Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
^ FORA ZA NET!.jpg
 
tako je i kod mene,radilo je sve super svih ovih meseci,danas odjednom 3h nemam neta,pokusava da se konektuje,lapmice sve ali nece,sada dodje na blic ima pa nestane,evo sada 10min ima...valjda ce da ostane ovako
 
pa ukucaj to i meni je isti problem vec 10ak dana, mada ne zeza toliko cesto a iz podrske se ne javljaju od ponedeljka kad je prijavljeno.
 
pa ukucaj to i meni je isti problem vec 10ak dana, mada ne zeza toliko cesto a iz podrske se ne javljaju od ponedeljka kad je prijavljeno.
Ti beše isto avcom?Kod mene po defoltu su guglovi dns-ovi I mislim jedan avcom-ov,čudi me da I kod tebe nije tako?

Sent from my T1 7.0 using Tapatalk
 
jesam av com, nzm zeza automatski niti koji su njihovi, poznanik rece da je to do "njihovog rutera". Kad nestane ukucam manual. A i kad vratis odma nakon toga automatic veza ostane.
 
Probaj 1.1.1.1 i 1.0.0.1 meni su još brži od guglovih DNS servera.

Sent from my T1 7.0 using Tapatalk
 
Pomoć, kako daljinski od Skymaster HD2 upariti sa TV prijemnikom

Hvala
J

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

Imas u uputstvu drzis daljinski od stb u daljinski od tv i drzis prvo na stb off dugme (ako nije off onda pogledaj u upustvu) i drzis off na tv i kad stane treperenje uparen je. I tako moras za dugme po dugme...Imas par dugmica koji mogu da se upare..
 
Da li se nekome ovih dana dešavalo da se modem od Supernova interneta (u pitanju je CBN) sam od sebe restartuje, jednom ili više puta u toku dana?
Mislim na dane od 17. - 20. aprila. Napominjem da je u pitanju bivša Kopernikus mreža
 
Da, dešavalo se par puta mesečno. Od kad je kopernikus postao supernova dešava se mnogo češće.

Što se tiče interneta generalno iskustvo mi je kao kod ostalih pre vanredne situacije kao i za vreme vannredne situacije tj. okvirno od 18h pa do 2h internet je često sramotno neupotrebljiv.

Od podrške se dobivaju trolovski odgovori isključite modem, uključite modem, preskenirajte listu kanala.
 
Evo jedne novosti, naime pošto su me opet stavili iza CGNATa, poslao sam im mejl da to isprave i opet mi stave dinamičku ip. To sam do sad radio par puta i bez problema su to uradili, do sad! Zvali su me i obavestili da više dinamička ip adresa ne ide na pakete koji imaju ispod 120 mbit/s! Odluka doneta "odozgo i oni ne mogu ništa da urade po tom pitanju"! Nemam UO sa njima, tako da su kod mene završili...
 
I kod mene se IP adresa nikad nije promenila..vrv. i nece.
 
a sto vam ne odgovara da stalno imate istu ip adresu? (pre nego sto krenu napadi bilo koje vrste - pitam bez ikakve zle namere ili trolovanja, posebno sto ljudi cak dodatno placaju da imaju fisknu ip adresu)
 
Puca mi internet stalno, radimo od kuce zena i ja i imamo stalno prekid konekcije. Do sada nisam primecivao dok nismo poceli da radimo, pa kad njoj pukne SAP sve ponisti i onda mi se onq popne na glavu :)

Koristim supernovu, nekadasnji vektor net.
Prijavljivao kvar, ne znaju sta je u fazonu su mogu da posalju ekipu na teren, jel ima još neko slicnih problema?

Razmisljam novi ruter da tražim mozda je do njega, pukne konekcija kad se preoptereti?
 
Poslednja izmena:
Puca mi internet stalno, radimo od kuce zena i ja i imamo stalno prekid konekcije. Do sada nisam primecivao dok nismo poceli da radimo, pa kad njoj pukne SAP sve ponisti i onda mi se onq popne na glavu :)

Koristim supernovu, nekadasnji vektor net.
Prijavljivao kvar, ne znaju sta je u fazonu su mogu da posalju ekipu na teren, jel ima još neko slicnih problema?

Razmisljam novi ruter da tražim mozda je do njega, pukne konekcija kad se preoptereti?

I meni se dešavalo isto, ali samo po jednom dnevno, i to vidim da se restartuje ruter. Dešavalo se u periodu od petka do juče. Juče sam se čuo sa podrškom i rekli su da će danas da pogledaju o čemu se radi, kažu da nije do rutera. Inače ja sam na Kopernikus mreži.
 
Ako ima dosta korisnika ovi slabi ruteri hoće da trokiraju, ali operateri i onako ne daju neke jače rutere jer oni nisu jeftini tako da to mora da se kupi.

Samo napravite dijagnostiku i ustanoviti jel trokira ruter ili modem.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Pa moraće da obezbede stalnu konekciju, ako hoce da naplate svaki mesec 3500.
 
Puca mi internet stalno, radimo od kuce zena i ja i imamo stalno prekid konekcije. Do sada nisam primecivao dok nismo poceli da radimo, pa kad njoj pukne SAP sve ponisti i onda mi se onq popne na glavu :)

Koristim supernovu, nekadasnji vektor net.
Prijavljivao kvar, ne znaju sta je u fazonu su mogu da posalju ekipu na teren, jel ima još neko slicnih problema?

Razmisljam novi ruter da tražim mozda je do njega, pukne konekcija kad se preoptereti?

Jel imas Tehnicolor ruter ili? Poceo i moj da trokira vec dosta dugo, tacnije od kad je pocelo ovo sa vanrednim stanjem, na kratko prekidi konekcije DS i US lampice polude.
 
Neki Cisco.
04ad0cb0613c1dc2c951d666bf280a12.jpg
 
zamenu cam kartice za stb uredjaj naplacuju 600din jednokratno,sacuvaj me boze *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*ana
 
Iako mi nije istekao ugovor (jos godinu dana) nude mi novi ugovor (2god) i 12 meseci gratis internet (60) + tv za 1600. Nakon godinu dana 2600 internet + tv.
Sada placam 1600. Isplati li se ponuda ??
Modem koji daju ima li wi fi?
 
Jer stigo nekom racun za kablovsku? Ako mi iskljuce ima da bude dzumbus. Raspolozen sam za svadju. Taman cu kad mi istakne ugovor ali nece skoro u julu sledece godine da rascistim sa njima. Ja i ovako ne gledam tv, matorcima ima da namestim na antenu moram samo da uzmem stb dosta im par kanala. A za net cu da vidim sta cu da radim imam vreme. Od 98-e koristim kablovsku, nikad nisam dobio nikakvu promociju sem onaj jedan mesec pri potpisivanju ugovora. I ovako naplacuju punu cenu a kvalitet usled opterecenja i tv a pogotovo neta katastrofa.
 
Poslednja izmena:

Npr, ja isti taj ruter imam i nemam primedbi, radi savršeno. Tačno je da se malo više greje od ostalih ali ne baguje i ne pravi probleme. Verovatno da zavisi i od mesta gde ste (kod mene je bivši Radijus vektor). Doduše ja sam kupio na netu jedan jeftini isti taj ruter zbog kućišta jer sam ga modifikovao prema ovde već datim uputstvima tako da mi je wifi savršen bez dodatnog jer nisam želeo dva jedan do drugog a u slučaju vraćanja opreme njihov bez oštećenja ide nazad. U mom slučaju to ovako izgleda.
 

Prilozi

  • IMG_20200421_164814 1.jpg
    IMG_20200421_164814 1.jpg
    948 KB · Pregleda: 134
Iako mi nije istekao ugovor (jos godinu dana) nude mi novi ugovor (2god) i 12 meseci gratis internet (60) + tv za 1600. Nakon godinu dana 2600 internet + tv.
Sada placam 1600. Isplati li se ponuda ??
Modem koji daju ima li wi fi?

To ti je "bolja" ponuda nego ona koju reklamiraju 6 meseci gratis za nove korisnike :) Mada, ja lično više nikad ne bih bio pod ugovorom sa supernovom, jer im internet puca, trokira tako da plaćati 2600 din godinu dana je bacanje para.

Meni ugovor traje još godinu dana :(
 
To ti je "bolja" ponuda nego ona koju reklamiraju 6 meseci gratis za nove korisnike :) Mada, ja lično više nikad ne bih bio pod ugovorom sa supernovom, jer im internet puca, trokira tako da plaćati 2600 din godinu dana je bacanje para.

Meni ugovor traje još godinu dana :(

Pa sta znam pitao sam upravo to oko interneta nesto sam bla bla i kao mogu posle 14 dana dana da raskinem ugovor ako mi se ne svidja . . . .
 
Ja sam pre mesec i po zamenio CBN za Technicolor i mogu vam reci da je mnogo bolji uredjaj, radi stabilnije, Wifi ima bolji domet. Ako mozete trazite zamenu.
 
Pozdrav kolege forumaši, imam jedno pitanje. Naime u februaru sam podneo zahtev za preseljenje usluge na drugu adresu, pismenim putem u poslovnici Sava Centar. Nakon 3 dana dobijam poziv od ex AVcoma, kao pa gde ste baš našli tamo da se preselite, niko iz naše grupacije tamo nema razvučenu mrežu. I u nastavku priče mi kaže možete odneti opremu i razdužiti se, stići će vam račun za usluge koje su pružene do tog datuma i NEĆETE platiti nikakve penale jer mi nismo u mogućnosti da vam pružimo uslugu na novoj adresi. E tu sada nastaje problem, zovem da pitam da li još nešto dugujem, teta mi kaže hm, vidim da vam je obračunat mart, a vidim da ste opremu vratili sredinom februara i podnese reklamaciju. Dobijem mejl od njih u fazonu mi nemamo u sistemu vaš zahtev za raskid ugovora, vi ste pod ugovorom, treba da platite penale itd, klasična priča. Rekoh ja i nisam podneo zahtev za raskid, već za preseljenje usluge. Mene interesuje kome ja da se obratim? Da pokušam direktnim odlaskom u ex AVcom, ili imaju nekog šefa koji je zastupnik svih kompanija? I da li da im šaljem skeniranu dokumentaciju o zahtevu za preseljenje i vraćenoj opremi, ili su dužni da to imaju u sistemu? Hvala.
 
Jedini kanal koji su ubacili a daje vredan pažnje je Balkan Trip.

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno