To tebe ne treba da interesuje,to je njihov problem.Vade se na BG elektronik, da nemaju povratnih informacija od njih.
Samo napišeš mejl inspekciji.To sam i naveo u zahtevu, jer je ovo drugi put za manje od 6 meseci da nosim uređaj kod njih, i oba puta sam tražio novi, jer pre isteka 6 meseci imam pravo na zamenu, a ne na popravku. Vade se na BG elektronik, da nemaju povratnih informacija od njih. U ponedeljak zovem inspekcije, sve moguće koje su nadležne, pa ćemo videti. Tako sam i sa win winom rešio povraćaj novca za neispravan tv, tek posle angažovanja agencije za zaštitu potrošača i tržišne inspekcije.
Odlepio sam od nesposobnih u VIP-u !
Prvo sam prebacio broj iz MTS-a koji koristi ćerka i to je trajalo 2 nedelje !!!
A kada se završilo, dobila je nepostojeći NEO2 bez akcije 366 GB za sledećih godinu dana. To su ispravljali 5 dana i nisu se udostojili da mi jave rezultat, i pored toga što sam ih zamolio 3 puta da mi jave ishod.
Juče i danas pokušavam da produžim ugovor on-line i uporno me ubeđuju da postoji opcija ,,isporuka danas'' a nje nema. Ako to ne štiklirate, Boga pitaj kada će zahtev doći na red.
I to mi je razumljivo, ALI TOGA ZA ŠTIKLIRANJE NEMA !!!! Isto tako, već 3 godine ne može da se istovremeno podnese on-line zahtev za više od jednog broja. Ako imate 2 ili više, možete da se slikate......
I posle se žalimo na MTS !?
У суботу онлајн поднесен захтјев за пренос у ВИП, Ин тарифа,а данас стигла привремена картица.
Из Глобалтела,значи припејд нерегистровани,на Ин без УО.Без тел. и погодности(нисам ни тражио,не знам ни шта би ми могли дати)
Meni to nije uspelKoliko i da li može uopšte da se spusti cena Neo 3 paketa sa UO bez telefona?
Koliko i da li može uopšte da se spusti cena Neo 3 paketa sa UO bez telefona?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari