Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Da se nadovežem na priču o staklima za naočare, ja sam naručivao naočare sa staklima iz Kine, moram reći da je kvalitet odličan za cenu. Ja sam uzimao -1 dioptriju i dobro su urađene, sad za neke kompleksnije recepte ne nih im verovao.

P.S imate sajt zennioptical koji je sajt iz Kine prodaju jeftine okvire a stakla su isto odlična, pravite ih po vašoj želji i imaju brdo zaštite

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 
Немојте куповати та предефинисана стакла само оним продавницама где искаче поље за упис рецепта од офталмолога.
И прочитајте све, јер све пише, од индекса стакла до дужине, ширине и висине рама. Заштите на стаклима.
Имају и прогресивна за оне којима треба и за близину и даљину у једном стаклу. и то је објашњено, какво је видно поље у њима нацртано, и упозорење да ко није навикао може имати благу вртоглавицу у првим недељама ношења.
Могу и стакла посебно а посебно оквир, па онда овде да се секу и уграђују, али не видим разлог за то.
ebb35b0e49946f1aebc96fcd4b45214a.jpg
35920aed43224d9b015c639e794c9522.jpg


Слике су траљаве, немам друге. Ово су фото сензибилна стакла.

Послато са уз помоћ ТT
 
Poslednja izmena:
Posiljka narucena pred kraj novembra, prihvacena od poste 25 novembra, 7 decembra bila u Pekingu, a 14 decembra vracena u Sendzen odakle je i krenula, naravno kao i kod ostalih ona security glupost.
Posto cami skoro 15 dana u Sendzenu a prodavac niti se javlja da ce da posalje ponovo niti se sta desava ja otvaram dispute da mi se vrate pare uz obrazlozenje : ''Package was returned to seller by shipping company''.
Prodavac se javlja i predlaze : ''Dear, sorry for the shipping problem, can you cancel the dispute, we would like to refund you through paypal.''
Ovo sam naravno odmah odbio, prodavac nije vise reagovao stvar je dosla do Alija, koji kazu da moja primedba nije validna i dodaju sledece :

''Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order.
Please pay more attention to the tracking information. If the package arrive at the delivery office, please contact post office to pick up in time. Buyer should be responsible for any consequences of failure to collect items in time.
According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Since your package is still in protection time, please be patience waiting for the package. Any new update of your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order".

Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit Invalid After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package.

Package Information
China Post Registered Air Mail In Transit
Solutions:
Option 1: Please continue to wait for 10 days

Response time: 10 days

Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection time ends.

Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal). If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.

Sta koji moj da cekam kada se jasno vidi da je posiljka vracena posiljaocu i da se nista vec 15 dana ne preduzima. Stvar koja me dodatno buni pise : ''Dispute Escalated - Waiting for both parties to respond '', i imamo rok do 4 januara da odgovorimo, medjutim ja nigde ne vidim opciju da ista mogu ovde da uradim, takodje pise i ovo sto je gore : ''You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal)'', no nista ja nemam niti mogu ovde da uradim sem da prihvatim ovu ponudu koju sam vec odbio da zatvorim dispute i kao da mi prodavac refundira na Pay Pal.

U pitanju je 40$ ne vidim drugu opciju nego da cekam ne znam ni ja sta cekam do 4 januara ?
 
Planiram da od jednog prodavca (tj u pitanju je radnja) porucim vise stvarcica i to bi izaslo negde oko 100-150$. Poslao sam mu poruku sa pitanjem da li moze da napise manju cenu i rekao je da nije problem.
Mene sad muci da li me je slagao i kako bi on taj paket poslao....sve zajedno pa da napise manju cenu ili bi slao jedno po jedno?
 
Dogovori se kako ti odgovara. Imaš poruke, nije da brzo odgovaraju ali radi, i dogovori sve i da ti šalju preko singapurske pošte. Kad je tako veća suma u pitanju izaći će ti u susret.
 
Planiram da od jednog prodavca (tj u pitanju je radnja) porucim vise stvarcica i to bi izaslo negde oko 100-150$. Poslao sam mu poruku sa pitanjem da li moze da napise manju cenu i rekao je da nije problem.
Mene sad muci da li me je slagao i kako bi on taj paket poslao....sve zajedno pa da napise manju cenu ili bi slao jedno po jedno?

To sto on napise manju cenu za carinika ne znaci nista . Bice kako carinik proceni.
 
Posiljka narucena pred kraj novembra, prihvacena od poste 25 novembra, 7 decembra bila u Pekingu, a 14 decembra vracena u Sendzen odakle je i krenula, naravno kao i kod ostalih ona security glupost.
Posto cami skoro 15 dana u Sendzenu a prodavac niti se javlja da ce da posalje ponovo niti se sta desava ja otvaram dispute da mi se vrate pare uz obrazlozenje : ''Package was returned to seller by shipping company''.
Prodavac se javlja i predlaze : ''Dear, sorry for the shipping problem, can you cancel the dispute, we would like to refund you through paypal.''
Ovo sam naravno odmah odbio, prodavac nije vise reagovao stvar je dosla do Alija, koji kazu da moja primedba nije validna i dodaju sledece :

''Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order.
Please pay more attention to the tracking information. If the package arrive at the delivery office, please contact post office to pick up in time. Buyer should be responsible for any consequences of failure to collect items in time.
According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Since your package is still in protection time, please be patience waiting for the package. Any new update of your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order".

Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit Invalid After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package.

Package Information
China Post Registered Air Mail In Transit
Solutions:
Option 1: Please continue to wait for 10 days

Response time: 10 days

Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection time ends.

Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal). If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.

Sta koji moj da cekam kada se jasno vidi da je posiljka vracena posiljaocu i da se nista vec 15 dana ne preduzima. Stvar koja me dodatno buni pise : ''Dispute Escalated - Waiting for both parties to respond '', i imamo rok do 4 januara da odgovorimo, medjutim ja nigde ne vidim opciju da ista mogu ovde da uradim, takodje pise i ovo sto je gore : ''You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal)'', no nista ja nemam niti mogu ovde da uradim sem da prihvatim ovu ponudu koju sam vec odbio da zatvorim dispute i kao da mi prodavac refundira na Pay Pal.

U pitanju je 40$ ne vidim drugu opciju nego da cekam ne znam ni ja sta cekam do 4 januara ?

Moras da cekas 10 dana.
 
Da li ima smisla danas ili sutra narucivati robu ili da sacekam do prekosutra?
Mislim da li moze da se obavi kupovina ili tek prvi radni dan?
 
Planiram da od jednog prodavca (tj u pitanju je radnja) porucim vise stvarcica i to bi izaslo negde oko 100-150$. Poslao sam mu poruku sa pitanjem da li moze da napise manju cenu i rekao je da nije problem.
Mene sad muci da li me je slagao i kako bi on taj paket poslao....sve zajedno pa da napise manju cenu ili bi slao jedno po jedno?

Kao što je dedamrsoje napisao, može kinez da napiše šta god ti hoćeš njemu nije problem, ali kad taj paket stigne kod nas carinik će da kaže koliko vredi. Sa paketima iz EU ili SAD isl. je drugačije jer znaju da radnja iz engleske recimo, neće da rizikuje veliku kaznu zbog lažiranja računa što kod kineza nije slučaj tako da carinici većinom veruju cifri na računu osim ako paket stiže iz kine, nisu se ni carinici juče rodili.

Da li ima smisla danas ili sutra narucivati robu ili da sacekam do prekosutra?
Mislim da li moze da se obavi kupovina ili tek prvi radni dan?
Na aliexpresu nema neradnih dana, to je 24/7 online shop.
 
Kinezi ne slave ovu hriscansku novu godinu, njima su ovo radni dani kao i svaki drugi.
 
Jel moguce da ne mogu da stranicu AliExpress stavim u bukmarke u firefoxu? (bukmark bar) Jednostavno ona zvezdica ne reaguje.Ali samo za Ali,za sve ostalo radi!
 
Kad se otprilike uradi update slanja pošiljke?

Već 6-7 dana mi stoji da je poslano, koliko dana traje vožnja Singapur do Balkana?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Posiljka narucena pred kraj novembra, prihvacena od poste 25 novembra, 7 decembra bila u Pekingu, a 14 decembra vracena u Sendzen odakle je i krenula, naravno kao i kod ostalih ona security glupost.
Posto cami skoro 15 dana u Sendzenu a prodavac niti se javlja da ce da posalje ponovo niti se sta desava ja otvaram dispute da mi se vrate pare uz obrazlozenje : ''Package was returned to seller by shipping company''.
Prodavac se javlja i predlaze : ''Dear, sorry for the shipping problem, can you cancel the dispute, we would like to refund you through paypal.''
Ovo sam naravno odmah odbio, prodavac nije vise reagovao stvar je dosla do Alija, koji kazu da moja primedba nije validna i dodaju sledece :

''Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order.
Please pay more attention to the tracking information. If the package arrive at the delivery office, please contact post office to pick up in time. Buyer should be responsible for any consequences of failure to collect items in time.
According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Since your package is still in protection time, please be patience waiting for the package. Any new update of your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order".

......

Sta koji moj da cekam kada se jasno vidi da je posiljka vracena posiljaocu i da se nista vec 15 dana ne preduzima. Stvar koja me dodatno buni pise : ''Dispute Escalated - Waiting for both parties to respond '', i imamo rok do 4 januara da odgovorimo, medjutim ja nigde ne vidim opciju da ista mogu ovde da uradim, takodje pise i ovo sto je gore : ''You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal)'', no nista ja nemam niti mogu ovde da uradim sem da prihvatim ovu ponudu koju sam vec odbio da zatvorim dispute i kao da mi prodavac refundira na Pay Pal.

U pitanju je 40$ ne vidim drugu opciju nego da cekam ne znam ni ja sta cekam do 4 januara ?

AliExpress je nedavno menjao mnoga pravila, između ostalog dispute možeš da dobiješ pre isteka zaštite samo ako je "shipment cancelled" i još nekih par razloga, a inače traže da se sačeka do isteka roka zaštite.
Ja sam morao da čekam dva meseca, evo baš do danas, da otvorim dispute za pošiljku koja nije ni poslana (samo stoji tracking number i ništa posle), ali iz nekog razloga nisam dobio status shipment cancelled.

Nego što se tiče vraćenih pošiljki, ako se ne vidi da je baš vraćena prodavcu postoji šansa da će ovih dana ponovo da krene ka Pekingu - to mi se upravo desilo sa par stvari kojima se status nije menjao 10-15 dana.
A ako znaš da je vraćeno, predlažem ti da se dogovoriš sa prodavcem da ti pošalje ponovo sa novim tracking brojem, a da ti zadrži (i produži) zaštitu za originalno poslanu pošiljku. Mislim da je to elegantnije rešenje i svi su zadovoljni. Ja sam tako uradio sa par prodavaca sada kada je bio raspad u Pekingu, i evo neke pošiljke su već poletele iz Pekinga. Možeš i da ponudiš doplatu za SingPost ako ima ta opcija, a nije velika razlika u ceni ...
 
Kad se otprilike uradi update slanja pošiljke?

Već 6-7 dana mi stoji da je poslano, koliko dana traje vožnja Singapur do Balkana?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Evo meni sletele dve preko Singapura, naručene 26.12 i 1.1 sletele u Srbiju. Da nije praznika i gužve od štrajka verovatno bi ubrzo bile na adresi.
Ako ti je status Departed country of origin onda je poletelo.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
AliExpress je nedavno menjao mnoga pravila, između ostalog dispute možeš da dobiješ pre isteka zaštite samo ako je "shipment cancelled" i još nekih par razloga, a inače traže da se sačeka do isteka roka zaštite.
Ja sam morao da čekam dva meseca, evo baš do danas, da otvorim dispute za pošiljku koja nije ni poslana (samo stoji tracking number i ništa posle), ali iz nekog razloga nisam dobio status shipment cancelled.

Nego što se tiče vraćenih pošiljki, ako se ne vidi da je baš vraćena prodavcu postoji šansa da će ovih dana ponovo da krene ka Pekingu - to mi se upravo desilo sa par stvari kojima se status nije menjao 10-15 dana.
A ako znaš da je vraćeno, predlažem ti da se dogovoriš sa prodavcem da ti pošalje ponovo sa novim tracking brojem, a da ti zadrži (i produži) zaštitu za originalno poslanu pošiljku. Mislim da je to elegantnije rešenje i svi su zadovoljni. Ja sam tako uradio sa par prodavaca sada kada je bio raspad u Pekingu, i evo neke pošiljke su već poletele iz Pekinga. Možeš i da ponudiš doplatu za SingPost ako ima ta opcija, a nije velika razlika u ceni ...

Komunikacija sa velikom vecinom Kineza je jako jako teska, osecam da ta velika vecina natuca neki engleski da ga ni ne znaju kako valja. Ja sam jos u startu nudio ako moze da doplatim za Singapur medjutim od tog posla nije imalo nista poslao kako je poslao. To je se vratilo njemu sad da li je preuzeo ne znam, znam samo da je u Sendzenu odakle je i krenulo, znaci tamo je od 14 decembra.
Da stvar bude gora da mi salje istom metodom ponovo ja to ne mogu da prihvatim pa to nece stici do proleca kod nas !
Stvari koje sam narucio 11.11. preko Kineske poste samo je jedna stigla ne znam ni sam kako, sve ostale stoje da su air transport navodno krenule, 03.12. i onda juce 01.01. posle skoro mesec dana samo dobijem status Beijing bla bla, Beijing bla bla i ponovo tek air transport znaci za ovih mesec dana ne da nije stiglo nego opet air transport i ko zna kad ce da stigne, a uzimajuci u obzir da nisu stigle jos sve posiljke porucene davnog 11.11. a da ne kazem da ce im jos malo nova godina njihova pa nece raditi po 15 dana, sto znaci sada ko sta naruci preko Kineske poste tacno na prolece moze da ocekuje !
E zato hocu novac nazad a oni neka rade sta hoce.
 
Moram nešto važno da kažem. Ovakva situacija nije bila nikada pre. Ni meni nije stiglo možda i više od 90 % paketa preko kineske pošte, počev od 11.11, bilo registrovanih bilo neregistrovanih. Slično važi i za druge neregistrovane. Za tu situaciju su delom krivi i ovi naši. Ali najveći problem leži u kineskoj pošti i kuririma. Bliži se rok od 60 dana, a ne stiže ništa. Neki su se paketi vratili prodavcima, a oni se prave mutavi. Svi hoće pare nazad.
E sad ide moj savet: prvo probajte da kontaktirate prodavca, a AliExpress je promenio sistem za poruke i većina ih ne gleda. Zatim probajte da produžite protection time. I tek onda otvarajte dispute dan, dva pred istek zaštite.
To uradite i zbog poštenih prodavaca koji su ipak poslali paket, koji će stići posle roka. Nisu oni krivi, već kineska pošta.
A sa druge strane uradite tako i zbog vas samih. Jer pročitao sam na stranim forumima da AliExpress masovno gasi naloge zbog navodne zloupotrebe politike zaštite kupaca. Jedan je otvorio odjednom 12 disputa i ugasili su mu nalog.
Tako da polako otvarajte dispute, max produžite protection time, jer ako vas banuju izgubićete pare i zaštitu kako za ove u disputu , tako i na sve ostale pakete koji su u tranzitu!

Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
@animal

Razumem šta kažeš, samo meni recimo povraćaj para nije bio baš neka opcija, jer sam koristio dosta kupona 5/10 i 5/15, pa mi je bolje i da čekam nego da mi sve to propadne.
Inače, ono što se pošalje sada trebalo bi da stigne relativno brzo jer trentno nema onakvih uskih grla u transportu kao što je bilo pre mesec dana.

Takođe, ovo što kaže @atosovic, treba u ovom periodu maksimalno izbegavati masovna otvaranja dispute-a. Ja sam juče poslao preko 30 poruka sa zahtevom za produženje roka i evo jutros mi već uveliko produžuju skoro svi ...
 
Nego što se tiče vraćenih pošiljki, ako se ne vidi da je baš vraćena prodavcu postoji šansa da će ovih dana ponovo da krene ka Pekingu - to mi se upravo desilo sa par stvari kojima se status nije menjao 10-15 dana.
A ako znaš da je vraćeno, predlažem ti da se dogovoriš sa prodavcem da ti pošalje ponovo sa novim tracking brojem, a da ti zadrži (i produži) zaštitu za originalno poslanu pošiljku. Mislim da je to elegantnije rešenje i svi su zadovoljni. Ja sam tako uradio sa par prodavaca sada kada je bio raspad u Pekingu, i evo neke pošiljke su već poletele iz Pekinga. Možeš i da ponudiš doplatu za SingPost ako ima ta opcija, a nije velika razlika u ceni ...

Nije hteo genije da posalje ponovo. Niti sam koristio kupone, niti je bio neki popust, samo se pravio lud i trazio da potvrdim prijem, pokrenem spor i napisem da sam primio predmet, ali da mi vise ne treba - a "casna pionirska" on ce pristati na refund.
Poslao sam screenshot-ove prepiske kad sam pokrenuo spor, i napisao da je prevarant - odmah je prihvatio refund, izvinjava se u poruci i opet salje neka glupa obrazlozenja.

Inace, radi se o ovoj prodavnici, kad sam narucio (Xiaomi IR toplomer) imali su skor oko 96, sad je vec ispod 94. Lici na scenario KP prevaranata - bustuje se rejting, a onda podignu pare i nestanu netragom.
 
Poslednja izmena:
Ovih dana sam kupovao nesto sitno (0,5-2€) i nesto ne bas toliko sitno (5-16$), pa kako me nije bilo dugo ubacio sam novu karticu kao sredstvo za placanje (stara istekla, toliko me dugo nije bilo :d)...

Kako da izbacim staru karticu iz ponude za placanje?
Nervira me sto stara kartica stoji i sto je ne mogu ukloniti da se ne vidi, mnogo me nervira ... ako moze tutorijal za nas sto oči izbečišmo tražeći a ne nalazimo pa nam treba korak po korak (sa slikama pozeljno) i jasno ispisanom porcedurom...

Ovi jos uvek ne primaju PayPal?
 
19.12. sam naručio maskicu za telefon. Bila je opcija free shipping ali sam doplatio 2.5$ za opciju AE standard shipping sa mogućnošću praćenja pošiljke. Ispostavilo se da su poslali Singapurskom poštom i paket je stigao juče 03.01. Još jednom svaka čast za Singapurćane

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
@Zeha
Koliko znam moraš da ideš na alipay sajt tamo se barata s karticama, ne na aliexpresu.
 
Na sajtu aliexpres-a?
Ja imam ovo u account ...

Untitled.png

Nema novčanika, ni kartica.

Pod aplikacijom, sta si mislio?

edit:
Otisao ma play store, skinuo aliexpres aplikaciju i instalirao, prijavio se i tu u "novcaniku" nasao i uklonio nevazecu karticu.

Hvala na savetu.
 
Poslednja izmena:
Narucio sam neke maske za telefon i stakla, neki dan pre 10 decembra, jos nema nista

Poslato sa MAR-LX1A uz pomoć Tapatoka
 
Sta znaci kad u nekoj prodavnici ima ponuda da se kupi kupon (valjda mogu tako da ga nazovem) od recimo 100$ i pise "shipping cost, extra fee, for delivery, freight charge, do not belong to the sale"?
Sta ja mogu da radim sa ovim?
Planirao sam da uzmem vise stvari (4-5) od jednog prodavca/firme za vise od 100$ pa ne znam da li mi je ovo povoljnije ili dodje na isto?
 
Hteo bih da uzmem smart grla za sijalice. Da li sonoff ok, ili ima nesto bolje?
Krecu se oko 10$ na aliju. Na KP su oko 1900 dinara.
 
Nazad
Vrh Dno