Šta je novo?

Samsung Galaxy Note20 / Note20 Ultra

Sva sreća pa nemam keša kod sebe [emoji2960][emoji56]
9dd9e1d117592658f2f92675568547a1.jpg

Gesendet von meinem SM-G9810 mit Tapatalk

Imas karticu[emoji3][emoji3][emoji3] da li je moguce da je ovoliko pala cena jos imas povracaj poreza

Ispadam glup ali bolje da pitam.
Da li note 20 ultra ima varijantu sa 8 i 12 Gb u obe verzije cipa?
Oznaka je SM-N985F?
8/256 Gb.
Mislim da je ok cena 750e. Nov.totalni sam laik pa cak i ne znam da proverim da li je ex ili SD verzija.
Pomoc?
Jos i jurim onu registraciju ako je realno da se ugrabi samsung sat....

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka

EX je. Oznaka sa F na kraju ti je za ex verziju,verovatno bas za base trziste posto je 8gb,u svakom slucaju i vise nego dobra cena

ne bi oni bili oni da ne zayebu nesto...
u pro video mode ima jedna dobra stvar a to je podesavanje kontrasta, saturacije, crne, bele i jos nesto... i to je naravno dostupno samo za 1920x1080 rezoluciju.... a toliko lepo moze da ubije shum i da bude odlican video, al samo za FHD rez....

Nekako mislim da većina gledatelja YT i ostalih video sajtova pristupaju sa telefona, tako da FHD sa te strane nije ograničenje.
Međutim, ako snimaš za sebe (svoju familiju) pa budeš hteo da gledaš za 20 god, onda je naravno bolje da bude 4k

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

verovatno ce tu opciju ukljuciti kroz neki update. To se koristi na dslr aparatima kod npr canon-a se zove CLog... oboris sve na minus, dobijes dobru flat sliku i posle dodajes LUT-ove u Premier-u bude super video posle :) mogli su slepci ovde da stave dostupnu "opciju" i za 4K

Za to snimanje u pro modu moras da budes dobro potkovan znanjem o fotografiji sto vecina korisnika nije

pa bavio sam se time 20 godina :) nego mi nije jasno zasto je iskljucena opcija za rez. vece od FHD..... dal Snapdragon i Exynos ne mogu da podrze??!? hahahahah stvarno ne kapiram
Јеси ли пробао да вратиш освежавање екрана на 60 херца? FHD+је максимум у 120 херца