Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Koliko je zakonito da prisiljavaju ljude da cekaju mesec dana na raskid ugovora?
Ako ja njima vratim njihovu opremu, oni meni ne isporucuju uslugu, a naplacuju je?!?

Ali oni te ne teraju da im vratiš opremu dok ne istekne taj mesec. Meni su rekli da mogu sve da koristim do poslednjeg dana pa da onda vratim, i tako je i bilo.
 
U tome i jeste caka, jer oni traže da im najaviš raskid ugovora 30 dana ranije i onda teče taj otkazni rok.
Barem su meni tako objašnjavali, da u tom roku i dalje zadržavaš opremu, gledaš sve dok ti ne istekne i onda tek vratiš.
Ono što ovde nije jasno je barem meni, da li možeš da baneš do 31 decembra i odmah sve razdužiš, raskineš ugovor istog dana i da ti tog istog dana i prestane pretplata?
Koliko sam ja njih shvatio, to ne može, tj ti možeš da vratiš opremu odmah, ali i dalje ti teče tih 30 dana otkaznog roka, koji počinje na dan kad si podneo zahtev za raskid ugovora.
Ovo im je verovatno neka zaštita, da ljudi ne mogu odmah da traže potpisivanje drugog ugovora kao novi korisnici, ali i dalje ostaje nejasno, da li se može odmah u istom danu potpuno raskusurati sa njima ili je taj otkazni rok obavezan.
U ugovoru stvarno piše da postoji otkazni rok, e sad da li i ta odredba kod njih važi selektivno, kao i ponude korisnicima, to već ne znam.
 
Mogu li da vidim negde "broj ugovora" pre nego sto mi stigne prvi mesecni racun?

Hocu da se registrujem na EON, na ovom ugovoru za prikljucenje ima neki broj od 10 cifara iznad ID broja, ali za registraciju treba broj od 9 cifara za broj ugovora..
 
U slučaju raskida zbog povećanja cene, u roku od 30 dana od dana objavljivanja odluke o povećanju, može se raskinuti ugovor u poslovnicama bez otkaznog roka. Treba doneti opremu, isplatiti obaveze zaključno sa tim danom i potpisati zahtev za raskid. Ne znam koliko prebacivanje fiksnog broja u drugu mrežu utiče na eventualno produženje procedure. Ugovor se može raskinuti bez otkaznog roka kada je provajder promenio uslove ili ponudu na štetu korisnika, u ovom slučaju povećanjem cene, kod mene u ugovoru to je definisano u članu 4, kod starijih ili novijih ugovora možda pod nekim drugim brojem. To što zaposleni u poslovnicama i call centru daju korisnicima pogrešne informacije sledeći uputstva nadređenih, nije uvek iz loših namera.
 
Nevezano za sbb konkretno, da li ima neki probni period tipa mjesec dana kad moze da se raskine bez obzira na sve ugovor?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Da li je tih 30 dana otkaznog roka uvek 30 dana ili je to do 30 dana (znaci ranije se prekine ako njima ili meni vise odgovara)?
 
Pre deset dana podneo sam zahtev za raskid ugovora, zbog ovog poskupljenja koj je isticao u junu 2019 godine, sutradan oko 12h me zvali iz sbb sluzbe da mi ponude bolje uslove. Imao sam duo gold ponudili su mi uslove kao novom korisniku da predjem na eon(koj god hocu)sto sam i prihvatio. Uzeo eon premium 12x2000 12x5000. Eon box doneli posle par dana i sve radi kako treba. Nisu mi doneli novi tehnicolor modem,valjda im nisam trazio pa nisu napravili nalog, sad sam ih zvao kazu ako hocu dostavice mi ga pa se razmisljam da li da ga uzmem ili mi ovaj cisko zavrsavati posao.
 
Koji model modema imas, 3925?

Sent from my HTC 10 using Tapatalk
 
Zna li neko da li se u slucaju da hoces dva "advanced" uredjaja placa jednokratno samo ili ide i renta. Pitam jer od ovih lopova nista me ne bi zacudilo.
Recimo 2x3121 i mini, ili eon box, 3121, mini kombinacija ...
 
Trebalo bi da za par dana potpisem novi ugovor (posto optika nije dostupna u mojoj zgradi).
Posto sam podstanar, SBB ugovor je na mene, dok osim toga placam i MTS fiksni (koji ne koristim) 700d mesecno jer gazda nece da izgubi broj.
Razmisljao sam da prebacim taj broj u SBB i da uzmem Trio paket. Problem je sto bi morali da odemo zajedno u poslovnicu (a ne zivimo u istim gradovima) i sto nisam siguran koliko ce covek uopste hteti da se cima.
Da li to znaci da bi se i telefonski prikljucak vodio na mene (sto on verovatno ne bi hteo)?
 
^shin-bojan Da, prenos broja moze da uradi samo vlasnik, tako da mora da bude telefon na isto ime kao sbb ugovor.

Jel zna neko koja je sifra za ovaj Technicolor CGA2121, sad mi donesose, nikako da provalim koji je login?
 
Broj bi se onda vodio na tvoje ime. Ukoliko se posle raskine ugovor, posle 30 dana se vraća broj matičnom operateru. Tada već ne znam na koje ime se vraća u telekomu.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Da li SBB moze u bloku 67? ortak koristi radijus kojim nije zadovoljan. koje su alternative?
 
Bio sam danas do poslovnice SBB-a u TC Merkator - Novi Sad, pitao sam ih da li će biti akcija Super Set u novim EON paketima, rekli su mi da hoće, ali ne znaju kada.
 
Da li SBB moze u bloku 67? ortak koristi radijus kojim nije zadovoljan. koje su alternative?

Trebalo bi da on bolje od tebe i nas zna koju ponudu ima u svojoj zgradi tj ulazu. Obično u prizemlju postoji najmanje 1 metalni orman a na njemu piše: SBB, RadijusVektor, PoštaNet, Telekom/MTS, KBC, Targo, Kopernikus, ...
Ako ga mrzi da čita, može da ih kontaktira telefonom. Nekad željeni operater nema ponudu u ulazu ali postoji u susednom pa može da se raspita o mogućnosti širenja kod njega a to ne piše na ormanima.
 
Poslednja izmena:
Evo da i ja napisem moja iskustva sa SBB-om.Dolazili na vrata promoteri i ajde ja se nekako dogovorim 12meseci po staroj ceni, trenutno imam paket Trio gold a uzimam Eon full.Podnet zahtev 27.11 dolaze posle otprilike nedelju dana da mi zamene opremu donose samo Eon box ,ja naravno odbijam i kazem sto mi nisu doneli Ubee modem i D3mini za drugi TV. Oni odlaze ja zovem
promotera izgleda da se nismo dobro sporazumeli kazemi sve ce da sredi.Prolazi nedelju dana promoter zove i kaze da su ovi sto su bili za montazu opreme upisali da sam ih odbio i trazio 3 EON BOXa, sto uopste nije istina. Promoter stornira narudbinu i tvrdi da je predao novi nalog.Pre otprilike 7 dana ulazim na moj nalog i vidim da mi pise da koristim EON FULL paket iako nisam nista potpisao ni opremu dobio.Zovem opet promotera koji kaze da je to u redu i da ce ljudi verovatno doci da zamene opremu.Posto do petka niko nije dosao ja konaktiram podrsku preko fejsa izlazeim moj problem i oni odgovaraju bice reseno poslali su proveru.Danas odlazim u poslovnicu da proverim sta se desava kad oni kazu zahtev je predat 21.12 tojest u petak.I da se strpim da ce ljudi doci ovih dana da zamene opremu.E sad meni je vec stvarno dosta ove *******cije sta mogu ocekivati? Samo da nebude skuplja pita od tepsije.
 
Poslednja izmena:
Pre 3 dana sam podneo zahtev za raskid, koristim Trio Gold. Danas me zovu iz Sbb-a i ponudili mi Eon Premium 6 meseci cena Trio Golda 3689 din a posle toga 4000 din mesečno. Tražio sam im i novi HG, kažu za par dana će doći da donesu opremu i ugovor.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Meni daju samo održavanje kablovske da placam 6 mjeseci 1350 pa full, al mi i to ispada skoro 100e skuplje no kod mtsa za optiku... jes televizija bolja al ni ne gledam je puno, cekam iz korisnickog da zovnu i ponude vise inace adio

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Da li je dual band modem, ili se to desava samo na 2,4 Ghz mrezi?
Ako je dual band, trebalo bi promeniti na mrezu od 5 Ghz. Tu bi rezultat morao biti mnogo bolji, pod uslovom da se meri u istom prostoru gde se nalazi i modem.
 
Poslednja izmena:
Evo da i ja napisem moja iskustva sa SBB-om.…
To nije iskustvo sa SBB-om nego sa promoterom. A promoteri i svi ti takvi agenti zaradjuju samo I iskljucivo na broju zakljucenih
ugovora ili UO-a a ne na osnovu sadrzaja koji prodaju. Zato I lazu neopevano.

Napisao si:
Danas odlazim u poslovnicu da proverim sta se desava kad oni kazu zahtev je predat 21.12 tojest u petak.I da se strpim da ce ljudi doci ovih dana da zamene opremu.E sad meni je vec stvarno dosta ove *******cije sta mogu ocekivati? Samo da nebude skuplja pita od tepsije.
Pa zasto to nisi odmah uradio nego se petljas sa promoterima. Promoteri po definiciji i ne mogu da sklapaju ugovore ili UO nego
samo da promovisu usluge (necije…). U svakom slucaju Ugovor I aneks (UO) se potpisuju iskljucivo na licu mesta a nakon monti
ranja opreme I to rade zaposleni u SBB-u koji su jedini ovlasceni za to.

Nikako da shvatim zasto ljudi malo ne razmisle umesto da poveruju svakome ko nesto obeca sto se kao ucini ok / povoljno?! Ovamo
se na sva usta kuka za svaku kintu a u isto vreme se tako povrsno radi da je to smesno (u vezi kukanja za kintu ne mislim ni na
koga konkretno nego kao generalna pojava!!!).

Znaci Promoteri, agenti, glasovi devojaka i momaka koji se javljaju na poziv kol centru - to sve nema pojma!!! Zar je tesko otici
do neke poslovnice i zavrsiti posao sa sigurnoscu koja je garantovano visestruko veca?


Pozdrav!
 
Ih Sceko...pa mene su u poslovnici, kada sam dosao da raskinem ugovor, lagali da cu morati da platim sve popuste, promocije...koje sam imao. I to dva puta. Jednom kada sam isao da se raspitam a drugi put kada sam potpisao zahtev za raskid. Ista osoba. Podrzana od strane sefa poslovnice. ;)
 
Evo da i ja napisem moja iskustva sa SBB-om.Dolazili na vrata promoteri i ajde ja se nekako dogovorim 12meseci po staroj ceni, trenutno imam paket Trio gold a uzimam Eon full.Podnet zahtev 27.11 dolaze posle otprilike nedelju dana da mi zamene opremu donose samo Eon box ,ja naravno odbijam i kazem sto mi nisu doneli Ubee modem i D3mini za drugi TV. Oni odlaze ja zovem
promotera izgleda da se nismo dobro sporazumeli kazemi sve ce da sredi.Prolazi nedelju dana promoter zove i kaze da su ovi sto su bili za montazu opreme upisali da sam ih odbio i trazio 3 EON BOXa, sto uopste nije istina. Promoter stornira narudbinu i tvrdi da je predao novi nalog.Pre otprilike 7 dana ulazim na moj nalog i vidim da mi pise da koristim EON FULL paket iako nisam nista potpisao ni opremu dobio.Zovem opet promotera koji kaze da je to u redu i da ce ljudi verovatno doci da zamene opremu.Posto do petka niko nije dosao ja konaktiram podrsku preko fejsa izlazeim moj problem i oni odgovaraju bice reseno poslali su proveru.Danas odlazim u poslovnicu da proverim sta se desava kad oni kazu zahtev je predat 21.12 tojest u petak.I da se strpim da ce ljudi doci ovih dana da zamene opremu.E sad meni je vec stvarno dosta ove *******cije sta mogu ocekivati? Samo da nebude skuplja pita od tepsije.

Ako te je preko Facebooka kontaktirao izvesni Bozidar, zelim ti puno srece u daljim pregovorima sa SBBom. Sa doticnim nisam uspeo da pronadjem zajednicki jezik. Tako da sam odustao od svih vrsta pregovora do daljnjeg.
 
Ih Sceko...pa mene su u poslovnici, kada sam dosao da raskinem ugovor, lagali da cu morati da platim sve popuste, promocije...koje sam imao. I to dva puta. Jednom kada sam isao da se raspitam a drugi put kada sam potpisao zahtev za raskid. Ista osoba. Podrzana od strane sefa poslovnice. ;)
Moze da te laze ako dopustis to. U poslovnicama isto rade svakojaki… zato se trazi zakazivanje sastanka sa direktorom, pisao sam o tome vise puta I ne samo ja!,
cim se ukapira da neko laze. Zato danas postoji Internet I forumi. Dovoljno je da navedes da nije tacno jer znas ljude koji su pod drugim uslovima... ali i da pripre
tis da ces ih tuziti I to licno a ne SBB za obmanu / prevalu / lazno iznosenje podataka... Ali svakako je direktor merodavan a pokazlo se, u praksi, da se sa direktorom
resava sve ono sto inace kao ne moze.

Ja sam se pre svega osvrnuo i svaku priliku za to iskoristim kad je rec o promoterima, agentima I razgovoru sa kol centrom. TO je nesto sto se redovno desava, te
njihove lagarije i nesposobnosti da najprostiju stvar zavrse. Mali milion puta se desi da zovem kol centar da bih pitao nesto ili u saradnji sa naprednom tehnickom
podrskom resim neki problem I ma sta rekao neka ta devojka mi uporno nudi paket koji je losiji od mog koji koristim! :) I uporno nece da me prebaci na tehnicku
podrsku iako kazem I da koristim Premium pa je jednostavno glupo da mi prica o paketima i da su me vec zvali iz the. podrske pa su rekli da im se ja javim iz nekog
razloga - sve dzaba ste krecili > uporno mi nudi losiji paket ili neku uslugu koju vec godinama imam! :)

A zvali su me I ti promoteri i agenti ali i dolazili na vrata - i svi nemaju pojma nego l a z u neopevano, doduse ja tu nema obzira I to im i kazem...


Pozdrav!
 
Ne pratim nesto ovu temu, pa mi treba pomoc, korostim sbb samo kablovsku, osnovni paket, ugovor do 7.2019, da li postoji mogucnost da se predje eon tv osnovni?

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno