Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
ima li neko visak TV po tvom odnosno da ne koristi naravno dogovor na pp
 
To ti je "bolja" ponuda nego ona koju reklamiraju 6 meseci gratis za nove korisnike :) Mada, ja lično više nikad ne bih bio pod ugovorom sa supernovom, jer im internet puca, trokira tako da plaćati 2600 din godinu dana je bacanje para.

Meni ugovor traje još godinu dana :(

kako moze da bude bolja izracunaj :) ispadne 30 e vise :) @ekisa tehnikolor su meni dali.
 
Poslednja izmena:
Ja sam pre mesec i po zamenio CBN za Technicolor i mogu vam reci da je mnogo bolji uredjaj, radi stabilnije, Wifi ima bolji domet. Ako mozete trazite zamenu.

Meni je usled kvara zamenjen stari za ovaj Tehnicolor. Imam 2 problema sa njima za sada. DNS je fixan, ne mogu da ga promenim. (na predhodnom je bilo moguce, cini mi se neki cisko da je bio). Drugi je, da se UPnP port forwarding vidi u modemu, ali se iz nekog razloga ignorise na public ip-u (na WAN ip- radi, ali mi WAN ne zavrsava posao, treba mi public ip port forward - opet, na predhnodnom je radilo bez problema). Za rezultat, bilo kojem uredjaju u lokalnoj mrezi nije moguce pristupiti spolja. Model je TC7200.20. Takodje nasao sam manualy za TC7200 i u njemu se jasno vide dostupne opcije za promenu DNS-a, na ovoj podverziji .200 ne postoje.
Jel imao neko slicno iskustvo?
 
Poslednja izmena:
"TV po tvom" može da se gleda i bez logovanja na nalog, bez potrebe da ti neko daje svoje podatke.

Nema tu nikakvih podataka za logovanje aktivira se kodom kao i eon aplikacija, ili mozda ja gresim...
 
Nema tu nikakvih podataka za logovanje aktivira se kodom kao i eon aplikacija, ili mozda ja gresim...

Koristi se E-mail koji im daš i lozinka koju odrediš za logovanje na netu. A kod se koristi valjda da skineš app za TV.
 
meni opet nece da daju racun zato sto sam u pretplati cak ni putem maila
Stvarno su cudni.
 
Koristi se E-mail koji im daš i lozinka koju odrediš za logovanje na netu. A kod se koristi valjda da skineš app za TV.

Evo sad sam instalirao direktno aplikaciju na tv-u i trazi da se kod koji se pokazao upise na licnom nalogu. To je isto kao i eon aplikacija. Predpostavljam da ima i app za adroid platformu, ako na to mislite to necu ...Na samsungovim i lg Smart TV postoji vec njihova aplikacija .. a to valjda kosta dodatnih 299 dinara mesecno. Nadam se da nije konfuzno.

ps. sa njihovog sajta
TV po tvom
Kupovinom ove usluge, dobijate IP STB uređaj za televizor, kao i kredencijale za korišćenje Android i IOS aplikacije “Supernova TV po tvom“ koju možete da skinete i instalirate na do 3 mobilna telefona ili tableta. Takođe dostupne su Samsung i LG Smart TV aplikacije.

Svi kanali iz paketa koji imate dostupni su vam za gledanje i u okviru mobilne aplikacije, sa izuzetkom pojedinih lokalnih i regionalnih programa. i tako dalje
 
Poslednja izmena:
korisnik sam ex RV , aktivirao sam HBO GO imam lg smart tv i aplikaciju na njemu
kad probam da gledam preko aplikacije izbacuje mi da registrujem uredja preko mobilnog tel. ili racunara - lap topa
nznm kako preko aplikacije koja je na tv da se prijavim da bih mogao gledati
ako idem preko pretrazivaca moze se gledati
moze li neko da pomogne
Hvala
 
Tako što aktiviraš taj TV u aplikaciji na telefonu, odeš u deo gde su uređaji, pa na aktiviraj novi uređaj i tu upišeš kod koji se pojavi na TV-u kada odabereš državu i ideš na aktiviraj.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
kaKav D3mini kod supernove?

Ako mislis na stb, menja se bez nadoknade za CAM

Ili si promasio temu...
 
kaKav D3mini kod supernove?

Ako mislis na stb, menja se bez nadoknade za CAM

Ili si promasio temu...

Jesam. Otvorene mi dve teme, jedna do druge, pa sam mislio da sam ovde gde se prica o zameni SBB uredjaja. Obe firme imaju ponude sa Cam-ovima i boxovima, pa nisam ni primetio.
Ali svakako me zanima, da li naplacuje SN i kad vracas modul a uzimas receiver ?
 
Poceli su od skoro, ja prekjuce zvao dami zamene dva boxa za dva modula i trazili su 500 dinara po jednom uredjaju za zamenu..
 


Kakvo je sad ovo *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*?
 
Nisam dobio martovski račun i zato odem pre 2 dana u Sava centar da uzmem kopiju. Slučajno pitam da li su u međuvremenu našli način da račune šalju i mailom. Mislio sam da će da me oduva, ali na moje veliko iznenađenje dobio sam odgovor da je od 1.aprila i to moguće. Ostavio sam mail, pa ćemo videti da li je to zaista tako ili je to samo zakasnela prvoaprilska fora.
 
Poštovani,

Hvala Vam na upućenom mailu.

Nažalost, ne postoji mogućnost sistemskog slanja računa elektronskim putem te iz tog razloga trenutno nismo u mogućnosti da izađemo u susret Vašem zahtevu.

Vaš zahtev je prosleđen nadležnoj službi kako bi Vam računi stizali na mail kada se stvore mogućnosti.

Hvala Vam što koristite naše usluge.


Toliko o tome....
 
Ako je službenik u Sava centru slagao mene, slagao sam i ja vas. Moraćemo da sačekamo 10ak dana i da vidimo da li ću dobiti novi račun na mail ili ne.
 


Kakvo je sad ovo *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*?

Nazvah jutros "podrsku", kreirali su nalog za proveru, posle 5 minuta uhvatih na telefonu trenutak kad je proradilo.
Dok sam na speedtestu preko telefona testirao, sa 2,6Mbps skocilo je na 9mbps a onda i na 15Mbps.
Od tada i na kompu ide ovakoa.




meni ovo preko wifi (paket 100/10):

Pogledajte prilog 284364

To je za wifi sa njihovog Cisco EPC3925SN rutera sasvim u redu.
Za 100/10Mbps na wifi treba ti neki tvoj pristojan ruter, koji ces nakaciti kablom na njihov ruter a koji je od prodrske prebacen u bridge mod.
 
Poštovani,

Hvala Vam na upućenom mailu.

Nažalost, ne postoji mogućnost sistemskog slanja računa elektronskim putem te iz tog razloga trenutno nismo u mogućnosti da izađemo u susret Vašem zahtevu.

Vaš zahtev je prosleđen nadležnoj službi kako bi Vam računi stizali na mail kada se stvore mogućnosti.

Hvala Vam što koristite naše usluge.


Toliko o tome....

Isti odgovor sam od njih dobio i ja...
 
I ja...
Ali račun na mail šalju u toku dana

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Stvarno mi nije jasno da šalju na mail račun ako ga tražiš a ne mogu da organizuju da se šalje svakog meseca redovno kao i drugi operateri. Verujem da nisu mali troškovi slanja papirnog računa poštom...

Послато са Mi 9T
 
Jel ima neko problema za tv i netom u Borci? Pre 1h mi nestao net i tv a zvao sam ih kazu nema smetnji prijavljnih, pa ne znam jel do mojih kablova il do njih da se ne cimam bezveze
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno