Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Wifi za striming videa na TV?

Teško da će to da može...
To i da uhvatis možeš samo na 2.4ghz a tu bi stalno dolazilo do prekida.

Wifi za striming jedino na 5ghz a on neće ići kroz ploču.
Znači ništa bez kabla

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Zvao sam danas korisnički servis zbog problema sa tv po tvom koji sam ranije opisao. Prvo mi se javio jedan momak i nekako sam uspeo da mu objasnim šta je problem. I on i devojka koja se javila na drugi poziv uporno ponavljaju da može da se priključi do 3 uređaja. Ja i uporno ponavljam da mogu da registrujem 6 a da na 3 može istovremeno da se pusti stream. Prvo kažem momku kod mene je registrovano 4 od 6 i trenutno je uključen stream samo na IPTV boxu ali i dalje ne mogu da pustim preko računara. On mi na kraju predloži da obrišem ostale i da onda probam. Ja ostavim IPTV box i smart TV a obrišem dva telefona. Krene stream na računaru. Što je najzanimljivije on računar uopšte ne upisuje kao registrovan uređaj ali ga vidi u listi poslednjih priključenih uređaja. Nakon toga probao da pustim na jednom telefonu i neće, ista poruka za prevelik broj istovremenih strimova. Obrišem i IPTV box iz liste, smart tv nisam hteo da se ne bih opet drndao sa aktiviranjem, i opet neće da pusti na telefonu iako ga vidi kao registrovanog. Odjavim se sa naloga na računaru i opet neće na telefonu a registrovano 2 od 6 uređaja i ni na jednom nije pušten stream. Čekao sam po nekoliko minuta da probam. Na kraju opet nazovem korisnički servis i javi mi se pomenuta devojka sa istom pričom kako istovremeno može da se priključi 3 uređaja. Ja sam uveren da oni uopšte nisu razumeli o čemu ja pričam i nemaju pojma kakve vrste usluga oni nude. Na kraju posle 10 minuta pokušavanja da objasnim da trenutno mogu da pustim samo stream na računaru kada se ulogujem na nalog a da na telefonima više neće ona je rekla da će podneti zahtev za reklamaciju i da će me neko pozvati...Ok, reko čekam poziv.

Zaboravih da napišem da je do pre nekih dve nedelje sve radilo kako treba. Tada mi se sin prvi put požalio na ovaj problem. Ja sam otvorio nalog i video da je registrovano 6 od 6 uređaja, od toga dva stara telefona koje više ne koristimo pa sam ih obrisao i ostalo je 4 od 6. Prijavio se nalog preko browsera kod njega na računaru i radilo je ok do pre nekoliko dana.
 
Poslednja izmena:
A be covece ,znas ti kako to radi ???

Stream radi buferovanje,kesira se i u ram memoriji,verovatno ostaju repovi koje registruje sistem i to je cela prica

Jedino da strajkujes gladju ispred skupstine,ponesi stiropor za sedenje
 
Ja znam kako radi, znam kako je radilo a znam i kako ne radi još uvek. Ne moram baš svaki detalj da napišem. Brisao sam aplikaciju iz keš memorije telefona, džabe. Evo ni sad ne radi na telefonu sa kog pišem a nije aktivan nijedan jedini stream a telefon se nalazi u listi registrovanih uređaja zajedno sa smart TV-om koji je isključen (2/6 registrovanih uređaja). Šta ćemo sad?
 
Jel ima neko problema sa signalom, meni nestala slika na svim televizorima...
 
Pa vidi ovako, ja u Rumi imam signal, ali ne mogu baš stopostotno da tvrdim kakva je situacija u Beogradu, Pazovi, Nišu, Pančevu, Jagodini, Leskovcu, Novom Sadu, Smederevu itd...

Da si nam dao neke koordinate pa još i da nešto pišemo, a i svakako bi bilo bolje da zoveš gospodu iz Supernove da proveriš šta se dešava kod tebe.
 
I vranje u krugu dvojke ima signala

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
Ja znam kako radi, znam kako je radilo a znam i kako ne radi još uvek. Ne moram baš svaki detalj da napišem. Brisao sam aplikaciju iz keš memorije telefona, džabe. Evo ni sad ne radi na telefonu sa kog pišem a nije aktivan nijedan jedini stream a telefon se nalazi u listi registrovanih uređaja zajedno sa smart TV-om koji je isključen (2/6 registrovanih uređaja). Šta ćemo sad?

Idi u aplikacije na telfonu pa nađi tv po tvom i onda ga prinudno zaustavi,pa tek onda probaj na drugom uređaju.
 
Idi u aplikacije na telfonu pa nađi tv po tvom i onda ga prinudno zaustavi,pa tek onda probaj na drugom uređaju.
Probao sam da reinstaliram aplikaciju na telefonu. Ništa se nije promenilo. Ne znam da li si ispratio šta sam pisao ranije ali evo da ponovim pošto me ni danas nisu zvali.

Dakle ovako je radilo ranije: Ukupno 6 uređaja može da se registruje, jedan od njih mora biti IPTV box, i u isto vreme može da se gleda na 3 uređaja u koje ne računa taj IPTV box. I to je sve šljakalo kako treba do pre nekih nedelju dana.

Situacija sada: Kod mene je registrovano 2 uređaja od 6 mogućih, smart TV i jedan android telefon. Smart TV je svaki put bio isključen kada sam pokušavao da pokrenem stream preko aplikacije na telefonu. Stream je jedino bio pušten na računaru koji se uopšte ne vidi u listi registrovanih uređaja. I tu ga zaustavim i posle nekog vremena, par minuta, par sati bilo kad, probam da pustim na tom jedinom android telefonu i prijavljuje da je istovremeno pušten veći broj strimova od dozvoljenog. Kao što rekoh već probao sam i da zaustavim aplikaciju, odnosno obrišem je iz keš memorije telefona i da je reainstaliram. Ništa nisam dobio.

Da li je sad jasnije. Neki je problem do sistema koji registruje broj strimova, dakle treba podrška da reši.

Ovo sam sve pisao zato što je nenadjow napisao da ima isti problem i da ga zanima situacija. Uopšte mi nisu trebali saveti za stiropor i štrajk glađu. Kao što reče Zeha, plaćam pošteno uslugu, koja trenutno ne funkcioniše i zvao sam korisnički servis a ovde sam postovao o konkretnom problemu na kulturan način pokušavajući da objasnim situaciju pošto sam pomislio da je moguće da je neko imao sličan problem ili zna kako da se reši. Valjda je to svrha ovog foruma a ne samo da se piše o (NE)kvalitetu interneta i tv programa, odnosno gde radi a gde ne radi.
 
Probao sam da reinstaliram aplikaciju na telefonu. Ništa se nije promenilo. Ne znam da li si ispratio šta sam pisao ranije ali evo da ponovim pošto me ni danas nisu zvali.

Dakle ovako je radilo ranije: Ukupno 6 uređaja može da se registruje, jedan od njih mora biti IPTV box, i u isto vreme može da se gleda na 3 uređaja u koje ne računa taj IPTV box. I to je sve šljakalo kako treba do pre nekih nedelju dana.

Situacija sada: Kod mene je registrovano 2 uređaja od 6 mogućih, smart TV i jedan android telefon. Smart TV je svaki put bio isključen kada sam pokušavao da pokrenem stream preko aplikacije na telefonu. Stream je jedino bio pušten na računaru koji se uopšte ne vidi u listi registrovanih uređaja. I tu ga zaustavim i posle nekog vremena, par minuta, par sati bilo kad, probam da pustim na tom jedinom android telefonu i prijavljuje da je istovremeno pušten veći broj strimova od dozvoljenog. Kao što rekoh već probao sam i da zaustavim aplikaciju, odnosno obrišem je iz keš memorije telefona i da je reainstaliram. Ništa nisam dobio.

Da li je sad jasnije. Neki je problem do sistema koji registruje broj strimova, dakle treba podrška da reši.

Ovo sam sve pisao zato što je nenadjow napisao da ima isti problem i da ga zanima situacija. Uopšte mi nisu trebali saveti za stiropor i štrajk glađu. Kao što reče Zeha, plaćam pošteno uslugu, koja trenutno ne funkcioniše i zvao sam korisnički servis a ovde sam postovao o konkretnom problemu na kulturan način pokušavajući da objasnim situaciju pošto sam pomislio da je moguće da je neko imao sličan problem ili zna kako da se reši. Valjda je to svrha ovog foruma a ne samo da se piše o (NE)kvalitetu interneta i tv programa, odnosno gde radi a gde ne radi.
Probaj da promeniš šifru za pristup, to je kod mene pomoglo isti sam pronlem imao, kada sam promenio šifru posle proradilo.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Koji je ovo fazon sa supernovom, pola kanala su mi ukinuli? Moze li da se raskine ugovor na konto toga
 
Kako su ti ukinuli? E mozes da ih gledas ili ih nemas vise na listi kanala?
 
Stigao sms racunom za avgust 2020 sa rokom placanja 15.09. Znaci imam rok od 6 dana da paltim racun [emoji23][emoji23][emoji23] koji su oni cirkus...

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
 
Probaj da promeniš šifru za pristup, to je kod mene pomoglo isti sam pronlem imao, kada sam promenio šifru posle proradilo.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
Probao malopre. Neće. Pozvao sam korisnički servis da vidim što me ne zovu i dobio informaciju da je reklamacija zatvorena kao rešena :d Kaže imate pravo da pored IPTV boxa registrujete još 3 uređaja a vi ste registrovali 6. Meni 6 i nudi na profilu. Inače sad mi ne radi ni box, prijavljuje da nije aktiviran i da zovem korisnički servis. Srećom ljubazna devojka sa kojom sam pričao pa pokušala da reši restartom rutera i boxa ali bez uspeha. Otvorila novu reklamaciju. Inače kaže da samo Super par max paketi mogu da koriste aplikaciju za smart TV, reko kako onda ja koristim? Ni njoj nije bilo jasno. Obrisaću sad i TV iz registrovanih uređaja pošto je samo on ostao i čekam da aktiviraju box pa da vidim šta se dalje dešava.

Stigao sms racunom za avgust 2020 sa rokom placanja 15.09. Znaci imam rok od 6 dana da paltim racun [emoji23][emoji23][emoji23] koji su oni cirkus...

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
Meni je juče stigao sms. Nešto kasne ovog meseca.
 
Probao malopre. Neće. Pozvao sam korisnički servis da vidim što me ne zovu i dobio informaciju da je reklamacija zatvorena kao rešena :d Kaže imate pravo da pored IPTV boxa registrujete još 3 uređaja a vi ste registrovali 6. Meni 6 i nudi na profilu. Inače sad mi ne radi ni box, prijavljuje da nije aktiviran i da zovem korisnički servis. Srećom ljubazna devojka sa kojom sam pričao pa pokušala da reši restartom rutera i boxa ali bez uspeha. Otvorila novu reklamaciju. Inače kaže da samo Super par max paketi mogu da koriste aplikaciju za smart TV, reko kako onda ja koristim? Ni njoj nije bilo jasno. Obrisaću sad i TV iz registrovanih uređaja pošto je samo on ostao i čekam da aktiviraju box pa da vidim šta se dalje dešava.

Meni je juče stigao sms. Nešto kasne ovog meseca.
Iptv box se aktivira iz centrale ne možeš sam

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Iptv box se aktivira iz centrale ne možeš sam

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
Ona nema pojma, trebao si da joj kažeš da ide da prodaje parizer na pijaci. Iptv box se aktivira iz centra samo izdiktiraš mac adresu i to je to, restart modema nema veze s time.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Moze li daljinac Skymaster stb-a da se isprogramira da pali i televizor posto vidim da ima i tu mogucnost? Nema uputstva u kutiji(ni baterije nisu dali).
 
Ona nema pojma, trebao si da joj kažeš da ide da prodaje parizer na pijaci. Iptv box se aktivira iz centra samo izdiktiraš mac adresu i to je to, restart modema nema veze s time.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока

Hvala. Zvaću ih sutra opet. Inače sam malopre ponovo registrovao smart TV. LG je u pitanju. Ažurirao aplikaciju iz LG store, pokrenuo i ubacio kod na nalogu da aktiviram uređaj. Radi sve normalno iako ona devojka iz call centra kaže da radi samo na super par max paketu a moj je super par plus.
 
Hvala. Zvaću ih sutra opet. Inače sam malopre ponovo registrovao smart TV. LG je u pitanju. Ažurirao aplikaciju iz LG store, pokrenuo i ubacio kod na nalogu da aktiviram uređaj. Radi sve normalno iako ona devojka iz call centra kaže da radi samo na super par max paketu a moj je super par plus.
Moj paket je super par i sve radi, dodatno plaćam 300 din tv po tvom, a tebi je sve u paketu ne znaju iz kol centra ništa... Ako ti ne aktiviraju iptv boks, kad dođu majstori videćeš i sam da će telefonski da reše... [emoji481][emoji481][emoji481]

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Da li se nekome dešavalo da posle par bagovanja i resetovanja rutera i softverski i hardverski, modem počne da brljavi, stalno piše network cable unplugged, ona svetla na njemu se sva upale, pišti neko vreme pa se sve opet ugasi. U pitanju je Thomson TWG870. Zvao je ćale call centar, rekli su mu da nešto rade tu u naselju. Probao sam da izvadim i kabl od antene, isti slučaj, kao da je crkao ruter, a ne da rade nešto.
 
Da li neko ima apk file supernova aplikacije koja se aktivira kodom? Da li postoji tako nesto jel ne uspevam da nadjem na marketu?

Sent from my SM-T510 using Tapatalk
 
To vec koristim. Treba mi za android tv ali tako nesto jos uvek nema

Sent from my SM-T510 using Tapatalk
 
Pre 6 meseci sam iz mts prešao na supernovu i uzeo paket super par.Sve je bilo u redu do 01.09 kada mi je crkao setup box kod roditelja koji su penzioneri i ne mogu da zive bez tv.Zvao telefonom,pisao na mesinger,isao u poslovnicu i nikome ne pada na pamet da resi nego samo dobijam copy paste odgovore.Od danas mi ni dodatne 2 kartice koje idu u tv ne rade.Da li je neko imao sličan problem i da li pomaže da od Ratela tražim raskid ugovora?Već sam se ranije žalio što sam iza cg nata ali su me i za to otkačili.
 
Kevi i ćaletu crkao setup box pre dve nedelje. Slika pocrvenela i pobegla u stranu. Prvo smo mislili da je TV ali metodom eliminacije došli do toga da je crkao izlaz na boxu. Ja pozvao korisnički servis i objasnio problem. Sutradan je došao čovek, proverio sve, zaključio isto što i mi i zamenio box.
 
Od nocas novi kanali: Star tv HD, Toxic rap Hd, Discovery Hd, Rts3 Hd, Pancevo, Dunav HD, Mreza most Hd, Rts nauka HD, Rtv 101, DocuBox HD, Cinestar comedy i fantasy HD, Euronews Hd, Tv5Monde Hd, Skynews Hd, E! Hd, Viasat Nature i Explorer Hd, Zdravlje tv Hd, Museum HD, myZen tv Hd, Luxe tv Hd, iConcert Hd, Mezzo live Hd, CMusic, Dorcel hd, dorcel xxx Hd, Playboy HD, Supersat tv, Turizam tv Hd.
 
Da li su ubacili kanale Nova S i N1? Ili je na snazi i dalje ban?

Послато са Mi 9 Lite помоћу Тапатока
 
Kako da ubace kada je UM izricito zabranila emitovanje
Bar su taj papir svi mogli da vide

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Ok hvala, znači i dalje je sve po starom nešto razmišljao pa da proverim kakva je situacija. Definitivno nema neće ni biti...

Послато са Mi 9 Lite помоћу Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno