TwistedMind
Slavan
- Učlanjen(a)
- 30.05.2009
- Poruke
- 7,043
- Poena
- 485
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel i5-13600KF & Noctua NH-D15S chromax.black
- Matična ploča
- Gigabyte Z790M AORUS ELITE AX
- RAM
- Corsair VENGEANCE 32GB (2 x 16GB) DDR5 6000MHz C36
- GPU
- ASRock RX 6700 XT Challenger Pro 12GB OC
- Storage
- 1TB Samsung 990 PRO NVMe M.2 SSD
- Zvuk
- FiiO K7 + HiFiMan Sundara, Soundpeats H1 TWS
- PSU
- Seasonic Prime PX 850W Platinum
- Kućište
- Cooler Master Storm Trooper
- Monitor
- 2x ASUS MG279Q
- Miš & tastatura
- Logitech G502 LIGHTSPEED & Asus ROG Falchion MX Brown
- Ostale periferije
- Playstation 5
- Mobilni telefon
- Lenovo Z5
- Pametni uređaji
- Mobvoi TicWatch Pro 3 Ultra GPS
- Pristup internetu
- Optički internet
Vrlo je to komplikovano sa proizvođačem i njihovom garancijom. Domaćeg trgovca ništa ne obavezuje da povećava uslove koje nudi zakon. Garancija je upravo to, više uslova od zakona. Da li je to vremenski period ili neki drugi uslov nema veze, ali mora da poveća pogodnosti iznad zakona kako bi se to nazvala garancija. U suprotnom, u pitanju je saobraznost i za to je dovoljan fiskalni. Saobraznost utiče na sve (ili skoro sve) proizvode. Zamisli kupovinu digitrona od 200rsd na kiosku. Ne očekuješ garanciju, ali to ne znači da on treba da crkne za mesec dana i da niko za to nije kriv. Ovo je način da se spreči/smanji škart.
Ono što proizvođači daju ne mora da ima veze. To uglavnom važi kod direktnih distributera, ali neki tamo proizvođač ne može da naredi kiosku da nudi garanciju kada ni ne radi direktno sa njim. To je već interna politika. Prodavac mora da odluči da li će da da kako bi privukao kupce ili šta god.
Anyway, ako proizvođač nešto nudi, treba se raspitati pre kupovine da li to važi ili ne kod tog prodavca. Ako važi, to mora da se overi. Na garantnom listu postoje posebna mesta za davaoca garancije i prodavca i oba moraju biti popunjena.
Ja se nikada ne hvatam za to što proizvođač nudi nego samo za ono što prodavac nudi. One fore, registruj se na sajtu i dobijaš dodatnih 3 god garancije, a tehnomaniju baš lepo zabole za moju registraciju i marketing proivođača.
Bilo je ovde iskustva kada je proizvođač sam rešio problem kupcu, ali je uređaj morao da se šalje njima van Srbije.
Ono što proizvođači daju ne mora da ima veze. To uglavnom važi kod direktnih distributera, ali neki tamo proizvođač ne može da naredi kiosku da nudi garanciju kada ni ne radi direktno sa njim. To je već interna politika. Prodavac mora da odluči da li će da da kako bi privukao kupce ili šta god.
Anyway, ako proizvođač nešto nudi, treba se raspitati pre kupovine da li to važi ili ne kod tog prodavca. Ako važi, to mora da se overi. Na garantnom listu postoje posebna mesta za davaoca garancije i prodavca i oba moraju biti popunjena.
Ja se nikada ne hvatam za to što proizvođač nudi nego samo za ono što prodavac nudi. One fore, registruj se na sajtu i dobijaš dodatnih 3 god garancije, a tehnomaniju baš lepo zabole za moju registraciju i marketing proivođača.
Bilo je ovde iskustva kada je proizvođač sam rešio problem kupcu, ali je uređaj morao da se šalje njima van Srbije.