Jel zna neko o čemu se radi u ovom slučaju:
Trcking message
2019-04-30 23:30:00
HK,Hand over to airline.
2019-04-30 11:45:00
Service provider received shipment information .
2019-04-30 11:23:36
HONG KONG - HONG KONG,Depart from facility to service provider.
Ništa mi nije jasno. Jel nešto da preduzimam ili još da čekam?
Inače je pošiljka sa gearbest-a.
Ta pošiljka ti je u SAD-u. Jamaica je deo aerodroma u Njujorku.Totalno sam sluđen šta se dešava sa jednim paketom iz Kine, u pitanju su litijum-jonske baterije. Prvo je pošiljka krenula belgijskom poštom, onda dobija alternativni broj za praćenje i preuzima je USPS pošta.
I nakon dužeg nepromenjenog statusa, promenio se juče i paket se nalazi u Jamajci. Šta će tamo uopšte mi nije jasno, ovo mi izgleda kao neki lažni broj za praćenje...
Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
Ljudi jel neko imao status na kineskoj registrovanoj posti Beijing exchange station return? Pre toga bio normalan status delivered to airline.
Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
Da li jos neko ima primera da LPxxx - UC..MY posiljke iz maja meseca nisu isporucene ?
03.05 i 13.05 Dispatch PreAlert to Serbia
08 (40) 31.5.2019. 15:08:00. In Transit Item Posted Over The Counter to Serbia
Da li neko ima iskustva sa posiljkama preko DPD. Prvi put mi posiljka ide preko njih. Narucio sam neka platna I uplatio China Post Registered Mail. Medjutim, dobih broj preko DPD koji je takodje pri China Post-u, kako su mi rekli, ali je broj UI...CN sto mi se cini da je neregistrovana posiljka, koju ovde necu moci da pratim. Da li da trazim refund na kraju ili ne? Vec sam kontaktirao prodavce, medjutim, nista, tvrde da je to pouzdan servis I da ga stalno koriste, medjutim I pored mog objasnjavanja da su "promasili temu", tj. da su mi uvalili neregistrovanu posiljku za placenu registrovanu, odgovora nema.
Moj UC...MY je iz maja meseca. Dispatch PreAlert to Serbia 24.05, a 31.05 In Transit, Item Posted Over The Counter to Serbia. Od tada se status nije menjao
Znam da je to zadnji status, sve je to meni jasno, nego je samo spomenuto u kontekstu od kada cekam. Inace, u principu uvek idem na registrovane posiljke, nego mi je ova promakla, narucivao sam malo vise I ova mi se "izvukla" prilikom cekiranja pred placanje.Neće se ni menjati, jer je pošiljka neregistrovana. To ti je zadnji status. Imaš ovde u temi, pročešljaj. Sada ti ostaje da čekaš da stigne ili da u okviru customer protection-a digneš dispute, ako ne stigne do roka koji je definisan u orderu.
Uvek je bolje platiti malo više, nego se zezati sa tim neregistrovanim pošiljkama i gubiti vreme sa time...
Ja sam imao situaciju da sam platio SG Post, a kinez poslao registrovanom China post koja je 3x jeftinija. Ignorisao je uporno poruke da bi mi jednom napisao da je China Post bolja od SG post i skuplja (iako piše drugačije). Nisam više hteo da gubim vreme sa njim. Sačekao sam da pošiljka stigne i digao dispute za refund razlike između SG Post i China Post. Nije reagovao na dispute, ali je AliExpress i pre roka za rešavanje disputea odobrio refund i poslao mu warning.
Najbolje da sačekaš da ti pošiljka stigne i tražiš refund za razliku u cenu poštarine (uhvati sada screenshotove koliko šta košta itd)
Ako pošiljka ne stigne (moguće, jer je neregistrovana) onda naravno traži ceo refund.
Nisi na gubitku, osim što ćeš izgubiti vreme, jer si imao nesreću da odabereš nepouzdanog prodavca.
Sad stavljaju 'seller's choice', ili tome slično.
marantz je napisao(la):Uvek je bolje platiti malo više, nego se zezati sa tim neregistrovanim pošiljkama i gubiti vreme sa time...
Izgleda da su počeli da nas izbegavaju zbog velikog broja pošiljki koje nisu isporučene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari