Ih Sceko...pa mene su u poslovnici, kada sam dosao da raskinem ugovor, lagali da cu morati da platim sve popuste, promocije...koje sam imao. I to dva puta. Jednom kada sam isao da se raspitam a drugi put kada sam potpisao zahtev za raskid. Ista osoba. Podrzana od strane sefa poslovnice.
Moze da te laze ako dopustis to. U poslovnicama isto rade svakojaki… zato se trazi zakazivanje sastanka sa direktorom, pisao sam o tome vise puta I ne samo ja!,
cim se ukapira da neko laze. Zato danas postoji Internet I forumi. Dovoljno je da navedes da nije tacno jer znas ljude koji su pod drugim uslovima... ali i da pripre
tis da ces ih tuziti I to licno a ne SBB za obmanu / prevalu / lazno iznosenje podataka... Ali svakako je direktor merodavan a pokazlo se, u praksi, da se sa direktorom
resava sve ono sto inace kao ne moze.
Ja sam se pre svega osvrnuo i svaku priliku za to iskoristim kad je rec o promoterima, agentima I razgovoru sa kol centrom. TO je nesto sto se redovno desava, te
njihove lagarije i nesposobnosti da najprostiju stvar zavrse. Mali milion puta se desi da zovem kol centar da bih pitao nesto ili u saradnji sa naprednom tehnickom
podrskom resim neki problem I ma sta rekao neka ta devojka mi uporno nudi paket koji je losiji od mog koji koristim!

I uporno nece da me prebaci na tehnicku
podrsku iako kazem I da koristim Premium pa je jednostavno glupo da mi prica o paketima i da su me vec zvali iz the. podrske pa su rekli da im se ja javim iz nekog
razloga - sve dzaba ste krecili > uporno mi nudi losiji paket ili neku uslugu koju vec godinama imam!
A zvali su me I ti promoteri i agenti ali i dolazili na vrata - i svi nemaju pojma nego l a z u neopevano, doduse ja tu nema obzira I to im i kazem...
Pozdrav!