I ja isto tako mislim, jedino tako može da se shvati "reminder".
To mi je nekako glupo, potvrdiš prijem u kojem možeš dati i pet zvezdica, da bi se kasnije utvrdilo da je pošiljka, po nakški "nesaobrazna", odnosno ima falinku. Ima se vremena 15 dana za to, nakon prijema. Mislim, lako će se utvrditi, da li je sve u ovih (prvih) 10 dana u redu i shodno tome, da se da ocena (i utisak). Lepo je što se ima još 15 dana, ali mislim da se ne mogu promeniti onih 5 zvezdica, ako su date i tome slično.
Imam opciju za dispute, za neke ranije pošiljke i sa kojima je sve u redu. Tapnuo, kliknuo sam, čisto da vidim šta će biti, ionako nemam nameru otvarati dispute za stvari koje savršeno rade. Odmah me obavestilo porukom da je isteklo onih 15 dana za dispute.
Dakle, najbolje je da otvorim dispute, da ne rizikujem da istekne. Poslao sam poruku prodavcu pre nekoliko dana, šta sve nije u redu, ali se ne javlja uopšte.