Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ne koristim stb. Dobićeš kanale. Napiši reklamaciju na email.
Oabvezno sa punim podacima. Ime prezime adresa telefon email.
[email protected]
Što se toga tiče spori su. No, pitaces ih od kada počinje tarifiranje usluga.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
@jaksa007 sad zavrsio pricu sa operaterom kazu da ne daju upustva i kao tvrde da jeste android stb samo bez "smart" opcija wtf???

Inace jel vi imate sve kanale iz paketa sa ovim stb? Ja nemam sve arene,sve SK,sve HBO i sve adult a kazu dobicu verovatno od ponedeljka (iako je vec proslo 3 dana) iz Z\Y razloga
Trenutno van Bgd ali imam Arenu Sport klub ne, sva tri HBO, medjutim skroman izbor kanala za vracanje RTS,Pink i neki dodatni Pink kanali, Fox paleta

Sent from my SM-J730F using Tapatalk
 
Mislim da imam preko 400 kanala, ima duplih SD/HD, analognih, radio kanala.
Sve što piše u ponudi, i lokalni kanali ekstra.
Koristim CAM kartice dakle bez stb, mada imam jedan, stoji, još ga nisam uključio.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
internet posle 5 dana i dobrog rada ,prvo zakucavanje vec sat dva je ovako paket supersve

 
Poslednja izmena:
ne mogu pristupiti podesavanju rutera cisco ,kucam admin i password nece,ostavim prazna polja i nece...resetujem ruter pozadi (10sec reset dugme) pokusam nece opet...sta predlazete?!
 
Zovi 19911

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
cisco cisco je uspesno ulogovanje... na boljem LG televizoru juce sve arene kockasti prikaz,danas i SK i ostali kanali...u drugoj sobi drugi televizor sve normalno ,sta se desava jbem li ga
 
@jaksa007 sad zavrsio pricu sa operaterom kazu da ne daju upustva i kao tvrde da jeste android stb samo bez "smart" opcija wtf???

Inace jel vi imate sve kanale iz paketa sa ovim stb? Ja nemam sve arene,sve SK,sve HBO i sve adult a kazu dobicu verovatno od ponedeljka (iako je vec proslo 3 dana) iz Z\Y razloga
Sad pogledao sve Arene i svi SK Arena moze unazad SK ne
79df36045def69292677858dbb30e4dd.jpg


Sent from my SM-J730F using Tapatalk
 
S obzirom da stanujem na teritoriji opštine Grocka, tehničari nekadašnjeg GroNet provajdera, danas Supernova (nažalost) ... su došli krajem Juna ove godine i ponudili fiksnu telefonsku liniju da ide preko optike.. (usput, da, celu opštinu su konačno pokrili optikom po banderima, imam je ispred kuće) iz razloga da su polako počeli da gase CDMA telefonske bežične fiksne uređaje, i da naglo prelaze na telefonske linije putem optike.

Ugovor je potpisan još tada i rekli su će ubrzo da puste telefone u rad preko optičke infrastrukture. Evo, prošlo je već 3 meseca, pre 3 nedelju su skroz isključili sve CDMA uređaje, ali još uvek nisu postili signal kroz optički vod koji je instaliran unutar kuće.

U međuvremenu, opredelio sam se za BOX 4 Plavi paket od mts-a ovog meseca, video sam da nude 200/80 brzine ako imate FTTH kao mogućnost (srećom, konačno jesam jedan od tih) i rekli su mi da mi ne mogu priključiti svoj internet paket od 200/80 sve dok Supernova ne pusti signal kroz ovaj fiksi telefonski broj.


Da li još neko ima probleme ovog tipa sa Supernovom? Znam da se SVI redom žale na njih itd, ali me zaista interesuje kada će već jednom pustiti to u rad
 
S obzirom da stanujem na teritoriji opštine Grocka, tehničari nekadašnjeg GroNet provajdera, danas Supernova (nažalost) ... su došli krajem Juna ove godine i ponudili fiksnu telefonsku liniju da ide preko optike.. (usput, da, celu opštinu su konačno pokrili optikom po banderima, imam je ispred kuće) iz razloga da su polako počeli da gase CDMA telefonske bežične fiksne uređaje, i da naglo prelaze na telefonske linije putem optike.

Ugovor je potpisan još tada i rekli su će ubrzo da puste telefone u rad preko optičke infrastrukture. Evo, prošlo je već 3 meseca, pre 3 nedelju su skroz isključili sve CDMA uređaje, ali još uvek nisu postili signal kroz optički vod koji je instaliran unutar kuće.

U međuvremenu, opredelio sam se za BOX 4 Plavi paket od mts-a ovog meseca, video sam da nude 200/80 brzine ako imate FTTH kao mogućnost (srećom, konačno jesam jedan od tih) i rekli su mi da mi ne mogu priključiti svoj internet paket od 200/80 sve dok Supernova ne pusti signal kroz ovaj fiksi telefonski broj.


Da li još neko ima probleme ovog tipa sa Supernovom? Znam da se SVI redom žale na njih itd, ali me zaista interesuje kada će već jednom pustiti to u rad

Pazi da ti kažem nemoj da brkaš mts i Supernovu!
To su skroz dve različite firme gledano infrastrukturno i ako je mts vlasnik Supernove.
Ako sklopiš ugovor sa Supernovom i uzmeš neki od njihovih GPON paketa tada ne možeš da taj paket preneseš u mts, jednostavno ne možeš samo tako da raskineš ugovor!
Tako je i sa mts-om i njihovim BOX paketima, ne možeš da sklopiš ugovor za BOX paket i raskineš ga tek tako posle 3,4 ili 5 meseci i uzmeš/pređeš na Supernovin GPON paket!
Sačekaj da ti u Kaluđerici proradi ta Gronetova/Supernovina optika i sa Supernovom sklopi ugovor, jer u protivnom ako uzmeš neki od mts-ovih BOX paketa preko bakra (telefonske parice) mislim da posle toga nema prelaska na optiku!
 
Poslednja izmena:
Pazi da ti kažem nemoj da brkaš mts i Supernovu!
To su skroz dve različite firme gledano infrastrukturno i ako je mts vlasnik Supernove.
Ako sklopiš ugovor sa Supernovom i uzmeš neki od njihovih GPON paketa tada ne možeš da taj paket preneseš u mts, jednostavno ne možeš samo tako da raskineš ugovor!
Tako je i sa mts-om i njihovim BOX paketima, ne možeš da sklopiš ugovor za BOX paket i raskineš ga tek tako posle 3,4 ili 5 meseci i uzmeš/pređeš na Supernovin GPON paket!
Sačekaj da ti u Kaluđerici proradi ta Gronetova/Supernovina optika i sa Supernovom sklopi ugovor, jer u protivnom ako uzmeš neki od mts-ovih BOX paketa preko bakra (telefonske parice) mislim da posle toga nema prelaska na optiku!

Da, znam, hteo sam reći da sam potpisao dva različita ugovora sa dve različite firme: mts i Supernova. Ugovor oko isključivo telefonske linije je potpisan krajem Juna meseca ove godine sa Supernovom. Dok početkom ovog meseca, potpisao sam ugovor sa mts-om za BOX 4 Plavi paket koji nude. (https://i.imgur.com/VnC6QPa.png)

Evo, čak sam i otišao na "moj mts" nalog i proverio stanje o tome koji servis dobijam od stane mts-a:

https://i.imgur.com/kvlC1RB.png


Ovo su brzine koje sam oduvek imao od kako imam ADSL paket kod mts-a, 10/1 . Sada, kada sam tražio da pređem na BOX 4 paket, naglasio sam im da želim da budem povezan preko optike, baš iz razloga jer je konačno dostupna i izuzetno su mi značajne brzine koje nude u tom BOX 4 paketu - 200/80

Sve što su mi rekli jeste da sačekam dok Supernova ne pusti tu telefonsku liniju i tada bih navodno mogao da pređem sa bakra na optiku kod mts-a, konačno...
 
Poslednja izmena:
Smederevo internet neupotrebljiv ove veceri ,upload 0
 
Da, znam, hteo sam reći da sam potpisao dva različita ugovora sa dve različite firme: mts i Supernova. Ugovor oko isključivo telefonske linije je potpisan krajem Juna meseca ove godine sa Supernovom. Dok početkom ovog meseca, potpisao sam ugovor sa mts-om za BOX 4 Plavi paket koji nude. (https://i.imgur.com/VnC6QPa.png)

Evo, čak sam i otišao na "moj mts" nalog i proverio stanje o tome koji servis dobijam od stane mts-a:

https://i.imgur.com/kvlC1RB.png


Ovo su brzine koje sam oduvek imao od kako imam ADSL paket kod mts-a, 10/1 . Sada, kada sam tražio da pređem na BOX 4 paket, naglasio sam im da želim da budem povezan preko optike, baš iz razloga jer je konačno dostupna i izuzetno su mi značajne brzine koje nude u tom BOX 4 paketu - 200/80

Sve što su mi rekli jeste da sačekam dok Supernova ne pusti tu telefonsku liniju i tada bih navodno mogao da pređem sa bakra na optiku kod mts-a, konačno...

Mislim da je kod tebe problem što tu mts verovatno nema razvučenu svoju optiku,nego samo supernova.
 
Mislim da je kod tebe problem što tu mts verovatno nema razvučenu svoju optiku,nego samo supernova.

Da, to je i meni takođe palo na pamet.

Da li postoje ikakve šanse da se koristi mts-ova optika na Supernovinoj optičkoj infrastrukturi ?

E da, usput, taj ogovor za BOX 4 sa telekomom jeste bila specijalna ponuda za zaposlene u Telekomu.. Ukratko, neću plaćati 4700 kao što je navedeno na sajtu, već po specijalnoj ceni od 2000rsd. Znam da to verovatno ne znači išta što bi moglo da 'ubrza' ceo ovaj proces, ali me zaista interesuje da li uopšte mts može da pruža optičke usluge svojim korisnicima koristeći Supernovin fiber..? Na kraju krajeva, njih drži sam Telekom, iako su to dve različite firme.. Najiskrenije se nadam da će biti sve sređeno ubrzo
 
Poslednja izmena:
Da, to je i meni takođe palo na pamet.

Da li postoje ikakve šanse da se koristi mts-ova optika na Supernovinoj optičkoj infrastrukturi ?

E da, usput, taj ogovor za BOX 4 sa telekomom jeste bila specijalna ponuda za zaposlene u Telekomu.. Ukratko, neću plaćati 4700 kao što je navedeno na sajtu, već po specijalnoj ceni od 2000rsd. Znam da to verovatno ne znači išta što bi moglo da 'ubrza' ceo ovaj proces, ali me zaista interesuje da li uopšte mts može da pruža optičke usluge svojim korisnicima koristeći Supernovin fiber..? Na kraju krajeva, njih drži sam Telekom, iako su to dve različite firme.. Najiskrenije se nadam da će biti sve sređeno ubrzo

Isti problem je skoro imao drugar u Mirijevu koji je radnik Telekoma, u zgradi gde je kupio stan od kablovskih operatera su bili Radijus (Supernova) i SBB a hteo je mts iz istog razloga kao ti jer je dobijao taj popust za radnike mts-a.
Telekomov mini ipan mu je bukvalno bio ispred zgrade i znam da je zvao neke kolege koji su na višem nivou od njega ali jednostavno nije mogao da dovuče mts u zgradu i dobijao je odgovor da je tamo već Supernova i da se opredeli za njih.

E sada, možda na optici u budućnosti bude i drugačija praksa! :)
 
Poslednja izmena:
Isti problem je skoro imao drugar u Mirijevu koji je radnik Telekoma, u zgradi gde je kupio stan od kablovskih operatera su bili Radijus (Supernova) i SBB a hteo je mts iz istog razloga kao ti jer je dobijao taj popust za radnike mts-a.
Telekomov mini ipan mu je bukvalno bio ispred zgrade i znam da je zvao neke kolege koji su na višem nivou od njega ali jednostavno nije mogao da dovuče mts u zgradu i dobijao je odgovor da je tamo već Supernova i da se opredeli za njih.

E sada, možda na optici u budućnosti bude i drugačija praksa! :)

Au....... Ne mogu da verujem šta se dešvava.

Tako blizu a tako daleko do povoljnih 200/80 brzina za samo 2000 din :)))

Supernova nudi 120/nešto i cene su užas + mnogi se, kao što svi znamo, žale na njih i usluga kao i ozbiljnost poslovanja firme je 0. Baš tužno što se dele u teritorije i ograničavaju korisnike od više mogućnosti... tuga.
 
Poslednja izmena:
Jel Supernova uopste ima optiku kao varijantu?
U zgradi u Kragujevcu, gde inace od 2000. imamo SBB, su mi uveli pre nekih par meseci optiku od MTS-a, a pre neki dan i koaksijalni od Supernove, pa ocekujem da ce i u KG uskoro doci Supernova...
E sad, malo mi je to nebulozno da pored optike oni dovlace koaksijalni a maltene ista firma... Inace ovo je centar Kragujevca, i Supernova nema neke lose uslove i cene ali vidim svi se nesto zale, pa sad kolko se isplati napustiti SBB...
 
Kod mene obrnuto, prvo RV, pa optika MTS koja uopšte nije ukljucena a sad dolazi SBB
Dok sam cekao MTS potpisao na dve godine RV odn Supernova (2 godine) kako da predjem na SBB il treba advokat?

Sent from my SM-J730F using Tapatalk
 
Jel Supernova uopste ima optiku kao varijantu?
U zgradi u Kragujevcu, gde inace od 2000. imamo SBB, su mi uveli pre nekih par meseci optiku od MTS-a, a pre neki dan i koaksijalni od Supernove, pa ocekujem da ce i u KG uskoro doci Supernova...
E sad, malo mi je to nebulozno da pored optike oni dovlace koaksijalni a maltene ista firma... Inace ovo je centar Kragujevca, i Supernova nema neke lose uslove i cene ali vidim svi se nesto zale, pa sad kolko se isplati napustiti SBB...

Imala nemala njihova max down brzina je 120Mbps.
Ja sam od onih koji su se žalili. Novi korisnik SN. Jer sam bio prethodno u Beogridu filijali SBB-a na Novom Beogradu. Imaju nefer odnos prema starim korisnicima pa sam ih zamenio SN kao jedinom alternativom u mojoj zgradi (nemam fiksni tel.).
Pre nepunih mesec dana. I sve moje reklamacije su rešili. Dobio sam i javnu IP adresu.
Za sada sve radi kako i treba.
Ne hvalim ih, prosto iznosim činjenice. Korisnička služba im nije za pohvalu, prvenstveno jer ne poštuju po meni neke uobičajene rokove. I nemušti su. Ne javljaju se. U smislu da kada posaljes email cekas danima. Ili, zoveš, pa opet cekas danima. Uvek korisnik mora da ih cimne, da traži, zahteva... No eto priključen 7. septembra, tarifiranje ide od 12. a 25. dobio javnu IP adresu, čime je sve sto sam tražio reseno.

Radnici na terenu ne poštuju dogovore ne dolaze kada se dogovore. Čak se ni ne jave ako neće / ne mogu doći.
Sa druge strane, rešili su sve reklamacije, dolazili su tri puta zbog intervencija koje sam tražio. Jednom su me zvali radi dobijanja javne din. IP adrese.
Zameram im sistem rada. Kada te priključe treba sve i da proradi. Ali nije tako. Dobijes u startu kako oni kažu "kontrolni internet" 10/1Mbps. I tako danima. Tv od starta nije radio kako treba, jedan od njih.
No eto resise sve probleme.
Sa druge strane ustedecu oko 40.000 za dve godine a imaću duplo brzi internet. Sto se tv tiče čini se da ima više kanala mada to mi nije toliko bitno. Imam recimo i arene i sk, neko kaže sk je samo do kraja godine, no ne znam da li je istina.
Zapravo se hvale time što imaju popularne sportske kanale.


Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Zovem ponovo da vidim zašto ne mogu da otkažem preusmeravanje poziva,aktivirao pre polaska na odmor.Javi se tehnička podrška, kaže zvali smo Vas xx dana posle i objasnili kako.
Velim ja niste, kaze čovek poslaćemo servisera, kažem ja "kvar nije kod mene, već u vašoj centrali, i da znate od prvog oktobra više ne plaćam telefon do daljneg" dovidjenja
Katastrofalna kompanija

Sent from my SM-J730F using Tapatalk
 
Zovem ponovo da vidim zašto ne mogu da otkažem preusmeravanje poziva,aktivirao pre polaska na odmor.Javi se tehnička podrška, kaže zvali smo Vas xx dana posle i objasnili kako.
Velim ja niste, kaze čovek poslaćemo servisera, kažem ja "kvar nije kod mene, već u vašoj centrali, i da znate od prvog oktobra više ne plaćam telefon do daljneg" dovidjenja
Katastrofalna kompanija

Sent from my SM-J730F using Tapatalk
I mene je jednom jedan lik ubeđivao telefonom da su me zvali prethodnog dana radi intervencije. A zvali me na mobilni. Naravno da nisu zvali inace bi bio neki trag o pozivu.
No ja sam to lepo napisao u reklamaciji sa datumom i vremenom poziva kao i brojem sa kojeg sam pozvan jer se naravno nije predstavio. Poslao na email, sa mojim podacima.
Da li ce to pomoći (ubuduće drugim korisnicima) ne znam, no eto. Pisana korespodencija je najefikasnija ali je spora i neuobičajena. No nisam hteo da se cimam.
Vidim da imas problem duže vreme. Predlažem pisanu reklamaciju, takođe i direktoru, naci ces adresu i ime i prezime na APR-u. Mislim da je u Sava Centru.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Sta se uopste emitovalo na njemu?

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 pomoću Tapatoka
 
Filmovi nezavisne produkcije, neprevedeni...
 
Trenutna situacija u Vlasotincu užasna pola kanele nemamo.. I ovo sto ima koči na svaki minut.. Prekid 3-4 sekunde...

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
 
Ja cu da se zalim taj sundance mi je bio omiljeni kanal, kako cu sad bez njega? ;)
 
Ja im poslao poruku na messenger. Odgovorili za 5 minuta. Postavio podpitanje, odgovorili za 2 min. Lepo

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno