Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ne pratim nesto ovu temu, pa mi treba pomoc, korostim sbb samo kablovsku, osnovni paket, ugovor do 7.2019, da li postoji mogucnost da se predje eon tv osnovni?

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока

Ako mislis samo Tv i dalje...mozes.
U pitanju je Eon Tv. Imas light, full i premium.
Ali nista znacajno ne dobijas time osim vece cene.
 
Da li je nekom otključan ZAUDER na VOD? Meni jeste na D3 platformi.

Da li je u pitanju promo, pa je zato otključan taj folder sa filmovima?
 
To nije iskustvo sa SBB-om nego sa promoterom. A promoteri i svi ti takvi agenti zaradjuju samo I iskljucivo na broju zakljucenih
ugovora ili UO-a a ne na osnovu sadrzaja koji prodaju. Zato I lazu neopevano.
Naravno da je iskustvo sa SBB, za koga rade promoteri ako ne za SBB?

Znaci Promoteri, agenti, glasovi devojaka i momaka koji se javljaju na poziv kol centru - to sve nema pojma!!! Zar je tesko otici
do neke poslovnice i zavrsiti posao sa sigurnoscu
koja je garantovano visestruko veca?
I onda kaže:
Moze da te laze ako dopustis to. U poslovnicama isto rade svakojaki… zato se trazi zakazivanje sastanka sa direktorom,
Pa po tebi REALNO niko nema pojma u SBB, ni radnici u telefonskoj podršci, ni radnici u poslovnici, akviziteri su prevaranti i lopovi najgore vrste, a samo direktor zna znanje i prima stranke kao kad kupuješ picu, staneš u red i meni malo origana dišo.
Nemoj više SBB da hvališ, sigurno će te neko od njih zamoliti, meni simpatično kako ih pljuješ :d


I ja danas pondeo zahtev za raskig u Požeškoj. Pre mene troje vraća opremu. Zadovoljan u smislu da radi, ima prekida (koji pa nema), ali nisam zadovoljan diskriminacijom paketa (duo u odnosu na trio, ne treba mi fiskni, ali mi internet treba) i cenama, preteraše. Ako punude nešto ponude.
 
Ako neko može da mi pojasni, ne mogu preko telefona da pretražim, ovo što SBB daje kod za HBO GO, to važi i za AndroidTV verziju ili samo običan HBO GO (stream with tv package)?
 
Ja sam dobro prošao sa sbb. Dobio sam novi ugovor kao da sam novi korisnik. Dobio sam i novi ruter kao i dva pds2100 umesto minija jer ih nisu imali na stanju. Generalno ja sa sbb imam dobra iskustva. Alternativa mi je adsl od 10mbit!!! Verovatno će stići optika za godinu, dve ali ne verujem da bi mi u tad telekom bio rešenje. Trenutne cene optika paketa su im skupe(box 4 beli vs eon full+neki postpaid).
Nego meni na moj sbb nalogu stoji da imam pravo na 2 tv aplikacije. Trebalo bi da imam pravo na jednu tv aplikaciju.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Koristim Duo Net Gold Extra paket, a placam Duo Net Gold(3300), koji od 1.1.2019 poskupljuje na 3430, ugovor do juna 2019...
Razmisljam da podnesem zahtev za raskid i ako budu zvali da trazim Eon Premium Duo po ceni Eon Full Duo(3600), mada mi i ovo kako je sada odgovara, ali nema vise starih paketa...

Trenutno imam jedan lcd tv, na koji je nakacen Cisco 4682 V2, i jedan obican crt u koji je samo ukljucen kabal. Za net koristim Cisco EPC3928sV2.
Ako uspem u nameri, da li Eon Box mora da bude povezan sa ruterom? Ako sam dobro razumeo, negde je pisano, ali ne mogu da nadjem, da postoji neki koji u sebi ima wifi, pa ne mora da se povezuje kablom. Pa ako je tako koji da im trazim?:)
 
Naravno da je iskustvo sa SBB, za koga rade promoteri ako ne za SBB?
Rade za SBB ali nisu zaposleni u SBB-u. Zato se I ponasaju tako.


Pa po tebi REALNO niko nema pojma u SBB, ni radnici u telefonskoj podršci, ni radnici u poslovnici, akviziteri su prevaranti i lopovi najgore vrste, a samo direktor zna znanje i prima stranke kao kad kupuješ picu, staneš u red i meni malo origana dišo.
Nemoj više SBB da hvališ, sigurno će te neko od njih zamoliti, meni simpatično kako ih pljuješ :d
Tako je. Realno retko ko, ali bas bas retko ko od navedenih nesto zna, narocito nesto korisno! Akviziteri nisu lopovi - to nisam ni rekao, nema potrebe za
slobodnom interpretacijom jer napisem vrlo konkretno, uvek. A da su prevaranti dokazano je I provereno sijaset puta. Zakazivanje kod direktora poslovnice
je nesto sto se zna mnogo godina unazad, I koristi relativno cesto se jer je direktor poslovnice neko ko nece da dozvoli nista nezakonito sto bi moglo da
osteti na bilo koji nacin SBB, a provereno je I to da direktor poslovnice veoma cesto cini usluge korisnicima.
Kad nesto pises ne bi bilo lose da si upucen u materiju jer dosta ljudi posecuje I cita ovaj forum.



Pozdrav!
 
Ja sam malopre zvao da otkažem zahtev za Eon. Podneo sam ga pre mesec dana, instalateri su me za to vreme zvali triput da dođu istog dana, istog trenutka, a ja naravno tada nisam bio kući, a kada smo se konačno dogovorili da dođu, niko se nije pojavio.
Zanimljivo, na tviter nalogu ne smeju da daju informacije o trajanju UO onome na koga se ne vodi ugovor, ali zato mogu da uzimaju narudžbine.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Koristim Duo Net Gold Extra paket, a placam Duo Net Gold(3300), koji od 1.1.2019 poskupljuje na 3430, ugovor do juna 2019...
Razmisljam da podnesem zahtev za raskid i ako budu zvali da trazim Eon Premium Duo po ceni Eon Full Duo(3600), mada mi i ovo kako je sada odgovara, ali nema vise starih paketa...

Trenutno imam jedan lcd tv, na koji je nakacen Cisco 4682 V2, i jedan obican crt u koji je samo ukljucen kabal. Za net koristim Cisco EPC3928sV2.
Ako uspem u nameri, da li Eon Box mora da bude povezan sa ruterom? Ako sam dobro razumeo, negde je pisano, ali ne mogu da nadjem, da postoji neki koji u sebi ima wifi, pa ne mora da se povezuje kablom. Pa ako je tako koji da im trazim?:)
Nema tog boxa sa wifi, mora lan kabl.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Juce otisao do poslovnice i podneo zahtev za raskid, danas odmah zvali, i, bukvalno sami, odmah ponudili uslove kao novom korisniku (12x1999 i 12x3999 za EON Full). Plus mi dozvolili da zadrzim CISCO 4682 V2, a Ubee EVW32C menjaju za Technicolor, nadam se da je u pitanju Technicolor CGA2121. Odbio sam dodatna 2 uredjaja, jer mi ne trebaju ni CAM ni mini, jedan TV ce pokriti EON Box, drugi CISCO 4682 V2, a treci je smart, pa mi nista ni ne treba na njemu. Nadam se da je ovaj Technicolor bolji od cuvenog advanced Ubee EVW32C koji su bili uporni da mi ostave, ali sam kategoricno rekao da to ne zelim. Tu jeste bilo malo diskusije, ali je na kraju i to prihvaceno. Steta, zao mi Telekoma, bili su se bas zagrejali za novog korisnika. :D
 
Zdravo svima, nov sam na forumu. Izvinjavam se sto 'verovatno' postavljam pitanje koje je bilo na forumu vise puta, ali temu od 1554 strana stvarno cisto sumnjam da bi iko citao da bi dosao do odredjene informacije. Zanima me da li SBB za nove korisnike i dalje poklanja TV uz ugovor? Takodje, ja sam podstanar, u stanu u kuci u koju sam se uselio je gospodja koja je zivela ovde imala SBB kablovsku i internet na njeno ime i ona je to iskljucila odnosno raskinula ugovor, sada mene zanima, da li bih ja imao prava na televizor za 1 dinar ukoliko bih potpisao ugovor na toj istoj adresi na koju sam se preselio ali naravno na svoje ime, ili ne bih mogao da dobijem televizor jer prikljucak ide na adresu koja je vec imala prikljucak na SBB ranije? Hvala unapred, pozdrav
 
Da, nesto sam pomesao, sada sam ponovo pretrazio i pominjan je wifi extender ili repeater sa lan portom, da bi se izbeglo razvlacenje kabla.
 
Ili powerline adapter

Послато са SM-P601 уз помоћ Тапатока
 
Meni je juče istekla UO za Trio Gold Extra paket. Pisao im na FB da vidim kakvu pogodnost mogu da mi daju i naravno, automatski mi nude EON full kao 12m po ceni TGE i 12m po punoj ceni. Iskreno i ovo mi je previše da plaćam i tražio sam im neku dodatnu pogodnost, ali ništa od toga ili se prave ludi ili jednostavno ne žele da daju. Neki savet?
 
Mozes da blefiras raskid ugovora pa ako ako upali dobices po ceni za nove korisnike. Ako ne upali ostaje mts.
 
Koristim Duo Net Gold Extra paket, a placam Duo Net Gold(3300), koji od 1.1.2019 poskupljuje na 3430, ugovor do juna 2019...
Razmisljam da podnesem zahtev za raskid i ako budu zvali da trazim Eon Premium Duo po ceni Eon Full Duo(3600), mada mi i ovo kako je sada odgovara, ali nema vise starih paketa...

Isto sam na duo gold trenutno, meni putem telefona nudili to što ti koristiš Duo Net Gold Extra po ceni starog paketa duo gold koji plaćam (po novom 3400), odbio. Otišao u poslovnicu da podnesem zahtev za raskid, tu si mu nudili 4 meseca po 1 din za eon full, pošto sam odbio onda su ponudili premium 5 meseci po 1 din. Odbio, tražio sam im 12 meseci po 2000 din kako se radniku na ogromnom TV vrti iza glave, to ne može, samo za nove korisnike, ok. Biću i ja nov negde drugde gde daju popust, ne moram kod vas. Da li će zvati videću, otkazni rok mi je mesec dana, koliko i imam fore da vratim opremu.



Tako je. Realno retko ko, ali bas bas retko ko od navedenih nesto zna, narocito nesto korisno! Akviziteri nisu lopovi - to nisam ni rekao, nema potrebe za
slobodnom interpretacijom jer napisem vrlo konkretno, uvek. A da su prevaranti dokazano je I provereno sijaset puta. Zakazivanje kod direktora poslovnice
je nesto sto se zna mnogo godina unazad, I koristi relativno cesto se jer je direktor poslovnice neko ko nece da dozvoli nista nezakonito sto bi moglo da
osteti na bilo koji nacin SBB, a provereno je I to da direktor poslovnice veoma cesto cini usluge korisnicima.
Kad nesto pises ne bi bilo lose da si upucen u materiju jer dosta ljudi posecuje I cita ovaj forum.

Ti si baš ogorčen na SBB i akvizitere. Imam ok iskustva i sa radnicima u kol centru (oni nisu napredna podrška, ali znaju da reše problem neki osnovni, to je to, za to su tu), takođe sa radnicima koji izlaze na teren i sa akviziterima imam ok iskustvo, ovaj ugovor baš preko akvizitera i sve je ok prošlo, sećam se da je čovek ostavio u sandučiće i tako sam dobio kontakt, ali nemam više taj flajer. Imam više zamerke na SBB i njihove bezobrazne cene. Ti mašiš poentu, kritikuješ nešto što što ne treba i ljude koji rade najbolje što mogu ili znaju, a ono što trebe ne. Prvo diskriminacija krisnika sa duo i trio paketa kada je u pitanji internet, zatim NAT, i šlag su nove cene eon paketa za ono što nude, skupo je prijatelju, nije to pretplata za infostan.
 
Ti si baš ogorčen na SBB i akvizitere. Imam ok iskustva i sa radnicima u kol centru (oni nisu napredna podrška, ali znaju da reše problem neki osnovni, to je to, za to su tu), takođe sa radnicima koji izlaze na teren i sa akviziterima imam ok iskustvo, ovaj ugovor baš preko akvizitera i sve je ok prošlo, sećam se da je čovek ostavio u sandučiće i tako sam dobio kontakt, ali nemam više taj flajer. Imam više zamerke na SBB i njihove bezobrazne cene. Ti mašiš poentu, kritikuješ nešto što što ne treba i ljude koji rade najbolje što mogu ili znaju, a ono što trebe ne. Prvo diskriminacija krisnika sa duo i trio paketa kada je u pitanji internet, zatim NAT, i šlag su nove cene eon paketa za ono što nude, skupo je prijatelju, nije to pretplata za infostan.
Pa vidi, nisam ja ogorcen ni na koga, daleko od toga. Samo iznosim cinjenice. Ti na osnovu svog iskustva a ja I na osnovu svog I na osnovu iskustva mnogih
koji se cesto javljaju i iskustva iz komsiluka I sirom grada zahvaljujuci drugovima...

Mada je moje licno iskustvo veoma pozitivno sto se tice usluga SBB-a. ali licno iskustvo sa kol centrom je takvo kako sam napisao a znajuci dosta zaposlenih
u SBB-u u razgovoru sa njima sam dobijao potvrde u vezi toga sto pisem.

Bezobrazne cene? :) Moje licno iskustvo je suprotno tome. Dok sam imao Trio Gold Premium placao sam 5.800din mesecno, sada imam Eon Premium I placam
5.000din mesecno - znaci jeftinije za 800dinara mesecno a ista usluga. :) To sa cenama je iskljucivo individualna stvar. Nekome je I 100 kinti mnogo a nekome
1.000 ne znaci nista. Ne moze se generalizovati iz mnogo razloga ako se ukljuci licna potreba I licne finansije, pogled na zivot... Moze da se poredi iskljucivo sa
nekim provajderom koji ima iste usluge, nikako drugacije. Ne moze ni sa MTS-om, a to je danas najcesce poredjenje, jer MTS nije kablovski provajder. NAT?
Pa to je danas kod svih problem. Neko od provajdera to povoljno resava dobro a neko losije a SBB nikako. Fakat je da je NAT-ovanje prisutno svuda, a svakako
nece biti bolje na tom polju u skorije vreme - odnosno dok ne zazivi IPv6. (ne treba zanemariti to da je u Evropi i sire NAT uobicajena stvar... ali to je neka druga
prica...)

… .. .


Pozdrav!
 
Ima li neki fiksni broj sbb-a, a da nije ovaj specijalni što se naplaćuje?

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Da li se i dalje dobija TV za nove SBB korisnike?

Inace, hteo sam da opisem jednu situaciju u vezi sa sbb-om, koja je bila u moju korist. Imam paket 40/2. Retko radim speed test, ali jedno vece drugar kod mene kuci odradi speed test i mi shvatimo da je meni paket zapravo 90/4 a ja placam 40/2. Nije nam bilo jasno sta se desava. Nije mi padalo na pamet da zovem sbb, sta fali, neka ga nek' bude 90/4 :eyebrows:
Medjutim imao sam u jednom trenutku neki problem sa njima i cimao sam ih da vide sta se desava i da isprave i u tom trenutku su shvatili da mi je brzina nekim cudom previsoka i onda su u roku od jednog minuta sve vratili na staro... pitanje je koliko dugo sam koristio ovu brzinu, ja licno znam za 2 meseca od trenutka kada je drugar odradio speed test, ko zna koliko pre toga je sve ovo pocelo :D
 
Pozdrav svima.

Da podelim svoje iskustvo. Trenutno sam na Trio Gold Extra paketu koji placam po ceni Trio Gold paketa, i ugovorna obaveza mi istice u avgustu 2019. godine. Gotovo na samom pocetku prodaje Eon paketa, zvao sam ih i pitao da predjem na Eon Full, koji bih placao 3999 dinara mesecno, umesto trenutnih 3689 dinara, i odbili su me na keca, sa pricom kako iskljucivo mogu da predjem na Eon Premium. Naravno, to mi nije padalo na pamet. Onda su, eto, dali auto gol! Podigli cene. Zovem ih i najavljujem raskid, prolazi 3 dana, niko me ne kontaktira. Odem u poslovnicu, podnesem i potpisem zahtev za raskid, i gle cuda, zovu odmah sutra dan! Ocekivao sam neke glupe ponude, medjutim, izgleda da su i oni ukapirali da imaju sve manje ovaca za sisanje, i odmah dobijem ponudu kao novi korisnik, bilo koji Eon paket po ceni 1999 prvih godinu dana, a posle 3999. Malo sam bio iznenadjen i zatecen tom ponudom, jer sam se spremio na zescu borbu, pa zaboravih da trazim HBO gratis prvih 6 meseci minimum, jer bih kod konkurencije dobio isti paket gratis kao novi korisnik. Medjutim, uspeo sam nesto bitnije. Ostaje mi V2 uredjaj, a necu uzimati D3 mini i D3 CAM, jer cu sa Eon Box-om i V2 pokriti 2 TV-a koji nisu smart, a treci je smart, tako da mi tu realno ni ne treba bilo sta od opreme. Takodje, iako su insistirali da zadrzim Ubee (kazu da je to advanced, a imam ga vec skoro 2 godine, i ocajno radi), pa onda hteli da mi daju stariji Cisco model pod izgovorom da na njemu moze da se koristi bridge mod, nisam se dao, i izboksovao sam Technicolor! Dakle, na kraju su umesto da mi uzimaju 4000 mesecno narednih 24 meseca (da su pristali na ono sto sam trazio pre par meseci), sveli sebe na, u proseku 3000 mesecno, a meni ustedeli 24000! Bas fino! Steta za HBO paket, jer sam ubedjen da bih i to dobio, ali ok, generalno, nista na HBO nema sto ne moze da se nadje na netu, cak i u HD-u!

Znajte samo sta hocete, budite cvrsti i odlucni, ne odstupajte od svojih zahteva (koliko-toliko realnih), i nece vas odbiti, cak i ako u prvi mah deluje da hoce! Ukapirali su oni da su zavrsili sa sisanjem napacenog naroda, jer sada svako od nas na svake 2 godine moze da menja provajdera, bude tretiran kao novi korisnik, i uvek uzme promocije.

Srecne praznike zelim svima!
 
Potpisao danas ugovor, dobio eon smart box i ne mogu da se ulogujem na router.
Da li postoji default user/pass ili moram da zovem podrsku?
 
Ako nisu menjali nesto, onda samo ostavis prazna polja.
 
Moze da se poredi iskljucivo sa nekim provajderom koji ima iste usluge, nikako drugacije. Ne moze ni sa MTS-om, a to je danas najcesce poredjenje, jer MTS nije kablovski provajder.
Zašto ne bi mogli da se porede paketi koji uključuju fiksni, televiziju i internet? Druga je stvar što se koriste različite tehnologije za prijem signala. Krajnjem korisniku je svejedno jer on gleda skoro iste kanale, surfuje po sličnoj brzini i razgovara na telefonu ne razmišljajući kako se prenosi zvuk. Jedina razlika su cene i detalji poput nekih sportskih i filmskih kanala koji prave prevagu na jednu ili drugu stranu.
Ne postoje dva operatera koji nude potpuno identičnu uslugu a da nisu međusobno povezani. Onda po tebi ne bi bilo moguće nikada izvršiti poređenje bilo koje dve firme. Jer uvek postoji nešto unikatno i kod jednih i kod drugih.
 
Poslednja izmena:
@Sceka222
Kako nisu poskupeli, Trio gold placam 3500 (popust penz.).
Za te pare sad mogu da dobijem EON light koji je slabiji paket od njega.
Nije napredak kad se samo povecaju cene. Trebalo bi da EON full kosta kao Trio gold.
Ili ako hocemo bas napredak da bude i jeftiniji.
 
Potpisao EON LIght + Plus paket, dodatni D3 uređaj za vraćanje i D3 modul za 3500 dinara.

Da li neko zna da li ide u ovaj paket i nešto dodatno od kanala na VOD? Tipa Pickbox? Sad mi sve promotivno, pa ne znam.
 
@Leckov Nema Pickbox u video klubu na Light paketu, tek od Full. Pogledaj Ponudu sa cenovnikom

Light: TOP Play, Vavoom Play, Pikaboo Play, AXN, Epic drama, Minimax
Full: Sve iz Light + Pickbox, Cinestar Premiere Plus
Premium: Sve iz Full + HBO, Zauder
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno