milos0888
Slavan
- Učlanjen(a)
- 16.12.2013
- Poruke
- 1,936
- Poena
- 305
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Ryzen 9 7900
- Matična ploča
- Asus TUF Gaming B650 PLUS WIFI
- RAM
- 64gb DDR5 6000Mhz
- GPU
- RX 9070 XT
- Storage
- Samsung 970 1tb, 3xhdd
- Zvuk
- Marantz nr1510+ Polk R200+ 2x Fosi monoblok
- PSU
- Corsair RM850X
- Kućište
- Antec C8 Curved Wood
- Monitor
- LG 43' 4k
- Miš & tastatura
- Logitech MX
- Laptop
- Macbook Air M3
- Mobilni telefon
- Iphone 15 pro
- Pametni uređaji
- Apple watch SE-Huawei GT4
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Znam znam i ja sam sarkastično rekao iz šale istoMilose, sala je bila. Nisam imao namere da shvatis pogresno. P30 Pro poseduje BOE ekrane i na P30 Pro se najcesce javljaju ovakvi problemi kao tvoj kada je ekran u pitanju. Nema Vip veze sa time, oni salju u Begram servisni centar u Beogradu a Begram prosledjuje u ProMobi. Ako si iz Bg odnesi telefon direktno u ProMobi. Ako nema ostecenja fizickih telefon zahtevaj da se to upise u Vipu u reklamaciji ako nosis u Vip. Ne mogu da ti odbiju garanciju tj ProMobi. Osim ako ga nisi otreso koji put, tada ce se vaditi na sve moguce.
Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka