Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ali nije ogranicen gde se u drzavi koristi.
 
Netflix nije ograničen ni državom. Svoj Netflix sam koristio i u Australiji. Ali za aktivaciju Netflix-a na TV-u potreban je user i password. Tako da nije za deljenje nepoznatima ljudima (često i poznatim).

Edit:
Tako su isto Adobe i ostali hteli da ogranice da mozes da prodajes softver nakon sto ti vise ne treba, i u dosta zemalja je to proglaseno nelegalnim.
Možeš da prodaš ono što je tvoje, što si kupio. Od Adobe si kupio softver i onda je u tvom trajnom vlasništvu. Opremu od operatera si dobio na korišćenje pod ugovorenim uslovima.


Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Pa nije više ni EON doduše nisam probo baš svaki kanali ali SK i filmski kanali ima skoro 2 meseca nisu više problem rade na svim mobilnim mrežama i mts adeselu.
 
Sada sam u Podgorici probao eon tv na tablet pc (preko web browser-a, win10). Mreža je mtel, a prisutni su svi kanali (isprobao sam Hbo, Sk, Bbc, Fox, Cinestar). Ne znam ima li veze sa nekakvim "probnim periodom" pošto sam tek 15tak dana na Sbb mreži.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Netflix nije ograničen ni državom. Svoj Netflix sam koristio i u Australiji. Ali za aktivaciju Netflix-a na TV-u potreban je user i password. Tako da nije za deljenje nepoznatima ljudima (često i poznatim).

Edit:

Možeš da prodaš ono što je tvoje, što si kupio. Od Adobe si kupio softver i onda je u tvom trajnom vlasništvu. Opremu od operatera si dobio na korišćenje pod ugovorenim uslovima.


Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Ovde se uglavnom raspravlja o prodaji EON aplikacija a ne EON boxeva za koje se slazem da ne smeju da se prodaju,izuzev ako nisu kupljeni od SBB-a za punu cenu ili kroz ucesce i mesecnu rentu kad posle ugovora postaju tvoje vlasniatvo. Naravno prodaju ih oni sto su ih dobili na koriscenje za dz.
 
Moze pisati i da si njihov rob, bitno je da li je zakonito ili nistavno.
 
Netflix nije ograničen ni državom. Svoj Netflix sam koristio i u Australiji. Ali za aktivaciju Netflix-a na TV-u potreban je user i password. Tako da nije za deljenje nepoznatima ljudima (često i poznatim).

Edit:

Možeš da prodaš ono što je tvoje, što si kupio. Od Adobe si kupio softver i onda je u tvom trajnom vlasništvu. Opremu od operatera si dobio na korišćenje pod ugovorenim uslovima.


Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Kuoio.si pravo na koriscenje, to pravo prodajes.

Kako si RS Netflix koristio u AUS? Ja sam morao dva naloga za US i RS, identucan mail, nije postojao na RS dok ga nisam napravio, iako postoji na US.
 
Ti si vlasnik EON aplikacije? Kupio si je? Pise ti to u ugovoru? Ako je tako, onda svaka cast.

A gde sam ja to napisao da podrzavam prodaju aplikacije? Ja ne znam sto ste digli frku oko toga sto par klinaca prodaje aplikaciju? Pa na zapadu se ljudi udruzuju i kupuju Netflix i HBO go pa ih ovi ne sankcionisu. Po cemu se to Eon to razlikuje od njih?
 
Ja ne znam kakav su mi sad ovo ruter dali Technicolor CGA2121. Uopste ne moze da povezes na 5Ghz wifi niti da telefon vidi tu mrezu. Na onom ubee modemu 5Ghz mreza je radila najnormalnije dok na ovom ma nema sanse, ne vidi je uopste. Cak i kad iskljucim bilo kakve enkripcije i da ne trazi sifru uopste ne vidi 5Ghz wifi. Ili je ovaj sto mi doneli falican ili je tesko djubre.
 
Trebalo bi da radi wifi 5Ghz.
Jako mi se sviđa ovaj ruter zbog činjenice da na njemu radi brigde mod :)

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Ja ne znam kakav su mi sad ovo ruter dali Technicolor CGA2121. Uopste ne moze da povezes na 5Ghz wifi niti da telefon vidi tu mrezu. Na onom ubee modemu 5Ghz mreza je radila najnormalnije dok na ovom ma nema sanse, ne vidi je uopste. Cak i kad iskljucim bilo kakve enkripcije i da ne trazi sifru uopste ne vidi 5Ghz wifi. Ili je ovaj sto mi doneli falican ili je tesko djubre.

Ja sam imao sličan problem ali sam ga rešio zvanjem SBB podrške...pozovi ih i sve će srediti...meni 5Ghz mreža radi ok.
 
Ja ne znam kakav su mi sad ovo ruter dali Technicolor CGA2121. Uopste ne moze da povezes na 5Ghz wifi niti da telefon vidi tu mrezu. Na onom ubee modemu 5Ghz mreza je radila najnormalnije dok na ovom ma nema sanse, ne vidi je uopste. Cak i kad iskljucim bilo kakve enkripcije i da ne trazi sifru uopste ne vidi 5Ghz wifi. Ili je ovaj sto mi doneli falican ili je tesko djubre.

Promeni kanal na 38 za 5ghz mrezu i proradice ti
 
Sve razumem i tehnicke mogucnosti i ostale stvari, ali koja je poenta reklamirati i uvrstiti u cenovnik 4k SK iako nema mogucnosti za sbb ott (van mreze). A stoji im na sajtu u cenovniku.
 
EPILOG: Pismeni odgovor na moju žalbu od strane SBB-a:

-----

Nakon provere od strane nadležne službe ustanovljeno je da postoji osnov za umanjenje računa po pomenutoj reklamaciji u iznosu od 150,00 dinara.
----

Lepo od njih što su uvažili moju žalbu ali NIJE LEPO to što su me doveli u situaciju da moram da pišem žalbu.

Šta da nisam bio dovoljno pismen ili da nisam obraćao pažnju na detalje? Znači, ko zna koliko korisnika ima osnov za umanjenje ako su potpisivali anekse pre 01.01.2019.

Po meni je to čist kriminal.

Isto sam i ja prošao. Posle prepiski i pozivanja podrške poslao sam i Ratelu mail. Čekam ishod, aneks je potpisan 20.10.2018. Sve generički odgovori do sad. STRAŠNO!!!
 
Kako bi privukli nove predplatnike SBB je, na nesreću starih , uveo nove EON pakete koji su u startu jefirniji od starih gold paketa,a stare pakete su polako poskupeli. Kao na primer trio gold extra paketa je trenutno za 540 din skuplji od EON full paketa, čija je ponuda ista... Tako da su na taj način izbili iz džepa starih predplatnika 540 din, što je za 12 meseci 6480 din, a na 24 meseca koliko traje ugovorna obaveza 12960 din...
SBB je svestan tog apsurda, pa su jako dobro pripremili svoje zaposlene i nude postojećim korisnicima skuplji paket uz naravo produženje ugovora , ali bez olakšice na 12 meseci od 1999 din za nove korisnike, nego nude olakšicu od 6 mecesi plaćanja pretplate koju trenutno plaćaju... A šta će da ponude pretplatnicima gold premijum paketa...??? SBB je za sad siguran od raskida ugovora, dok se ne uvede novi zakon... Raskidanjem ugovora mora da se plate sve usluge i nadoknade odjedno do datuma isteka ugovora, kao da ste koristili iste...

Ja sam korisnik Trio Gold Extra paketa i osećam se prevareno i izneverno od SBBa... Bio sam dugo njihov verni korisnik, koji je SBB hvalio na sva zvona. Čak mi nisu smetale nihove male mahinacije kao što je ograničenje korišćenja unifi mreže na 5gb, a koriste besplatno struju koju ruter koristi da bi emitovao signal unifia. kao i dokazivanjem da moj ruter i dalje emituje unifi signal i ako sam ga isključio preko mog sbb naloga. Zatim stalni neki radovi koji uzrokuju prekid rada tv , neta ili oba. Kao i nemogućnost korišćena d3go/eon aplikacije van SBB mreže, a reklamirano je u fazonu tv za poneti i razne druge sitne mane. Ništa mi nije predstavljalo problem ali ovo je prevršilo svaku meru...SBB nema strategiju da zadrži postojeće korisnike, već se nadaju lenjosti ili nepismenosti postojećih korisnika...nije sbb jedini operater. Izdržaću do kraja isteka ugovora i vraćam opremu... A izgubili su vernog korisnig koji ih je hvalio gde je stigao.
 
Ako ti promene cenu usluge možeš odmah da raskines UO bez ikakvih plaćanja.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Ja be vidim koja je razlika u ceni duo golda i eon duo full. Tu su negde i po ceni i po onome sto nude. Jedino zajednicko im je sto su preskupi.
 
A gde sam ja to napisao da podrzavam prodaju aplikacije? Ja ne znam sto ste digli frku oko toga sto par klinaca prodaje aplikaciju? Pa na zapadu se ljudi udruzuju i kupuju Netflix i HBO go pa ih ovi ne sankcionisu. Po cemu se to Eon to razlikuje od njih?

Netflix odlučio da stane na put deljenju naloga

Naime, na CES 2019 u Las Vegasu predstavljen je video softver koji funkcioniše uz pomoć veštačke inteligencije, i čiji je cilj da prepozna slučajeve u kojima nekoliko korisnika deli isti nalog. Na ideju se došlo nakon što su rezultati istraživanja agencije Magid pokazali da oko 26% milenijalaca svoje lozinke za online streaming servise deli sa drugima. Novi softver bi tome trebalo da stane na put, te obeleži profile koji se dele. Ovaj korak važan je i zbog toga što istraživanja ukazuju da će servisi za emitovanje sadržaja do 2021. godine izgubiti oko 9,9 milijardi dolara upravo zbog prakse deljenja naloga.

Prema onome što tvrde kreatori novog sistema, AI sistem će moći da prati gde i kada se aktivira neki nalog, što znači da će sistem znati da li korisnik nalog koristi kod kuće, na poslu, ili na nekoj drugoj lokaciji. Na osnovu toga moći će da prati koliko je onih koji koriste isti nalog, te da u skladu sa tim ponudi premijum pakete koji će za nešto veću sumu dozvoljavati deljenje naloga.
 
Poslednja izmena:
Ček jel oni to podizali cenu opet od 1. 1. 2019? Ja ugovor za ovaj eon premium potpisao 8.11.2018.

I mene više ne zanimaju te njihove tehničke (ne)mogućnosti kao korisnika. Ja time ne treba da se bavim. Oni prvo neka izađu na teren pa nek provere jel može ili ne može. Ja imam potpisan ugovor sa preciziranom brzinom 300/15 i tolerisaću ako bude 10% niže i to konstantno da bude ta brzina. Sad ovako meni uveče pada na 30, kao da mi nakačili nekog i kradu brzinu.

Sad sam ja odneo dopis za raskid, poslao mailom, pisso direktoru Seratliću mail. Rekoše javiće mi se. Dal da šaljem RATEL-u žalbu sada ili da čekam SBB da odgovori?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
Sve razumem i tehnicke mogucnosti i ostale stvari, ali koja je poenta reklamirati i uvrstiti u cenovnik 4k SK iako nema mogucnosti za sbb ott (van mreze). A stoji im na sajtu u cenovniku.

Pa i nije u ponudi 4k SK van mreze pogrešnu si ponudu gledo.
MPOZNhh.png
 
Ako ti promene cenu usluge možeš odmah da raskines UO bez ikakvih plaćanja.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Hm! Nisam baš siguran, ja nisam uspeo da nadjem da je zakon usvojen, ako imas član zakona molim te podeli...

@Pospanko_85

Naveo sam za trio pakete, a uzmi pa izračunaj kolika je ralika izmedju duo gold i eon full duo paketa, stim da proveriš da li su usluge iste. U mom slučaju je razlika 540 diara... sve jedno je da li je razlika 100, 200 ili koliko već dinara u svakom slučaju je skuplje od trenutne redovne ponude... takvo poslovanje nije pošteno prema starim pretplatnicima, a trebalo bi da se potrude da ih zadrže...

@sakiboj

Znam da su podizali cene za stare pretplatnike, za eon pakete nisam siguran... vidi koliko su ti bili prvi račun i zadnji račun pa ćeš znati. to možeš videti na sbb nalogu

Kome treba jeftina alternativa za sbb, vidim da orion nudi povoljne optičke pakete, izbor kanala nije neki ali u principu meni je najbitniji net...sad tačno kakva im je usluga treba se raspitati...

pozdrav
 
Poslednja izmena:
Nema šta sa usvajanjem zakona. To postoji, ako se uslovi značajno promene (povećanje cene naravno spada u to), imaš 30 dana rok da raskineš ugovor. Pisano i na forumu stotinu puta (i u ovoj temi isto, kao i u temama za Vip, Mts, Telenor...). Operateri ili postave takvo obaveštenje na svom sajtu ili čak pošalju i info u pisanom obliku uz račun.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
@desp
Pazi sad ako si korisnik SBBa pogledaj ugovor...oni su stavili u ugovoru da cenu mogu da koriguju, a ne menaju je značajno malo po malo. Plaćao sam paket 4307 din a sada 4539 din, razlika je oko 230 din. E sad to nekome nije značajna promea cene...
Zvao sam call centar i zahtevao sam raskid ugovora, ali ljubazni operateri si mi rekli da je to moguće samo ako platimo celu ugovornu obaveznu, rasprava o tome da nemora i da tako nemože, spominjane zakona ništa nije donelo...Sad ču još jednom da uzmem ugovor pa da pogledam...
Zbog ovakve politike SBBa prema preplatnicima sebi sam dao zadatak da ih negativno reklamiram gde god stignem i ako im odvučem i 10 novih i 10 starih da raskinu ugovor ja ću bti zadovoljan.
Onii se ponašaju kao vlasnici predplatnika i da mogu da ih varaju bez posledica e samnom to više neće moći...
 
U vezi sa izmenama, korisnici imaju pravo raskida ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez
obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, u roku od 30 dana od obaveštenja.

ali to je objavljeno jos u decembru ?

@witch

pazi nije ni ugovor sveto slovo. ima nesto i iznad njega :) (bar teoretski)
 
Poslednja izmena:
Naravno da postoji, a svi se prave ludi dok im ne kažeš da znaš za tu uredbu. Onda menjaju "pesmu":

http://mtt.gov.rs/download/SBB, Beograd, 16.05.2017. godine.pdf

A evo i za sve ostale:

http://mtt.gov.rs/informacije/zasti...di-kolektivnog-interesa-potrosaca/?script=lat

E sad, oni koriste neinformisanost i zatupljenost naroda.

Imao sam veoma sličan problem i sa MTS-om, pre par meseci kada sam za dete uzimao Omorika 1 paket. Nešto sam se predomišljao, tj. "zeznuli" su me za onih +1 GB interneta, pa sam hteo da raskinem ugovor (nisu hteli da promene odredbe, kao ne može, već sklopljenog ugovora) pa sa zvao prvo kontakt podršku, čet podršku, ..., nekoliko različitih "support" službi mi se javljalo, tj. šaltovali su me tamo-amo, dok im nisam zapretio da ću da ih tužim ukoliko mi ne dostave link ka papiru za "raskid ugovora". E tada su me spojili sa nekim pismenim koji mi je bukvalno rekao "ONI NEMAJU POJMA, NARAVNO DA IMATE PRAVO DA RASKINETE UGOVOR" i uputio me da odem na prodajno mesto i da odmah tražim da razgovaram sa šefom poslovnice kako me radnice ne bi zaluđivale opet.

Pre toga sam zvao Ministarstvo trgovine da se raspitam da li takva uredba postoji na šta mi je ljubazna žena rekla da naravno da postoji i da operateri samo izbegavaju da se pridržavaju iste. Ona mi je rekla da zovem nekoga iz "zaštit potrošača" i da će me oni uputiti kako da se ponašam ako MTS i dalje bude odbijao da mi omogući da ostvarim svaoja prava.

Ludilo od države, moraš sam sebi da budeš i advokat inače će raznorazne službe i davaoci usluga da te "pojedu".
 
Poslednja izmena:
Evo sad sam pročitao precizno ugovor sa neta, stari gugovor nisam mogao da nađem(činimi se da je drugčije pisalo), u novom su lepo napisali da su dužni da obaveste mesec dana pre promene usslova ugovora i da kao nismo saglasni može da se raskine bez nadoknade. Ruku na srce obavestili su me o poskupljenju, sad se tačno nemogu setiti koliko je to trebalo da bude( kao da su svaki mesec pomalo poskupeli), ali nisu obavestili da će da ukidaju postojeće pakete... *mjau**mjau**mjau* nisam se setio tad da pogledam malo net i vidim da starih paketi više nema...

@old_bookmaker
Hvala za info


Nesmemo da dozvolimo da nas razni operatrei prave bu---da---la---ma, sve što urade je možda sitnica za pojedinca ači kad se pogleda oni su globalno na veliko dobitku...
 
Poslednja izmena:
Koiko sam video, oni su tražili da korisnik plati za period od otkazivanja do kraja ugovorne obaveze?!
Zar nije logično da traže da korisnik plati punu cenu paketa od ugovaranja do raskida ugovora?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno