Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da li je neko probao EON Smart TV app na Mi Stick? Kolega ima problem. Instalira se ali neće da se startuje.
SBB rekao da ne mogu da pomognu pošto nije na listi podržanih uređaja.

Može li neko da potvrdi da app radi na Mi Box S.

Tnx

MI Stick ima 1Gb RAM-a i to je problem oko startovanja EON-a, dok MI Box ima 2GB RAM-a isto kao i EON box.
 
Поздрав,
Не знам да ли се писало већ раније о овоме, али занима ме да ли је неко имао ситуацију да су му рутер и EON box у различитим просторијама.
Значи, требало би да пређемо на EON пакет, међутим, ови из ЅВВ-а су нам објаснили да би рутер/модем и EON box морали да стоје један до другог, међутим, мени је рачунар у соби, док би TV био у дневној, а не би да пређем на WiFi на рачуару.
Постоји ли неко паметно решење за ово?

Meni je ruter u prizemlju a eon box na spratu, povezna lan kablom preko extendera i sve radi ok već nekoliko meseci.
ovaj extender je u pitanju -> link.
 
Poslednja izmena:
@TsarOfZanzibar

Ne, u mreži za eon light duo i trio daju d3 a ne eon box. Daju eon smart aplikaciju ali boks ne. Za samo eon televiziju daju eon box

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
 
Davali bi oni i tu d3 ali ne mogu jer on ne radi bez koaksijalnog kabla, dok eon boxu treba samo wifi.
 
To apsolutno nije tacno. Kaon Eon SBB box nema wifi. Ima koax i lan. Sdmc Eon SBB box ima lan i wifi koni je zvanicno disable i,, zvanicno,, ne moze da se koristi.
 
Meni je ruter u prizemlju a eon box na spratu, povezna lan kablom preko extendera i sve radi ok već nekoliko meseci.
ovaj extender je u pitanju -> link.

Хвала на одговору, а где тај екстендер треба да се налази?
Значи са рутера иде LAN кабл до екстендера, па из њега иде кабл до ЕОN box-a?
 
Да ли се још уз Еон фул пакет добија фиксни телефон уређај?

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Нисам знао да Еон фул има дуо и трио. А ако је дуо без телефоније логично је да не иде телефон.
Ја користим Еон фул више од годину дана и нисам добио телефонски апарат, имао сам свој који се покварио па бих да тражим од њих онај њихов бели телефон.


Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Не знам.

Да ли могу накнадно да добијем апарат?

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Не знам.

Да ли могу накнадно да добијем апарат?

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока

Vidim da i dalje pise da se dobija telefon uz novi paket, ako ga do sada nisi dobio pozovi (pisi) korisnicki servis i prijavi problem. I meni se isto desilo, posle 2 meseca sam skontao da nema telefona pa kad vec lepo pise da se dobija, nije mi bilo mrsko da ih pozovem i zaista su telefon poslali u roku od 7 dana od poziva.
 
Da li su možda ugasili analogne kanale? Do juče najnormalnije koristio na jednom tv-u a danas već pretraga ne nalazi ništa? Prosto mi ne odgovara da ti stavljam d3 mini, nemam ni utičnice plus sam kablove od tv-a sakrio iza zida prilikom renoviranja i na kraju krajeva taj tv se ne koristi često i apsolutno su mi nebitni digitalni kanali na njemu. Niš je u pitaju.. Ne nalazim nikakvu informaciju a kol centar ću zvati sutra, ako neko ima neku info neka napise. Hvala

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Koliko je bilo price Nis prelazi u giga grad (ali ne znam, jasno, nisam iz Nisa), samim tim nece vise biti analogije.

Ne moras da stavis d3 mini, mozes da uzmes d3cam i da ga stavis u tv ukoliko to tvoj tv moze.
 
Ok to je to onda, ugasili su izgleda. Ma to je mali tv pored trpezarijskog stola koji omogućava da dete koliko toliko jede.. :D Nema slot za kartice. Snaći ćemo se nekako.. :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
evo ga crko, nema ni jednog programa, na tel.br. 19900 daju obavestenje, ne znaju kada ce popraviti.

Jos uvek mi nisu popravili. Nema slika ima net, a i taj net je sa pola snage. Zvao podrsku, one zene me prebacivale od jedne do druge i na kraju mi pustile automat da mi kaze da ocenim kako sam zadovoljan uslugom i koliko je verovatno da bi ih preporucio drugim korisnicima. Restartovale mi sistem na tv box-u ali nista se nije promenilo... Nije mi "o glavu" ali znam da ce mi sve to naplatiti. Jos 3 nedelje su ostale do fajronta, srecom nece jos dugo. A znaju da se nadmeno ponasaju i da kazu: jesmo najskuplji ali smo i najbolji.
 
Vidim da i dalje pise da se dobija telefon uz novi paket, ako ga do sada nisi dobio pozovi (pisi) korisnicki servis i prijavi problem. I meni se isto desilo, posle 2 meseca sam skontao da nema telefona pa kad vec lepo pise da se dobija, nije mi bilo mrsko da ih pozovem i zaista su telefon poslali u roku od 7 dana od poziva.
Дају само новим корисницима.

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Svratio malopre do poslovnice na Trošarini da vratim a tamo pravi egzodus - ispred mene masa ljudi i svi ili vraćaju opremu ili podnose zahtev za raskid...

I prosto ne mogu da se ne zapitam da li je moguće da SBB ne vidi šta se dešava ili da stvar bude još gore vidi ali ga totalno zabole uvo za sve to!?
 
Pa ne znam sta SBB tu moze uraditi. Jedino da svima puste po 12 meseci za 1din a da istovremeno zamole NBS da im uplati par stotina miliona € za plate, da im se nadje dok korisnici ne placaju.
 
Može da mi obezbedi 500 mb sa bridge uređajem.
Da podigne upload na bar 100mb
Da ne stavlja ljude iza NATa u toku trajanja UO.

Bar 2 smart uređaja uz EON pretplate.

Za to im ne trebaju milioni.
Niti bih im tražio ikakav popust na ovih 5k dinara, kad bi ovo gore omogućili.
 
Mogu da ponude starim korisnicima recimo 20% popusta na pretplatu... Ja bih za toliko ostao bez razmisljanja... Ali ponuditi mi 50 pink kanala za produzetak UO je smesno.

Huawei P30
 
Pa ne znam sta SBB tu moze uraditi. Jedino da svima puste po 12 meseci za 1din a da istovremeno zamole NBS da im uplati par stotina miliona € za plate, da im se nadje dok korisnici ne placaju.
Recimo da ponude iste uslove za produžetak ugovora starom korisniku kao što su i za novog korisnika - ili bar za početak da ne ignorišu stare korisnike kao da ne postoje i da ih se sete (i to minimalno) tek kad podnose zahtev za raskid.
 
Može da mi obezbedi 500 mb sa bridge uređajem.
Da podigne upload na bar 100mb
Da ne stavlja ljude iza NATa u toku trajanja UO.

Bar 2 smart uređaja uz EON pretplate.

Za to im ne trebaju milioni.
Niti bih im tražio ikakav popust na ovih 5k dinara, kad bi ovo gore omogućili.
Ja sam samo tražio da u ugovor stave javnu IP adresu, ništa drugo.
Naravno, odbili su, vratio sam opremu.
 
Da budemo iskreni, ko gleda televiziju, slika na SBB je IMHO daleko bolja od one koja je na mts (na kom su naročito HD kanali muljavi i inferiorni po pitanju kvaliteta slike) i prosto ne mogu da razumem kako jedan tako veliki operater poput mts ne može da po ovom pitanju parira SBB (mogući odgovori su ne žele jer ih baš briga, ne znaju ili ne žele da ulože u hardver). Ista stvar je i po pitanju izbora kanala gde je tas na strani SBB.

Navedeno predstavlja veliku prednost SBB koju oni nažalost nisu znali ili bili zainteresovani da iskoriste.
 
Svratio malopre do poslovnice na Trošarini da vratim a tamo pravi egzodus - ispred mene masa ljudi i svi ili vraćaju opremu ili podnose zahtev za raskid...

Svako malo čujem ovu priču. Da li svi ti ljudi odlaze zao što na MTS dobijaju bolju ponudu ili ima i onih koji su neazdovoljni uslugom?
Moram kod kuće da rešim neki bolji net, pa gledam da li da uzmem MTS optiku, a da TV ostane SBB ili da uzmem SBB paket za internet i EON. Ne znači mi hiljadu-dve mesečno razlike u ceni, ali ne bih da komplikujem sa dva operatera, ako ne moram. A i SBB mi je već u objektu sa kablovima.
 
I jedno i drugo.

Meni bi bilo dovoljno i da je ostalo ovako kao što je bilo tokom trajanja superseta, sve ostalo bi bio bonus pa čak i četiri meseci po dinar koje su naposletku ali isuviše kasno ponudili.

Kap koja je prelila čašu bila je totalna nezainteresovanost radnice u istoj toj poslovnici nedelju dana pre nego što sam podneo zahtev koja tokom mog raspitivanja oko raskida ugovora nije našla za shodno da pita 1) zašto bih raskinuo ugovor i 2) da ponudi tih famoznih četiri meseca ako je već imala mandat za tako nešto - a svakako jeste...
 
Nude brdo pink kanala i paket za odrasle kako bih produzio ugovor,ma odmah sam joj rekao cao i prekinuo vezu,ma i treba da propadnu!
 
То би било супер, али чему онда те праве цене али би сви плаћали исто и имали исте услове.
Поента је да са бољим условима привуку нове кориснике, а старе отерају код другог, и тако у круг. [emoji3]
Recimo da ponude iste uslove za produžetak ugovora starom korisniku kao što su i za novog korisnika - ili bar za početak da ne ignorišu stare korisnike kao da ne postoje i da ih se sete (i to minimalno) tek kad podnose zahtev za raskid.

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno