Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Meni od jutros sami povecali rok dostave sa 30 na 60 dana a proslo je mesec dana kako mi paket stoji u Singapuru.
 
Meni od jutros sami povecali rok dostave sa 30 na 60 dana a proslo je mesec dana kako mi paket stoji u Singapuru.
Potpuno ista situacija. Paket porucen 17.03 je jutros sa 30 dana povecan na 60... I to mi je i pritom stigao mejl kao da je paket poslat juce? Dakle mesec dana je prodavac cekao da ga posalje.. Gde moze da se vidi u aplikaciji koji je rok za dostavu pre nego sto se otvori dispute?

Sent from my LEX820 using Tapatalk
 
U aplikaciji

Account > Orders > Shipped > klik na sliku proizvoda > Order Details

Messages > Order > vide se promene statusa

Pogledajte primer :

aea.jpg


Nemojte da narucujete ako niste spremni da cekate...
 
Nadam se da ovo zadnje nije upuceno meni, jer ja mogu da cekam i drugo porucio sam paket pre zabrane od strane SG poste i taman da krene na poslednju destinaciju pred samo napustanje SG, oni doneli odluku da ne salju za Srbiju a i pored toga ja strpljivo cekam, a to sam samo izneo kao informaciju, ne frustraciju sto su mi produzili bio sam ja svestan toga i pre neki dan da ce to uraditi, samo nemoj @sasa022 da me trpas u isti kos sa nestrpljivima.
Nit mi je to nesto preterano bitno nit se potresam vec iznosim informaciju samo.
Kad god doslo dobrodoslo.
Ono sto mi je bitno sam juce narucio iz LV i LT i nije sa AE tako da bih se tu smorio da mi zabaguju ti paketi jer su i lomljivi a za ovo sa AE me da ne kazem sta...
 
Nisam baš u toku pa da pitam. Da li je Ali povećao rok isporuke-zaštitu kupaca na 90 dana ili mi je to uradio sam prodavac? Nisam dobio nikakvo obaveštenje da je produžena zaštita, a vidim da je 90 dana i kod nekih drugih prodavaca.
Odnosno - da li ima smisla tražiti refund posle 60 dana ili će morati da se čeka svih 90?
 
Nisam baš u toku pa da pitam. Da li je Ali povećao rok isporuke-zaštitu kupaca na 90 dana ili mi je to uradio sam prodavac? Nisam dobio nikakvo obaveštenje da je produžena zaštita, a vidim da je 90 dana i kod nekih drugih prodavaca.
Odnosno - da li ima smisla tražiti refund posle 60 dana ili će morati da se čeka svih 90?
Uglavnom prodavci sami produzavaju zastitu!

Послато са LYA-L29 уз помоћ Тапатока
 
@ zoxen

Razmisljaj sta ce biti posle vanrednog stanja ako svi sad krenu da traze refund posle 60 dana...

Nemojte da bude - vidi skuplja postarina nego gomila sitnica
 
@ zoxen

Razmisljaj sta ce biti posle vanrednog stanja ako svi sad krenu da traze refund posle 60 dana...

Nemojte da bude - vidi skuplja postarina nego gomila sitnica

Ma da je korektan prodavac ispoštovao bih ja i više od 90 dana, ali ovakav bolje da ne šalje za Srbiju. Doplatio sam za Singapur, a on je poslao neregistrovanom poštom za koju nema traga ni da je poslana.

Inače, pretrčao sam malo po oglasima i kod nekih je zaštita 60, a kod nekih 90 dana u startu.
 
Jeste skoro narucivali rukavice ili maske iz Kine?

Maskama je opala cena cini mi se, ima N95/FPP2 za oko 20€/10kom a ima i rukavica...

Koliko brzo su stizale maske ili rukavice, za 20 ili 40 dana, mozda jos duze putuju, ukljucujuci nasu carinu?
Radi li nasa carina, pusta li kutiju sa 50 obicnih maski ili 10kom N95 ?
Ne prave problem za 1 ili 2 kutije od 100 komada rukavica?

Ima li smisla narucivati sada...
 
Jeste skoro narucivali rukavice ili maske iz Kine?

Maskama je opala cena cini mi se, ima N95/FPP2 za oko 20€/10kom a ima i rukavica...

Koliko brzo su stizale maske ili rukavice, za 20 ili 40 dana, mozda jos duze putuju, ukljucujuci nasu carinu?
Radi li nasa carina, pusta li kutiju sa 50 obicnih maski ili 10kom N95 ?
Ne prave problem za 1 ili 2 kutije od 100 komada rukavica?

Ima li smisla narucivati sada...
Naručio sam ja početkom marta. Od 2 različita prodavca, singapurskom poštom a broj za praćenje je Malezijska.
Nisu još ni poletele.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Ljudi ne znam kakva je situacija kod Vas ali kod mene usitnilo.. Delivery Time za predmete polako ističe (5 dana, 7 dana, 8 dana, 12 dana)
Uglavnom neki su još uvek u Kini a neki su napustili navodno.
Šta raditi.. da li čekati još tih nekoliko dana pa Dispute ili šta već?
 
@ Zeha

Sta vredi da narucujes kada nece uskoro stici , osim ako ne spremas zalihe za jesen i zimu

@ topdeel

Za sve sto je u tranzitu trazi produzenje zastite...
 
To produženje zaštite ide samo u korist prodavca.
 
Pa je l' su prodavci krivi što ne stižu paketi za vreme virusa? Šta da rade oni ljudi što je nama zatvoren aerodrom i što jedva poneki cargo avion sleti, treba imati malo razumevanja.
Ko nije spreman da čeka na pakete bolje da se ne upušta u poručivanje.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 
Tako je, zdravo zboris. Ja nekada sam produzim protection a nekada to uradi prodavac. Na zalost u poslednjih par meseci sam morao da aktiviram dispute i oba puta su mi vratili novac. Ukoliko roba nekada stigne kontaktiracu prodavca da mu ponovo uplatim.
 
Ma da i ja cekam dva paketa za oba su sami prodavci produzili vreme potvrde. Mada evo po grupi vidim da polako i sing krece

Послато са LYA-L29 уз помоћ Тапатока
 
Ја сам наручио 2 пакета са алија, оба су стигла у србију и од тад им се губи сваки траг, алиекспрес неће да одради диспуте јер су пакети стигли у србију по броју праћења, пошта само каже то су пакети који немају праћење и не можемо да вам кажемо шта је са пакетима јер понекад поште нуде праћење до земље одредишта али то су и даље нерегистроване пошиљке, у преводу фук ју кажу и једни и други.

UB0886****5SG ... (Arrive at destination country, 2020-02-15 11:45:00);
LP00167580****19 ... (Arrive at destination country, 2020-03-07 16:40:48).
 
I prvi je bez pracenja, ne vidim kakve veze imas TI sa tim gde je posiljka? Sistem ti ne dozvoljava da pokrenes spor? Kada je istekao rok za dostavu? Moraju da prihvate spor i vrate ti novac, pa da terete nasu postu za izgubljenu posiljku.
 
Meni na jednom paketu pise da se obratim njihovoj podršci ako ga ne dobijem do 07.05.2020

Послато са LYA-L29 уз помоћ Тапатока
 
Naručio sam paket 12.04. Bez veze, juče da proverim dokle je stigao, kad ono, Kinez ga je poslao 26.03. I sada ne mogu da otvaram dispute, dok ne istekne zaštita, pošto je očito dao lažan broj.

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
 
Naručio sam paket 12.04. Bez veze, juče da proverim dokle je stigao, kad ono, Kinez ga je poslao 26.03. I sada ne mogu da otvaram dispute, dok ne istekne zaštita, pošto je očito dao lažan broj.

Možeš da otvoriš dispute bilo kada.
 
Meni se cini da je Ali Ekspres caput do Nove godine... A kako cemo se snaci bez njega i sitnica, ne znam... Ovo ce sve na silu i svaki put strepnja oce li ista ici...
 
Poslednja izmena:
Možeš da otvoriš dispute bilo kada.
Trenutno mi ne dozvoljava Ali da otvorim dispute. Nije prošlo 10 dana od kako je prihvatio kinez kupovinu. Šta da označim kao razlog: logistics tracking problem, customs problem ili wrong address?

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
 
Nazad
Vrh Dno