Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Meni to izgleda da je neki phishing u pitanju (neka ekstenzija ima previše dozvola ili nešto povezano sa dns-om/sajtom - pa tim putem). Gugl i slične velike kompanije te neće obavestiti da ti je nalog hakovan i slično (osim ako nije masovni problem).

Ako si morao da uneseš originalnu šifru (logovanjem ili slično) pre unošenja nove, gotovo sigurno je phishing.
 
Poslednja izmena:
Meni to izgleda da je neki phishing u pitanju (neka ekstenzija ima previše dozvola ili nešto povezano sa dns-om/sajtom - pa tim putem). Gugl i slične velike kompanije te neće obavestiti da ti je nalog hakovan i slično (osim ako nije masovni problem).

Ako si morao da uneseš originalnu šifru (logovanjem ili slično) pre unošenja nove, gotovo sigurno je phishing.
+1

Послато са Redmi K20 помоћу Тапатока
 
Ma nem nisam išao ni na kakav link, nego otišao na Aliexpress i tamo u settings pa tražio promenu šifre, i tu ne uspevam (samo vrti i stoji ona poruka odozgo), nigde nisam ni unosio šifru niti sam imao priliku.

EDIT: dodao sam screenshot kako izgleda

Ako nije teško nekome, neka proba, izlogujte se na kompu pa se ponovo ulogujte, čisto da vidite hoće li i vama prikazati isto. Takođe, ako nekoga ne mrzi, pokušajte da promenite šifru.
 

Prilozi

  • password.PNG
    password.PNG
    43.9 KB · Pregleda: 164
Poslednja izmena:
Ok je, nije phishing, legit opcija Chrome-a koja je uvedena pre manje od mesec dana da proverava šifre sa njihovom bazom o ukradenim nalozima.

Promenio sam upravo i šifru na Aliju (prvi login je bio normalan, bez ikakvih problema). Izvrtelo ono gore što ima kad se klikne na "Change password", pa je sledeći korak bio da unesem 6-ocifreni broj koji sam dobio u mail-u, pa sam onda tek mogao da promenim šifru.

A zašto ti ne daje da promeniš šifru, možda neka ekstenzija pravi problem, možda nešto do provajdera i Alija koji je npr uvideo da si pod NAT-om i mnogo korisnika se loguje sa jednim ip-em, pa se tripuje. Mislim ovo već sad nagađam...

Probaj sa drugim pregledačem za početak...
 
Poslednja izmena:
I meni zadnja dva dana traži da se logujem kad kliknem na neki lik ka proizvodu koji je postovan u ovoj temi, ne otvori stranicu proizvoda bez logovanja lepo nego traži da se logujem da bi video proizvod (ali mi ne izbacuje ovu verifikaciju)!
 
Ako se logujete sa podacima koje ste sacuvali u Google password manager, onda trazi verifikaciju - ako se logujete zapamcenom sifrom iz browsera, nema verifikacije.
 
Pa ako ti je stvarno istekla kartica, onda se ona raspada, a ne Ali
 
Sad udjem da trazim refund za nesto sto mi nije stiglo kad pise da sam primio, kao buyer confirm
Pa ili sam ja puko pa nekad potvrdio da je stiglo ili je moguce da je do njih neka greska? Jer ne znam da sam ima 7 bar dana usao u aplikaciju a ne pritisnuo ono da sam primio


Edit: ipak nisam pobudalio, kao isteklo vrijeme i automatski zavrsena narudzba
Jeste li dobijali refund u ovakvim slucajevima?
 
Poslednja izmena:
Pa ako ti je stvarno istekla kartica, onda se ona raspada, a ne Ali



Stara kartica je istekla krajem 2019 god. Sada placam sa novom karticom koja je validna do 2021 i svaki put
mi se ovo prikazuje. Da li znas u cemu je problem? Kako da Update-ujem karticu.
Ovo se nikada ranije nije desavalo.
Na AliPay-u je kartica prijavljena
 
Sad udjem da trazim refund za nesto sto mi nije stiglo kad pise da sam primio, kao buyer confirm
Pa ili sam ja puko pa nekad potvrdio da je stiglo ili je moguce da je do njih neka greska? Jer ne znam da sam ima 7 bar dana usao u aplikaciju a ne pritisnuo ono da sam primio


Edit: ipak nisam pobudalio, kao isteklo vrijeme i automatski zavrsena narudzba
Jeste li dobijali refund u ovakvim slucajevima?

Sada više i ne može da se traži refund dok skroz ne istekne period zaštite, tako da nisi ništa propustio. Imaš rok 15 dana da pokreneš dispute.
 
Stara kartica je istekla krajem 2019 god. Sada placam sa novom karticom koja je validna do 2021 i svaki put
mi se ovo prikazuje. Da li znas u cemu je problem? Kako da Update-ujem karticu.
Ovo se nikada ranije nije desavalo.
Na AliPay-u je kartica prijavljena
Meni se isto dešava. Za svaku kupovinu mi traži da unesem datum isteka kartice. Kartica važi do kjraja 2021.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
^^ Kad smo kod refunda i dispute. Meni ujutru ističe zaštita, pisao već 2x prodaccu da produži, pošto mi paket nije stigao (tek je u Pekingu, ili poleteo ka nama), ali ništa ne odgovara. Piše cak da nije ni pročitao poruke.

Mogu da pokrenem dispute, 50$ mi je porudžbina, ne bih da im poklonim. E sad, da li da čekam da istekne period zaštite, ali se plašim da mi ne potvrdi porudžbinu automatski, ili da idem na dispute?

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Nebitno je da li sistem automatski potvrdi isporuku, imas rok od 15 dana posle od datuma garantovane isporuke, ukoliko već nije produzavan - a u ovom slučaju nije.
 
Poslednja izmena od urednika:
A ukoliko je produžen rok isporuke nema pravo posle isteka na Disput?

Sent from my MI MIX 3
 
Jel neko ima iskustva sa Bpost International? Da li su brzi?
 
Osim China Airmail, koji je najbrži način slanja iz Kine (ne računam UPS, DHL itd.)?
Znam da su Yanwen i SunYou (CaiCao), jako spori pa gledam da zaobiđem te sporije, i platim malo više ako znam da će da stigne za max 2 ned. Singapurska i KH pošta su mi enigma, tj koliko im treba do BG (ne računam carinu, ako je ima to je drugo)?

Problem je što Airmail nema svugde, a nekad napišu ono Standard shipping pa pošalju nekim levatima.
 
Singapurska 5-15 dana stiže u zemlju. U većini slučajeva 5-10 dana, bar meni u poslednje vreme. Tako da 90% bi trebalo da ti stigne u roku 15 dana max sa Singapurskom.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Bpost International je Belgijska posta?Ili sta vec. Jel neko narucivao nesto preko njih?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 
@acep
@ vatrogasac53

Bpost je OK

China Post zaobilaziti u sirokom luku do proleca.

Detaljno na PRACENJE POSILJKI
 
Pre par dana pošaljem upit kineskinji sa zahtevom da mi predmet koji kupim pošalju preko Singapore Post https://prnt.sc/qmpnrn
Ona mi odgovori potvrdno u fazonu Ok. nema problema.
Juče kupim predmet i napišem joj podsetnik da mi ga pošalju preko Singapore Post
Danas dobijam mail od nje gde stoji da je proverila moju narudžbinu i da je može poslati samo China Post
Na to sve ja odgovorim sa Cancel Order " The seler is unable to ship my order by the selected shipping method".
Sada je to sve poništila i vratila u status aktivnog stanja i traži od mene da promenim razlog otkazivanja porudžbine
(nije mi jasno kako ona može da poništi moj cancel, ovo prvi put vidim...)
Dokle više da budem tolerantan i da im izlazim u susret da nebi placali penale Aliju?
Dokle će da nas magarče i prave *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*ma?
Važi My Friend samo ti kupi, a kada kupiš posle ćemo videti šta i kako...
More marsh :whip:
 
Poslednja izmena:
sa prodavcima komuniciras samo kad moras...bilo kakvi dogovori/pregovori/posebni zahtevi sa njima su gubljenje vremena i zivaca...
 
Ne mora da znači, ja sam prodavcu tražio da obavezno bude SG post, rekao je "bez brige" i poslao je kako sam insistirao.
 
Pre par dana pošaljem upit kineskinji sa zahtevom da mi predmet koji kupim pošalju preko Singapore Post https://prnt.sc/qmpnrn
Ona mi odgovori potvrdno u fazonu Ok. nema problema.
Juče kupim predmet i napišem joj podsetnik da mi ga pošalju preko Singapore Post
Danas dobijam mail od nje gde stoji da je proverila moju narudžbinu i da je može poslati samo China Post
Na to sve ja odgovorim sa Cancel Order " The seler is unable to ship my order by the selected shipping method".
Sada je to sve poništila i vratila u status aktivnog stanja i traži od mene da promenim razlog otkazivanja porudžbine
(nije mi jasno kako ona može da poništi moj cancel, ovo prvi put vidim...)
Dokle više da budem tolerantan i da im izlazim u susret da nebi placali penale Aliju?
Dokle će da nas magarče i prave *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*ma?
Važi My Friend samo ti kupi, a kada kupiš posle ćemo videti šta i kako...
More marsh :whip:

Može, jer prodavac odlučuje da li će da prihvati tvoj cancel (nije dužan uopšte da ga prihvati), po pravilu prihvataju ako vidiš da si nešto pogrešio i pokreneš cancel u roku od par minuta (pa i sat-dva), a za sve ostalo on diktira uslove .
Naravno, u ovom slučaju ti si imao dobar razlog za cancel, ali prodavcu to ne odgovara, a AliExpress mu omogućava da ovako postupi.
 
Poslednja izmena:
Данас ми стигао пакет наручен 8 Августа :zgran::zgran::zgran:
Заједно са пакетом који је поручен 20.11 :D
 
Poslednja izmena:
U *mjau**mjau**mjau*, ja onda i dalje mogu da se nadam da će zaštita za telefon naručena u julu, za koju je dispute davno završen u moju korist, ipak da stigne.
 
Vrh Dno