Šta je novo?

Kurirske službe i paketomati

Koji su ovi iz Bex-a šalabajzeri neviđeni... :mad:

Poručih klincu igračku sa kudaukupovinu neki dan prošle nedelje (ne sećam se kad, četvrtak mislim, nikakvu potvrdu porudžbine na mail nisam dobio pa ne znam), na sajtu im još sa uzvičnikom stoji da je isporuka u roku od 24h u celoj Srbiji, a paket još nisam dobio (i ko zna kad ću, a trebao je biti deo poklona za NG).

Cimao sam support prodavnice, oni rekoše da su poslali, i dali mi broj pošiljke. Proverim na Bex-u, pošiljka je kod njih u magacinu, tu u NS-u (od 29. čini mi se). Zovem ih danas da vidim šta se dešava, kažu da stiže posle 3.1., jer je kurir napisao da sam ja tražio da isporuka ne bude danas. :wall:

Tražim ime kurira da ga prijavim što laže, kažu poverljivo. Prebace me na službu reklamacije, gde me u pola 3 dočeka automat da mi kaže da danas rade skraćeno, do 3, i niko živ se ne javlja. Užas.

Hteo sam i lično da pokupim (iako im je magacin na drugom kraju grada), ali kažu da ni tamo nema nikog (oko 2 popodne). Sve u svemu, verujem da ih svi već preskačete, i nikad ih ne bih koristio svojevoljno, al valja se još jednom podsetiti - nikako Bex.
 
Za city express od 12 dana bez ijedne informacije o posiljci, bex je DHL veruj mi.
Sasvim očekivano da će danas da odlažu isporuke za 3.1.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Nema nista gore nego kada radnje sa IT opremom i belom tehnikom vrse dostavu samo sa problematicnim kurirskim sluzbama.
Kada se pita da naprave izuzetak i posalju sa PE, kazu ne moze imamo ugovor sa njima ?! Pa valjda primalac placa postarinu, a ne oni...
Mnogo puta sam tako otkazao kupovinu.
 
Nema nista gore nego kada radnje sa IT opremom i belom tehnikom vrse dostavu samo sa problematicnim kurirskim sluzbama.
Kada se pita da naprave izuzetak i posalju sa PE, kazu ne moze imamo ugovor sa njima ?! Pa valjda primalac placa postarinu, a ne oni...
Mnogo puta sam tako otkazao kupovinu.

U IT radnjama je često isporuka besplatna ako se kupuje preko nekog iznosa tipa 2000 din a roba koju prodaju je uglavnom i skuplja od 2000 naročito ako uzimaš nešto što ti isporučuju što znači da nije malo inače bi ga poneo lično sa sobom.
LM, možeš ti da izabereš kurirskut službu koja tebi odborava, samo im kažeš vi upakujte paket, napišite gde ide a ja ću poslati kurira da pokupi, nazoveš PE i kažeš tamo i tamo uzimate paket za tog i tog, pošiljalac je radnja X primalac si ti i to je to. Ako si robu platio unapred nema razloga da odbiju takvu isporuku, novac su već dobili šta ih briga ko će doći po robu i isporučiti je tebi.
E sad, ako hoćeš da plaćaš prilikom isporuke tj. kuriru e onda moraš da igraš po njihovim pravilima i tu imaju pravo da koriste kurirsku koju oni hoće tj. s kojom imaju ugovor.
 
Sve pohvale za DExpress od mene, vidim da ih niko ne spominje ovde, slao sam nekoliko paketa protekle nedelje i sve je prošlo bez greške
 
City doneo plocu danas, samo sto sam ja vec odlepio, platio povratnu kartu 700 i nesto din i uzeo plocu licno u radnji sa sve ostalim periferijama, preuzeli su iako sam juce javio Emiju da mi ne salju plocu jer sam je uzeo kod njih u radnji.
 
Evo i ja da pohvalim Dejli :) Porucio frizider side by side iz gigatrona, frizider u petak poslat iz njihovog magacina za Zrenjanin, i iskreno nisam ocekivao da ce stici kod mene pre ng. Odem u petak u njihov magacin i samo zatrazim da mi jave ako stigne u ponedeljak i da ne moraju da ga donose posto znam da su u haosu, da cu doci ja kombijem po njega i rekose mi da ce javiti jel stigao i kakva im je situacija! U ponedeljak se oko 10h javlja kurir da krece iz magacina za par min i da proveri jesam kuci da zna jel da pakuje frizider, reko jesam i eto njega za 30 min na mojoj adresi :)
 
Za city express od 12 dana bez ijedne informacije o posiljci, bex je DHL veruj mi.
Sasvim očekivano da će danas da odlažu isporuke za 3.1.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока

Ista su to gamad... A da je očekivano, aj da kažemo da jeste, al da me u lice lažu da nije dostavljeno zbog mog zahteva da ne dostave, to je već previše.

Inače. i ja da pohvalim DExpress, poručeno u subotu, oni dostavili jutros.
 
Nema nista gore nego kada radnje sa IT opremom i belom tehnikom vrse dostavu samo sa problematicnim kurirskim sluzbama.
Kada se pita da naprave izuzetak i posalju sa PE, kazu ne moze imamo ugovor sa njima ?! Pa valjda primalac placa postarinu, a ne oni...
Mnogo puta sam tako otkazao kupovinu.

Tvoje pravo je da kupiš gde ti odgovara, ali i pravo prodavca je da koristi kurirsku službu koja mu odgovara.

Mi svakog dana šaljemo dosta paketa i koristimo PE i AKS. Ranije smo odbijali slanje preko drugih službi, ali sada imamo drugi sistem (pokupili ga od City Express): imaš naše podatke i radno vreme, uplati robu unapred na račun i pošalji kurirsku službu po želji.
City I Daily recimo poslednjih godinu dana nema šanse da dodju ako ih mi zovem, ali ako ih zove onaj ko ima.ugovor sa njima i pošalje da preuzmu paket, uvek dodju. I svi kurir znaju da su kod nas paketi uvek spakovani i spremni za preuzimanje, ali džaba kada call centar prosleđuje naloge.

Kad smo kod AKS, od kada imamo njihovu aplikaciju, kurir dolazi malo kasnije, što nam više odgovara, I još uvek nismo imali grešaka sa isporukama/vraćanje keša umesto na račun I slično. I bez obzira na haos sa PE štrajkom, svi paketi su OK išli.
Mada nam se nedavno jedan paket vratio, jer je čovek naručio u petak, računajući na isporuku u subotu, a mi zaboravili da mu kažemo da AKS više ne radi subotom. Vratio se paket (kesa), vidi se da je bila baš baš mokra, prljava, sa povelikim otiskom stopala na kesi. Kao iz Vijetnama da se vratila. Sreća unutra je sve ok, ništa oštećeno.
 
jel podnosio neko reklamaciju u post ekpress zbog stajka sto je bio? ja poslao 17-tog i jos nikakav odgovor.
 
dobili su ljudi odgovor da je viša sila :)

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Izgleda se postexpress normalizovao i pored toga sto kazu da ne mogu da garantuju rok isporuke. Poslao paket 31.12.2019, a urucen danas. Gledajuci da su bili praznici veoma brzo.
 
Pa danas im je bio prvi radni dan nakon 31., tako da je sve ok.
 
Čovek je to i rekao, da su se normalizovali.
Poslednju subotu u 2019.su nam najavili da neće biti isporučeni paketi poslati u petak i zaista su svi isporučeni u ponedeljak. Poslato u ponedeljak, sve isporučeno u utorak.
 
Rade normalno, paket poslat u petak u subotu je bio kod mene.
 
PE paket poslat na adresu je prvo "izveštan" (kakva jasna reč!), a tek onda zadužen za isporuku (u pošti).

Nedostaje još jedna stavka "zaduženo za isporuku" (na adresu) pre "izveštano".

Primalac nije ni primio SMS da mu stiže paket, niti je pokušana dostava, niti je ostavljen izveštaj.

Zovem Post Ekspres da mi objasne, kažu "napišite reklamaciju, ovo što vidite je sasvim korektno".
4061b10139759215490f41aa716477ea.jpg
 
Poslednja izmena:
Dobar je takav redosled, ide prvo Izvestena (ne znam zasto nije dobio sms od poste tada), pa onda ide Zaduzena za isporuku.

Inace, meni su danas, eto posle dve nedelje, u pisanom formi dostavljenoj u sanduce, odgovorili da mi reklamacija (zbgo kasnjenja jednog paketa ka meni, u trajanju od skoro dve nedelje) nije opravdana. Iz isto razloga kao sto je neko vec napisao, sto je dobio u email-u.
Da je strajk bio neocekivan, da su oni ucinili sve sto je u njihovoj moci bilo...
 
Oni smatraju da je normalno da ne obaveste korisnika o prispeću pošiljke? Oni smatraju da je normalno da čovek ide sam na preuzimanje pošiljke u poštu?

Poslao sam paket u petak i oni me pitaju hoćete li sutra do 12h ili 19h? Ali da ja nisam javio broj pošiljke i da čovek nije otišao u poštu da preuzme nikad paket ne bi dobio...

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
 
Pa sms meni uvek stize.
Mozda im pao sistem obavestavanja il kako god to da nazovem.
 
Ja sam u subotu dobio 4 sms-a od pošte i sve to za jednu pošiljku :D
Prvo su poslali obaveštenje da očekujem pošiljku u toku dana,
onda da očekujem pošiljku sa otkupom xz dinara, u toku dana,
(kurir je zvao i pošto nisam bio na adresi rekoh mu da ostavi pošiljku u pošti a ja ću je preuzeti kasnije)
onda je stigao sms da dotičnu pošiljku mogu da podignem u toj i toj pošti i
na kraju da dotičnu pošiljku mogu da podignem u toj i toj pošti i da treba da platim xz dinara :D
 
Tebi 4 poruke, nekoj cetvorici nijedna, u proseku sarma :d
 
Odgovorili su mi posle mesec dana da ne vracaju pare zbog strajka.

Решавајући Ваш Захтев за накнаду штете Post express пошиљке , примљене дана 2.12.2019.године, који је поднет због прекорачења рока за пренос и уручење пошиљке, обавештавамо Вас следеће:
У периоду од 2.12.2019. године до 13.12.2019. године дошло је до незаконите обуставе рада дела запослених у Јавном предузећу „Пошта Србије“, Београд, која је представљала објективну немогућност да се у уговореним роковима изврши пренос и уручење пошиљке која је предмет Вашег захтева.
Упркос радњама које је Јавно предузеће „Пошта Србије“, Београд предузимало у циљу обезбеђења процеса рада у складу са прописима и општим актима, ради спречавања, отклањања и ублажавања штетних последица незаконитих и непредвидивих радњи, дошло је до потешкоћа у несметаном, благовременом и континуираном пружању поштанских услуга.
Код чињенице да је до прекорачења рока за пренос и уручење предметне пошиљке дошло због радње која је противправна и излази из оквира редовних и предвидивих радњи и као таква има карактер више силе, што искључује одговорност Јавног предузећа „Пошта Србије“, Београд, сагласно члану 83. став 1. тачка 1. Закона о поштанским услугама („Службени гласник РС“, број 77/19), којим је прописано ослобађање поштанског оператора од одговорности за накнаду штете ако је штета настала услед више силе, овим путем Вас обавештавамо да је Ваш захтев неоснован.
Молимо за Ваше разумевање насталих околности, на чему Вам се овом приликом и захваљујемо, изражавајући наду да ћемо квалитетом пружених услуга, за убудуће, оправдати Ваше поверење и наставити међусобну сарадњу, у обостраном интересу и на заједничко задовољство.
С поштовањем,
 
због радње која је противправна и излази из оквира редовних и предвидивих радњи

Ne može biti protivpravna ako ste ispunili i jedno slovo od zahteva štrajkača a jeste koliko se sećam. Samim ispunjenjem bilo kog uslova, automatski ste priznali da se ne radi o protivpravnom aktu. Ako će mo po tome što ste napisali onda je pošta postupila po protivpravnom aktu.
Isto tako neka objasne pojam "predvidljive radnje" jeli to nešto iz trećeg oka neki pasus ili šta? Da li korisnici treba da počnu da predviđaju da li je kod njih štrajk ili nije? mogli su napisati umesto te rečenice i "kiseli kupus sa prebrancem" toliko je pravno važan taj podatak. Neka mi pokažu koji zakon obavezuje korisnike usluga na "predvidljive radnje".
 
Bex mi je izgubio 1 paket sa otkupom od 350 dinara.
Paket je poslat kao zamenski, jer je prethodni primalac platio oko 3000 din , a pošto mu nije odgovarao predmet prodaje vratio ga je nazad, zamenio sam mu za drugi malo skuplji proizvod pa je trebalo samo da doplati tih 350 din.

Primalac mi kaže da ga je konatkirao kurir (još u decembru) i rekao mu da je paket izgubljen jer se prevrnuo kombi koji je prevozio pakete i da pošiljalac (ja) posiljku posaljem ponovo.

Proverom koda dobijem info da je posiljka uručena.

Na pisanu reklamaciju ne odgovaraju već mesec dana. A u kol centru kažu da oni ne znaju ništa i da pišem mejl za sve.

Sve i da se taj kombi prevrnuo nemoguće da je prosto nestalo svih 100 200 paketa iz njega.
Dakle neko je lepo sve pokupio, oni kao firma osigurani a korisnike ko šiša.

Ja cu sada iz moralnih razloga vratiti ovom gospodinu novac od 1.paketa jer je on kod mene(taj koji mu nije odgovarao).
2.paket koji mu je odgovorao je izgubljen a ja greškom Beksa ostao i bez para i bez predmeta prodaje.

Neki savet, kome se dalje žaliti jer ne odgovaraju na pisanu reklamaciju?
Moze li se preko Ratela tražiti neki odgovor pošto oni kontrolišu i rad poštanskih operatera?

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Регулаторна агенција за електронске комуникације и поштанске услуге http://rapus.ratel.rs


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sad je kasno, ali ipak savet za druge koji bi imali sličnu situaciju. Kod postexpressa vrednost paketa može biti veća od otkupa. Znači mogao si staviti otkup 350 dinara a vrednost paketa 3500 dinara.
 
Al bi postarina bila veca.
A niko ne salje ocekujuci da ce paket biti zagubljen :).
 
Nazad
Vrh Dno