Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ja bih ipak probao da pozovem kol centar, ovo sto si napisao mi deluje totalno nerealno. Dok je bio RV vise puta sam dogovarao ta privremena gasenja, preseljenje je potpuno normalna stvar i to bi trebalo bez problema da vam odrade (osim sto se naplacuje seoba prikljucka).

Nemam nerava da se bakcem a i prioritet mi je nesto drugo, dve godine sam se sa telekomom jurio prijavljivao kvarove i na kraju sam kupio Tendu i resio se laga i loseg wifia.
Mogu da za svaku malu sitnicu i zovem podrsku ali kazem ne mogu da se nerviram jer svakako necu sa njima da saradjujem .
Juce je poznanik bio i trazio da raskine ugovor, rekli su mu na njegovu zamerku da hoce da raskine ugovor jer ne isporucuju vise SK a da je zbog njih prevashodno uzeo kablovsku kao pa vi nsite poptisali SK kanale vis te celu uslugu, pocela tamo da mu tupi kako je dobio druge kanale. U sustini ponudili mu ako uzme kod njih i net dobice godinu dana besplatnog neta, posto je on isistirao na raskid receni je da moze da podnese zahtev ali mor ada isplati do kraja ugovora ostatak rata ( ugovor istice juna ove godine) ili da dodje maja podnese zahtev za raskid i posle 30 dana vrati opremu.
 
Za poznanika ti, mislim da emoze raskinuti ugovor bez penala ali moras s bagrom cvrsto i odlucno, moras pokazati znanje da se moze, malo ili nesto vise galamiti pa te odvedu do sefa i s njim se sve zavrsi.
Na prvu kvarnjaci pricaju pricu da ne moze bez penala.
Ja sam sad trazi, znam da sam ovih dana (mozda juce il proekljuce) procitao tekst na forumu u nekoj od tema da im je receno da moraju raskidati ako ukinu bitne kanale ili grupe kanala kao sto je SK samo ne mogu da nadjem to, kao da je obrisano il ja opet ne vidim sta sam citao ovih dana...

Kako se zove neki od zastitnika potrosaca, neka grupa, oni su okacili na fb izvode iz zakona i uputstvo kakao se ponasati a ovde neko preneo, a posle kao da je obrisano (ako je obrisano ZAŠTO?)...
 
Poslednja izmena:
Efektiva je pisala, ma nema vremena on da se juri sa njima,isti slucaj je i samnom, moze da bira isto kao i ja da placa do juna ili da izgubi nekoliko dana i raskine ugovor.

Nama su nasli neplacene racune preskocila devojka da plati jedan za decembar 2016 za taj mislim da je zastareo i jedan za avgust 2018. Da li sa bagrom se juriti, cimati il odbati bagru, da imam ugovor jos godinu dana raskidao bih ga i gubio bih vreme.
 
Meni je jeftiniji EON za 300din mesecno nego da gubim zivce sa njima.
 
Mesec dana kako koristim Supernova internet i na kraju sam zivaca
Katastrofa,puca net ping je ogroman....mnogo je nestabilan internet
Teski ***** sto sam napustio Orion :(

:S A koji "Supernovin" ogranak ?
 
Meni je jeftiniji EON za 300din mesecno nego da gubim zivce sa njima.
Koja kombinacija ti je jeftinija?
Ja koliko gledam super sve plus sa hbo je jeftiniji od eon full bez hbo za 400din.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Kako ste uspeli da neplatite račun, a da vam ne isključe net? Ja jednom nisam platio i ubrzo su isključili.
Pa vuce se na racunu obavestenje za neplacene obaveze, ona isla vise puta i rekli joj nema nista. Sad otisli i gleda zena za pultom i nadje kaze evo dva neplacena, zadnji put bila cista 2016. Možda zato sto se uvek placao racun

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
 
@sonetpro_kg
2x Free Trial po 15 dana koji radi na svim mrezama. Jedna SIM kartica (300din) i jedan virtuelni free broj Globaltel za mesec dana.
 
@sonetpro_kg
2x Free Trial po 15 dana koji radi na svim mrezama. Jedna SIM kartica (300din) i jedan virtuelni free broj Globaltel za mesec dana.

jel se taj free broj dobija tako sto na globaltel sajtu ides na ono vec imam karticu, pa promenis postojeci broj ili na drugi nacin?
 
@sonetpro_kg
2x Free Trial po 15 dana koji radi na svim mrezama. Jedna SIM kartica (300din) i jedan virtuelni free broj Globaltel za mesec dana.
Objasni ovo malo bolje. Koristiš globaltel internet za gledanje eona?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Ma jok,
koristi trial period za korišćenje eona i računa u trošak sim karticu [emoji23]

Čega se Srbi sete ....

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Mora nekako da se snalazimo, a najbolje da moderatori ovo obrišu.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Nisam se ja setio, pisano je dosta o tome onda kada smo ostali bez SK kanala.
Gledas ne bilo kom netu.
Imam EON u mrezi ali SK kanali ne rade na Supernovi pa je beskoristan.
 
20tog potpisano jos uvek nista, izgleda taj rok od 15 dana mora da "ispostuju" ako i dodje u njemu
 
Super par i 32' smart. Prva godina 1600 din druga 2600 din za postojece (kablovska tv).
 
Da, samo meni dalibu dali mesec gratis i sut u pedu.
 
Nikad se ne skace na prvu loptu :)
 
Nisam ja ni skakao, istekao ugovor sa kopernikusom i mogao sam da teram bez ugovora dalje za iste pare a mislio sam da cu da placam vise i zeznuo se.
 
20tog potpisano jos uvek nista, izgleda taj rok od 15 dana mora da "ispostuju" ako i dodje u njemu

Ja ne ocekujem ni za tih 15 da ce mi stici, zna se koliko postuju rokove... Kod njih rok od 48h ispadne 10 dana, pa sad racunaj kad ce da ispune ovaj od 15 dana. :D
 
Mene danas zvali i dobio sam da placam dve godine 2600 a dobijem super par + koji je 3300
 
Pozdrav momci, naletim na ovu temu tako što sam u search kucao nešto deseto, ali nema veze :)

Ajde ovako, iz prve ruke informacija za famozne raskide ugovora.

Radim za Telekom u terenskoj prodaji SN na teritoriji Beograda i naslušao sam se svega.

Prvo i osnovno, ako raskidate ugovor nakon obnove ugovorne obaveze, tada NISTE u obavezi da platite penale do kraja UO, već platite samo benefit koji ste dobili, tipa 2 meseca gratis, to im isplatite i mirna glava.
To važi za SVE provajdere.
Naravno, SBB traži da im platite čak i kablove (kao meni) koje su postavili, to im je neka vrsta prve linije odbrane za neupućene.
Nakon što vas odbiju tada se zove RATEL, možete komotno da ih prijavite za to, ali u principu prođe i pretnja jer ipak ima i onih koji poznaju zakon.

Što se tiče gašenja kanala i dizanja cene pretplate, to isto, vi ste potpisali da vam pretplata bude nakon gratis perioda recimo 3000, a ne 3500 jer se neko vadi na "unapređenje usluge" koju niko nikad nije video.

Fama oko N1, SK i sličnog u priči Telekom vs United Media je svima jasno da je čisto politička i pitanje je kako će se rešiti ali će se rešiti nadam se, jer će ta tenzija biti realno neodriva na duže staze.
Na Gronet mreži koja se širi nenormalno brzo jođš uvek ima i N1 i SK kanali, što se u suštini ima i isplati ako žele da smanje pretplatu.

Moja zamerka je skoro bila na otključane uređaje gde svako može da se nakači na vaš WI-FI, a to dosta njih ne zna pa se žale na konekciju dok im neko cepa torent za ARK od 120GB, pa bi i to trebalo da reše, šifra i mirna glava.
I još jedna stvar, ako već hoćete SN ispoštujte momke i devojke iz terenske službe, em se radi na učinak, em ćete dobiti i koji mesec više gratis :)
 
Poslednja izmena:
Da, kao sto ste meni dali mesec gratis jos ja dalabu dosao na noge. Evo gore covek dobio veci paket a placa kao ja 2600, el to pravedno? To je ta Telekom/MTS politika, babuni kao ja ce da placaju i da dobiju q u d, a ostali benefite.
Nego neka, nicija nije gorela do zore pa nece ni vasa.
 
Za prvi ugovor još nisam čuo da je neko dobio samo mesec dana, pogotovo u prethodnih 5-6 meseci kad je krenula ekspanzija.
Za obnovu već 5 godina svi živi pregovaraju, što za mobilnu telefoniju kod svih provajdera, što za usluge TV i neta, jedino si ti izgleda ostao neupućen.
Meni SBB nije nudio bukvalno ništa, a onda mi ponudili EON da plaćam po ceni pretplate u tom trenutku, to je to, nisu hteli ništa više čak ni kad sam podneo zahtev za raskid.
Tako da nije to MTS politika već si ogorčen jer jesi reagovao na prvu loptu i prihvatio prvu ponudu.
Lično uvek čekam 3 meseca nakon isteka ugovora za sve usluge, za toliko se neću osiromašiti, pa ko ponudi bolje, to je tako jednostavno.
Inače, za prvi ugovor se kampanjski dobijalo i po 10-12 meseci gratis na pretplatu na teritoriji Beograda gde je prošla optika.
 
Pozdrav momci, naletim na ovu temu tako što sam u search kucao nešto deseto, ali nema veze :)

Ajde ovako, iz prve ruke informacija za famozne raskide ugovora.

Radim za Telekom u terenskoj prodaji SN na teritoriji Beograda i naslušao sam se svega.

Prvo i osnovno, ako raskidate ugovor nakon obnove ugovorne obaveze, tada NISTE u obavezi da platite penale do kraja UO, već platite samo benefit koji ste dobili, tipa 2 meseca gratis, to im isplatite i mirna glava.
To važi za SVE provajdere.
Naravno, SBB traži da im platite čak i kablove (kao meni) koje su postavili, to im je neka vrsta prve linije odbrane za neupućene.
Nakon što vas odbiju tada se zove RATEL, možete komotno da ih prijavite za to, ali u principu prođe i pretnja jer ipak ima i onih koji poznaju zakon.

Što se tiče gašenja kanala i dizanja cene pretplate, to isto, vi ste potpisali da vam pretplata bude nakon gratis perioda recimo 3000, a ne 3500 jer se neko vadi na "unapređenje usluge" koju niko nikad nije video.

Fama oko N1, SK i sličnog u priči Telekom vs United Media je svima jasno da je čisto politička i pitanje je kako će se rešiti ali će se rešiti nadam se, jer će ta tenzija biti realno neodriva na duže staze.
Na Gronet mreži koja se širi nenormalno brzo jođš uvek ima i N1 i SK kanali, što se u suštini ima i isplati ako žele da smanje pretplatu.

Moja zamerka je skoro bila na otključane uređaje gde svako može da se nakači na vaš WI-FI, a to dosta njih ne zna pa se žale na konekciju dok im neko cepa torent za ARK od 120GB, pa bi i to trebalo da reše, šifra i mirna glava.
I još jedna stvar, ako već hoćete SN ispoštujte momke i devojke iz terenske službe, em se radi na učinak, em ćete dobiti i koji mesec više gratis :)

Evo imamo i zvanično na temi botove pa da vas pitam jel vas sramota da idete po prigradskim naseljima na Voždovcu i salecete ljude da pređu sa Vektora na Supernovu a da pritom ljudi imaju ugovore kod Vektora za stare pakete sa 25% i 50% popusta na 2 godine a vi im uvaljajte Super par po redovnoj ceni bez popusta?

Ovde se polemika vodi dosta dugo da bi ti, ili bilo koji drugi agent mogli da operete sve ono sto ste radili pod Super ponudom u prethodnih 3, 4 meseca.
Navešću ti neke:
-Uvaljivali ste ljudima na kvarno da poptisuju nove ugovore pod pretnjom da ce izgubiti sve kanale i da cete ih digitalizovati, da ce im slika biti bolja i ostale gluposti (iako su vec imali dtv).
-Navodili ste ljude da potpisuju ugovore po nekim super cenama i obećavali kule i gradove, sk i arenu itd iako ste jos u decembru znali da niste produzili ugovor
-Pojedinim ekipama treba 3 nedelje da rese problem sa kablovskom i sa internetom
-Navodili ste ljude da vas zovu na 199...i naplacivali po 400,500 dinara poziv
-redovno prekidate vezu kada ne znate odgovar u call centru
-na mejlove ne odgovarate po 20 dana
-brisete komentare sa fb-a
-konstantno sirite laži (a ovde vam to nece proci iako ti je bio dobar pokusaj)
-niste objavili na sajtu da ukidate ug kanale mesec dana pre ukidanja pa se sad vadite na to kako se kod sbb-a placaju nekakvi kablovi i slicno
-godinu dana ce skoro od kako je krenula Super kablovska a vi ne umete ni sada da pohvatate sve konce
-uzimate ljudima horizont uređaje za gledanje vektorove usluge a ubaljujete im raspali ott
-naplaćujete taj ott dodatno
-lazete ljude kako ce im nestati svi kanali ako ne potpisu nov ugovor
-dajete nekom po 14 meseci gratis kad vidite da tada istice ugovor sa sbb-om samo da bi uzeli supernovu a onda napadate nekog ko je dobio kao korisnik sa stazom od 10 godina 1 mesec gratis i kazete mu da se ne ljuti
-kablovska vam puca svaki dan
-internet vam puca svaki sat
-mreza vam je jako losa svuda
-optikom pokrivate 4, 5 solitera na Novom Beogradu i 6,7 ulica u Grockoj i nazivate to svemirskim sirenjem mreze?
-vasu politicku obojenost pripisujete kao neuspeh za pregovore oko kanala sa ug, a na tome vam se vrtela cela prica kada ste korisniku dali da potpise anex?

Ne znam sta je uspeh i dobra poslovna politika u svemu tome?

Da te podsetim samo sa je SBB objavio vest o ukidanju određenog broja kanala sa sve rokom do kog se moze izvrsiti raskid ugovora. I tako kad god povecaju cene. I tako vec 6,7 godina unazad. I nikad ne traze naplatu kablova. I nikad nisu trazili da im se isplate "gratis meseci" ako se ugovor raskida zbog povećanja cene ili ukidanja kanala.

Prodajna vestina nije u tome da prodas nesto pljuvanjem drugoga, vec da verujes u ono sto prodajes (da imas dobar proizvod) , a posto prodajete na gore navedeni nacin onda se to zove obmana/prevara.

Samo te molim da preneses drugarima i drugaricama koji rade isto što i ti da ne salecu starije ljude koji su sami kod kuće i da im ne pretite da ce ostati bez kanala. Ni na Voždovcu ni u bilo kom drugom mestu!


Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
@djalf: Na pocetku nisu nudili nista za postojece korisnike, pa su kasnije rekli moze mesec ili dva i na kraju ovo. Usluga kablovske 1600 din i net 12 meseci po 1 din. A u drugoj godini full cena 2600. (tv se placa 765 din)

Jos ce mi cini mi se ugasiti hbo paket i jos neke kanale jer se kako kazu nismo digitalizovali,a ja ih imam preko licnog dvb-c no videcemo. Em sto sam do sac placao 1200 din mesecno kablovsku :S (sad veca cifra a manje kanala)

@darcoolio: kako je moguce da ne moze sifra na net da se stavi?
 
Poslednja izmena:
Niti perem niti botujem, ja sam naveo za SVE operatere uslove za raskid ugovora, a ako agent ne ispoštuje ono što ti je ponudio ti ne potpisuješ ugovor ili podnosiš prijavu protiv operatera i agenta, to je tako jednostavno.

Da te podsetim samo sa je SBB objavio vest o ukidanju određenog broja kanala sa sve rokom do kog se moze izvrsiti raskid ugovora. I tako kad god povecaju cene. I tako vec 6,7 godina unazad. I nikad ne traze naplatu kablova. I nikad nisu trazili da im se isplate "gratis meseci" ako se ugovor raskida zbog povećanja cene ili ukidanja kanala.
Zaputi se na Altinu recimo, tamo su iz SBB doslovno sve što si naveo da nisu radili radili i to obilato.
Takođe, ugasili su televiziju i ljudi su ostali bez usluge, potpisali reverse za novi uređaj i usput potpisali i obnove UO, a da mahom nisu ni znali.
To je bar lako proveriti.
U SBB poslovnici u Bulevarusu mi lično rekli kad su mi u toku UO digli cenu pretplate da po ugovoru to mogu da urade i da za raskid moram da platim penale.
Pretplata je skočila kad je njihov agent meni poslao SMS da se javim ukoliko želim da dobijem paket Trio Gold po ceni duo paketa i da mi otključaju HBO i zamene uređaj da imam vraćanje nazad.
HBO je ugašen nakon 6 meseci, vraćanje mi ne radi, a pretplata otišla na 4000.
Razlog je da je to bila samo promocija od 6 meseci i da sad plaćam punu cenu, što agent nije naveo, a SMS imaju kao dokaz.

FB stranicu SN ne pratim, SBB takođe, verujem ti da modovi brišu komentare.

Da li su uvaljivali, ne znam, takođe verujem da jesu jer sve i svako radi taj posao, ko, kako i zašto pravi selekciju to ne znam, ono što znam je da sam lično čuo od ljudi da su im naši agenti svojevremeno govorili da će raskinuti ugovore umesto njih i te slučajeve sam bez razmišljanja prijavio.
Za SK i N1 sam znao da će posle Nove godine isteći ugovor i bilo je priče da pregovaraju.
Kad su me pitali da li će te kanale ugasiti rekao sam im baš tako kako i tebi sad kažem, da se zna do kad imaju ugovor, da tada ističe i da postoji šansa da ako ga ne obnove da će te kanale ugasiti.
Srećom, sve što sam radio radio sam na Gronet mreži, pa tu niko nije oštećen.

Delove grada gde nema optike nikad nisam radio, pa ne smem da tvrdim ništa.
Mreža je više nego diskutabilnog kvaliteta ka koaksijanom kablu i ta područja moraju da pokriju optikom.
Fokus su im delovi grada koji su pokriveni kućama jer tu su skupljali samo saglasnost za izgradnju infrastrukture u tom kraju, pa samim tim će do zgrada ići sporo.

Imam legitimaciju, ima ime, prezime, reg. broj, aa neko traži ličnu kartu na uvid i to dam, jer meni je obraz čist i uvaljivanjem se ne bavim.
optikom pokrivate 4, 5 solitera na Novom Beogradu i 6,7 ulica u Grockoj i nazivate to svemirskim sirenjem mreze?
Optika ima na području Višnjice, Višnjičke banje, Slanci, deo Karaburme, nekih 50% Mirijeva, Kaluđerica, Grocka generalno kao opština je 90% pokrivena, Altina, Plavi horizonti, KumodraŽ, Batajnica...
-Navodili ste ljude da vas zovu na 199...i naplacivali po 400,500 dinara poziv
Za ovo prvi put čujem jer ljudi obično zovu mene, pa ja onda zovem dalje.

OTT se naplaćuje 120 dinara trenutno, što ni meni ne ide u glavu ko je mag koji je to osmislio.

Što se pljuvanja tiče, između Supernove, Oriona, SBB i Boxa, lično bih izabrao opet IKOM, to sam uvek govorio i oni su bili maksimalno korektni u mom slučaju sve dok ih nisu kupili.

Tako da, moraš da napraviš razliku između botovanja i zabole mene savršeno gde radim i za koga radim, nisam ovde došao nekome da prodam i branim jer ću uskoro najverovatnije da vodim porodicu iz Srbije, pa mi kablovski operater i ta priča vlast vs opozicija na svim nivoima neće ništa značiti.

Da bi mogao odgovorno da tvrdiš nešto onda moraš da budeš dnevno u kontaktu sa bar 50% ljudi sa koliko sam ja, pa da vučeš na to da li je neki provajder korektan ili ne.

Jos ce mi cini mi se ugasiti hbo paket i jos neke kanale jer se kako kazu nismo digitalizovali,a ja ih imam preko licnog dvb-c no videcemo. Em sto sam do sac placao 1200 din mesecno kablovsku :S (sad veca cifra a manje kanala)

@darcoolio: kako je moguce da ne moze sifra na net da se stavi?
Nisam rekao da ne mže, rekao sam da su u zadnje vreme davali uređaje bez redefinisane šifre, pa ti zoveš call centar bez preke potrebe da ti daju instrukcije.
I ako ti ukinu kanale rekao sam da to važi za sve provajdere, žališ se, odbiju pa pravac RATEL.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno