Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Poceo giga grad u Bgd, razvlaci se optika, zaniljivo da ne idu na hibrid varijantu za nove zgrade nego bas optika :)

Meni je "zanimljivije" da prvi giga grad u državi (Novi Sad) u novo-izgrađenoj zgradi ulazi sa coax-om, da pravi društvo Telekom optici.
 
Za sada samo novi objekti gde do sada nije bio sbb idu sa optikom. Gde je vec sbb bice hibridna mreza. Kraj 2020. je plan da bude zavrsen Beograd...

Druga zanimljivost je sto su za razliku od Telekoma spremni da daju malu nadoknadu zgradama zbog postavljanja optickog razdelnika, od 5-20 eura mesecno...
 
Апропо приче о позајмљивању и препродаји ЕОН апликације, ја никада и никоме не бих нити позајмио, нити препродао. Нема шансе да некоме, макар ми род био, дозволим право на коришћење нечега што је уговором везано за моје име. Ем што посебан мејл користим само за рачуне (СББ, МТС, ВИП, ЕПС) и ни за шта друго, те га никоме ни не дајем, ем што је откривање шифре једној соби довољно да она то можда и злоупотреби. Откуд знам да неће изнајмити један или више садржаја из видео клуба? Откуд знам да неће неком трећем проследити те податке? Другарство је другарство, породица је породица, али приступ било чему путем мојих података за логовање је моја одговорност. Свака част ономе ко је спокојан да за 500 динара било коме (потпуном странцу) дозволи приступ сервису путем кога може да ради скоро шта год хоће.

СББ је лако могао да реши овај проблем двоструком аутентификацијом. Лепо укуцаш мејл и шифру, а на мејл или путем СМС-а стигне конфирмациони код.
 
Neko ima premium nalog i bukvalno sve kanale i video klub tako da nema sta da on iznajmi a ti dodatno platis. Sa premium nalogom imas i free smart app za tv. Da bi gledao nju na nekom televizoru ne dajes ti nikome svoj mail niti bilo koj pass, nego u samoj aplikaciji izadje mu kod taj kod uneses preko sbb aplikacije i krece da radi smart app. Sbb ako hoce to da resi moze jednostavno da zahteva u smart tv aplikaciji da se ne pojavljuje kod nego da trazi email i pass kao za eon nalog za mobilni i pc i resio je stvar.
 
^ Baš tako. Na taj način bi rešili preprodaju, a ljudi koji plaćaju pretplatu ne bi bili ograničeni dodatnim pravilima. Svi zadovoljni.
Tako radi i npr. Netflix; mora user i pass. Jednostavna priča.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
@bobanbg9 - Океј, супер је то онда баш за оне који имају премијум. Мој претходни пост се односи на оне који су позајмљивали или чак продавали приступ путем апликације за мобилни или за логовање путем прегледача, на пример, а који имају једну од прве две ЕОН категорије. У сваком случају би двостепена аутентификација била пожељна.
 
Ne razumem ljude koji prodaju klasican Eon. Moze neko da ima najveci paket,ali kad das svoje podatke nekome to govori puno o tebi. Taj neko moze recimo da koristi tvoj Unifi,pa kad potrosi gigabajte jednostavno moze da ih dokupi kad god hoce. Elem koliko sam video prodaje se uglavnom Android Tv aplikacija koja je uglavnom neupotrbljiva van Sbb mreze. Niko je ne kupuje zbog domacih kanala koje ionako moze legalno i besplatno da gleda preko Planeta ili Orion aplikacije. Kupuju zbog SK kanala,ali su oni negledljivi van mreze. Samostalni Eon ne prodaje niko jer ga placa 1500d,zastp bi ga prodavao za 500,a ima samo tu jednu smart aplikaciju.
 
Sta koga briga sta ja radim sa onim sto sam platio. Da li cu dati nekome, sta to njih briga. Gde cu da gledam, sta ih briga. Sto se brinu za nesto sto su vec naplatili? Hoce duplu naplatu. Mene ce kao korisnika zbog toga izgubiti, a verujem i mnoge druge, posto je kivnih mnogo. Na ovo gledam kao da sam kupio nov automobil i prozivodjac mi ne dozvoljava da moj automobil dam mom bratu, ocu, sestri da se posluzi sa njim. Od neljubaznosti i vredjanja zaposlenih, famoznog 19900 servisa, mejl podrske, ovo je urnebes od kompanije. Izgleda kakva drzava tako i sve ostalo.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
@Gileb - Свакаквих има. Хајде да кажемо да разумем ове који нешто шатро наплате, али генерално ме чуде људи који некоме на реч дају нешто да тек тако користе баш због давања личних података (корисничко име/мејл и шифра).

@treci - Па, ниси баш у праву са тим ставом „Шта је кога брига”. Ти, као и сви корисници, плаћаш услугу коју они нуде, плаћаш оно на шта си се уговором обавезао. Нигде у уговору не стоји да ти смеш препродавати оно што они теби испоручују. То ти је као са пиратеријом. Купиш, на пример, ЦД и ти можеш да га слушаш до миле воље. Можеш и да га поклониш ако хоћеш, али не би смео да га умножаваш и онда те копије да поклањаш или препродајеш. Ти имаш слободу да даш некоме да користи нешто што ти плаћаш, поготово ако је члан домаћинства, па хајде-де и породице генерално. Али, овде се не ради о томе, пошто је проблем управо та препродаја која није легална. Јесте, цела држава нам битише у сивој зони и то се неће променити још дуго.

Ја сам имао до сада добро искуство са СББ-ом што се пружене услуге тиче, што не значи да су они генерално добри. Све зависи од места до места, од пословнице до пословнице и од запосленог до запосленог. Политика према старим корисницима им је незадовољавајућа углавном, те се бенефити најчешће остварују најавом раскидања уговора. У локалној пословници сам само пар пута био и сваки пут су запослени били као изгубљени и генерално недовољно информисани. Парадокс је тај да монтери/радници на терену знају више иако су они само подизвођачи, те нису директни запосленици СББ-а. Све што ми је требало да решим сам одрадио преко чета на Фејсбуку. Јесу и ту спори са одговорима (по 15 минута размака између сваке поруке), али опет помогну да се ствар реши. Такво је моје искуство.
 
Sta koga briga sta ja radim sa onim sto sam platio. Da li cu dati nekome, sta to njih briga. Gde cu da gledam, sta ih briga. Sto se brinu za nesto sto su vec naplatili?
Значи у свакој згради један стан(ар) узме СББ услугу и онда проследи кабл кроз целу зграду и то је ОК? То није аутомобил или пегла па да је користи свако, то је услуга која у условима има детаљ да може да се користи у тој стамбеној јединици. Потписао си и крај приче. Не свиђа ти се? Немој да потписујеш.
Не браним СББ, отишао сам од њих јер су ми прескупи и имам бољу опцију али не мешати бабе и жабе. Није држава проблем него овакви појединци који хоће да раде ван закона зато што мисле да је све ван закона. И онда опет држава крива. Мислим да је време да држава крене путем западних и онда сваки нелегалан download наплати. То хоћете?
 
Da se razumemo,ja sam protiv svake preprodaje eon naloga. Nerviraju me samo oni koji pametuju da usluge ne mozes da koristis kako ti hoces. Ja koristim d3i i imam prava na 5+1 aplikaciju. Imam dva d3i boxa,smart app sam iskoristio za treci televizor u kuci. Tri aplikacije koriste moja deca koja su u razlicitim gradovima zbog skola-fakulteta. Dve druge sam ja koristio dok sam bio na radu u inostranstvu,jednu za laptop,a drugu za telefon tako da su aplikacije u krugu porodice sto je po meni normalno. Isto tako smo svi koristili HBO Go i Netflix dok smo ih imali. Zato valjda i Netflix i HBO daju 5 konekcija(naravno ne mogu sve istovremeno kao ni Eon). I sta sam ja tu lose uradio,cime sam prekrsio zakon? Preprodaja ne,a kako koristis ono sto placas to je tvoja stvar. Pa onda bi i HBO i Netflix prvi to sankcionisali,a slozicete se da su mnogo vece kompanije od United grupe.
 
Nisam naglasio da picam o eon aplikaciji. Znaci ja cu da nastradam sto koristim eon android aplikaciju na lokaciji van kuce gde je telekom provajder interneta i gde pola kanala ne mogu da gledam. Odlicna vam je logika. Zbog drugih koji zloupotrebljavaju nastradace neduzni. Nabolje bi bilo da neko ko dodje kod mene i pita za sifru za wifi, da kazem ne moze, ne daju ovi iz sbb. To na isto dodje. Inace i sinoc i preksinoc nisam imao uopste uslugu od 7 do 8 i sta cemo sa tim, to je u redu sa njihove strane? Ja sam nezadovoljan i veoma tesko ce me zadrzati kao korisnika, da ne kazem da je nemoguce.


Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
@Gileb - У потпуности се слажем са твојим постом.

@Treci - Па, овде се и писало да због оних који злоупотребљавају цео тај „систем” настрадају корисници који све раде у оквиру онога што је дефинисано уговором (и условима коришћења сервиса).
Опет мешаш неке ствари - није исто дати шифру гостима у твом стану за твој рутер и дати некоме мејл и и шифру за ЕОН. И лепо сам написао да то што сам ја задовољан услугом аутоматски значи да су сви задовољни.
 
Vidim da se pominje razvlacenje kablova po stanovima, a jos se ide da se uvede zapadni sistem za preuzimanje nelegalnog sadrzaja. Sto niko ne pomene zapadni standard? Znaci brat koji putuje za bg dva puta sedmicno i tamo spava, bice uskracen za eon android. Vec su drugi pisali, kad sam kuci, aplikacija mi ne treba, a kad odem negde uvedene su mi restrikcije. Kakva je onda svrha, sto su uvodili ovaj servis? Da se hvale da su bolji od drugih, ne razumem sta hoce? U njihovu cenovnu politiku necu ulaziti, to je vec posebna prica. Ne svidja mi se njihova politika, ne samo sto se ovoga tice, naveo sam vec u ranijim postovima.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Vidim da se pominje razvlacenje kablova po stanovima, a jos se ide da se uvede zapadni sistem za preuzimanje nelegalnog sadrzaja. Sto niko ne pomene zapadni standard? Znaci brat koji putuje za bg dva puta sedmicno i tamo spava, bice uskracen za eon android. Vec su drugi pisali, kad sam kuci, aplikacija mi ne treba, a kad odem negde uvedene su mi restrikcije. Kakva je onda svrha, sto su uvodili ovaj servis? Da se hvale da su bolji od drugih, ne razumem sta hoce? U njihovu cenovnu politiku necu ulaziti, to je vec posebna prica. Ne svidja mi se njihova politika, ne samo sto se ovoga tice, naveo sam vec u ranijim postovima.

I sta vi hocete??? @Sceka222 mesecima pise kako ne treba to javno raditi, odnosno pricati kako se "uspesno" deli EON jer ce SBB tome sigurno stati na put, odnosno ograniciti koriscenje, I desava se upravo suprotno! Sceki se bas na ovom forumu razni glupsoni i tupsoni podsmevaju i njega prozivaju a maltene glorifikuju "smekere" koji su, eto, zahebali SBB.

Pa je l' vi mislite da su ljudi iz SBB-a bas tol'ke veverice? Mislite da oni ne citaju forume?

I sta sad??? Sledi plakanje kako su ovi iz SBB ovakvi ili onakvi?! Svasta!
 
Prosta je stvar, ne pruzas uslugu onako kako pise u ugovoru, znaci nemamo razloga za dalju saradnju. Meni je eon samo kap koja je prelila iz case. Vidim da ovde ima sbb botova i da je sbb crveno slovo, odjavljujem se sa teme, nema vise razloga da se javljam.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
То је нека фора да се свако ко се не слаже са нечијим мишљењем назива ботом? Шта, да ли би требало да причам да је моје искуство лоше иако није? Ја сам другог дана по објављивању ЕОН пакета отишао до пословнице и потписао нову уговорну обавезу (стара уговорна обавеза ми је истекла 8 месеци пре тога). После 5 дана су дошли монтери (outsourcing кадар), све поставили, подесили параметре и за ЕОН бокс и за Д3 мини који ми и не треба јер имам само један ТВ, али имам право на њега. Неколико пута је било забадања самог бокса - ништа што рестарт није решавао. Али, мени је било битније повећање брзине и то да имам cast to уређај, пошто ми ТВ није смарт. Како ради све то од тада? Сасвим задовољавајуће. Далеко од перфектног, али далеко од ужаса. Пуцања нета готово да није било (два пута у врх главе), као ни пада брзине толико да не оправдава оно што плаћам. Сад, можда имам среће да им је инфраструктура баш у мојој згради (или крају) добра, јер поуздано знам да су неки познаници и колеге са посла редовно ишли код њих да им се начеститају Нове године. Ако не испуњавају оно на шта су се обавезали и не покушавају да реше проблем - онда раскид, макар и превремен.
 
Cela ova situacija oko blokiranja određenih sadržaja na drugoj mreži je posledica rata dveju operatera. Koliko bi samo korisnici bili zadovoljniji kada bi se dogovorili oko tih SK kanala, Arena, Foksa. Imali bi veći profit, a takmičili bi se po drugim parametrima a ne ko će kome šta da uskrati. Taj scenario izgleda nećemo dočekati jer je previše dobar da bi bio istinit.
 
Nisi dobro informisan. U Nišu samo SBB-u pomeneš Exe Net. Odmah dobiješ 6 do 12 meseci extra gratis. Imam par drugara što su tako uradili. Posle gratisa tražiće raskid ugovora po novom zakonu i prećiće u Exe Net.

Zato što masa ljudi ovako razmiššlja,i posle se neko pita zašto ograničavaju EON.

Prosta je stvar, ne pruzas uslugu onako kako pise u ugovoru, znaci nemamo razloga za dalju saradnju. Meni je eon samo kap koja je prelila iz case. Vidim da ovde ima sbb botova i da je sbb crveno slovo, odjavljujem se sa teme, nema vise razloga da se javljam.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Znači kod svih operatera TO GO usluge se nigde ne pominju ko deo usluga u UO.
I tom istom UO dužni su i odgovorni su samo da ti obezbede nesmetan rad usluga koje idu preko kabla.
A sva ostala sran!a su reklamni mamac koji je njihova dobra volja da li će opšte da ga imaju i kako će da dozvole da se koristi.
I stvarno ne mogu da poverujem da neko misli da će ti dati potpuno funkcijonalnu TV uslugu za 7-8 uređaja da ih koristiš istovremeno za cenu od 1395 din.
Ako se vodimo logikom koju većina ima kako bi trebalo da im radi EON ,zašto onda to ne bi tražili i za fiksni telefon što ovih 200 minuta ne mogu da se koriste i za mobilni ili čak i da zovem i inostranstvo i da mi sve to uđe u tih 200 min.
Svi mešaju kompletnu uslugu koja je preskupa i što sam internet od minimum 100Mbps ni kod nijh ni kod MTS zbog utrpavanja drugih usluga bez 3000 din ne možeš da se uzme.
 
jok je napisao(la):
zašto onda to ne bi tražili i za fiksni telefon što ovih 200 minuta ne mogu da se koriste i za mobilni.

Ako za ~999 din sva 3 mobilna provajdera mogu da nude neograničene minute u državi (bilo fixni bilo mobilni) onda bi fixni operater (naročito Telekom monopolista koji šiša/dere sve druge na "terminaciji" poziva) bi za 660 din (ili kablovksi provajderi "fixnog" za koliko god kod njih povoljnije bila mesečna pretplata) morao da ponudi bar neku količinu za "zovi koga hoćeš sve dok je u Srbiji". Ako su već uspostavili neke dilova i takse i šta god koje omogućavaju mobilnim operaterima da se njima isplati neograničeni minuti za 1k dinara sigurno ima prostora i da "fixni" uđe funkcionalno u 21. vek i da ne razmišlja korisnik koga zove sa tim besplatnim minutima / minutima uključenim u mesečnu pretplatu.

Naročito u svetlu toga da Telekom prvi u tu svoju mrežu fixne telefonije maltene 20+ godina nije uložio ni dinar a da nije došao taj dinar direktno od korisnika.
 
Da se razumemo,ja sam protiv svake preprodaje eon naloga.
Ja nisam, a i vecina pametnih ljudi javno se slaze.
Tako su isto Adobe i ostali hteli da ogranice da mozes da prodajes softver nakon sto ti vise ne treba, i u dosta zemalja je to proglaseno nelegalnim.
Isto i kada imas 3 user-a, sada ne smeju da ogranice cloud kako ces ti da koristis ta tri usera.

Ako si ti dobio 3 naloga, ili 3 boxa ili 3 koda za aplikaciju, ne smeju da te ogranicavaju kako ces je koristiti, pa i ne smeju da te ogranicavaju da je prodajes drugome! U nekim zemljama bi vec zavrsilo na sudu tako nesto (ne doslo do suda, nego vec bilo reseno u korist korisnika).

Ogranicavanje van mreze, ako vec nije direktna analogna/digitalna TV, ne znam kako im jos uvek prolazi.


Izvinjavam se na malom upadu, iskreno nisam ispratio ni gde je SBB vec godinu dana, mozda i vise :) Tek ovih dana sam shvatio sta je EON :)

@Shaman, ne dere uopste TElekom na terminaciji, svi isto naplacuju za nju. Pitanje je koliko dobro manji mogu da lobiraju da se zakonski ogranici cena na nizu, i to kao postepeno ide u tom smeru, ali vise zbog EU nego zbog VIP-a ili Oriona :)
Telekom je u MINUSU za terminaciju fixne telefonije inace (ne racunajuci koliko on to naplati od korisnika, nego samo koliko se zove Telekom i koliko se iz Telekoma zove). Mada nema preciznih podataka koliko je od toga ka MTS fixnoj (sto oni racunaju u taj udeo izgleda).
Do 2008. je to i bilo u izvestajima, sada nije javno.
 
Poslednja izmena:
Мене су звали после два дана, али ја сам их нагрдио у мејлу. Она девојка што ме је звала, питала ме је одмах шта хоћу. Ја почео да јој препричавам мој мејл, она ме одмах прекине и па шта хоћу. Ја јој рекао. Замолила ме је да сачекам до сат времена, да се договори са шефом. Звала ме после пет минута и дала ми понуду коју нисам могао одбити!

Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka

Ja sam imao TrioGold i MORAO SAM da odem do njihove ispostave da POTPIŠEM raskid ugovora ...gospodja se upljuvala objašnjavajući ali nije mogla konkretno da mi odgovori kako ja raskidam nešto što ne postoji (ugovorna obaveza istekla 6 meseci ranije)...naravno morao sam sačekati da prodje 30 dana (platiti i za taj mesec) da bih vratio opremu...zahtev podnet 26.12.2018 a mene su zvali sredinom januara da pitaju zašto želim "raskid", čime sam nezadovoljan i šta bih želeo...naravno, zahvalio sam se što me je nazvala i kratko rekao "konkurencija pored toga što nude bolje uslove, imaju bolji odnos i podršku prema svojim pretplatnicima i ne tretiraju ih kao maloumne"...nakon toga sam prekinuo vezu sa velikim osmehom na licu i zadovoljstvom u srcu... :smoke:

edit:
samo da napomenem da sam prethodnih meseci uporno pokušavao da dobijem bolje uslove kao stari i dugogodišnji korisnik ali su ti uslovi bili "rezervisani isključivo za nove korisnike"..još kad su mi rekli ako ne potpišem novi ugovor na EON da će mi povećati pretplatu na tom TrioGold....puk'o mi film...


Hvala na odgovorima...sacekacu onda jos malo...ponudio mi je decko u poslovnici 12 ili 6 meseci po 1999, u zavisnosti od paketa za koji bih potpisao UO...gledam da, ako je moguce, dobijem box i zadrzim 4682 V2...kao da je neko pisao da mu je to poslo za rukom ?!
UO mi je istekla pre dve godine, i nisam nat-ovan...imam osecaj da ce me CG natovati cim potpisem...i to sam pomenuo kao eventualnu pogodnost ali odbili su.
 
Coming from you, that is a compliment, otkaz :D
 
Kompliment? Trol? Ima jedna poslovica...Cega se pametan stidi, time se buda*a ponosi.
 
Zasto ne ponude:

- SK i Arena
- minute i ka mobilnoj
- liberalizuju upotrebu eon-a (na nebitno koju mrezu)
- najbedniji upload u regionu
- vise HD i po koji jos 4K kanal
- jeftinija staticka IP ili gratis uz premium


Ovo su sve prava pitanja a sve ostalo je trosenje vremena.

Zato sto se vecina lepi za novu uslugu!!!

Sta ce nekome android box od 1GB RAM?!!! Ovo me jako zanima, posebno sto je defektan.

Zasto da se trude kad im uveliko fale uredjaji zbog navale.

Jednostavno ne moraju, ljudi su problem! Skoro svi u regionu imaju kvalitetniju ponudu, a mi se klackamo. Zato smo toliko napredni...
 
Ljudi lupaju za sve pare u svakoj zemlji svaki operater ima ograničenja prema konkurebnciji i kad odeš u drugu zemlju kako da možeš koristiš njihove TOGO usluge.Ovde mnogi navode HBO i netflix kao prvo oni su samo distributeri mediskog sadržaja tako da zavise od tuđeg interneta pa zato nemaju tu blokadu.A opet pa gde to oni nisu GEO ograničeni zato imaju svoje posebne regionalne verzije koje rade samo u u određenom broju zemalja.Dobar primer ograničenja sadržaja je netflix uzmi te za primer regionalni netflix i američki nebo i zemlja po pitanju sadržaja a isto ga plaćamo.
 

Zasto da se trude kad im uveliko fale uredjaji zbog navale....


Hehehe zbog navale, pa naravno kad su ljude ucenili povecanjem cene ili prelazak na eon, i sta ces, vec moras/ili mozda ne moras da nastavis saradnju.:D
 
Dobar primer ograničenja sadržaja je netflix uzmi te za primer regionalni netflix i američki nebo i zemlja po pitanju sadržaja a isto ga plaćamo.

Da budemo precizni, mi plaćamo 13€, a amerikanci 13$, tako da je njima čak jeftinije, a imaju mnogo više sadržaja...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno