Није ми уопште јасно како ти преваранти идаље раде и на коју фору су овлашћени сервис за било шта
Vas dvojica kao da ne znate gde i medju kakvim ljudima zivitecudi me kako ih neko nije digo u vazduh.
Није ми уопште јасно како ти преваранти идаље раде и на коју фору су овлашћени сервис за било шта
Vas dvojica kao da ne znate gde i medju kakvim ljudima zivitecudi me kako ih neko nije digo u vazduh.
Posle 6 meseci ne možeš zahtevati novi telefon osim ako ne mogu da ga poprave...
Ako je uredjaj tako napravljen da korisnik ne može sam da zameni bateriju, onda sigurno važi garancija od dve godine.
Pozdrav
Lepo si rekao može da zahteva, ali stvar je u tome što neće dobiti. Prodavac je u obavezi samo prvih 6 meseci da vrati novac ili da nov uređaj, a kasnije samo ako nije u mogućnosti da popravi uređaj.
Niko tebi ne brani da tražiš zamenu, ali prodavac nije u zakonskoj obavezi nakon 6 meseci da to ispuni. Prodavac garantuje ispravnost uređaj, a na koji će način to obezbediti nakon tih prvih 6 meseci je isključivo stvar njegov izbora.
Član 52. ZZP
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.
Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:
1) nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku;
2) ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;
3) opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene;
4) otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca.
...
Član 56. ZZP
...
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.
...
Niko tebi ne brani da tražiš zamenu, ali prodavac nije u zakonskoj obavezi nakon 6 meseci da to ispuni. Prodavac garantuje ispravnost uređaj, a na koji će način to obezbediti nakon tih prvih 6 meseci je isključivo stvar njegov izbora.
Laptop koji je, u februaru prošle godine, kupljen kod poznatog regionalnog trgovca u Užicu, pokvario se posle sedam meseci. Kupac je podneo reklamaciju na propisan način, ali je trgovac insistirao na popravci. Pošto nije bio zadovoljan pozvao se na Zakon o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 62/2014 i 6/2016 - dr. zakon) i tražio nov uređaj, ali trgovac je insistirao na svome i tvrdio da kupac pravo na nov računar ima samo u prvih šest meseci.
Godinu dana kasnije, kupac je posle više pokušaja da se nagodi sa trgovcem odlučio da ga tuži, što je i učinio u februaru ove godine.
Održana su ukupno tri ročišta, a prvostepena presuda u korist potrošača doneta je u junu. Trgovac se žalio Višem sudu u Užicu koji je pre mesec dana potvrdio prvostepenu presudu i stavio tačku na ovaj slučaj. Epilog je da će ovaj spor prodavca koštati ukupno 90.000 dinara (računar i sudski troškovi), što je gotovo dvostruko više od vrednosti ovog uređaja. Osim toga, očekuje ga i kazna kod sudije za prekršaje, jer je uređaj popravio bez dozvole kupca.
Tako je - nezavisnost suda kod nas podrazumeva da svaki sudija ima slobodu da samostalno tumaci zakon i dokaze, i donosi odluke kako on(a) misli da treba, pa onda za istu stvar razlicite sudije presude drugacije, sto po meni nije pravedno :wall:To sa presudama mnogo zavisi od samog sudije
To sa presudama mnogo zavisi od samog sudije i kakvog advokata imaš.
Evo je druga krajnost, izgubio spor za zamenu i u prvih 6 meseci
http://potrosackisavetnik.com/pretrpeo-stetu-od-preko-700-000-dinara-jer-je-verovao-medijima/
I gde tu piše da je prodavac dužan da ti zameni proizvod nakon 6 meseci?
Saglasnost kupca za popravku je potrebna samo u prvih 6 meseci.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari