz je prošla Exe net optika - video da je to sada Supernova, verovatno može i MTS optika. Dakle, izbora imam.
U ugovoru ništa nisam našao o automatskom produženju na 12-24 meseca, koliko se sećam to više ne ide, prelazim mesec za mesec.

Kakvo je iskustvo sa Milicom/Mihajlom?
 
Sto se tice SBB-a situacija prilikom raskida je jasna.
Raskid se najavljuje mesec dana ranije odnosno od trenutka kad trazite raskid platicete jos mesec dana.
Ako vam je i ugovorna obaveza istekla ili istice do tog roka nemate drugih obaveza osim da vratite opremu.
Signal ce biti isljucen mesec dana od najave raskida i imate 7 dana da vratite opremu.
Ako vam ugovor nije istekao dobicete obracun penala za prevremeni raskid.

Kod mts vracate opremu i na taj dan i raskidate ako je ugovorna obaveza istekla nema najave mesec dana ranije.
Ovo pisem iz svog iskustva vazi za Beograd mozda je drugacije u drugim mestima.
 
evo ga crko, nema ni jednog programa, na tel.br. 19900 daju obavestenje, ne znaju kada ce popraviti.
 
Oko rokova... Da li, ako do isteka ugovora ostaje 30 dana ili manje i najavimo raskid, plaćamo neke penale ili ne? Recimo ostalo mi je 20 dana do isteka ugovora. Znači platiću zadnji račun za 10 dana? Kako ide prenos fiksnog u tom slučaju? Da li prenos ide posle kraja otkaznog roka od 30 dana ili odmah pi isteku ugovora?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno